Şimdi Ara

Fiat Linea gibi başka araba var mı ? (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
444
Cevap
2
Favori
32.124
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Fiat Linea almayı planlıyordum. Bindiğim bir takside taksici aman abi uzak dur. Bak bu araç 2012 model ama kütük gibi bir araç dedi. Ben de vazgeçtim. Hakkaten hiç rahat bir araba değildi. Taksici kütük derken sürüş deneyimini kastediyordu.
  • Tofaş c segmentini kıvıramıyor öyle mi temprayı ,tipo ,marea yı dacia üretiyordu zaten

    efendim grande punto şasesi uzatılmış. şase değil platform uzatıldı. çıkan araca b segment diyemezdi tofaş ne demek çözemedim.

    üretici aracı üretir boyutlarına bakılır sınıfı belirlenir.

    bazı dergiler b segment diyormuş .benim almadığım dergi yok . hatta autocar bir test yaptı.

    honda civic ile linea 1.4 turbo. civic ile linea ya yetişemediklerini yazdılar kalkıştan itibaren linea almış yürümüş.. o zamanlar downsizing modası yeni başlıyordu

    bu da başka bir test


    http://www.traraba.com/2009/fiat-linea-renault-megane-sedan-toyota-corolla/




  • Forum da fiat kadar ilahlaştırılan başka firma yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ege İ

    Forum da fiat kadar ilahlaştırılan başka firma yok

    büyük kısmı yerli üretim,
    bu da gurur duyulucak bir olay
  • 1.33 corolla ile dizel linea arasinda kalmistik corolla aldik.
    bu forumu okuyunca insan linea almadigina pisman oluyor.
    ikisinide kullanmis biri olarak linea nin dizel olmasi disinda bir artisi yoktu bana kalirsa.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcroses

    1.33 corolla ile dizel linea arasinda kalmistik corolla aldik.
    bu forumu okuyunca insan linea almadigina pisman oluyor.
    ikisinide kullanmis biri olarak linea nin dizel olmasi disinda bir artisi yoktu bana kalirsa.


    corolla , lineadan tabiki üstün bir araç ona göre de fiyatı var

    linea sadece fiyatı uygun c segmentine giriş bir araç. ödediğine göre iyi bir otomobil. bukadar övüldüğü tek nokta motoru olabilir.

    multijet ler muazzam motor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tropik17

    Fiat Linea almayı planlıyordum. Bindiğim bir takside taksici aman abi uzak dur. Bak bu araç 2012 model ama kütük gibi bir araç dedi. Ben de vazgeçtim. Hakkaten hiç rahat bir araba değildi. Taksici kütük derken sürüş deneyimini kastediyordu.

    Taksiye binmeyin bence. (Taksicilere kesinlikle gönderme yapmıyorum. Çünkü onlar için amacına uygun araç, bir numaradır.)

    Almayı planladığınız araç hakkında konuşacak ve siz:

    1. Ya istediğiniz aracı taksicinin sözüyle alacaksınız.

    2. Ya da taksicinin sözüyle almayacaksınız.

    3. Ya da direkt taksicinin araç marka ve modelinin aynısını alacaksınız.
  • Linea;

    Ucuz otomobil nasıl üretilir diye uzun ar-ge çalışmaları sonucunda ortaya çıkmış, yıllarca Doğanla-Şahinle kesesini doldurmuş bir firmanın günümüze uyarladığı versiyonu...

    Bir defa ne sınıfı olduğunu bir kenara bırakın arkadaşlar...

    2004 model POLO yada Peugeot 207 kullansanız dahi size sürüş keyfi verir.

    Trafik sıkıştığında, yada fazladan bir 15 dakikanız olduğunda 2 tur atmak size bu araçta keyif değil, sıkıntı verir.

    Tamamen iş görme amaçlı, A noktasından B noktasında gitme amaçlı.

    Çok basit bir test yapın; aracın arka sağ yada sol lastiğine tekme atın, bunu yaparken bir arkadaşınız da karşıdaki lastiğe baksın. O ne???

    Her vurulan tekmeden sonra oluşan titreşim aynen diğer tekerede aksetmiş durumda... Yok artık?? Maalesef öyle.

    1.3 90 hp Multijet Euro 4 motor. Tüketim şehir içi 6,5 litre. Akselarasyonu düşük. Cansız bir motor. Basit paçavralarla yapılmış yalıtım yüzünden motorun sağ koltukta size eşlik ederek çalışma hissi uyandırması takdire şâyan...

