Şimdi Ara

Fiber Rezaleti yaşatılan mağduriyet

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
0
Favori
1.366
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2 ay önce binamıza gpon altyapısı gelmişti abonelik için talepte bulundum 1 eylül perşembe günü sokoktaki fiber atyapı aktif olmuştu gerçektende öyleydi sokak içerisndeki kablo toplanan yerlere kutular konulup bağlantı sağlanıyordu aynıgün içerisinde aradılar abonelik başlangıcı için ama tam 11 gündür dalga geçer gibi oyalıyorlar Türknette 2 aboneliğim oldu tam 6 yıl değişik mağdutiyetlerle iptal ettirmek zorunda kaldım Fiber altyapısı farklıdır birşeyler değişmiştir diye abone olmak istedik ama hayal kırıklığı teknik anlamda Zor durumda bırakıyorlar şimdi ne yapacağımı bilmiyorum 11 gün bekledik iptalmi etsek yoksa biraz daha oyalamalarına göz mü yumsak müşteri hizmetleriyle yazışmalarım fotolar alt tarafta

    Fiber Rezaleti yaşatılan mağduriyet


    Fiber Rezaleti yaşatılan mağduriyet


    Fiber Rezaleti yaşatılan mağduriyet


    Fiber Rezaleti yaşatılan mağduriyet


    Fiber Rezaleti yaşatılan mağduriyet


    Fiber Rezaleti yaşatılan mağduriyet



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tiger cage -- 3 Ekim 2022; 18:49:2 >







  • destek kaydı


    Fiber Rezaleti yaşatılan mağduriyet
  • Merhaba, yaşadığınız olumsuz deneyim nedeniyle üzgünüm. Sürecin uzaması üzerine uzmanımıza bilgi verdim. Kısa süre içerisinde ekiplerden bilgi alarak sizinle iletişime geçecektir. Hizmetin bir an önce aktif olması için elimizden geleni yapacağız.
  • Fiber Rezaleti yaşatılan mağduriyet


    Fiber Rezaleti yaşatılan mağduriyet

    son durum böyle 20 gün geçmesine rağmen gelip kurulum yapmadılar iptal ettirmek zorunda kaldım alt komşumun interneti aktif şu an insanların akıllarıyla dalga geçiyorlar ne imiş hatta sinyal yokmuş müşteri hizmetleri aradığında niçin iptal ediyorsunuz diye soruyor birde Her zaman söylediğim gibi TÜRKNET PİŞMANLIKTIR MAĞDURUYETTİR





  • tiger cage kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız olumsuz deneyim için üzgünüm. İlerleyen dönemde sizi aramızda görmek isteriz.
  • tiger cage kullanıcısına yanıt

    Merhaba kardeş. Son durumun nedir merak ettim. Hangi servis sağlayıcıya geçtin? Var mı değişiklik. Binamda gigafiber kutusu olmasına rağmen ben de 2 aydır bekletiliyorum Turknet tarafından. Bir türlü ekipler gelmiyor. Yan komşum da kullanıyor gigafiber üstelik. Yani altyapı kaynaklı hiçbir sıkıntı yok. Muhtemelen ekiplerin sayısı yetersiz kalıyor. Ama bu konuda şeffaf değiller. Oysa Turknetin taahhütsüz olması ve kotayı kaldıran ilk sağlayıcılardan olması gibi sebeplerle hep gönlümüzde bir yeri vardı şimdiye kadar. Destek kaydında ve telefonda sürekli "2-5 iş günü içinde ekipler gelecektir biraz gecikme yaşanabilir" diyorlar ama o biraz dedikleri sürenin aylar süreceğini söylemiyorlar. Turknetin kendisini çok geliştirmesi gerekiyor. Bu zamanda bu kadar reklama rağmen bu kadar berbat bir hizmet kalitesi yakışmıyor. 14 Eylül'de yeni gigafiber abonelik açtım belki bu sefer bağlarlar diye... Ama yine bekletiliyorum. BTK'ya şikayette de bulundum. Başka da elimden birşey gelmez. Gerisi onların ayıbı.





  • 19 günlük serüvenden sonra iptal ettirdim sürekli değişik bahanelerle oyalıyorlardı 23 eylül günü tekrar müracatta bulundum dün akşam btk kanalıyla şikayette bulundum bugün 3 kez aradılar yarın için randevu verdiler bakalım yarın geleceklermi

  • senolak S kullanıcısına yanıt

    halihazırda zaten poyraz net kullanıyorum tek sıkıntı haftada 1-2 kez kopma sonucu ip alamaması onun dışında sorun yaşamadım

  • Şikayeti dikkate alıyorlar mı ki? Yarın ki durumdan bizi de bilgilendirirsen sevinirim dostum.

  • Çok istemesem de komşuyla ortak kullanacağım galiba bilemiyorum. Bir türlü bağlamaya gelmiyorlar.

  • btk ya kendi sayfasından şikayette bulunursan dikkate alıyorlar yarınki durumdan haberdar ederim

  • senolak S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, abonelik sürecinde yaşadığınız olumsuz deneyim nedeniyle üzgünüm. Hizmetinizi kontrol ederek yardımcı olmak isterim 🙏 Müşteri numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Gönderdim.

  • senolak S kullanıcısına yanıt
    PM üzerinden yanıt verdim
  • Tahmin ettiğim gibi randevuya gelmediler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tiger cage -- 2 Ekim 2022; 23:25:8 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiber Rezaleti yaşatılan mağduriyet


    Fiber Rezaleti yaşatılan mağduriyet



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tiger cage -- 2 Ekim 2022; 23:24:32 >




  • BTK Şikayet Metni

    Fiber Rezaleti yaşatılan mağduriyet


    Fiber Rezaleti yaşatılan mağduriyet




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.