Şimdi Ara

fiat mı hyundai mi? (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
154
Cevap
0
Favori
13.570
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    @barkodd

    Hyundai accent sorunlu bir araçtır.şikayetvar.com gibi sitelerden takip edilebilir.buraya kopyalamaya gerek yok.sorunsuzluk imajı falan yok.arkadaşım hyundai servisinde çalşıyoror.neyin ne olduğunu biliyoruz.era da dahi fabrikasyon hatalar var.

    palio 1.2 çok yakıyor geyikleriyle de iş yürümez.

    palio multijet den de bahsetseydin iyi olurdu.

    hyundai inin kullandığı common-rail sistemi icat deen fiat dır.

    accent in sürüş zevki de verdiğine inanıyorsan.sahip olduğun city den kaynaklanıyor olabilir.

    palio ile accent farklı sınıfta araçlardır .karşılaştırılması hatalı olur.

    walla common-raili kim buldu bilmiyorum ama tek bildigim bulanın fiat olmadığı bulduysada hata sonucu bulmuştur.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: westbam


    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    @barkodd

    Hyundai accent sorunlu bir araçtır.şikayetvar.com gibi sitelerden takip edilebilir.buraya kopyalamaya gerek yok.sorunsuzluk imajı falan yok.arkadaşım hyundai servisinde çalşıyoror.neyin ne olduğunu biliyoruz.era da dahi fabrikasyon hatalar var.

    palio 1.2 çok yakıyor geyikleriyle de iş yürümez.

    palio multijet den de bahsetseydin iyi olurdu.

    hyundai inin kullandığı common-rail sistemi icat deen fiat dır.

    accent in sürüş zevki de verdiğine inanıyorsan.sahip olduğun city den kaynaklanıyor olabilir.

    palio ile accent farklı sınıfta araçlardır .karşılaştırılması hatalı olur.

    walla common-raili kim buldu bilmiyorum ama tek bildigim bulanın fiat olmadığı bulduysada hata sonucu bulmuştur.


    Bilmiyorsan öğren.komiklik yapmaya gerek yok

    binek araçlarda ilk direkt enjeksiyonlu diesel motor 1987.fiat croma

    ilk common rail dizel motor 1997.fiat gruptan alfa 156 1.9 jtd

    http://de.wikipedia.org/wiki/Fiat_Croma

    Der erste Diesel-Direkteinspitzer [Bearbeiten]

    1987/88 war Fiat der erste Pkw-Hersteller mit einem Dieseldirekteinspitzmotor. Bis dahin wurden diese Motoren nur in Nutzfahrzeugen wie dem Fiat Ducato angeboten, da der ihre Laufruhe nicht den Komfortstandard für Personenwagen entsprach. Dies liegt an der im Vergleich zum Vorkammermotor nicht schichtweisen Verbrennung des Gemischs. In Zusammenarbeit mit der Fiat Tochter Magneti Marelli wurde im Fiat Forschungszentrum bei Neapel daraufhin eine elektronische Einspitzsteuerung geschaffen, die einen leiseren Motorlauf ermöglichte. So konnten Einspitzzeitpunkt und -Menge durch Einführung entsprechender Sensoren und Aktoren angepasst an die Drehzahl und Lastzustände des Motors optimiert werden. Der im Croma verbaute Motor hatte 1929 cm³ und leistete 90PS, war aber anfangs nur auf dem italienischen Markt erhältlich. Man wollte den erwartungsvollen deutschen Kunden nicht mit etwaigen Kinderkrankheiten schocken. Dies stellte sich aber als schwerer Marketingfehler heraus, denn man verpasste damit die Chance, sich als Erfinder der zukunftsweisenden Direkteispritzungstechnologie zu positionieren. In Deutschland ist daher im öffentlichen Bewußtsein Audi als der erste Hersteller mit diesem Motortyp verankert. In der Tat hatte Audi etwa zeitgleich daran entwickelt, aber nicht zu erst in Serienreife gebracht. Durch die Einführung des rechtlich geschützten TDI-Siegels wurde der Irrglaube bis heute gehalten. Immerhin ist weitgehend bekannt, daß der Fiat-Konzern im Jahr 1997 den ersten Common-Rail Dieselmotor auf den Markt brachte.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sephiroth -- 29 Mayıs 2007; 17:40:57 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: electrics

    arkadaşlar accent almaya karar verdim.
    bu yumurta kasalarda (98-99 modeller)kronik bir problem varmı?
    aracı alırken bu modellerde en çok nesine dikkat etmem gerekir.
    enjeksiyonlu olduğu için 1.5 gl yada gls alacam.
    tavsiyelerinizi bekliyorum.


