Şimdi Ara

FİAT PALİO ALACAĞIM YARDIM

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
8.869
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar acilen 98-99-2000 modellerinde 10 bin tl civarında palio alacağım yanlız bu gün oto paarında kafamı karıştıran bişey oldu ben palio nun tutlan modeli 1.6 diye biliyordum pazardakiler 1.4 dedi. bu palio nun tutulan modeli hangisi, hangisi daha az yakıyor bi bilen varmı?



  • tutulanı 1.4
    az yakanı 1.2 16v
  • quote:

    Orijinalden alıntı: huseyinkarabal

    tutulanı 1.4
    az yakanı 1.2 16v
    valla bende bu aralar araştırıyorum modeli yüksek en güzel 10 bin tl civarında palıo çıkıyo ama senın gıbı 1.4 veya 1.6 onu araştırıyorum hangısı daha iyi ve tutulan diye
  • hüseyin hocam teşekür edeim demek ben hep yanlış arabanın peşinde gitmişim :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: druzzzz

    hüseyin hocam teşekür edeim demek ben hep yanlış arabanın peşinde gitmişim :)
    http://www.araba.com/4203991/Fiat%20Palio


    -arkadaşlar bu araba alınırmı? sahibiyle konuştum boya dahi yok dedi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: druzzzz

    http://www.araba.com/4203991/Fiat%20Palio


    -arkadaşlar bu araba alınırmı? sahibiyle konuştum boya dahi yok dedi.

    Alıntıları Göster
    1.2 16V dışında bir motora itibar etmeyiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: command_4

    1.2 16V dışında bir motora itibar etmeyiniz.

    Alıntıları Göster
    http://www.araba.com/4072136/Fiat%20Palio%201.2

    hocam bu 1.2 ama 8 mi 16 valf mı olduğunu nasıl anlarız? birazdan sahibini de arayacağım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: druzzzz

    http://www.araba.com/4072136/Fiat%20Palio%201.2

    hocam bu 1.2 ama 8 mi 16 valf mı olduğunu nasıl anlarız? birazdan sahibini de arayacağım.

    Alıntıları Göster
    yeni kasaysa 16 valfdir,ayrıca mercedes dışında tek bindiğim araç fiat palioydu 45 binde alıp 178 binde sattım ve bir kuruş masraf yapmamıştım inanılmaz bir araçtı:D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: druzzzz

    http://www.araba.com/4072136/Fiat%20Palio%201.2

    hocam bu 1.2 ama 8 mi 16 valf mı olduğunu nasıl anlarız? birazdan sahibini de arayacağım.

    16V
  • quote:

    Orijinalden alıntı: command_4

    quote:

    Orijinalden alıntı: druzzzz

    http://www.araba.com/4072136/Fiat%20Palio%201.2

    hocam bu 1.2 ama 8 mi 16 valf mı olduğunu nasıl anlarız? birazdan sahibini de arayacağım.

    16V

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar sahibiyle konuştum araç anlattığına göre iyi fakat çok düz bi arabaymış, hidrolik direksiyon haricinde hiç bi özelliği yok dedi. elektrikli cam bile yokmuş merkezi kiliti de kendisi yaptırmış 2003 model bi araba bu kadar boş nasıl olur şaşırdım. bi fikriniz varmı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: command_4

    1.2 16V dışında bir motora itibar etmeyiniz.

    sebep???
  • quote:

    Orijinalden alıntı: reelnumber

    quote:

    Orijinalden alıntı: command_4

    1.2 16V dışında bir motora itibar etmeyiniz.

    sebep???

    mk2 kasalardaki en güncel ve benzinli motor 1.2 16V Fire motordur. Çok nokta enjeksiyonludur. Az yakar, çok kaçar, sorunsuz, parçası bol ve ucuzdur, satarkende alıcısı çoktur.

