arkadaşlar merhaba bnde (daha doğrusu babamda) bir siena sahibi ama bn ondan daha çok kullanıyorum araba 2000 siena el orjinal lpg ilk günden beri bizde 110 binde gümüş gri bnide yazarsanız sevinirim
quote:
Orjinalden alıntı: mucu_hl
peki üzerindeki sistem sıralı LPG ye çevrilemez ki ? Komple sökülüp yeni siste mi ? takılması lazım. Eğer öyleyse arabayı değiştirmek daha mantıklı. Sıralı LPG 1,250 den aşağı değil.
evet kardeşim çeviremessin fiyatta doru yazmışşın 1250 ytl ye attırdım yeni yeni den lpg sistemini yenilemen lazım
arkadaşlar bende 2001 model siena 1.4 el var.yakıt problemim bulunmaktadır.km de 280 yakıyor.bir türlü sebebini anlamadım.bana yardımcı olursanız sevinirim.
quote:
Orjinalden alıntı: inegöllü
arkadaşlar kolon çaplarını bilen varmı diye sormuştum cevap veren olmadı bekliyorummm.
16 CM KARDEŞİM ELİNE METRE ALIPTA ÇAPINI ÖLÇMEK ÇOK ZOR DEYİL
arkadaşlar 99 sienam var.Siyah tamponu az toz toplamayacak şekilde ne ile temizleyim ki siyah görünsün.Çevremde bazıları gövde rengine boyat diyo ama kulak asmıyorum.%100 orjinalliği bozulmasın diye.
quote:
Orjinalden alıntı: konamser
arkadaşlar 99 sienam var.Siyah tamponu az toz toplamayacak şekilde ne ile temizleyim ki siyah görünsün.Çevremde bazıları gövde rengine boyat diyo ama kulak asmıyorum.%100 orjinalliği bozulmasın diye.
orjinalliği bırak kardeşim sen çevrene kulak ver aracın tamponları boyanırsa daha cix olur kendini gösterir bi tampon boyamayla orjinallik bozulmaz şu an aracın kendini göstermiyo silme işi hikaye zamanla tampon matlaşıyo en kısa zamanda boyat ne demek istediğimi o zaman anlarsın
Herkese hayırlı geceler... Eski bir siena kulanıcısı ve yeni bi forum kulanıcısı olarak ilk mesajımı buraya yazayım dedim. 2006 ilkbaharında 1.4 tek nokta enjeksiyonlu ve eski sistem tüp takılı aracımı aldığımda sevinçten uçuyodum nerdeyse. ilk arabamdı sonuçta. tabi ilerde çıkaracağı dertlerden bi haberdim:) aynı senenin sonbahırında arabayı elden zar zor çıkardım. satana kadar baskı balatasından enjektörüne, benzin pompasından silindir contasına kadar değişebilecek bütün ağır parçalarını değiştirdim.. sayesinde bayağı bi usta çevrem oldu:) pek yüzüm gülmedi şansıma belki de en kötü siena bana denk geldi ama yine de seviyodum arabamı. valla bu satırları yazarken bile duygulandım.. resimleri hala duruyo. resim eklemeyi öğrenirsem eklerim birde resmini. başınızı ağrıttım sizinde gece gece:)
merhaba sanki benim aracımdaki dertleri tek tek sıralıyorsun.Aynı dertler bendede mevcut ve şu anda tamirci tamirci dolaşıyorum.Tecrubelerinden faydalanmak isterim .Bana nerede tamir ettirebileceğimi söyleresen memnun olurum.
quote:
Orjinalden alıntı: nick_sizz
Herkese hayırlı geceler... Eski bir siena kulanıcısı ve yeni bi forum kulanıcısı olarak ilk mesajımı buraya yazayım dedim. 2006 ilkbaharında 1.4 tek nokta enjeksiyonlu ve eski sistem tüp takılı aracımı aldığımda sevinçten uçuyodum nerdeyse. ilk arabamdı sonuçta. tabi ilerde çıkaracağı dertlerden bi haberdim:) aynı senenin sonbahırında arabayı elden zar zor çıkardım. satana kadar baskı balatasından enjektörüne, benzin pompasından silindir contasına kadar değişebilecek bütün ağır parçalarını değiştirdim.. sayesinde bayağı bi usta çevrem oldu:) pek yüzüm gülmedi şansıma belki de en kötü siena bana denk geldi ama yine de seviyodum arabamı. valla bu satırları yazarken bile duygulandım.. resimleri hala duruyo. resim eklemeyi öğrenirsem eklerim birde resmini. başınızı ağrıttım sizinde gece gece:)