    Mdem küçük sedan istiyorsun.

    1.2 16v albea kullan.

    hyundai den çok daha sağlam ve bizim yollara uygun


    walla dostum gerçekten arabalardan anlamıyorsun

    1.fiat türk yollarına uygun değil hangi köy ve tarla işi ile ugraşanın fiat aldını gördün (kuş serisi haric) genelde renault tercihdir türk yollarına uygun dersen reno alacan bunu herkes bilir
    2. fiatın hyundaiden sağlam olduğunu söyleye bilmen için arabaların yapım kullanılan saç malzeme ve bunun gibi parçaların nasıl montajı vb. teknik bilgilere sahip olman gerek

    bu ülke hak ettiği araba modelline toyota sayesinde kavuştu sabancının getirdiği corrolla ile insanların bakışını rahat araba isteğini ön plana çıkardı hyundai toyota gibi firmalar olmasa biz hala dünyada fiattan başka araba yok sanıp almanyadan yaz tatillerine gelenlerin arabalarına avel avel bakıp geceleri yatmadan önce kara şimşek gibi arabam olsun duaları ederdik




  • Benim teknik bilgim ortada.sen o konuda kafanı yorma

    sen önce bir beğenmediğin albea yı kullan.bir şaseyi incele sutunlarıa bak

    sonra da git tamponu söktür .otur çelik korumaya bak.

    albea amerikan çarpışma testlerinden dahi geçti.polonya da da üretiliyor.sadece bursada değil.

    saç malzeme mi



    saç....
  • yazdıgından sen anlıyomusun benim almancam yok ama istersen sana bir adres vereyim dizel motor ve common rail hakkında sunumlar var okur ögrenirsinhttp://www.obitet.gazi.edu.tr/sunu.htm
    komiklikle ne ilgisi var senin bu sayfaya kadar yazdıgın komedileri okudum ben sana komiksin dedimmi yazılarına sadece yorum yaptım o kadar
  • Komik olan senin yorumların.

    yok yanlışlıkla icad etmişlerdir falan

    gerek yok bunlara.

    almancan yoksa ingilizce de areaştırabilirsin
  • o zaman yazının ingilizcesini koyda bilelim ve ben hala senin arabalar konusunda bişey anlamadına kesin eminim zaten tamponu söktür çelik koruma demenden belli araba sadece ön tampondan ibaret değil o söylediğinde sadece fiata özgü değil hatta sen şimdi dersin çelik bar ları fiat buldu diye ozaman arabayı icat edende ford hepimiz susacaz o zaman ford kullananlar en iyisini kullanıyorlar diyecekler
    ben kısaca şunu sana söyleyeyim arabaların fiziksel yapıları hepsi aynı kasa bakımından sadece bazı markalar başta mercedes gibi kaportannın darbe alıcı noktaları bazı yöntemlerkle güçlerndiriyorlar o kadar he birde formda motor check işaretinden bahsediyodunuz yanıyo diye 2005 ten beri bende hyundai dizel getz var yakıtta onun kadar ekonomik sınıfının en konforlu ve güvenlikte en iyi sürüşü bir o kadar keyifli arabası yok
    kısacası kullanılıyorki alınıyor
    alınıyorki kullanılıyor
    fiatın satışına bak birde hyundainin bırak türkiye değil avrupa ve dünya biliyor fiatın ne kadar kalitesiz araba ürettigini fiat italyada ne kadar satabiliyor oda tartışılır şuan tek sattıgı ülke mozambiktir herhalde
    türkiyede en çok satanlar skoda hyundai renault opel artık taksiciler bile fiat almıyo fiat yavaş yavaş bitiyor tofaşla birlikte türk halkını çok kazıkladılar ama artık insanlar uyandıgı için fiat yerinde sayıyor vede satışlarında adı bile yok gibi araçların teknik konularında sonuna kadar da fikir veririm




