Şimdi Ara

Fiat Linea gibi başka araba var mı ? (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
444
Cevap
2
Favori
32.124
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar ne yapiyorsunuz yahu? Bu kadar mi fanatiklik gozunuzu kor etti. Ya da bu kadar mi cahilsiniz.

    Lineayi D sinifiyla yaristiran var, sinifi ureticinin belirledigini soyleyen var.

    Hayatiniz boyu bindiginiz tek araba linea oldu galiba, ona da tapiyorsunuz.

    Arkadaslar yukarida diger bir uyenin de dedigi gibi Linea B sedan bir aractir. 206 sedan gibi. Ancak donaniminin, icinin rakiplerinden daha iyi oldugu soylenebilir. Linea basarili, alinabilecek araclardan biri.

    Ancak B-sedan bir arac. Cihanair'den de hic hazzetmem ama dedigi gibi linea o dingil mesagesi ve ic hacimle C sinidi oluyorsa butun C sinifi arac sahipleri arabalarini D sinifi yapar imparator yapar soyleyeyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • linea
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: MERT237

    quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: MERT237

    quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: MERT237

    quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: atom239


    quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    Tamam arkadaşlar ben bir şey demiyorum. Otomotiv firmaları da kafamızı karıştırdı bu segment konularında.

    Otomobil firmalariyla alakasi yok.

    Adamlar sadece maliyetleri dusurmek icin arabayi bravo degil de frande punto platformunda uretmisler,o kadar.Su anti fiatciliginiz oldurecek beni ya.

    Yok ben Fiat düşmanı değilim aksine İtalyanları çok severim. Ancak üçüncü dünya ülkelerine satılan bir modeli C sınıfı diye millete yutturmak da komedi. 301, C-Elysee, Symbol, City gibi arabalar da bunlara dahil.
    Markaların kafa karıştırma mevzusuna örnek olarak A4 ve A5'i vereyim. Önce A4'ü coupe olarak üretip arkasından o coupe'ye iki kapı daha takarak daha yüksek bir modelmiş gibi satıyorlar. Bu örnekler çoğaltılabilir.

    Hangi ülkelermiş o üçüncü dünya ülkeleri ?

    Güney Asya ülkeleri mesela. Hindistan, Pakistan gibi. Ha Türkiye'de de satılıyor bu arabalar. Alındın mı hayırdır?

    Tükiye'yi de bu ülkeler arasında sayıp üçüncü dünya ülkesi diyorsan şu forumdan git lütfen.

    Alınma ama Hindistan bizden daha gelişmiş bir ülke. Kendimize artık dev aynasında bakmayı bırakmamız lazım.

    Kaç ülke gezdin böyle konuşuyorsun çok merak ediyorum.Şu aşağılık kompleksinden kurtulun yada yavaş yavaş eriyip gidin.Hindistan bizden daha gelişmiş bir ülkeymiş Avrupa'da işim gereği birçok ülkede kalmış biri olarak Hindistan'ı geçtim bazı Avrupa ülkeleri bizden geride sen neyin kafasını yaşıyorsun ? Yazdıkların daha çok kökü dışarıda olan ve bu vatanı sevmeyen, çekemeyen biri gibi kusura bakma.

    Çok ülke gezdim merak etme. Avrupa'da o bahsettiğin ülkelerde de bulundum. Hindistan mevzusuna dönersek adamların üniversiteleri bizimkileri 5'e katlar. Hiç Türk astronot var mı mesela? Dünyanın en iyi mühendisleri yine bu insanlardan çıkıyor. Yahu senle ben aynı Türkiye'de mi yaşıyoruz? Hiç mi bakmıyorsun çevrene? Her gün bir kadın cinayeti haberi, her gün polisin vatandaşı dövmesi haberi, her gün olur olmaz nedenlerle insanların hapse tıkılması haberleri senin ülkende yok sanırım.

