Şimdi Ara

Fiesta Powershift Problem

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
23
Cevap
0
Favori
4.356
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Cuma günü aracı Ford Metinler servisine bırakmıştım Powershift şanzımanın kavrama değişimi için. Cumartesi günü (1 gün sonra) aracı servisten almaya gittim. Parçayı yeni takmışlar, aracı çalıştırdıkları an vites boşta iken bile araç rolantide titriyordu. Eski kavramanın takılıp verileceğini söylediler yeniden parça sipariş edeceklermiş. Neyse eski kavrama takıldı fakat bu sefer yeni kavramayı taktıkları zaman kadar olmasa da araçta vites boşta iken bile özellikle 1000-1500 devir aralığında titreme mevcut. Kısaca araç servise gitmeden önce böyle bir problemi yoktu. Fabrikaya durumu bildireceklerini söylediler. Bayramdan sonra çağırırız dediler. Araç bayramda yaklaşık 2000 Km lik yol yapacak. Daha önce başına böyle bir şey gelen var mı? Araba daha 12000 Km de. Şikayet var sitesine ve Fordun sitesindeki iletişim formuna da yazdım.







  • Hocam bir sene önce 2013 model 1.6 makyajlı fiesta kullandım. Araba da powershift şanzıman mevcuttu..açıkcası dsg ile birlikte en keyif aldığım şanzımandı. Ben 28 bine kadar kullanıp satmak zorunda kaldım. Bu araç sadece bazı dik yakuşlarda ve eğimlerde hafif titreme yapar..servis parça değişiminde bir hata olmuş olabilir. Ben sizin yerinizde olsam yola çıkmazdım ..aracın bakımı için servise veriyoruz,olanıda bozuyor adamlar. Bir tanıdığımda da var aynı model,60 bin civarında sanırım..ondada servisten sonra p te takılı kalma sorunu başlamıştı. İşin peşini bırakmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende 1 den 2 ye geçerken titreme vardı fakat sürekli değil arasıra yapıyordu. Servise götürdüğüme bin pişman oldum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eto38

    bende 1 den 2 ye geçerken titreme vardı fakat sürekli değil arasıra yapıyordu. Servise götürdüğüme bin pişman oldum.

    Hocam 1 den 2 d modda mı yoksa bu artı eksiyle mi yapıyordunuz? Ben dik eğimlerde son zamanlarda s moduna alarak ilerliyordum..o zaman vuruntu yapmıyordu. Umarım kısa sürede sorunu çözerler,siz yinede emin olmadan uzun yola çıkmayın bence hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam gecmis olsun kavrama ile yolda kalma lhtimaliniz yűksek dlkkatli olmakta fayda var.

    Konu dsg olsaydi buraya polis müdahale ederdi o derece

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • d de yapıyordu hocam s de hiç denemedim.
  • Powershift'te de mi kavrama sorunu var yahu?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Mk7 1.4tdci fiesta vites sorunu
    9 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • AlkanExclusive kullanıcısına yanıt
    katılıyorum
  • AlkanExclusive kullanıcısına yanıt
    Manüel aracın bile kavrama denilen debriyaj balatasi değişiyor bu bir sorun değil ancak manüel bir araçta kullanıma bağlı olarak 30 bin km lere kadar düşerken üst sinir için bisey diyemem ayni durum dsg edc powershift gibi tüm kavramalarda var ancak burda uyulması gereken kurallar daha agir olduğundan ve uygulanmadığından ayni zamanda otomatik aracın sürekli vites değiştirmesinden ötürü ortaya çıkan daha cabuk bitiyor kavrama ancak bizim forum ahalisi bunu dsg patlaması olarak yorumluyor .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çift kavramaya hosgeldin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Volan dan şüpheleniyorum. Takılırken yüzeyleri eşitlenmezse balans yapıyormuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 12000 km de kavrama bitmesi normal mi peki. Aynı aracın manuel olanın kavramasını normal şartlarda 40 50 bin km lerden aşağıda bitirmek çok zor ve maliyeti 500 lirayı geçmez. Bu aracın kavraması değişse ve malum sorun olmasa ne kadar ödeyecektiniz merak ettim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ismail4444 -- 21 Eylül 2015; 10:46:31 >
  • ismail4444 İ kullanıcısına yanıt
    Servisin dediğine göre işçilik hariç 2500TL imiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eto38 kullanıcısına yanıt
    12000 km de 2500 tl lik kavrama masrafı adamın ocağını söndürür. Muhakkak ki bu aynı şanzumanı taşıyan her araçta olmuyorudur. Peki garanti kapsamında mı hallediliyor bu arıza.
  • ismail4444 İ kullanıcısına yanıt
    Garanti kapsamında. İyiki alırken +2 yıl garanti yaptırmışım yoksa ileride bana zorluk çıkaracaktı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • daha önce çok fazla şansumanda işlem yapmadılarsa işin puf noktalarını bilmiyorlardır. Bildiğim kadarıyla problemsiz şanzuman bence servisten ikame araç isteyin o araçla yollara düşülmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yolcu07 Y kullanıcısına yanıt
    Oldukça ukala bir tavır içinde kayseri Metinler servisi. Servis müdürü buradan arızalı şekilde çıkmaz aracınız dedi fakat sonra titreme bir sıkıntı yaratmaz deyip siz bozdunuz deyince de üste çıkmaya çalışıyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eto38 kullanıcısına yanıt
    Garanti bitmeden satın bence aracı. Ne o öyle saatli bomba gibi.
  • Ya ne adi servisler var
    Severmisin sabahami birakirsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismail4444

    Garanti bitmeden satın bence aracı. Ne o öyle saatli bomba gibi.

    Ne saçma bir öneri. Yine alacak olan yurdum insanı.. neyse problemi çözümü için herşey denenmeli..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.