    Aşırı derecede subap vuruntulu, çok sesli çalışan common-rail mucidinden vasat bir motor. Ki bu motoru güzelim Astra' yada koyarak aracın satılmaması için çaba sarfeden bir GM!

    2012 sonunda 1,3 95 hp Euro 5 motor. Fark?

    Sadece Euro normlarına mecburi uyum. Son kullanıcının farkı hissetmesi son derece minimal...

    Şoför koltuğu bir türlü istenilen ergonomiye getirilemeyen ayarlama mekanizması.

    Enteresan derecede rahatsız koltuk ergonomisi.

    Bisiklet selesinden bozma orta kol dayama.

    Motor kaputunu kaldırdığınız zaman, ön lastik üstlerinde metal karoseri yerine plastik teker davlumbazlarıyla tanışma zamanı... Honda da bir zamanlar bir önceki kasa civic' e sac karoseriyi koymuş ama 50 liralık plastik davlumbazı koymamıştı. Hoş halen yakın zamanda incelediğim yeni jazda da plastik teker davlumbazları arkada yine yoktu!

    3 kuruşluk zemin ve bagaj halıları.

    Arka koltuğu yatırmak için aynı anda 2 kişiye ihtiyaç duyulması.

    Haydi bu basit üretim anlayışını bir kenara bırakalım.

    Peki bu frenleri güçlü diyen arkadaşlar gerçekten bir Ford Focusun yada bir 407 nin frenlerine bakmışlarmı? Sanmıyorum...

    Kesinlikle araç panik frende uzayıp-gidiyor. Aniden durmanız gerekirse durmanız imkansız. %100 çarpmaktan kaçındığınız nesneye çarparsınız...

    İstediği kadar araç içinde baz versiyonda ABS, dolu versiyonda ise ESP barındırıyor olsun... Hikaye!

    Sonra az öncede bahsettiğim gibi araçta yalıtım-malıtım hak getire... Aracın bütün lastikleri arka koltuklarda oturarak seyahet ediyor. Kafayı arkaya çevir, lastiklerle muhabbet ede ede yola git... En azından yol çabuk biter.

    Ön lastik üstlerinde metal kullanılmadığından, arka tekerlerde basit bir yalıtım yüzünden araç içeriye muazzam ses alır.

    Ses işini anlattıktan sonra gelelim esas meseleyeeeee...

    Araç ile şehirlerarası bir yolculukta maksimum 120 km. ile gideceksiniz. Daha fazlası bu araç için aracada size de zulüm.

    Hem bağıran bir motor, hem de gezen bir araç!

    Hele bir de tırların ezipte kanal oluşturduğu bir yolda iseniz ve de aracın tekerlerini bu kanal düşürdüyseniz salavat getirin...

    Zannedersiniz ki bu araç buradan çıkamaz! Çıkar, çıkar ama sizi de alıp öbür tarafa götürür - getirir...

    Çarpışma testi olmayan, çarpınca da öldürmese dahi güldürmeyen enteresan ne idüğü belirsiz bir araç..

    Bu kadar satmasının tek nedeni Türk insanının otomobil tercihinden...

    Arkasında bagaj taşıyor olması zaten satmasının en büyük sebebi...

    Halbuki bu bagaj koca bir ayda belki 1 yada 2 defa ağzına kadar doluyor. Ama biz Türkler aracımızın arkasında koskaca bir kıçla gezmeyi seviyoruz. Ya lazım olursa???

    Almayın arkadaşlar... Paranızı bu sıfatsız araca kaptırmayın.

    Parçasının ucuz olduğuna aldanmayın. Bir araç 2 - 3 yıldan sonra parça bozuyor. Bozsa dahi OEM parçalar var, çıkmalar var... Kesinlikle servise gebe kalmazsınız. Alternatifiniz çok.

    İnsan ömrü çok kısa... Bunu basit bir araçla da aniden daha da kısaltmayın. Kimse bu araçta can güvenliğinden ne olur dem vurmasın. Çünkü yok...

    Gidin bu araç yerine 2. el Focus alın, 407 alın yada ne bileyim sıfır Corsa alın, POLO alın... İnanın bu saydığım araçların hepsinde bir keyif var, bir lezzet var... Ama bunda yok... Bu aracın tadı - tuzu yok...