    İnsanlar bu başlık altında otomotiv konuşurken senin yapmak istediğin işe bak.Gidip propagandanı başka yerlerde yapabilirsin sizin gibiler yüzünden her konu siliniyor.Avrupa'da bahsettiğim ülkelerde de bulunduysan gidip tekrar orada kalabilirsin.Adam hala Hindistan Türkiye'den iyi bir konumda diyor, suçları sayıyor.İşlenen suçlar noktasında ülkeler arası karşılaştırma yaparsak emin ol burada çok ezilirsin.Özellikle şu cümlen zaten rengini belli etti "her gün olur olmaz nedenlerle insanların hapse tıkılması", arkadaşım git siyasetini başka yerde yap bak açık açık söyledik, senin amacın bu konuya bile siyasi nedenlerle yaklaşmak.Burada yok astronot, yok mühendis demekle olmuyor.Ya bişey üret, fikir ver yada olanları izle.Troll havası da sezdim zaten neyse.Sen ülkene bakınca sözde suçsuz olan insanların hapiste olmasını görüp utanıyorsun yada utanmak için bunu araç olarak kullanıyorsun ben ise yapılan iyi şeyleri görüp daha iyi olmalı diyerek gurur duyuyorum.Sizin gibi onlar bizden daha iyi bizim halimiz bu demek yerine onları nasıl geçebiliriz diyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MERT237

    quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: MERT237

    quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: MERT237

    quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: MERT237

    quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: atom239


    quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    Tamam arkadaşlar ben bir şey demiyorum. Otomotiv firmaları da kafamızı karıştırdı bu segment konularında.

    Otomobil firmalariyla alakasi yok.

    Adamlar sadece maliyetleri dusurmek icin arabayi bravo degil de frande punto platformunda uretmisler,o kadar.Su anti fiatciliginiz oldurecek beni ya.

    Yok ben Fiat düşmanı değilim aksine İtalyanları çok severim. Ancak üçüncü dünya ülkelerine satılan bir modeli C sınıfı diye millete yutturmak da komedi. 301, C-Elysee, Symbol, City gibi arabalar da bunlara dahil.
    Markaların kafa karıştırma mevzusuna örnek olarak A4 ve A5'i vereyim. Önce A4'ü coupe olarak üretip arkasından o coupe'ye iki kapı daha takarak daha yüksek bir modelmiş gibi satıyorlar. Bu örnekler çoğaltılabilir.

    Hangi ülkelermiş o üçüncü dünya ülkeleri ?

    Güney Asya ülkeleri mesela. Hindistan, Pakistan gibi. Ha Türkiye'de de satılıyor bu arabalar. Alındın mı hayırdır?

    Tükiye'yi de bu ülkeler arasında sayıp üçüncü dünya ülkesi diyorsan şu forumdan git lütfen.

    Alınma ama Hindistan bizden daha gelişmiş bir ülke. Kendimize artık dev aynasında bakmayı bırakmamız lazım.

    Kaç ülke gezdin böyle konuşuyorsun çok merak ediyorum.Şu aşağılık kompleksinden kurtulun yada yavaş yavaş eriyip gidin.Hindistan bizden daha gelişmiş bir ülkeymiş Avrupa'da işim gereği birçok ülkede kalmış biri olarak Hindistan'ı geçtim bazı Avrupa ülkeleri bizden geride sen neyin kafasını yaşıyorsun ? Yazdıkların daha çok kökü dışarıda olan ve bu vatanı sevmeyen, çekemeyen biri gibi kusura bakma.

    Çok ülke gezdim merak etme. Avrupa'da o bahsettiğin ülkelerde de bulundum. Hindistan mevzusuna dönersek adamların üniversiteleri bizimkileri 5'e katlar. Hiç Türk astronot var mı mesela? Dünyanın en iyi mühendisleri yine bu insanlardan çıkıyor. Yahu senle ben aynı Türkiye'de mi yaşıyoruz? Hiç mi bakmıyorsun çevrene? Her gün bir kadın cinayeti haberi, her gün polisin vatandaşı dövmesi haberi, her gün olur olmaz nedenlerle insanların hapse tıkılması haberleri senin ülkende yok sanırım.

