Şimdi Ara

FIFA 11 Ana Konu - OYUN ÇIKTI! HAYIRLI OLSUN! (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13.665
Cevap
2
Favori
423.296
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akin_tr

    Arkadaşlar bizim orda bi cdci var. 1dvd 3tl -2 dvd oyun 5 tl
    Gta 4 10 kağıtmı ne


    Havalar fazla sıcak galiba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alkarsilverblade

    Eski özellikler var aynen korkma,olmazsa almam valla

    İşte adam çıkmaya çalışırsa maçtan(bağlantı koparma hariçi) oyun sana otomatik soruyor,karşı taraf çıkmak istiyor sen ne diyorsun diye,işte karar sana kalıyor o durumda. Bağlantı koparıp kaçanlar için nasıl yaparlar bilmem gerçi,bu tarz kaçanlar için 2 saat online oynayamama falan verseler çok güzel olur aslında


    bu güzel haber şu 2 saat onlina dan mahrum kalma gibi bir yaptırım müthiş olur birde şu oyunu donduran birtakım karektersiz insan var onlar içinde hesap banlama gibi bir yaptırım olması lazım




  • Bana göre olması gereken özellikler:

    Gameplay:

    -Defansif oyuncuların yapay zekası tekrar kodlanmalı.Zayıf takımların defansı hep arkada kalmalı, öne fırlamamalı.Alan daraltma olmalı.Defans oyuncuları top kapmak için bodoslama dalmamalı.Dalarsa çalımı yemeli veya faul olmalı.

    -Top kapma animasyonları değişmeli.Top kaptıran oyuncu kağıt gibi yere yıkılmamalı.

    -Uzun toplar havada daha çok süzülmeli ve daha uzun mesafelere kadar gidebilmeli.Gerçek maçlarda defanstan taa rakip ceza sahasına top şişirilebilirken oyunda ancak yarı sahanın ortasına kadar gelebiliyor top.

    -Kaleci animayonları daha organik hale gelmeli.

    -Defans oyuncularının orta sahaya yakınlığını taktik kısmından ayarlayabilme özelliği gelmeli.

    -Kornerlerde oyuncular ceza sahsı içinde daha hareketli olmalı.

    -Formadan çekme gibi değişik faul animasyonları eklenmeli.

    -Yeni orta açma ileri şişirme animasyonları eklenmeli.

    -Top kapma animasyonları baştan motion capture ile değiştirilmeli.Bence oyunun en kötü animasyonları top kapma animasyonları.




  • Firenze geleci animasyonlarini degistirmisler artik hayvan gibi kurtarislar yapamayacaklar

    edit: David Rutter sorulari cevaoliyor

    FIFA 11 - LIVE AT E3 - Q&A with David Rutter
    http://www.youtube.com/watch?v=JyOnfm1Oxsk




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi devmanetihad -- 17 Haziran 2010; 16:26:12 >




  • Görüyosunuz yapımcılar herşeyin farkında. Fifa 10 dan sonra eksik ne saydıysak 11 de hepsinin düzeltilmiş olduğu söylendi. Fifa 11 world cup ve 10 dan 2 kat daha iyi bir oyun olucak diye düşünüyorum

    kalecilerinde tekrar elden geçmesi gerekiyordu. Özellikle dandik kaleci ve iyi kaleci arasındaki farkı görmek çok zordu hepside imkansız topları çıkartabiliyordu. Ben özellikle world cup 2010 un demosundaki kalecileri çok iyi bulmuştum olması gereken gibiydi hem bu sayede gol çeşitliliğide inanılmaz fazlaydı fakat full sürümde ki kaleciler aşırı iyidi. Aslında bunu oyunda çok gol olmasın boku çıkmasın diye yapıyolar ama yanlış yapıyolar. Rakip oynamayı bilmiyosa fark atarsın kalecileri aşırı iyi yapıp bunun önüne geçmeye çalışmak yanlış bir hamle. Rakip ve sende iyi oynuyosan zaten pozisyon vermessin , bulduğun çok net pozisyondada golünü atarsın.