    1.4 olanı ise tek nokta enjeksiyonludur yanlış bilmiyorsam Tipo motoru diye bilinir, gazcılar sıralı sistem gaz takmaz, ve 1.2 16V motordan daha çok yakar. Eski teknolojidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: command_4

    quote:

    Orijinalden alıntı: reelnumber

    quote:

    Orijinalden alıntı: command_4

    1.2 16V dışında bir motora itibar etmeyiniz.

    sebep???

    mk2 kasalardaki en güncel ve benzinli motor 1.2 16V Fire motordur. Çok nokta enjeksiyonludur. Az yakar, çok kaçar, sorunsuz, parçası bol ve ucuzdur, satarkende alıcısı çoktur.

    1.4 olanı ise tek nokta enjeksiyonludur yanlış bilmiyorsam Tipo motoru diye bilinir, gazcılar sıralı sistem gaz takmaz, ve 1.2 16V motordan daha çok yakar. Eski teknolojidir.

    Alıntıları Göster
    abim tutturdu dizelini al diye ama ben çok yapmayacağım gözüm 1.2 lerde bakalım arkadaşlar alınca buraya linkii koyacağım yardımcı olanlara teşekür ederim....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: druzzzz

    abim tutturdu dizelini al diye ama ben çok yapmayacağım gözüm 1.2 lerde bakalım arkadaşlar alınca buraya linkii koyacağım yardımcı olanlara teşekür ederim....

    Alıntıları Göster
    çok yol yapmayacağım diyecektim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: command_4

    quote:

    Orijinalden alıntı: reelnumber

    quote:

    Orijinalden alıntı: command_4

    1.2 16V dışında bir motora itibar etmeyiniz.

    sebep???

    mk2 kasalardaki en güncel ve benzinli motor 1.2 16V Fire motordur. Çok nokta enjeksiyonludur. Az yakar, çok kaçar, sorunsuz, parçası bol ve ucuzdur, satarkende alıcısı çoktur.

    1.4 olanı ise tek nokta enjeksiyonludur yanlış bilmiyorsam Tipo motoru diye bilinir, gazcılar sıralı sistem gaz takmaz, ve 1.2 16V motordan daha çok yakar. Eski teknolojidir.

    peki ya 1.2 8v hakkındaki düşüncelerin nelerdir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: reelnumber

    quote:

    Orijinalden alıntı: command_4

    quote:

    Orijinalden alıntı: reelnumber

    quote:

    Orijinalden alıntı: command_4

    1.2 16V dışında bir motora itibar etmeyiniz.

    sebep???

    mk2 kasalardaki en güncel ve benzinli motor 1.2 16V Fire motordur. Çok nokta enjeksiyonludur. Az yakar, çok kaçar, sorunsuz, parçası bol ve ucuzdur, satarkende alıcısı çoktur.

    1.4 olanı ise tek nokta enjeksiyonludur yanlış bilmiyorsam Tipo motoru diye bilinir, gazcılar sıralı sistem gaz takmaz, ve 1.2 16V motordan daha çok yakar. Eski teknolojidir.

    peki ya 1.2 8v hakkındaki düşüncelerin nelerdir?

    1.2 8V 60bg gücündedir, (16V olanı 77bg) (bg değerleri yanlış olabilir ama arada uçurum var) şehir içide şehir dışıda 16v ye göre çok yakar. 16V ye göre eski teknolojidir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: command_4

    quote:

    Orijinalden alıntı: reelnumber

    quote:

    Orijinalden alıntı: command_4

    quote:

    Orijinalden alıntı: reelnumber

    quote:

    Orijinalden alıntı: command_4

    1.2 16V dışında bir motora itibar etmeyiniz.

    sebep???

    mk2 kasalardaki en güncel ve benzinli motor 1.2 16V Fire motordur. Çok nokta enjeksiyonludur. Az yakar, çok kaçar, sorunsuz, parçası bol ve ucuzdur, satarkende alıcısı çoktur.

    1.4 olanı ise tek nokta enjeksiyonludur yanlış bilmiyorsam Tipo motoru diye bilinir, gazcılar sıralı sistem gaz takmaz, ve 1.2 16V motordan daha çok yakar. Eski teknolojidir.

    peki ya 1.2 8v hakkındaki düşüncelerin nelerdir?