  • tabiki saç kalitesi fiat modellerine bak sac garantisi 3 yıl hyundaide ve diger arabalarda 10 yıl walla benim arkadaşımda sizin fiat sienamı küçük olan adını hatırlayamadığım 1.2 motoru var mini sınıfı her neyse araba klimalı ve gücünü motordan değil aküden alıyor adam 2 sene olmadan akü değiştirdi motorunda arzalar vardı hatta kapı fitilleri bile bozuldu çocuk birde sıfır almıştı sattı zor zoruna dediğim gibi motor check her arabada yana bilir çünki neticede elektronik zaten bir sorun algılaması durumunda yanması güzel araba kendini koruyor bende öyle bir problem olmadı
    bir gün herkes hyundaili olacak :)
  • O sac garantisi değil boya garantisi

    fiat ın birçok medelinde 8 senedir.daha üstü olan modelleri de var

    benim bilgim ortada.sana ispat da verdim.albea yı da anlattım .

    fiat ın 5 yıldızlı bir sürü modeli var.bünyesindeki firmlar ve ürünleri ortada

    birşey anlatmaya aslında gerek yok.boş yere karalamaya çalışıyorsunuz.sen ve senin gibiler.

    ingilizce de veriyim.fark etmez

    sen buraya dalgaya lemişsin.aklın sıra beni de yermeye gelmişsin.ilk yazından da belli.multijet herhangi bir araç kullan farkı gör.

    fendim yanlışlıkla icad etmişlerdir.otomobil bilgin ortada.

    http://www.thecarconnection.com/Car_Shows_and_Concept_Cars/Paris_Auto_Show/2002_Paris_Show_Part_III.S285.A5371.html?pg=2
    DIESEL TAKES THE NEXT STEP
    Since 1998 modern diesel engines have used common-rail injection. This technology was invented by engineers of Fiat Auto and taken into production by Bosch. The first direct-injected common-rail diesel, the 1.9 TJD, debuted in the Alfa Romeo 156. Nowadays many manufacturers of diesel engines worldwide use this technology. In Paris Fiat Auto introduced Multijet, a further development of the Unijet system. With Multijet the common-rail injection works at higher pressure (1400 bar). The amount of fuel, depending on the demand for power, is sprayed in four phases into the combustion chamber. Until now that happened in two phases. The advantage is a higher combustion rate, less noise production and better efficiency. Thanks to a turbocharger with variable geometry, the new 1.9 JTD 16V DOHC engine that debuts in the Alfa 147 reacts quicker, whereas the availability of torque has been improved. A smaller 1.3 version will follow in 2003. It will probably debut in the Opel Meriva, a European model of Fiat partner General Motors.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sephiroth -- 30 Mayıs 2007; 9:11:33 >




  • hocam boşver rakamlar ortada birkere fiat çok çalışırsa hyundai yakalar neyse

    boya değil direk paslanmazlık garantisi veriyor eski fiat tofaş arabalarının camlarına bak hatırla sanayilerde çok erken dönemde çürümüş fiatların kaportalarını tamir ediyorlar

    neyse kırılma arada böyle sinir harpleri olur gördüğüm kadarıyla ılımlı birisin kusura bakma şahsına karşı bir lafım yok ılımlı insanları severim
    ne olursa olsun marka değil zihniyet önemli her güzel şeyin türk halkına yakıştıgını en iyisini alması gerektigini söylüyorum herşey türk halkının rahatı ve güvenligi içindir.
  • arkadaşın dediğine katılıyorum.
    birşeyi icat etmek önemli ama başkaları onu alıp daha iyi hale getirmiş ve o şekilde kullanıyorlarsa bu bir eksiklik değil diğerine göre artıdır.
    olay biraz fiat-hyundai tartışmasına döndü.halbuki palio ile accent in + ve - lerini konuşuyorduk.başka modeller için başka yorumlar çıkar.tutar 10 bin ytll ik bir modelle diğer markanın 70-80 bin ytl lik modelini karşılaştırırsak sonuç farklı olur.fiat ın hyundai nin motor teknolojisi önemli ama benim için accent ile palio da kullanılan (98-2000 modeller için) motorların birbirlerine üstünlükleri vb.
    bakış açısı böyle olması gerek diye düşünüyorum.
    saygılar.
  • Konuya biraz açıklık getirelim;