    İnsanlar bu başlık altında otomotiv konuşurken senin yapmak istediğin işe bak.Gidip propagandanı başka yerlerde yapabilirsin sizin gibiler yüzünden her konu siliniyor.Avrupa'da bahsettiğim ülkelerde de bulunduysan gidip tekrar orada kalabilirsin.Adam hala Hindistan Türkiye'den iyi bir konumda diyor, suçları sayıyor.İşlenen suçlar noktasında ülkeler arası karşılaştırma yaparsak emin ol burada çok ezilirsin.Özellikle şu cümlen zaten rengini belli etti "her gün olur olmaz nedenlerle insanların hapse tıkılması", arkadaşım git siyasetini başka yerde yap bak açık açık söyledik, senin amacın bu konuya bile siyasi nedenlerle yaklaşmak.Burada yok astronot, yok mühendis demekle olmuyor.Ya bişey üret, fikir ver yada olanları izle.Troll havası da sezdim zaten neyse.Sen ülkene bakınca sözde suçsuz olan insanların hapiste olmasını görüp utanıyorsun yada utanmak için bunu araç olarak kullanıyorsun ben ise yapılan iyi şeyleri görüp daha iyi olmalı diyerek gurur duyuyorum.Sizin gibi onlar bizden daha iyi bizim halimiz bu demek yerine onları nasıl geçebiliriz diyorum.

    Hayır üçüncü dünya ülkesi deyince alındın ya o sebeple yazdım kimseyi provake etmek derdinde değilim. Bir kafanı kaldır da bak bu ülkede bir şey üretiliyor mu? Üretemeyen ülke sömürülür. Bu kadar basit.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: MERT237

    quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: MERT237

    quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: MERT237

    quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: MERT237

    quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: atom239


    quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    Tamam arkadaşlar ben bir şey demiyorum. Otomotiv firmaları da kafamızı karıştırdı bu segment konularında.

    Otomobil firmalariyla alakasi yok.

    Adamlar sadece maliyetleri dusurmek icin arabayi bravo degil de frande punto platformunda uretmisler,o kadar.Su anti fiatciliginiz oldurecek beni ya.

    Yok ben Fiat düşmanı değilim aksine İtalyanları çok severim. Ancak üçüncü dünya ülkelerine satılan bir modeli C sınıfı diye millete yutturmak da komedi. 301, C-Elysee, Symbol, City gibi arabalar da bunlara dahil.
    Markaların kafa karıştırma mevzusuna örnek olarak A4 ve A5'i vereyim. Önce A4'ü coupe olarak üretip arkasından o coupe'ye iki kapı daha takarak daha yüksek bir modelmiş gibi satıyorlar. Bu örnekler çoğaltılabilir.

    Hangi ülkelermiş o üçüncü dünya ülkeleri ?

    Güney Asya ülkeleri mesela. Hindistan, Pakistan gibi. Ha Türkiye'de de satılıyor bu arabalar. Alındın mı hayırdır?

    Tükiye'yi de bu ülkeler arasında sayıp üçüncü dünya ülkesi diyorsan şu forumdan git lütfen.

    Alınma ama Hindistan bizden daha gelişmiş bir ülke. Kendimize artık dev aynasında bakmayı bırakmamız lazım.

    Kaç ülke gezdin böyle konuşuyorsun çok merak ediyorum.Şu aşağılık kompleksinden kurtulun yada yavaş yavaş eriyip gidin.Hindistan bizden daha gelişmiş bir ülkeymiş Avrupa'da işim gereği birçok ülkede kalmış biri olarak Hindistan'ı geçtim bazı Avrupa ülkeleri bizden geride sen neyin kafasını yaşıyorsun ? Yazdıkların daha çok kökü dışarıda olan ve bu vatanı sevmeyen, çekemeyen biri gibi kusura bakma.

    Çok ülke gezdim merak etme. Avrupa'da o bahsettiğin ülkelerde de bulundum. Hindistan mevzusuna dönersek adamların üniversiteleri bizimkileri 5'e katlar. Hiç Türk astronot var mı mesela? Dünyanın en iyi mühendisleri yine bu insanlardan çıkıyor. Yahu senle ben aynı Türkiye'de mi yaşıyoruz? Hiç mi bakmıyorsun çevrene? Her gün bir kadın cinayeti haberi, her gün polisin vatandaşı dövmesi haberi, her gün olur olmaz nedenlerle insanların hapse tıkılması haberleri senin ülkende yok sanırım.