    1.2 8V 60bg gücündedir, (16V olanı 77bg) (bg değerleri yanlış olabilir ama arada uçurum var) şehir içide şehir dışıda 16v ye göre çok yakar. 16V ye göre eski teknolojidir.

    peki 16v ne kadar yakar 8v ne kadar yakar?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: reelnumber

    quote:

    Orijinalden alıntı: command_4

    quote:

    Orijinalden alıntı: reelnumber

    quote:

    Orijinalden alıntı: command_4

    quote:

    Orijinalden alıntı: reelnumber

    quote:

    Orijinalden alıntı: command_4

    1.2 16V dışında bir motora itibar etmeyiniz.

    sebep???

    mk2 kasalardaki en güncel ve benzinli motor 1.2 16V Fire motordur. Çok nokta enjeksiyonludur. Az yakar, çok kaçar, sorunsuz, parçası bol ve ucuzdur, satarkende alıcısı çoktur.

    1.4 olanı ise tek nokta enjeksiyonludur yanlış bilmiyorsam Tipo motoru diye bilinir, gazcılar sıralı sistem gaz takmaz, ve 1.2 16V motordan daha çok yakar. Eski teknolojidir.

    peki ya 1.2 8v hakkındaki düşüncelerin nelerdir?

    1.2 8V 60bg gücündedir, (16V olanı 77bg) (bg değerleri yanlış olabilir ama arada uçurum var) şehir içide şehir dışıda 16v ye göre çok yakar. 16V ye göre eski teknolojidir.

    peki 16v ne kadar yakar 8v ne kadar yakar?

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar araya giriyorum ama yarın ciddi ciddi şu arabayı almaya gidiyoruz hadi hayırlısı....

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-ruhsat-sahibinden-hatasiz-en-ekonomik-1-3-dizel-fiat-palio-60515608/detay/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: druzzzz

    arkadaşlar araya giriyorum ama yarın ciddi ciddi şu arabayı almaya gidiyoruz hadi hayırlısı....

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-ruhsat-sahibinden-hatasiz-en-ekonomik-1-3-dizel-fiat-palio-60515608/detay/

    Hayırlısı olsun. Fiyatına göre gerçekten güzel seçim. Az yakar çok kaçar cinsten parçası bol ve çok ucuz, kronik sorunu olmayan problemsiz bir araçtır. Ama bu fiyat üzerinden 1000 TL daha pazarlığı var. Filtrelerinin yağının değişimi zaten pazarlık konusu değil. Multijet motorun işçilik dahil yağ bakımı 110 TL tutar. Fren balataları 30 TL orijinali, baskı balata ise 115 TL orijinali 100 TL de işçilik alırlar. Yani bakımlı diye diye pazarlıktan ödün vermeyiniz. Önemli olan o bakımın sürekliliğidir.

    Belki bu yazıyı okurken siz aracı aldınız ama bundan sonra Multijet motorlu araç alacaklar için faydalı olabilir,

    Sağlam bir Multijet motor, çalışırken yağ kapağından üflemez, duman ve hava gelmez.

    Marş bastıktan hemen sonra gösterge panelinde yağ lambası sönene kadar şıkırtılı bir zincir sesi geliyorsa trigger zincirinin değişmesi gerekiyordur bu da 160000 ila 180000 km civarında değişir. Baktığınız araçtan bu ses geliyorsa ve kilometresi 150000 km altında ise o araçla oynanmıştır.

    Multijet motorun yağ, hava ve yakıt filtrelerinin maddi değerinin toplamı orijinal parça olmak kaydı ile en fazla 25 tl dir ve hepsi kağıttır. Bakımlarda daha fazla para vermeyiniz.

    Sağlam bir multijet motor tek marşta 1-2 saniye içinde çalışır. Daha uzun çalışma süreleri enjeksiyon problemlerine işarettir.