    Fifa 11 de ise genç ve yaşlı kaleci faktörü eklenmiş. Mesela reina topu sektirdikten sonra 2. hamleyi çok çabuk yaparken ingiliz james 2. hamleyi yapmakta geç kalıcak ve golü yicek. Bunun dışında benim eksik bulduğum şey ise kaleci animasyonları. Uçuşlar , kurtarışlar , sektirmeler hep aynı kurtarış ve sektirir veya tokatlarsa aynı yere giden top. Bunları zenginleştirmeleri lazım.

    Defans oyuncularıda düzeltildi. Dandik olan defans oyuncuları artık kolay kolay topu kapamicak. Neredeyse gözü kapalı top kapmalar artık yok. Gene forvet oyuncularıda defanslarla aynı düzeyde top kapıyordu bunuda düzeltmişler.

    Her sene kusursuzluğa giden yolda büyük adımlar atılıyor. Top fiziğine gelirsek ben hala %100 memnun değilim. Mesela çim ile temas halinde olcak şekilde yerden sert şut atmak hala imkansız. Gelişine vuruşlarda geliştirilmeli. Gene oyuncu ile yukarı çapraza giderken bir anda aşağı fake şut atmalarda felan eksiklikler var. Oyuncuların hangi ayağı ile vurması gerektiği anlarda elden geçmeli. Sol ile vurması gereken açılarda , anlarda sürekli sağ ile vuruyor. Vücudu hafif eğip ters ayağına alıp vurma olayı gerçekleşmeli.

    Neyse bir an önce çıksada Club moduna başlasak.Bana göre Futbol oyun tarihinin en eğlenceli modu dört gözle bekliyorum




  • Fifa 11 Yeaaa İşte Bu çimler şekil olarak tam istediğim gibi olmuş

     FIFA 11 Ana Konu - OYUN ÇIKTI! HAYIRLI OLSUN!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekostros

    Görüyosunuz yapımcılar herşeyin farkında. Fifa 10 dan sonra eksik ne saydıysak 11 de hepsinin düzeltilmiş olduğu söylendi. Fifa 11 world cup ve 10 dan 2 kat daha iyi bir oyun olucak diye düşünüyorum

    kalecilerinde tekrar elden geçmesi gerekiyordu. Özellikle dandik kaleci ve iyi kaleci arasındaki farkı görmek çok zordu hepside imkansız topları çıkartabiliyordu. Ben özellikle world cup 2010 un demosundaki kalecileri çok iyi bulmuştum olması gereken gibiydi hem bu sayede gol çeşitliliğide inanılmaz fazlaydı fakat full sürümde ki kaleciler aşırı iyidi. Aslında bunu oyunda çok gol olmasın boku çıkmasın diye yapıyolar ama yanlış yapıyolar. Rakip oynamayı bilmiyosa fark atarsın kalecileri aşırı iyi yapıp bunun önüne geçmeye çalışmak yanlış bir hamle. Rakip ve sende iyi oynuyosan zaten pozisyon vermessin , bulduğun çok net pozisyondada golünü atarsın.

    Fifa 11 de ise genç ve yaşlı kaleci faktörü eklenmiş. Mesela reina topu sektirdikten sonra 2. hamleyi çok çabuk yaparken ingiliz james 2. hamleyi yapmakta geç kalıcak ve golü yicek. Bunun dışında benim eksik bulduğum şey ise kaleci animasyonları. Uçuşlar , kurtarışlar , sektirmeler hep aynı kurtarış ve sektirir veya tokatlarsa aynı yere giden top. Bunları zenginleştirmeleri lazım.

    Defans oyuncularıda düzeltildi. Dandik olan defans oyuncuları artık kolay kolay topu kapamicak. Neredeyse gözü kapalı top kapmalar artık yok. Gene forvet oyuncularıda defanslarla aynı düzeyde top kapıyordu bunuda düzeltmişler.