serkanege selamlar. 280 çok fazla gibi geldi, bizim buralarda gaz 1.82 benim araç 2001 1.4 el orjinal tüplü, şehir içi -dışı karışık 185 civarı yakıyor. sana tavsiyem, gerekiyorsa bujilerini değiştir, hava filtresi ve yağ filtresini ve gerekiyorsa yağını değiştir, mutlaka sibop ayarını yaptır ve gaz ayarına da mutlaka baktır.eminim sorunun çözülecektir. Bujiler çift tırnaklı 7 şer ytl den 28 ytl, hava+ yağ filtreleri 5+7=12 ytl, yağ 35-45 ytl,sibop ayarı 10-15 ytl(sibop ayarını araba tam soğukken yaptırmalısın yani ustaya akşamdan bırak,onlar sabah yaparlar) verdiğim fiyatlar üçbeş lira farkedebilir kanımca,hadi hayırlı yolculuklar. gelelim benim sorunuma; arkadaşlar aracı çalıştırdığımda rölantideyken devir saatinin 8-9 civarında olması gerektiğini biliyorum(yanlış bilmiyorsam),ama bizim düldül 11-12 civarında rölantide duruyor, bi aralar gaz ayarına baktırmaya gitmiştim,usta: bunun gaz ayarı düşük diyerek biraz yükseltmişti(kış aylarında;şubat)...şu an dediğim gibi rölantide 11-12 hatta 13 gibi duruyor, bu ayar normal mi dir? yoksa düşündüğüm gibi yüksek mi? bir diğer sorum; 90 km sabit hızla giderken devir saati 3100 lerde oluyor; ha şurası bi gerçek ki her aracın belli hızlarda devirleri aynı olmaz tabi ama düz yolda 90 km hız için 3100 devir fazla değilmi? ne yapabilirim, bilgilerim eksik ya da yanlış mı? bu hususlarda bilgisi olanlar yardımcı olursa Allah razı olsun, kalın sağlıcakla
Öncelikle tavsiyeler için sağol sorununa gelince benim arabada 13-14 rölantide çalışıyordu.ustaya gösterdim rölanti pompasının bozuk olabileceğini söyledi.fiyatı pahalı gelmişti hatırlamıyorum.şu anda 10 da çalışıyor arada değişiyor
arç lpg de 280 yakıyosa çok çok fazla gerçekten. benim arçta da gaz yememe, devrini alamama gibi sorunlar vardı. gaz göstergesi de çalışmıyodu. bi kaç gazcıya götürdüm mevcut sistemin çok eski oldğunu, gaz sisteminin tamanem değimesi gerektiğini söylediler. bende satmaya karar verdiğim için öyle böyle satana kadar idare ettim. ama motor mekanik ustası istersen pm atbilirsin.
arkadaşlar yarışçı sienaları forma koydum umarım beğenirsiniz..sienalarımız yarışlarada katılıyormuşda haberimiz yokmuş.Hadi arkadaşlar araçlarımızın resimleri nerede araçlarımıza yaptığımız temizlik olsun sanayide bakım olsun lütfen resimlerini bilgilerinizi bizlerle paylaşın diğer forumlar gibi olalım daha canlı günde belki 1 kişi ancak ziyaret ediyor bu form nizlerin sayesinde büyüyecek ilgilerinizi bekliyoruz...
lastik ile çamurluk arasında ki mesafe ne kadar da az özellikle çökertmişler viraj alması için acaba bu süspansiyonları bizim araçlara uygulasan ne getirir ne götürür acep
selam arkadaşlar siena 2001 s var ön tamponu değişmek istiyorum ücreti ne kadr ayrıca aracın beynini değiştirirsem bunun da fiyatı konusunda bilgisi olan varmı son bir soru aracımla 80 in üzerine çıktığımda araç içinde sol tarafta içerde rüzgar sesi geliyor ama anlayamadım camdan mı yoksa havalandırmadan mı camın keçeleri iyi görünüyor kapı fitilleri de sağlam görünüyor ankara da nereye gösterebilirim
Arkadaşlar 99 sienamın 120.000 den sonra triger kayışını değiştirdim. Daha doğrusu gelen bir sesin triger kayışından geldiğini varsayan usta trigeri değiştirdi. Ses kesilmedi bu ayrı bir konuda. Asıl sorum triger değişiminden sonra aracımda istop etme proplemi çıktı. Çok sık olmamakla beraber bazen vites deiştirmek için debriyaja bastığımda araba istop ediyor. Neden kaynaklanıyo olabilir.
ya resim nasıl ekleniyo arkadaşlar
tamam buldum...
quote:
Orjinalden alıntı: mucu_hl
Arkadaşlar 99 sienamın 120.000 den sonra triger kayışını değiştirdim. Daha doğrusu gelen bir sesin triger kayışından geldiğini varsayan usta trigeri değiştirdi. Ses kesilmedi bu ayrı bir konuda. Asıl sorum triger değişiminden sonra aracımda istop etme proplemi çıktı. Çok sık olmamakla beraber bazen vites deiştirmek için debriyaja bastığımda araba istop ediyor. Neden kaynaklanıyo olabilir.
sesi tarif edersen yardımcı oalbilirim.
ya nasıl tarif edebilirim ki şimdi. sanki kamyon ıslığı gibi. aynı ses devir yükselinceye kadar gaza bastığımda da çıkıyo. yani arabayı bağırtığımda da. Bilmem anlatabildim mi?
sesin yeri neresi motor bölümü mü egzoz mu altarafmı arka alt ön alt göğüs ses nerden geliyo. sanki egzoz sesi gib göğüsten üfleme gibi geliyosa trigerle ilgisi yoktur. Eğer ince bir ığlama sesi ise dreksiyon yağını değiştir bence. birde emme manifoldun metal ise benzin pompasının sesini ince bir ığlama sesi olarak hoparlör gibi yayıyo. ben de aradım bi zaman bu sesi pompayı susturunca ses kesildi. lpg taktım da öle anca. pompayı değişmedim yani