    Haa birde "20 bin tl' ye sıfır faiz" koşun, gelin, babaya gelin! sloganlarına aldanmayın... Zaten verdikleri paranın faizini araç fiyatının içinde sizden her halükârda tahsil ediyorlar...

    Şahsım şimdiye kadar 8 yılda 14 değişik araç almış-satmış, kullanmıştır.

    Şimdiki aracım 2012 Lineayı ekonomik kriz nedeni ile aldım. Keşke diyorum bunun yerine sıfır CORSA alsaydım. En azından 90 hp.lik aynı motor bunda daha keyifli giderdi.

    Almayın arkadaşlar. Araç kesinlikle hikaye. Filocular, özel kurumlar, mümessiller bu araçları toplu halde almasalar zaten bu satış rakamlarına ulaşamazlar.

    Bırakın sadece bu kesim personeline araç vermek zorunda kaldığından bu araçları alsın. Bireysel kullanıcılar için kesinlikle alınmayacak bir araç. Tercih listenize dahi sokmayın!

    Ha daha önceden Vectra B, eski kasa astra gibi araçlardan buna geçenler nispeten de olsa kalite hissizliğini bir kenara bırakıp bu aracı beğenebilirler.

    Ama inanın ben şu anda bir çok kimsenin tasvip etmediği 407' den sonra hiç bir keyif alamadım.

    Lütfen şahsi düşüncelerim için kimse beni eleştri yağmuruna tutmasın. Mutlaka bu aracı seven, beğenen, keyif alarak kullanan arkadaşlar da vardır.

    Ancak bu benim subjektif olarak aracın teknik eksikliklerini ortaya koymuş olduğum gerçeğini kesinlikle değiştirmez.

    Bu yılın başında aracın eski kasa sıfır km. dizel olanını spotçulardan 32.500 tl' ye almış olan bir tanıdığım var. Bu paraya alınan sıfır km. 90 hp dizel araçtan sanırım çok büyük beklentiler içinde olmamak gerek. Zaten bu arkadaşın önceki aracı benzinli bir GETZ olduğu için şu anda mutlu... Araç ile ilgili sıkıntıları söylediğim zaman bana verdiği cevap ise şu; "GETZ' den iyi!" Evet kesinlikle getzden iyi... :)))

    Ama efendim ben bu aracın kadife koltuklusunu, dijital klimalısını ben 40 bin küsur paraya alacağım diyen arkadaşların vay haline... Paranıza yazık!!!!

    Saygılar

    Mr.RyaN




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.RyaN

    Ama efendim ben bu aracın kadife koltuklusunu, dijital klimalısını ben 40 bin küsur paraya alacağım diyen arkadaşların vay haline... Paranıza yazık!!!!

    Saygılar

    Mr.RyaN

    napsaydık bomboş auris, corolla mı alsaydık o paraya ?
    ayrıca aracı kullandığınıza inanmıyorum
    çünkü aracın kaloriferi ısıtmıyo ve tüm - yanlarını söylemenize rağmen bunu esgeçmişsiniz.
    neden + yanlarını da söyleyip tercih sizin demek yerine sadece - yanlarından dem vurduğunuzu da çözemedim.

    edit: Linea almadan önce Corolla,Auris,Linea 3lüsende kararsız kaldık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jac0B0 -- 28 Ocak 2013; 23:50:35 >
  • Linea bence arada kalmış bir segment. Punto ile aralarında bir fark göremiyorum fazla, fakat bazı yönlerden C'ye de göz kırpıyor. Bravo evet C segmenti bir arabadır, ama Linea bana göre değildir. Ha, parasına göre iyidir, ekonomiktir onlara bir şey demem.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ege İ

    Forum da fiat kadar ilahlaştırılan başka firma yok

    Yok hocam, Saab var. %99'u binmedi içine ama herkes atıp tutuyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.RyaN

    Ama efendim ben bu aracın kadife koltuklusunu, dijital klimalısını ben 40 bin küsur paraya alacağım diyen arkadaşların vay haline... Paranıza yazık!!!!

    Saygılar

    Mr.RyaN

    napsaydık bomboş auris, corolla mı alsaydık o paraya ?
    ayrıca aracı kullandığınıza inanmıyorum
    çünkü aracın kaloriferi ısıtmıyo ve tüm - yanlarını söylemenize rağmen bunu esgeçmişsiniz.
    neden + yanlarını da söyleyip tercih sizin demek yerine sadece - yanlarından dem vurduğunuzu da çözemedim.

