Şimdi Ara

Fiat Linea gibi başka araba var mı ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
444
Cevap
2
Favori
32.151
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: atom239


    quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    Tamam arkadaşlar ben bir şey demiyorum. Otomotiv firmaları da kafamızı karıştırdı bu segment konularında.

    Otomobil firmalariyla alakasi yok.

    Adamlar sadece maliyetleri dusurmek icin arabayi bravo degil de frande punto platformunda uretmisler,o kadar.Su anti fiatciliginiz oldurecek beni ya.

    Yok ben Fiat düşmanı değilim aksine İtalyanları çok severim. Ancak üçüncü dünya ülkelerine satılan bir modeli C sınıfı diye millete yutturmak da komedi. 301, C-Elysee, Symbol, City gibi arabalar da bunlara dahil.
    Markaların kafa karıştırma mevzusuna örnek olarak A4 ve A5'i vereyim. Önce A4'ü coupe olarak üretip arkasından o coupe'ye iki kapı daha takarak daha yüksek bir modelmiş gibi satıyorlar. Bu örnekler çoğaltılabilir.

    linea, çek cumhuriyeti gibi avrupa ülkelerinde de satılıyor. grande punto tekniği kullanan bir araç 3. dünya ülkesi aracı olmaz

    www.fiat.cz




  • Otomobil Genel bölümünde FIAT LİNEA tartışması hiç bitmeyecek galiba.

    İnsanların bu arabayla ne zoru var, anlayamıyorum. Tamam, genel olarak C sınıfı özelliklerini tam anlamıyla karşılayamıyor olabilir ama çok kötü bir hali de yok. C sınıfı arabalara 60.000 TL ve son zamanlarda 72.000 TL'ye GOLF konularının ağırlık kazandığı bir zamanda, 50.000 TL'den daha az bir paraya donanımlı ve dizel bir araba açısından, FIAT LİNEA mantıklı bir arabadır.

    Bu ve bunun gibi birkaç tane fırsat arabası olmasa, çoğu insan sıfır kilometre, donanımlı ve dizel araba arayışı suya düşecekti. Neyse ki bazı modeller imdada yetişiyor.
  • Dingil mesafesine göre değil mı? Neyi uzatıyorsunuz ? Özel bir sey değil ki sınıf o zaman c3 e sınıfı bence 3 seri şe b sınıfı gibi geliyor bana.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1 HiT u DowN

    Dingil mesafesine göre değil mı? Neyi uzatıyorsunuz ? Özel bir sey değil ki sınıf o zaman c3 e sınıfı bence 3 seri şe b sınıfı gibi geliyor bana.

    +1
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: atom239


    quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    Tamam arkadaşlar ben bir şey demiyorum. Otomotiv firmaları da kafamızı karıştırdı bu segment konularında.

    Otomobil firmalariyla alakasi yok.

    Adamlar sadece maliyetleri dusurmek icin arabayi bravo degil de frande punto platformunda uretmisler,o kadar.Su anti fiatciliginiz oldurecek beni ya.

    Yok ben Fiat düşmanı değilim aksine İtalyanları çok severim. Ancak üçüncü dünya ülkelerine satılan bir modeli C sınıfı diye millete yutturmak da komedi. 301, C-Elysee, Symbol, City gibi arabalar da bunlara dahil.
    Markaların kafa karıştırma mevzusuna örnek olarak A4 ve A5'i vereyim. Önce A4'ü coupe olarak üretip arkasından o coupe'ye iki kapı daha takarak daha yüksek bir modelmiş gibi satıyorlar. Bu örnekler çoğaltılabilir.

    linea, çek cumhuriyeti gibi avrupa ülkelerinde de satılıyor. grande punto tekniği kullanan bir araç 3. dünya ülkesi aracı olmaz

    www.fiat.cz

    Çek'e gittiniz mi bilmiyorum ama oradaki yaşam koşulları Türkiye'ye çok yakın. Kişi başına düşen gelir konusunda da AB standartlarının bayağı gerisindeler.
    Fiat kendi ülkesinde satmıyor bu modeli yahu neyini savunuyorsunuz :S




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: atom239


    quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    Tamam arkadaşlar ben bir şey demiyorum. Otomotiv firmaları da kafamızı karıştırdı bu segment konularında.