    İnsanlar bu başlık altında otomotiv konuşurken senin yapmak istediğin işe bak.Gidip propagandanı başka yerlerde yapabilirsin sizin gibiler yüzünden her konu siliniyor.Avrupa'da bahsettiğim ülkelerde de bulunduysan gidip tekrar orada kalabilirsin.Adam hala Hindistan Türkiye'den iyi bir konumda diyor, suçları sayıyor.İşlenen suçlar noktasında ülkeler arası karşılaştırma yaparsak emin ol burada çok ezilirsin.Özellikle şu cümlen zaten rengini belli etti "her gün olur olmaz nedenlerle insanların hapse tıkılması", arkadaşım git siyasetini başka yerde yap bak açık açık söyledik, senin amacın bu konuya bile siyasi nedenlerle yaklaşmak.Burada yok astronot, yok mühendis demekle olmuyor.Ya bişey üret, fikir ver yada olanları izle.Troll havası da sezdim zaten neyse.Sen ülkene bakınca sözde suçsuz olan insanların hapiste olmasını görüp utanıyorsun yada utanmak için bunu araç olarak kullanıyorsun ben ise yapılan iyi şeyleri görüp daha iyi olmalı diyerek gurur duyuyorum.Sizin gibi onlar bizden daha iyi bizim halimiz bu demek yerine onları nasıl geçebiliriz diyorum.

    Hayır üçüncü dünya ülkesi deyince alındın ya o sebeple yazdım kimseyi provake etmek derdinde değilim. Bir kafanı kaldır da bak bu ülkede bir şey üretiliyor mu? Üretemeyen ülke sömürülür. Bu kadar basit.

    İhracat rakamları bu ülkede birşey üretilip üretilmediğini gösteriyordur umarım.Sömürülen bir ülke nasıl olur da ekonomik büyüme gerçekleştirebilir ? Bence biraz daha bu konu altında konuşursak bizi şikayet edecekler ama özelden seviyeli tartışmaya açığım her zaman.


    Fiat Linea konusuna gelirsek, sınıfı için birşey diyemem ama okuduklarım kadarıyla çok Fiat karşıtı insan var.850.000 yazıyla: sekizyüzellibin km yapmış 2006 model 1.3 multijet Albea sahibiyim.Aracımın motoruna şimdiye kadar hiçbir müdehale olmadı ama tabi böyle gideceği anlamına gelmez son zamanlarda yağ yakıyor gibi.Fiat'ı eleştirenler genellikle benim gibi iç ve dış tasarımını beğenmeyenlerdir diye düşünüyorum çünkü motoru için birşey söyleyecek halim yok rakamlar söylemiş zaten.

    Benim açımdan bakarsak; Fiat'ı ben neden eleştiriyorum ? Zamanında mp3 cd çalar için 330 TL fark istemiş olması (almadım), yine zamanında arka camların kol ile açılıp kapanması ,aracın ön konsolunun modern çizgilerde olmaması, izlediği fiyat politikası.Son söylediğimi yazmakla yazmamak arası gidip geldim ama belki politikaları doğrudur zira satış rakamları bunu kanıtlıyor gibi.

    Şimdi biz hep Fiat'ı bu saydığım sebeplerden dolayı eleştirdik ama Fiat genelde araçlarını taksi sahiplerine ve şirketlere satıyor.Bu iki kullanıcı için masraf çıkaracak aksesuarlar gereksizdir düşüncesi var.Özellikle taksicilere sorduğunuzda camların hepsinin kollu olmasını istiyorlar.Elektrikli camlar sürekli kullanım gereği çabuk yıpranıyor ve arızalanıyor, doğal olarak masrafı daha fazla.

