Merhabalar, Yaklaşık üç hafta önce fibere geçmek için TT genel müdürlüğüne gidip talep oluşturdum. Bir kaç gün sonra eve bir arkadaş geldi. Fiber'i bağlayamayacağını çünkü apartmanın önündeki kutudan daireye daha kablo çekilmediğini söyledi. Bunun üzerine kablonun çekilmesi için talep oluşturacağını ve kablo çekildikten sonra gelip bağlayacağını söyledi. Bir hafta sonra türk telekomu aradım, müşteri temsilcisi talebimin açık olduğunu en kısa zamanda ilgilenileceğini söyledi. Aradan bir hafta geçti, tekrar aradım, başka bir müşteri temsilcisi "en kısa zamanda hallolacağını" ve başka bilgi veremeyeceğini söyledi. Toplamda 3 hafta gibi bir süre geçti. Ben her hafta aradığımda "en kısa zamanda hallolacak" gibi bir cevap vererek kestirip atacaklar gibi duruyor. Bu konuda benim muhatabım kimdir ? Tekrar genel müdürlüğe gitsem neler olup bittiğinden haberi olan veya karar verme yetkisine sahip birisiyle görüşebilir miyim ?
Hocam selam. Şöyle bir durum var, yaklaşık 1 ay önce kapıma bir Türk Telekom çalışanı geldi. Apartmanın önüne fiber çektiğini, ama yanında ekip olmadığı için apartmanın ve dolayısı ile dairelerin içine giremediğini söyledi. Artık fiber hizmeti alabilirsiniz, bina içine fiber çektirip başvuru yapmanız yeterli olacaktır dedi. Ne yapmam gerekir dedim, telekom müdürlüğüne giden oradan yardımcı olurlar dedi. Söylenenleri harfi harfine yaptım, talep girdik, ama ses yok. Bilmiyorum linkteki problemlere dahil mi bu ama öyleyse ne yapalım sıraya gireceğiz :)
TTnetloverT
kullanıcısına yanıt
seninki max 3 aya sonuçlanır edevletde açıkkapı var ordan yaz daha hızlı sonuçlanır
Öncellik Altyapımınız FTTH Fibermi ? Öyleyse İşin Zoru Bitmiş Kolayı Kalmış Sizin Anlatımlarınıza Göre Binaya Ankastreyide Koymuşlar Siz Kabloyu Şubeden Alıp Dairelere Siz Elektirkçiye Çektireceksiniz Sarı Bir Kablo Biz öyle Yaptık 2 Günde Bitmişti Sonra Kuruluma Geldiler
TTnetloverT
kullanıcısına yanıt
Hocam hangi tip kutudan konuldu.
@yukleniyor - İnşallah. Ama pek umutlu değilim. Şikayet talebi girmiştim Telekom müşteri hizmetlerine, biraz önce şu mail geldi : " numaralı aboneliğinize ait şikayetinize istinaden teknik ekiplerimizce / sistem üzerinde yapılan ölçüm ve kontroller neticesinde; Evde/işte internet hattınıza ait kontroller yapıldığında hizmet almak istediğiniz adreste fibernet kapasite durumu ve altyapı uygun olmadığı tespit edilmiş olup altyapı uygun olması durumunda gerekli işlemler sağlanacaktır." Tekrar şikayet açtım, sonuçta eve gelen çalışan ve bölge müdürlüğündeki çalışanlar alt yapı yok gibi bir şey söylemediler. Başka bir iş dönüyor ama ne bilmiyorum.
@Imlive Cehaletimi mazur gör FTTH fiber nerdir ? :) Binaya Ankastre koyup koymadıklarını inan çek etmedim. Binanın içine kablo gelmediğini biliyorum, en azından TT'den gelen arkadaş öyle söyledi.
@Cengizps3 Hocam inan bilmiyorum. Nasıl öğrenebilirim ?
TTnetloverT
kullanıcısına yanıt
Üstünde yazıyordur hocam.
Apartmanın içindeki kutu budur :
TTnetloverT
kullanıcısına yanıt
bu direk eve kadar fiber telekomun bilgisi olmayabilir dediğim gibi açıkkapıya yaz ordan direk ilgili telekom müdürlüğüne iletiliyor
quote:
Orijinalden alıntı: rocky_balbao
bu direk eve kadar fiber telekomun bilgisi olmayabilir dediğim gibi açıkkapıya yaz ordan direk ilgili telekom müdürlüğüne iletiliyor
Açıkkapıya baktım, gelir tespiti vs bir sürü legal prosedür var gibi.