    Common Rail, Alfa Romeo (fiat) ile Bosch'un beraber geliştirdiği bir dizel teknolojisidir. Albea'larda kullanılan multijet motor, Fiat ile GM'in geliştirdikleri, bir common rail türevi motordur.

    Çalışma prensipleri neredeyse aynı olan her iki motor da yüksek teknoloji ürünleridir ve başarılı motorlardır. Albea ile Accent arasındaki tercih, marka fanatikliğinden ziyade, beklentiler ve gereksinimlerle yapılabilir.

    Şahsi olarak daha iyi işçilik, ses yalıtımı, konfor özelliklerine sahip Accent, yaygın servis, ucuz yedek parça, düşük operasyon maliyetleri, geniş iç hacim gibi özelliklere sahip Albea'dan daha tercih edilesidir.
  • albea yla değil palio yla kıyaslıyoduk.
    ama olsun
    ne demek istediğini anladım.

    quote:

    Orjinalden alıntı: iasonion

    Konuya biraz açıklık getirelim;

    Common Rail, Alfa Romeo (fiat) ile Bosch'un beraber geliştirdiği bir dizel teknolojisidir. Albea'larda kullanılan multijet motor, Fiat ile GM'in geliştirdikleri, bir common rail türevi motordur.

    Çalışma prensipleri neredeyse aynı olan her iki motor da yüksek teknoloji ürünleridir ve başarılı motorlardır. Albea ile Accent arasındaki tercih, marka fanatikliğinden ziyade, beklentiler ve gereksinimlerle yapılabilir.

    Şahsi olarak daha iyi işçilik, ses yalıtımı, konfor özelliklerine sahip Accent, yaygın servis, ucuz yedek parça, düşük operasyon maliyetleri, geniş iç hacim gibi özelliklere sahip Albea'dan daha tercih edilesidir.




  • Selamlar;
    Arkadaşlar bu forumdaki fırtınalı tartışmaları, Fiat'ın Hyundai'nin yöneticileri , izliyorlarsa , Bize kimbilir nereleriyle gülüyorlardır???

    Fransada 9000 euroya satılan Getz modelini almak için 24.000 ytl ödüyoruz, Arabalarımıza benzin koyabilmek için litresi 3 ytl ye benzin alıyoruz , Köprüden geçerken para veriyoruz, Otobanlarda para ödüyoruz, Yetkili servisler sırtımızdan deve yüküyle para kazanıyor,

    Tüm bunlar dururken daldık gittik burdaki tartışmaya.

    Bence üslubunuz çok gergin , Biraz sakinleşelim...
  • 9,000 euroluk arabaya niye 24,000 ytl veriyorsun????
    o hyundaının suçu değilki;devletin suçu....
    ötv+kdv+mtv v.s v.s derken o fiyatları bulur tabiikiii

    3 ytl lik benzinin maliyeti nedirki?devletin vergileri yüzünden ikiye üçe katlayarak bize sunuluyor....
    benzin 3 ytl yerine 2 ytl olsa benzinli arabaya binmek daha mantıklı olur fakat şu durumdada benzinli arabaya binmek imkansız gibi bişeydir....

    bide arkadaşın biri;"fiatın bir sürü 5 yıldız alan arabası var" demiş...buradaki "bir sürü "kelimesini anlamış değilim...

    FİATIN ARABALARI;(ticariyle beraber)
    panda,
    palio,
    albea,
    g.punto,
    linea,
    sedici,
    doblo,
    ducato.

    TOPLAM; 8 MODELDE ARACI VARDIR...