    Dediğim gibi motoru konusunda söyleyecek söz yok ama iç ve dış tasarım biraz daha geliştirilse veya yeni modeller gelse, farklı hacimlerde multijet seçenekleri, otomatik vites, yokuş kalkış desteği gibi özellikler uygun fiyatlarla eklense belki daha iyi olur diye düşünüyorum.




  • AVEO
  • epey fanatik varmış.. kimse linklere bakmadığı yada araştırmadığı için vikipedia dan alıntı yapayım

    B SINIFI YANİ; Küçük sınıf otomobil:
    Küçük sınıf otomobiller, Avrupa'da B-segmenti ya da Supermini , genellikle 3700 ile 4099 mm arası uzunluğa sahip, donanım bakımından zayıf, kaliteleri nispeten daha düşük, performansları pek başarılı olmayan giriş modelleridir. Son dönemlerde Mini Sınıfın ortaya çıkmasıyla, küçük sınıf otomobiller giderek büyümeye başlamış, alt küçük sınıf ve üst küçük sınıf olarak ikiye ayrılmıştır. Küçük sınıf, sedanlarda iyi bir aile otomobili, SW'lerde geniş bir iç hacim, sportif hatchbacklerdeyse etkileyici bir çeviklik sunabilmektedir.

    C SINIFI YANİ; Alt Orta Sınıf ,
    Compact car , Avrupa'da B sekmenti , Small family car ya da medium car olarak da bilinen otomobiller uzunlukları yaklaşık 4100-4600 mm arasında olan, yeterli bir donanım ve performans sunan ve 30-40 bin lira civarında fiyatlarla satılan makul aile otomobilleridir. Çok geniş bir model yelpazesine sahip olan alt orta sınıfta, her karoser tipinden araç bulmak mümkündür. Bu nedenle, otomobil dünyasında en çok satılan sınıf kompakt sınıftır.


    ŞİMDİ BURADA LİNEA YI HANGİ SINIFA KOYACAĞIZ UZUNLUĞU YAKLAŞIK KAÇTIR BU ARACIN??



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akıllıdeli06 -- 29 Ocak 2013; 16:33:32 >




  • arkadaş aveo diyor aveo nere linea nere e kardeşim ya



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Toyota SUPRA -- 29 Ocak 2013; 16:43:56 >
  • Linea'cılar kendini avutsun ancak Linea önce 40'la viraja girdiğinde arkasını savurmaya çözüm üretmeli
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akıllıdeli06

    epey fanatik varmış.. kimse linklere bakmadığı yada araştırmadığı için vikipedia dan alıntı yapayım

    B SINIFI YANİ; Küçük sınıf otomobil:
    Küçük sınıf otomobiller, Avrupa'da B-segmenti ya da Supermini , genellikle 3700 ile 4099 mm arası uzunluğa sahip, donanım bakımından zayıf, kaliteleri nispeten daha düşük, performansları pek başarılı olmayan giriş modelleridir. Son dönemlerde Mini Sınıfın ortaya çıkmasıyla, küçük sınıf otomobiller giderek büyümeye başlamış, alt küçük sınıf ve üst küçük sınıf olarak ikiye ayrılmıştır. Küçük sınıf, sedanlarda iyi bir aile otomobili, SW'lerde geniş bir iç hacim, sportif hatchbacklerdeyse etkileyici bir çeviklik sunabilmektedir.

    C SINIFI YANİ; Alt Orta Sınıf ,
    Compact car , Avrupa'da B sekmenti , Small family car ya da medium car olarak da bilinen otomobiller uzunlukları yaklaşık 4100-4600 mm arasında olan, yeterli bir donanım ve performans sunan ve 30-40 bin lira civarında fiyatlarla satılan makul aile otomobilleridir. Çok geniş bir model yelpazesine sahip olan alt orta sınıfta, her karoser tipinden araç bulmak mümkündür. Bu nedenle, otomobil dünyasında en çok satılan sınıf kompakt sınıftır.


    ŞİMDİ BURADA LİNEA YI HANGİ SINIFA KOYACAĞIZ UZUNLUĞU YAKLAŞIK KAÇTIR BU ARACIN??