    Her sene kusursuzluğa giden yolda büyük adımlar atılıyor. Top fiziğine gelirsek ben hala %100 memnun değilim. Mesela çim ile temas halinde olcak şekilde yerden sert şut atmak hala imkansız. Gelişine vuruşlarda geliştirilmeli. Gene oyuncu ile yukarı çapraza giderken bir anda aşağı fake şut atmalarda felan eksiklikler var. Oyuncuların hangi ayağı ile vurması gerektiği anlarda elden geçmeli. Sol ile vurması gereken açılarda , anlarda sürekli sağ ile vuruyor. Vücudu hafif eğip ters ayağına alıp vurma olayı gerçekleşmeli.

    Neyse bir an önce çıksada Club moduna başlasak.Bana göre Futbol oyun tarihinin en eğlenceli modu dört gözle bekliyorum


    Süper bilgiler süper

    Seninle kafamız aynı Ekrem.Ben ne istiyorsam, neyi yanlış buluyorsam sen de aynısını düşünüyorsun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BIG PS3

    Fifa 11 Yeaaa İşte Bu çimler şekil olarak tam istediğim gibi olmuş

     FIFA 11 Ana Konu - OYUN ÇIKTI! HAYIRLI OLSUN!


    Şu starta basınca stad mükemmel gözüküyor yaa
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GencayA


    quote:

    Orijinalden alıntı: BIG PS3

    Fifa 11 Yeaaa İşte Bu çimler şekil olarak tam istediğim gibi olmuş

     FIFA 11 Ana Konu - OYUN ÇIKTI! HAYIRLI OLSUN!


    Şu starta basınca stad mükemmel gözüküyor yaa

    Aynen ya gerçek gibi Emirates mi acaba o stad bana öyle geldi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeathGuard


    quote:

    Orijinalden alıntı: LesEnfantsTerribles


    - People won't be able to quit without your allowance. (They must ask you if it's okay to leave)


    En büyük gelişme bu olmuş... Tebrikler...


    Rakibin oyundan çıkması ile ilgili sanırsam biz okey verirsek rakip ayrılıyor bizde computer ile maça devam ediyoruz.


    Hayır tam olarak öyle değil. Online oynarken, yenilen veya kötü oynayan oyuncular ilk fırsatta oyundan kaçıyor. Bu özellik ile oyundan çıkmak isteyen kişi karşı tarafında onayını almak zorunda kalacak. Karşı taraf kabul ederse oyundan çıkacak ve maç iptal olacak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Firenze


    quote:

    Orijinalden alıntı: ekostros

    Görüyosunuz yapımcılar herşeyin farkında. Fifa 10 dan sonra eksik ne saydıysak 11 de hepsinin düzeltilmiş olduğu söylendi. Fifa 11 world cup ve 10 dan 2 kat daha iyi bir oyun olucak diye düşünüyorum

    kalecilerinde tekrar elden geçmesi gerekiyordu. Özellikle dandik kaleci ve iyi kaleci arasındaki farkı görmek çok zordu hepside imkansız topları çıkartabiliyordu. Ben özellikle world cup 2010 un demosundaki kalecileri çok iyi bulmuştum olması gereken gibiydi hem bu sayede gol çeşitliliğide inanılmaz fazlaydı fakat full sürümde ki kaleciler aşırı iyidi. Aslında bunu oyunda çok gol olmasın boku çıkmasın diye yapıyolar ama yanlış yapıyolar. Rakip oynamayı bilmiyosa fark atarsın kalecileri aşırı iyi yapıp bunun önüne geçmeye çalışmak yanlış bir hamle. Rakip ve sende iyi oynuyosan zaten pozisyon vermessin , bulduğun çok net pozisyondada golünü atarsın.

    Fifa 11 de ise genç ve yaşlı kaleci faktörü eklenmiş. Mesela reina topu sektirdikten sonra 2. hamleyi çok çabuk yaparken ingiliz james 2. hamleyi yapmakta geç kalıcak ve golü yicek. Bunun dışında benim eksik bulduğum şey ise kaleci animasyonları. Uçuşlar , kurtarışlar , sektirmeler hep aynı kurtarış ve sektirir veya tokatlarsa aynı yere giden top. Bunları zenginleştirmeleri lazım.