    Multijet motor normal kullanımda (normalden kastım, az yaksın diye özel bir çaba sarfetmemek sıradan bir sürüş şeklidir) şehir içi 5.2-5.5, şehir dışı 3.9 lt mazot harcar, bunlardaki anormal değişiklikler arıza göstergesidir.

    Multijet motorun turbo basıncı 2200 devir/dakika civarı şiddetle hissedilir, bu his 3700 d/d ye kadar devam eder, bu devirler arası ıslık sesi duyarsanız turboda problem vardır.

    Multijet motorların ısıtma bujileri vardır, marş bastıtan sonra 2 dk boyunca göstergede ışığı yanıp sönüyorsa size 20x4 + 20 tl elektrikçi parası olarak yani 100 tl olarak masrafı vardır. Yaptırmazsanız kışın araç zor çalışır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: command_4

    quote:

    Orijinalden alıntı: druzzzz

    arkadaşlar araya giriyorum ama yarın ciddi ciddi şu arabayı almaya gidiyoruz hadi hayırlısı....

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-ruhsat-sahibinden-hatasiz-en-ekonomik-1-3-dizel-fiat-palio-60515608/detay/

    Hayırlısı olsun. Fiyatına göre gerçekten güzel seçim. Az yakar çok kaçar cinsten parçası bol ve çok ucuz, kronik sorunu olmayan problemsiz bir araçtır. Ama bu fiyat üzerinden 1000 TL daha pazarlığı var. Filtrelerinin yağının değişimi zaten pazarlık konusu değil. Multijet motorun işçilik dahil yağ bakımı 110 TL tutar. Fren balataları 30 TL orijinali, baskı balata ise 115 TL orijinali 100 TL de işçilik alırlar. Yani bakımlı diye diye pazarlıktan ödün vermeyiniz. Önemli olan o bakımın sürekliliğidir.

    Belki bu yazıyı okurken siz aracı aldınız ama bundan sonra Multijet motorlu araç alacaklar için faydalı olabilir,

    Sağlam bir Multijet motor, çalışırken yağ kapağından üflemez, duman ve hava gelmez.

    Marş bastıktan hemen sonra gösterge panelinde yağ lambası sönene kadar şıkırtılı bir zincir sesi geliyorsa trigger zincirinin değişmesi gerekiyordur bu da 160000 ila 180000 km civarında değişir. Baktığınız araçtan bu ses geliyorsa ve kilometresi 150000 km altında ise o araçla oynanmıştır.

    Multijet motorun yağ, hava ve yakıt filtrelerinin maddi değerinin toplamı orijinal parça olmak kaydı ile en fazla 25 tl dir ve hepsi kağıttır. Bakımlarda daha fazla para vermeyiniz.

    Sağlam bir multijet motor tek marşta 1-2 saniye içinde çalışır. Daha uzun çalışma süreleri enjeksiyon problemlerine işarettir.

    Multijet motor normal kullanımda (normalden kastım, az yaksın diye özel bir çaba sarfetmemek sıradan bir sürüş şeklidir) şehir içi 5.2-5.5, şehir dışı 3.9 lt mazot harcar, bunlardaki anormal değişiklikler arıza göstergesidir.

    Multijet motorun turbo basıncı 2200 devir/dakika civarı şiddetle hissedilir, bu his 3700 d/d ye kadar devam eder, bu devirler arası ıslık sesi duyarsanız turboda problem vardır.

    Multijet motorların ısıtma bujileri vardır, marş bastıtan sonra 2 dk boyunca göstergede ışığı yanıp sönüyorsa size 20x4 + 20 tl elektrikçi parası olarak yani 100 tl olarak masrafı vardır. Yaptırmazsanız kışın araç zor çalışır.

    Alıntıları Göster
    hocam bilgiler için çok teşekür ederim ben yarın okula gideceğim, abim gidip bakacak beğenirse alacak. internetten görüldüğü şekli ile beğendik 15 e veriyor zaten. biraz araştırdım dediği kadar temiz se bu fiyat son zamlardan sonra normal geldi bana... Allah nasip ederde alırsak tecrübelerinize başvurmaya devam ederim.....




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.