    Aracın karoriferide ısıtıyor. Yazın kiması da soğutuyor. Sıkıntısız aksamlar için görüş belirtmemişsem demek ki problem yok!

    Aracı kullandığıma inanmıyormuşsun. Nerden anladın? 6. hissin falan mı kuvvetli?

    Aracın şase nosunu yada ruhsatını mı koymam gerekiyor??

    Aracın + yanı diye bir şey yok... Diğer emsal araçlarda + diye nitelendirdiğiniz herşeye zaten bu araç sahip..

    Benim saydıklarım diğerlerinde olan ama bunda olmayan!

    Hiç uzağa gitmeye gerek yok.. Her bayide test aracı var... Git bir Polo tdi, hemen arkasında da linea dizel kullan. Ne kastettiğimi kesinlikle anlarsın. Hissiz, keyifsiz, kütük bir aracın ne olduğunu kendin görürsün...

    Aracım ise;

    1 Şubat 2012 çıkışlı,
    EURO4 motora sahip,
    Beyaz renk,
    Via donanım paketli,
    İçi komple bej döşeme,
    Arka camlar otomatik,
    ABS' li,
    Bayide takılmış 15" orjinal alüminyum alaşım jantlı,
    Sis farı yok!
    Bir adet sustalı, bir adet manuel anahtarlı.
    Komple sert plastik kokpitli,
    vs... vs... vs...

    Kullandığınıza yada sahip olduğunuza inanmıyorum gibi komik söylemlerle gelmeyin arkadaşlar...

    Ayrıca isteyen de varsa darbesiz, boyasız, şu anda 22.000 km.deki, 36.500 tl.ye almış olduğum aracımı, %20 zararla anında satmaya hazırım...

    Saygılar




  • Senaryolar yazmak yerine şu testi izleyin

    http://www.dailymotion.com/video/xscgsi_fiat-linea_auto
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.RyaN

    quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.RyaN

    Ama efendim ben bu aracın kadife koltuklusunu, dijital klimalısını ben 40 bin küsur paraya alacağım diyen arkadaşların vay haline... Paranıza yazık!!!!

    Saygılar

    Mr.RyaN

    napsaydık bomboş auris, corolla mı alsaydık o paraya ?
    ayrıca aracı kullandığınıza inanmıyorum
    çünkü aracın kaloriferi ısıtmıyo ve tüm - yanlarını söylemenize rağmen bunu esgeçmişsiniz.
    neden + yanlarını da söyleyip tercih sizin demek yerine sadece - yanlarından dem vurduğunuzu da çözemedim.

    Aracın karoriferide ısıtıyor. Yazın kiması da soğutuyor. Sıkıntısız aksamlar için görüş belirtmemişsem demek ki problem yok!

    Saygılar

    bunun niye ısıtmıyo yav :S
    servise filan götürdün mü hiç,
    ısıtmayla ilgili bişey söylediler mi ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.RyaN

    quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.RyaN

    Ama efendim ben bu aracın kadife koltuklusunu, dijital klimalısını ben 40 bin küsur paraya alacağım diyen arkadaşların vay haline... Paranıza yazık!!!!

    Saygılar

    Mr.RyaN

    napsaydık bomboş auris, corolla mı alsaydık o paraya ?
    ayrıca aracı kullandığınıza inanmıyorum
    çünkü aracın kaloriferi ısıtmıyo ve tüm - yanlarını söylemenize rağmen bunu esgeçmişsiniz.
    neden + yanlarını da söyleyip tercih sizin demek yerine sadece - yanlarından dem vurduğunuzu da çözemedim.

    Aracın karoriferide ısıtıyor. Yazın kiması da soğutuyor. Sıkıntısız aksamlar için görüş belirtmemişsem demek ki problem yok!

    Saygılar

    bunun niye ısıtmıyo yav :S
    servise filan götürdün mü hiç,
    ısıtmayla ilgili bişey söylediler mi ?

    Alıntıları Göster

    bunun niye ısıtmıyo yav :S
    servise filan götürdün mü hiç,
    ısıtmayla ilgili bişey söylediler mi ?

    Aracınızı kısa mesafede motor ısınmadan kullanıyorsanız, yada motorun ısınmasına izin vermeden kaloriferi açıp motorun daha da geç ısınmasına sebep oluyorsanız yapacak bir şey yok.

    Bu lineanın kabahati değil. Geç ısınan tüm dizel motorların genetiği...

    Eğer 10 km. den önce gideceğiniz yere varıyorsanız kalın bir palto giymekten başla çare yok.