    Bir ara ben de bir konuda vikipedia bilgisinden alıntı yapmıştım, ancak oradaki verilerin onaylı veriler olmadığı, senin-benim gibi arkadaşların yazdığı söylenmişti. Yani pek bu vikipedia verisine takılmamak lazım Bir ara ben de merak edip araştırmıştım ve bu konuda birçok farklı bakış açısı olduğunu görmüştüm. Örneğin sadece diz mesafelerine bakarsanız Mercedes C180'den daha başarılıdır Linea ama bu Linea'yı C180 gibi D segmentine sokmaz. Veya 500lt gibi bir bagaj hacmi ile Volvo S60'ı solladığı içinde D segmentine giremez. C segmenti olarak satılan bir çok aracın iç kalite seviyesi yüksektir. Örneğin Jetta, C4, 308 vs... Bu araçlarda yumuşak plastik kullanımı ve iç mekanda görsel kalite ön plandadır. Ancak ebatsal olarak S60, C180 gibi araçlara benzeseler de şanzıman, süspansiyon gibi konularda bu tür araçların epey gerisinde olduklarından C segmentidirler. Ancak Linea'da yumuşak plastik, iç görsel kalite vs... gibi detayları göremezsiniz. Linea tam bir amaç aracıdır. Peugeot-Citroen 'de 301 ve C-elysee araçlarını Linea ile aynı ebatlarda ve benzer kalite standartlarında olmasına rağmen B sınıfı olarak adlandırıyor. Ürünün ebadı her ne kadar gösterge ise de, beraberinde kullanılan plastik kalitesi, kullanım kolaylığı, ses izolasyonu vs... gibi birçok faktör segmenti belirleyen unsurlardır. B segmentindeki Linea, 301, c-elysee gibi araçların çarpışma test sonuçlarının olmaması ise beni hep düşündürmüştür. Araç üreticilerinin bu araçların darbe dayanımı konusunda üstün performans gösteremeyeceklerinden dolayı satışlarının etkilenmemesi için böyle bir yöntem izlediklerini de düşünüyorum. Bu araçlar fiyat-fayda araçları oldukları için her türlü maliyetten kaçınılarak imal edilmektedir(301 ve C-elysee 'de esp standart bu arada). Çarpışma testlerinin yapılmadan satışa sunulmaları bile bu araçları zaten B segmenti ürünü yapmaya yeter. C segmenti iddiasında olan hangi aracın çarpışma testi yok?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ENG_civ -- 29 Ocak 2013; 17:48:06 >




  • Madem uzunlukla sınıf belirliyoruz, Mondeo E60 Bmw'den uzun olduğuna göre E sınıfı diyebilirmiyiz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 34Brs34

    Linea'cılar kendini avutsun ancak Linea önce 40'la viraja girdiğinde arkasını savurmaya çözüm üretmeli

    yo çokta sağlam giriyor çokta iyi çıkıyor virajlardan biliyorum 120 ile viraja giriyor araç çokta başarılı şekilde bitiriyor virajı..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AtakaN_35

    Madem uzunlukla sınıf belirliyoruz, Mondeo E60 Bmw'den uzun olduğuna göre E sınıfı diyebilirmiyiz

    superb f sınıfı o zaman
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    Linea Classic Emotion Plus,
    Linea Lounge,
    modellerinde kadife koltuk kullanılıyor.
    Başka hangi C segmenti araçta kadife koltuk var ?



    FD6 civiclerin Beyaz modellerinde kullanılan siyah döşeme kumaşlar da kadife gibi bir yapıya sahip. :)
  • sınıfı neye göre belirliyoruz söyleyinde öğrenelim ya..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M-A-S

    quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    Linea Classic Emotion Plus,
    Linea Lounge,
    modellerinde kadife koltuk kullanılıyor.
    Başka hangi C segmenti araçta kadife koltuk var ?