    Otomobil firmalariyla alakasi yok.

    Adamlar sadece maliyetleri dusurmek icin arabayi bravo degil de frande punto platformunda uretmisler,o kadar.Su anti fiatciliginiz oldurecek beni ya.

    Yok ben Fiat düşmanı değilim aksine İtalyanları çok severim. Ancak üçüncü dünya ülkelerine satılan bir modeli C sınıfı diye millete yutturmak da komedi. 301, C-Elysee, Symbol, City gibi arabalar da bunlara dahil.
    Markaların kafa karıştırma mevzusuna örnek olarak A4 ve A5'i vereyim. Önce A4'ü coupe olarak üretip arkasından o coupe'ye iki kapı daha takarak daha yüksek bir modelmiş gibi satıyorlar. Bu örnekler çoğaltılabilir.

    linea, çek cumhuriyeti gibi avrupa ülkelerinde de satılıyor. grande punto tekniği kullanan bir araç 3. dünya ülkesi aracı olmaz

    www.fiat.cz

    Çek'e gittiniz mi bilmiyorum ama oradaki yaşam koşulları Türkiye'ye çok yakın. Kişi başına düşen gelir konusunda da AB standartlarının bayağı gerisindeler.
    Fiat kendi ülkesinde satmıyor bu modeli yahu neyini savunuyorsunuz :S

    talep edilseydi satarlardı,
    italyada en çok satan araçlar
    Fiat Panda, Fiat 500, Lancia Delta gibi A segmenti araçlar.
    böyle bir alıcı kitlesine C segmenti sedan satmak imkansıza yakın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: atom239


    quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    Tamam arkadaşlar ben bir şey demiyorum. Otomotiv firmaları da kafamızı karıştırdı bu segment konularında.

    Otomobil firmalariyla alakasi yok.

    Adamlar sadece maliyetleri dusurmek icin arabayi bravo degil de frande punto platformunda uretmisler,o kadar.Su anti fiatciliginiz oldurecek beni ya.

    Yok ben Fiat düşmanı değilim aksine İtalyanları çok severim. Ancak üçüncü dünya ülkelerine satılan bir modeli C sınıfı diye millete yutturmak da komedi. 301, C-Elysee, Symbol, City gibi arabalar da bunlara dahil.
    Markaların kafa karıştırma mevzusuna örnek olarak A4 ve A5'i vereyim. Önce A4'ü coupe olarak üretip arkasından o coupe'ye iki kapı daha takarak daha yüksek bir modelmiş gibi satıyorlar. Bu örnekler çoğaltılabilir.

    linea, çek cumhuriyeti gibi avrupa ülkelerinde de satılıyor. grande punto tekniği kullanan bir araç 3. dünya ülkesi aracı olmaz

    www.fiat.cz

    Çek'e gittiniz mi bilmiyorum ama oradaki yaşam koşulları Türkiye'ye çok yakın. Kişi başına düşen gelir konusunda da AB standartlarının bayağı gerisindeler.
    Fiat kendi ülkesinde satmıyor bu modeli yahu neyini savunuyorsunuz :S

    İtalya da kompakt sedanların hiçbiri satılmıyor.

    savunduğum bişey yok .savunsam ne olur savunmasam ne olur. bu ülkenin fiyat performans güvenlik kalite olarak en iyi aracı linea

    sen kabul etmeyebilirsin. dandik dersin geçersin. ben alt yapısı ne hangi ülkelerde satılıyor bunu yazdığımda ne savunuyon yahu diye cevap veremezsin.

    ben bilgi paylaşıyorum anladın mı?




  • Doğan ın koltuklarını unutmamak gerekir.