    Ama uzun bir yola çıkmışsanız zaten Fiat arabaların hepsinin kalorifer sistemi iyinin de üstündedir. Verdiği sıcaklıktan baygınlık geçirtir.

    Ben şu anda araç içi ısındıktan sonra ısıtma kademesini soğukla-sıcak göstergesinin tam ortasına alıp, kalorifer fanınıda 1. kademede kullanıyorum.

    Fazlasıyla yetiyor. Böylelikle hiç bir camın buğulanmasına da yol açmamış oluyorum... Her ne kadar buğu çözücü ile camları silmiş olsam da, bir hafta sonra buğu çözücü özelliğini tamamen yitiriyor...

    Kısa mesafede kullanmıyor ve de motorunuz tam anlamıyla ısınıyorsa kaloriferin de çalışması lazım. Bu şartlara sahipseniz eğer size servis yolu görünüyor...

    Saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.RyaN

    Aracınızı kısa mesafede motor ısınmadan kullanıyorsanız, yada motorun ısınmasına izin vermeden kaloriferi açıp motorun daha da geç ısınmasına sebep oluyorsanız yapacak bir şey yok.

    Bu lineanın kabahati değil. Geç ısınan tüm dizel motorların genetiği...

    Eğer 10 km. den önce gideceğiniz yere varıyorsanız kalın bir palto giymekten başla çare yok.

    Ama uzun bir yola çıkmışsanız zaten Fiat arabaların hepsinin kalorifer sistemi iyinin de üstündedir. Verdiği sıcaklıktan baygınlık geçirtir.

    Ben şu anda araç içi ısındıktan sonra ısıtma kademesini soğukla-sıcak göstergesinin tam ortasına alıp, kalorifer fanınıda 1. kademede kullanıyorum.

    Fazlasıyla yetiyor. Böylelikle hiç bir camın buğulanmasına da yol açmamış oluyorum... Her ne kadar buğu çözücü ile camları silmiş olsam da, bir hafta sonra buğu çözücü özelliğini tamamen yitiriyor...

    Kısa mesafede kullanmıyor ve de motorunuz tam anlamıyla ısınıyorsa kaloriferin de çalışması lazım. Bu şartlara sahipseniz eğer size servis yolu görünüyor...

    Saygılar

    teşekkürler.
    benzinliye alışınca, böyle oluyo




  • 1983 Model Ford Granada hepsinden iyi sürüş keyfi verir. E sınıfı olup yıllık vergisi 200 bilmem kaç liradır. Kaporta boya hurda olduğu için, herkes yol verir. Kimse önünüze atlamaz.

    Prestijin tillahıdır, istediğin yere park edebilirsin, biri vururmu alır kaçarmı diye kafa yormassın. Hem arkadan çekişi hemde abs, eps, hodese gibi bilimum elektrikli zamazingosu olmadığı için karlı ve yağmurlu havalarda son derece egzantrik yolculuklar yapabilirsiniz.

    yaklaşık 4.70 e 1.80 ebatlarındadır. 6 kisi rahat sığar, azıcık sıkışmaya 8 kişi falan alır, sw versiyonu 12 hatta 14 kişi ye kadar rahatsız etmez.

    Yıllık değer kaybı, kasko falan gibi sorunu yoktur. 0 km bir aracın bir yılda uğradığı değer kaybı, kasko masrafı vergiyi toplayarak her sene bir tane alıp duvardan duvara çarpabilir, sonrada hurdaya falan verip, kilosuna 5 tl den ödeme alabilirsiniz...

    Arkadaşlar gerçekten çok hoşsunuz. Lakin bir iki hususu size hatırlatayım.

    Siz bindiğiniz araba değilsiniz... Reklamlarda verilen gaza inanmayın.

    Son yapılan (baya baya bilimsel) araştırmalara göre. Otomobillerde aynı segmentte en kötü ile en iyi arasındaki memnuniyet farkı %5.

    Genel otomobil üretim kalitesi işte bu kadar yükseldi.

    Tamam sizin falanyum arkadaşın filanyumundan üstün olabilir. Allah için her gün işe gidip geliyorum. Ortalama hız 15 km falan. Ferrari porshe olsa s classe yi geçtim grand 600 olsa ne olacak. elektrikli bir vosvos olsa tadından yenmez. O trafikte.

    Birinin diğerine farkı kalmadı artık. yormayın kendinizi boşa.