Direk bir elektrikçi alıp kabloyu eve çektirsem, sonra tekrar telekoma gidip fiber başvurusu yapsam bir kaç güne hallolur gibi geliyor.
TTnetloverT
kullanıcısına yanıt
Eve Kadar Fiber Demek FTTH En İyi Fiber Alt Yapısıdır Aldıgınız Paketin Altına Düşmez Hızı Hatta Daha Fazla Gelir Hız Bu Arada Elektirikçide O Kabloların oldugunu sanmıyorum telekom kendisi veriyor sarı bir kablo üzerinde bile türk telekom yazıyor bulundugunuz merkez telekom müdürlügüne gittiginizde hal olması lazım sizin işiniz zoru bitmiş kolayı kalmış garip geldi bana hal olmaması ben kendimdem biliyorum 2 günde kurulum yaptılar kabloyu telekomdan ben kendim aldım tüm dairelerede elektirikçiye çektirdim sonrada başvurdum modemi bağlamaya geldiklerinde kabloyu modeme ve ankastreye kendileri taktı .
ImLiveI
kullanıcısına yanıt
Şubeden kablo aldım dediğiniz ne oluyor tam olarak? Şubeden kastınız TT bölge müdürlüğü mü? Gidip ne diyorsunuz mesela, bana 30 metre kablo lazım gibi mi? Biraz detaylandırır mısınız?
quote:
Orijinalden alıntı: ImLive
Eve Kadar Fiber Demek FTTH En İyi Fiber Alt Yapısıdır Aldıgınız Paketin Altına Düşmez Hızı Hatta Daha Fazla Gelir Hız Bu Arada Elektirikçide O Kabloların oldugunu sanmıyorum telekom kendisi veriyor sarı bir kablo üzerinde bile türk telekom yazıyor bulundugunuz merkez telekom müdürlügüne gittiginizde hal olması lazım sizin işiniz zoru bitmiş kolayı kalmış garip geldi bana hal olmaması ben kendimdem biliyorum 2 günde kurulum yaptılar kabloyu telekomdan ben kendim aldım tüm dairelerede elektirikçiye çektirdim sonrada başvurdum modemi bağlamaya geldiklerinde kabloyu modeme ve ankastreye kendileri taktı .
Yani gayrettepe telekom müdürlüğüne gittiğimde kablo talebinde mi bulunacağım ? Kaç metre vs olduğunu nasıl ayarlayacağım ? Bunu Telekom'un kendisinin yapmaması biraz garip değil mi ?
Bulundugunuz il veya ilçe müdürlügüne gidip evimize fiber hat döşendi ankastrede konuldu ama dairelere kablo çekilmedi diye belirteceksiniz onlarda kablo biz verelim size siz elektirikçiye çektirin diyorlar sonrada başvurup modemi kurmaya geliyorlar bir miktar belirtmenize gerek yok onlar fazla veriyor zaten tüm bina için veriyor bende böyle oldu en azından
ImLiveI
kullanıcısına yanıt
Çok tuhafmış hocam bu, bakalım bendeki süreç de buna benzer mi işleyecek.
Zaten sizin binayada yeni gelmiş herkezde yok kablo o yüzden bir kutu kablo veriyorlar sonra dairelere çektikten sonra geri götüyorsunuz benim başımdan geçen olay bu arkadaşlar sizde farklı bir yol izlerlerse bilemem telekom artık bina içine karışmıyor
XpressMusic34
kullanıcısına yanıt
Ama iş bittikten sonra zahmete değiyor :)
quote:
Orijinalden alıntı: ImLive
Bulundugunuz il veya ilçe müdürlügüne gidip evimize fiber hat döşendi ankastrede konuldu ama dairelere kablo çekilmedi diye belirteceksiniz onlarda kablo biz verelim size siz elektirikçiye çektirin diyorlar sonrada başvurup modemi kurmaya geliyorlar bir miktar belirtmenize gerek yok onlar fazla veriyor zaten tüm bina için veriyor bende böyle oldu en azından
Aslında konu başlığında bahsettiğim olay tam anlamıyla buydu. Bölge müdürlüğüne gittim. Detaylı bir şekilde her şeyi anlattım. Benden bir kaç form doldurup talep girmemi istediler. Bir kaç gün sonra eve birisi geldi TT'den, dediki fiber bağlayacağım. Baktı dairede kablo yok. Bağlayamam dedi. Ben talep oluşturacam, TT'den gelip daireye fiber çekecekler, ancak o şekilde kurulum yapabilirim dedi. İşte dediğiyle kaldık, 3 hafta geçti. Şimdi TT'yi arayınca sizde fiber alt yapısı yok diyorlar. Şikayet açınca da aynı şey.