     Fiat Linea gibi başka araba var mı ?
  • Linea C segmentindedir. Ve yurdum insanının ulaşılabilir ilk alım ve alım sonrası masraflarını karşılayacak bütçeye uygundur.

    B+ diye bir segment yok.

    Rakipleri Focus, Megane, Fluence, Civic, Corolla, Golf, Jetta gibi C sınıfında konumlandırılan araçlardır.
  • linea NOS ilede %100 uyumlu olarak üretiliyormuş haberiniz olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: atom239


    quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    Tamam arkadaşlar ben bir şey demiyorum. Otomotiv firmaları da kafamızı karıştırdı bu segment konularında.

    Otomobil firmalariyla alakasi yok.

    Adamlar sadece maliyetleri dusurmek icin arabayi bravo degil de frande punto platformunda uretmisler,o kadar.Su anti fiatciliginiz oldurecek beni ya.

    Yok ben Fiat düşmanı değilim aksine İtalyanları çok severim. Ancak üçüncü dünya ülkelerine satılan bir modeli C sınıfı diye millete yutturmak da komedi. 301, C-Elysee, Symbol, City gibi arabalar da bunlara dahil.
    Markaların kafa karıştırma mevzusuna örnek olarak A4 ve A5'i vereyim. Önce A4'ü coupe olarak üretip arkasından o coupe'ye iki kapı daha takarak daha yüksek bir modelmiş gibi satıyorlar. Bu örnekler çoğaltılabilir.

    linea, çek cumhuriyeti gibi avrupa ülkelerinde de satılıyor. grande punto tekniği kullanan bir araç 3. dünya ülkesi aracı olmaz

    www.fiat.cz

    Çek'e gittiniz mi bilmiyorum ama oradaki yaşam koşulları Türkiye'ye çok yakın. Kişi başına düşen gelir konusunda da AB standartlarının bayağı gerisindeler.
    Fiat kendi ülkesinde satmıyor bu modeli yahu neyini savunuyorsunuz :S

    İtalya da kompakt sedanların hiçbiri satılmıyor.

    savunduğum bişey yok .savunsam ne olur savunmasam ne olur. bu ülkenin fiyat performans güvenlik kalite olarak en iyi aracı linea

    sen kabul etmeyebilirsin. dandik dersin geçersin. ben alt yapısı ne hangi ülkelerde satılıyor bunu yazdığımda ne savunuyon yahu diye cevap veremezsin.

    ben bilgi paylaşıyorum anladın mı?

    Ben Linea'ya dandik demedim. Sadece C sınıfı değil. Bir Focus'la Linea'yı kıyaslamak garip geliyor bana. Segment uydurma demişti yukarıda bir arkadaş B+ diye bir segment yoktur diye. Ben de biliyorum olmadığını. İyimserliğimden, Linea'nın segmentine göre sunduğu donanımdan dolayı dedim zaten onu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atom239


    quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    Linea aslında C segmenti değil. B+ denilebilir.

    Hayir bal gibi c sinifidir.

    Honda civicte var,model geleneği olarak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: atom239


    quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    Tamam arkadaşlar ben bir şey demiyorum. Otomotiv firmaları da kafamızı karıştırdı bu segment konularında.

    Otomobil firmalariyla alakasi yok.

    Adamlar sadece maliyetleri dusurmek icin arabayi bravo degil de frande punto platformunda uretmisler,o kadar.Su anti fiatciliginiz oldurecek beni ya.

    Yok ben Fiat düşmanı değilim aksine İtalyanları çok severim. Ancak üçüncü dünya ülkelerine satılan bir modeli C sınıfı diye millete yutturmak da komedi. 301, C-Elysee, Symbol, City gibi arabalar da bunlara dahil.
    Markaların kafa karıştırma mevzusuna örnek olarak A4 ve A5'i vereyim. Önce A4'ü coupe olarak üretip arkasından o coupe'ye iki kapı daha takarak daha yüksek bir modelmiş gibi satıyorlar. Bu örnekler çoğaltılabilir.