    Siz farklı sanıyorsunuz lakin değil, hepsini yapanlar aynı eğitimi almış mühendisler, hepsi aynı bilgisayar programında, yakıt duşürücez diye, aynı aero dinamik modellere göre şekilleniyor. İç donanımın hemen tamamı belirli firmalardan geliyor.mesela koltuklar genelde johnson kontrols yapar. Elektronikler bosch tan. Konnektroler tyco, enjektörler bilmemne. Şanzumanlar borg warner.

    Aynı haltın morciverti. Hepsi bir köşe başını tutmuş, işte kime ne kadar satarsa hesabı...

    Alemim feriştahı Merso bile binek ticari yapıcam diye gitti bilmem nereden şase aldı, niye derdi günü para, sanki yokmuş gibi.. Gerçi vito nun birinci nesli de transporter...

    Velhasılı, Linea enine göre biraz boylu araba. Lakin parasına göre güzel araba. Siz verdiğiniz paraya göre kıyaslayın. Linea için 3 sene çalışıyorsanız, vw için 6 sene çalışıyorsunuz demek oluyor. VW e binmek için 3 senenizi heba etmeye gerçekten değecek bir fark varsa, ihtiyacınız varsa tabiki almak en doğalı. Lakin diğer taraftada 3 sene fazladan çalışma var. (belki sizin durumunuz daha iyi 1 sene diyelım. Fazladan bir sene azmı ?)

    Memleketimize 5 kuruş karı olmayan bu demir (daha çok plastik) parçaları için üzmeyin bir birinizi...

    5 sene sonra modeller değişir. trendler değişir. Bir bakmışşın citroen moda olmuş.... (yok daha neler.... deme. bak o hava motorlu hibritler şehir içi yakıtı yarıya düşürsün bir kişi vw a fiata bakarmı acep.)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: MERT237

    quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: MERT237

    quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: atom239


    quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    Tamam arkadaşlar ben bir şey demiyorum. Otomotiv firmaları da kafamızı karıştırdı bu segment konularında.

    Otomobil firmalariyla alakasi yok.

    Adamlar sadece maliyetleri dusurmek icin arabayi bravo degil de frande punto platformunda uretmisler,o kadar.Su anti fiatciliginiz oldurecek beni ya.

    Yok ben Fiat düşmanı değilim aksine İtalyanları çok severim. Ancak üçüncü dünya ülkelerine satılan bir modeli C sınıfı diye millete yutturmak da komedi. 301, C-Elysee, Symbol, City gibi arabalar da bunlara dahil.
    Markaların kafa karıştırma mevzusuna örnek olarak A4 ve A5'i vereyim. Önce A4'ü coupe olarak üretip arkasından o coupe'ye iki kapı daha takarak daha yüksek bir modelmiş gibi satıyorlar. Bu örnekler çoğaltılabilir.

    Hangi ülkelermiş o üçüncü dünya ülkeleri ?

    Güney Asya ülkeleri mesela. Hindistan, Pakistan gibi. Ha Türkiye'de de satılıyor bu arabalar. Alındın mı hayırdır?

    Tükiye'yi de bu ülkeler arasında sayıp üçüncü dünya ülkesi diyorsan şu forumdan git lütfen.

    Alınma ama Hindistan bizden daha gelişmiş bir ülke. Kendimize artık dev aynasında bakmayı bırakmamız lazım.

    Kaç ülke gezdin böyle konuşuyorsun çok merak ediyorum.Şu aşağılık kompleksinden kurtulun yada yavaş yavaş eriyip gidin.Hindistan bizden daha gelişmiş bir ülkeymiş Avrupa'da işim gereği birçok ülkede kalmış biri olarak Hindistan'ı geçtim bazı Avrupa ülkeleri bizden geride sen neyin kafasını yaşıyorsun ? Yazdıkların daha çok kökü dışarıda olan ve bu vatanı sevmeyen, çekemeyen biri gibi kusura bakma.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MERT237 -- 29 Ocak 2013; 1:34:08 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpakcayoglu

    C sınıfı araçlarla hatta D sınıfı donanımlı araçlarla kıyasladığın araçta neden otomatik vites yok?Bilip bilmeden konuşmayalım.Ve araçın yol tutuşu o kadar zayıf ki.Yol tutuşunun yanında konfor da yok denecek kadar az.Özellikle arkada oturanlar için.

    Düzeltiyim. Otomatik vites seçeneği mevcut.
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.