    FD6 civiclerin Beyaz modellerinde kullanılan siyah döşeme kumaşlar da kadife gibi bir yapıya sahip. :)

    +1
    başka da yok gibi
  • Ayrıca Linea C sınıfıdır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eggys

    sınıfı neye göre belirliyoruz söyleyinde öğrenelim ya..

    konfor, donanım, sağlamlık vs..

    uzunluğa bakarsak superb e segmenti olur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Shide -- 29 Ocak 2013; 20:00:15 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akıllıdeli06

    epey fanatik varmış.. kimse linklere bakmadığı yada araştırmadığı için vikipedia dan alıntı yapayım

    B SINIFI YANİ; Küçük sınıf otomobil:
    Küçük sınıf otomobiller, Avrupa'da B-segmenti ya da Supermini , genellikle 3700 ile 4099 mm arası uzunluğa sahip, donanım bakımından zayıf, kaliteleri nispeten daha düşük, performansları pek başarılı olmayan giriş modelleridir. Son dönemlerde Mini Sınıfın ortaya çıkmasıyla, küçük sınıf otomobiller giderek büyümeye başlamış, alt küçük sınıf ve üst küçük sınıf olarak ikiye ayrılmıştır. Küçük sınıf, sedanlarda iyi bir aile otomobili, SW'lerde geniş bir iç hacim, sportif hatchbacklerdeyse etkileyici bir çeviklik sunabilmektedir.

    C SINIFI YANİ; Alt Orta Sınıf ,
    Compact car , Avrupa'da B sekmenti , Small family car ya da medium car olarak da bilinen otomobiller uzunlukları yaklaşık 4100-4600 mm arasında olan, yeterli bir donanım ve performans sunan ve 30-40 bin lira civarında fiyatlarla satılan makul aile otomobilleridir. Çok geniş bir model yelpazesine sahip olan alt orta sınıfta, her karoser tipinden araç bulmak mümkündür. Bu nedenle, otomobil dünyasında en çok satılan sınıf kompakt sınıftır.


    ŞİMDİ BURADA LİNEA YI HANGİ SINIFA KOYACAĞIZ UZUNLUĞU YAKLAŞIK KAÇTIR BU ARACIN??

    Linea(2008-.) Uzunluk 4,560 mm Dingil Mesafesi 2,603mm

    quote:

    Orijinalden alıntı: AtakaN_35

    Madem uzunlukla sınıf belirliyoruz, Mondeo E60 Bmw'den uzun olduğuna göre E sınıfı diyebilirmiyiz



    E60(2003-2010) Uzunluk 4,841mm Dingil Mesafesi 2,888mm
    Mondeo(2000-2007)Uznlk 4,731mm Dingil Mesafesi 2,754mm

    araçların segmentleri üretildiği yıllara göre belirlenir.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Shide

    quote:

    Orijinalden alıntı: AtakaN_35

    Madem uzunlukla sınıf belirliyoruz, Mondeo E60 Bmw'den uzun olduğuna göre E sınıfı diyebilirmiyiz

    superb f sınıfı o zaman


    Superb(2008-.) uzunluk 4,838mm Dingil Mesafesi 2,761mm

    2013 model superb, 2003 model 5 serisinden daha kısa ve daha kısa dingil mesafesi var, bu da onu basbayağı D segmenti yapar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jac0B0 -- 29 Ocak 2013; 20:31:22 >




  • bu sınıf konusu çok mu önemli ?
    isterse A sınıfı olsun , bu arac 2012 de en çok satmış ,38000adet , bunun yarısını şirketler bile almış olsa ,kalan miktar yine de küçümsenemeyek kadar önemli
    bu aracı alan kesim zaten belli ,en uygun fiyata en çok donanım sunan bir arac ,bazı arkadaşla b sınıfıdır diye israr ediyor ,
    diğer B sınıfı araclarla yan yana geldiğinde ,açık ve net olarak ayrılıyor onlardan , C sınıfı araclarla yan yan geldiğinde yine ayrılıyor ,
    bu arac B ve C arasında sıkışıp kalmış ,
    ne var ki ülkemizde dacia Logan C sınıfı olarak satılıyorsa, linea haylı haylı C diye satılır ,
    linea alanlar, verdikleri paraya ,başka marka vardı da almadılar mı (Demirel gibi konuştum)
    bu paraya bu araba 45k lık aracı 60 80 k lık araclarla kıyaslamaya gerek yok




  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.