    linea, çek cumhuriyeti gibi avrupa ülkelerinde de satılıyor. grande punto tekniği kullanan bir araç 3. dünya ülkesi aracı olmaz

    www.fiat.cz

    Çek'e gittiniz mi bilmiyorum ama oradaki yaşam koşulları Türkiye'ye çok yakın. Kişi başına düşen gelir konusunda da AB standartlarının bayağı gerisindeler.
    Fiat kendi ülkesinde satmıyor bu modeli yahu neyini savunuyorsunuz :S

    İtalya da kompakt sedanların hiçbiri satılmıyor.

    savunduğum bişey yok .savunsam ne olur savunmasam ne olur. bu ülkenin fiyat performans güvenlik kalite olarak en iyi aracı linea

    sen kabul etmeyebilirsin. dandik dersin geçersin. ben alt yapısı ne hangi ülkelerde satılıyor bunu yazdığımda ne savunuyon yahu diye cevap veremezsin.

    ben bilgi paylaşıyorum anladın mı?

    Ben Linea'ya dandik demedim. Sadece C sınıfı değil. Bir Focus'la Linea'yı kıyaslamak garip geliyor bana. Segment uydurma demişti yukarıda bir arkadaş B+ diye bir segment yoktur diye. Ben de biliyorum olmadığını. İyimserliğimden, Linea'nın segmentine göre sunduğu donanımdan dolayı dedim zaten onu.

    linea nın rakiplerinden teknik olarak geride olması c segment dışında olduğu anlamına gelmez. fiyatı da ona göre

    sen skoda superb ile mercedes c serisi kıyaslayabilir misin? ama ikisi de aynı sınıfın arabası




  • Segment algılaması olarak farklı görmek mümkün. Bu ayrı bir konu.

    Yani Linea B sınıfı ya da B ile C arası görülebilir. Ama bu C sınıfı olduğu sonucunu değiştirmez.

    Algılama olarak ben de yeni Yaris'i geniş iç mekanı ve sürüş dinamikleri ile C sınıfına yakıştırıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: atom239


    quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    Tamam arkadaşlar ben bir şey demiyorum. Otomotiv firmaları da kafamızı karıştırdı bu segment konularında.

    Otomobil firmalariyla alakasi yok.

    Adamlar sadece maliyetleri dusurmek icin arabayi bravo degil de frande punto platformunda uretmisler,o kadar.Su anti fiatciliginiz oldurecek beni ya.

    Yok ben Fiat düşmanı değilim aksine İtalyanları çok severim. Ancak üçüncü dünya ülkelerine satılan bir modeli C sınıfı diye millete yutturmak da komedi. 301, C-Elysee, Symbol, City gibi arabalar da bunlara dahil.
    Markaların kafa karıştırma mevzusuna örnek olarak A4 ve A5'i vereyim. Önce A4'ü coupe olarak üretip arkasından o coupe'ye iki kapı daha takarak daha yüksek bir modelmiş gibi satıyorlar. Bu örnekler çoğaltılabilir.

    linea, çek cumhuriyeti gibi avrupa ülkelerinde de satılıyor. grande punto tekniği kullanan bir araç 3. dünya ülkesi aracı olmaz

    www.fiat.cz

    Çek'e gittiniz mi bilmiyorum ama oradaki yaşam koşulları Türkiye'ye çok yakın. Kişi başına düşen gelir konusunda da AB standartlarının bayağı gerisindeler.
    Fiat kendi ülkesinde satmıyor bu modeli yahu neyini savunuyorsunuz :S

    İtalya da kompakt sedanların hiçbiri satılmıyor.

    savunduğum bişey yok .savunsam ne olur savunmasam ne olur. bu ülkenin fiyat performans güvenlik kalite olarak en iyi aracı linea

    sen kabul etmeyebilirsin. dandik dersin geçersin. ben alt yapısı ne hangi ülkelerde satılıyor bunu yazdığımda ne savunuyon yahu diye cevap veremezsin.

    ben bilgi paylaşıyorum anladın mı?