    HYUNDAI MODELLERİ;
    atoz,
    getz,
    accent,
    elantra,
    sonata,
    grandeur,
    coupe fx,
    matrix,
    santa fe,
    tucson,
    starex,
    h 100....
    ve bir çok kamyon(hd 72 h 350)ve halk otobüsü v. s. v.s vardır...

    kamyon otobüs saymazsak;TOPLAM; 12 MODELDE ARAÇ ÜRETMEKTEDİR...

    lütfen bir çok 5 yıldız alan arabası vardır demeyin;;bir kaç tane 5 yıldız alan arabası vardır diyin......ve bunlarıda söyleyin....almayanları söyleyeyim;
    albea,panda,palio,doblo,ducato.....geri kalanlarıda siz sayın...

    teşekkürler saygılar...






    quote:

    Orjinalden alıntı: carenfly

    Selamlar;
    Arkadaşlar bu forumdaki fırtınalı tartışmaları, Fiat'ın Hyundai'nin yöneticileri , izliyorlarsa , Bize kimbilir nereleriyle gülüyorlardır???

    Fransada 9000 euroya satılan Getz modelini almak için 24.000 ytl ödüyoruz, Arabalarımıza benzin koyabilmek için litresi 3 ytl ye benzin alıyoruz , Köprüden geçerken para veriyoruz, Otobanlarda para ödüyoruz, Yetkili servisler sırtımızdan deve yüküyle para kazanıyor,

    Tüm bunlar dururken daldık gittik burdaki tartışmaya.

    Bence üslubunuz çok gergin , Biraz sakinleşelim...




  • Tartışmaya gerek olmadığını düşünüyorum:gözüm kapalı FIAT...
    hyundailer ilk 5 sene saat gibi çalışır,6.sene yerinden kalkamaz demişti ustam o gün bu gündür hyundailden uzak durarım
  • türkiyede üretilen fiat marka araçlar,tofaş-ar-ge'nin çok uzun ve kapsamlı süspansiyon geliştirme çalışmaları sonucu ve çok sayıda test'ten sonra son aşamaya gelen hesaplarla üretilmiştir...tofaş;türkiyedeki otomobil fabrikaları içinde üretim ve üretim sonrası geniş ve kapsamlı ar-ge çalışması yapan ve bu konuda özel ve gelişmiş birimi bulunan tek kuruluştur....

    saygılarımla............

    http://www.tofas.com.tr/hakkimizda/arge.htm

    http://www.tofas.com.tr/hakkimizda/teknolojimiz.htm

    not: bu arada fiat topicleri içinde 7 aydır gündemde en üst sırada olan "yeni fiat linea" topic'i yedi aylık sürede 91.000 okunma rating'i ile de sanırım bir rekor kırdı...........darısı fiat lineamızın satış ve başarı rekorlarına....................




  • quote:

    Orjinalden alıntı: havnitekin

    türkiyede üretilen fiat marka araçlar,tofaş-ar-ge'nin çok uzun ve kapsamlı süspansiyon geliştirme çalışmaları sonucu ve çok sayıda test'ten sonra son aşamaya gelen hesaplarla üretilmiştir...tofaş;türkiyedeki otomobil fabrikaları içinde üretim ve üretim sonrası geniş ve kapsamlı ar-ge çalışması yapan ve bu konuda özel ve gelişmiş birimi bulunan tek kuruluştur....

    saygılarımla............

    http://www.tofas.com.tr/hakkimizda/arge.htm

    http://www.tofas.com.tr/hakkimizda/teknolojimiz.htm

    not: bu arada fiat topicleri içinde 7 aydır gündemde en üst sırada olan "yeni fiat linea" topic'i yedi aylık sürede 91.000 okunma rating'i ile de sanırım bir rekor kırdı...........darısı fiat lineamızın satış ve başarı rekorlarına....................

    galiba tofaş çalışanısınız.
    saygılar.




  • BÖYLE SORUMU OLUR YAAAA
    TABİKİ FİAT
    HUNDAY İŞE YARAMAZ
    HUNDAY
    FİAT
  • hyundai
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.