    Ben Linea'ya dandik demedim. Sadece C sınıfı değil. Bir Focus'la Linea'yı kıyaslamak garip geliyor bana. Segment uydurma demişti yukarıda bir arkadaş B+ diye bir segment yoktur diye. Ben de biliyorum olmadığını. İyimserliğimden, Linea'nın segmentine göre sunduğu donanımdan dolayı dedim zaten onu.

    linea nın rakiplerinden teknik olarak geride olması c segment dışında olduğu anlamına gelmez. fiyatı da ona göre

    sen skoda superb ile mercedes c serisi kıyaslayabilir misin? ama ikisi de aynı sınıfın arabası

    Ben kıyaslamam ama kıyaslayanlar var...


    http://forum.donanimhaber.com/m_48221046/tm.htm
    Şuradaki konuda dingil mesafesine göre Linea C segmenti gibi gözüküyor ama 3 milimetre farkla. Rakiplerinin sunduğu yol tutuşunu sunuyor mu peki? Dingil uzunluğundan ziyade iz genişliği de önemlidir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alpine.

    Doğan ın koltuklarını unutmamak gerekir.


     Fiat Linea gibi başka araba var mı ?

    Bende broadway dişyecektim




  • forumda araç almanın kriterleri de şekilleniyor:
    tok kapı sesi
    yumuşak göğüs
    ve günün bombası: kadife koltuk
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alpine.

    Doğan ın koltuklarını unutmamak gerekir.


     Fiat Linea gibi başka araba var mı ?

    Doğanın koltukları da oldukça rahattı
    oturduğun an gömülürdün koltuğa




  • Fiat linea B sınıfıdır sahipleri C sınıfı yapmayada çalışsa B sınıfıdır.

    Sadece dingil mesafesi aracın sınıfını belli etmez.

    Linea Fiat/GM SCSS platformunu kullanıyor yani aşağıdaki arabalarla aynı platformdur;

    Small:
    2005- Fiat Grande Punto
    2006- Opel Corsa
    2007- Sevel LAV
    2008- Alfa Romeo MiTo

    Small wide:
    2012- Fiat 500L
    2014- Fiat 500X

    Small LWB:
    2006- Fiat Linea
    2010- Fiat Doblò
    2010- Opel Meriva
    2011- Opel Combo

    Small LWB wide:
    2013- Fiat 500XL

    Bu platformun özelliği 4.74 metreye kadar olan bir aracı taşıyabiliyor olması Fiat Doblo Maxi gibi.

    Kullandığı platform gösteriyorki düpedüz B sınıfıdır.

    Makul fiyatlı,yüksek donanımlı B sınıfı sedan diyebilirsiniz ama C sınıfı değildir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi omerf -- 27 Ocak 2013; 21:58:29 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerf

    Fiat linea B sınıfıdır sahipleri C sınıfı yapmayada çalışsa B sınıfıdır.

    Sadece dingil mesafesi aracın sınıfını belli etmez.

    Linea Fiat/GM SCSS platformunu kullanıyor yani aşağıdaki arabalarla aynı platformdur;

    Small:
    2005- Fiat Grande Punto
    2006- Opel Corsa
    2007- Sevel LAV
    2008- Alfa Romeo MiTo

    Small wide:
    2012- Fiat 500L
    2014- Fiat 500X

    Small LWB:
    2006- Fiat Linea
    2010- Fiat Doblò
    2010- Opel Meriva
    2011- Opel Combo

    Small LWB wide:
    2013- Fiat 500XL

    Bu platformun özelliği 4.74 metreye kadar olan bir aracı taşıyabiliyor olması Fiat Doblo Maxi gibi.

    Kullandığı platform gösteriyorki düpedüz B sınıfıdır.

    Makul fiyatlı,yüksek donanımlı B sınıfı sedan diyebilirsiniz ama C sınıfı değildir.

    sahipleri C sınıfı yapmaya çalışmıyor.
    Araç C segmenti standartlarında zaten.
    X marka fanatikleri B segmenti yapmaya çalışıyor.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.