    Defans oyuncularıda düzeltildi. Dandik olan defans oyuncuları artık kolay kolay topu kapamicak. Neredeyse gözü kapalı top kapmalar artık yok. Gene forvet oyuncularıda defanslarla aynı düzeyde top kapıyordu bunuda düzeltmişler.

    Her sene kusursuzluğa giden yolda büyük adımlar atılıyor. Top fiziğine gelirsek ben hala %100 memnun değilim. Mesela çim ile temas halinde olcak şekilde yerden sert şut atmak hala imkansız. Gelişine vuruşlarda geliştirilmeli. Gene oyuncu ile yukarı çapraza giderken bir anda aşağı fake şut atmalarda felan eksiklikler var. Oyuncuların hangi ayağı ile vurması gerektiği anlarda elden geçmeli. Sol ile vurması gereken açılarda , anlarda sürekli sağ ile vuruyor. Vücudu hafif eğip ters ayağına alıp vurma olayı gerçekleşmeli.

    Neyse bir an önce çıksada Club moduna başlasak.Bana göre Futbol oyun tarihinin en eğlenceli modu dört gözle bekliyorum


    Süper bilgiler süper

    Seninle kafamız aynı Ekrem.Ben ne istiyorsam, neyi yanlış buluyorsam sen de aynısını düşünüyorsun

    Ben de sizinle aynı.
    Kaleci animasyonları berbat.
    Top fiziği gerçekten hala tam değil.
    Şu salak tackle sistemi de değişmeli artık.
    CPU defansı tam salak zaten, hiç gerçekçi olmuyor. Hadi FIFA 10 neyse de WC 2010 tam rezalet zaten.
    Bu arada club modu neydi?




  • sürekli arkaya kaçan ve ofsaytı bozan defans oyuncusu problemi çözülecekmiymiş ?
  • arkadaslar Gary Paterson tackle ile iligi aciklama yapmissssssss
    adamlar ne istersek yapıyorlar ya.. VIDEO ICIN TESEKURLER ANIMASYON SORUMLUSUNA ILETICEM YAZMIS






    http://forums.electronicarts.co.uk/fifa-11-ng-first-impressions/1172894-different-types-slide-tackles.html

    Hi,

    Great video. We have added some more slide tackles this year. We had hook type tackles last year but the logic to trigger them was not good - this has been fixed. We also added some 'close' slide tackles, to stop you going over the top of the ball, some in-air tackles for when the ball is a little off the ground and finally some 'slide' tackles that do not go fully to ground (we may not keep these in).

    These changes have made the slide tackle much more useful and you can now be more confident about using it (even when jostling), hopefully you will like the changes.

    Thanks again for the video, I have forwarded it to my animation group. I don't think we will be going back to the motion capture studio this year but any tackles in this video that we don't already have we'll certainly look to add in 12.

    Cheers,

    Gary



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi devmanetihad -- 18 Haziran 2010; 0:10:40 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: [DMC]

    arkadaslar Gary Paterson tackle ile iligi aciklama yapmissssssss

    Ea forumlarinda biri konu acmis

    http://forums.electronicarts.co.uk/fifa-11-ng-first-impressions/1172894-different-types-slide-tackles.html

    Hi,

    Great video. We have added some more slide tackles this year. We had hook type tackles last year but the logic to trigger them was not good - this has been fixed. We also added some 'close' slide tackles, to stop you going over the top of the ball, some in-air tackles for when the ball is a little off the ground and finally some 'slide' tackles that do not go fully to ground (we may not keep these in).

    These changes have made the slide tackle much more useful and you can now be more confident about using it (even when jostling), hopefully you will like the changes.

    Thanks again for the video, I have forwarded it to my animation group. I don't think we will be going back to the motion capture studio this year but any tackles in this video that we don't already have we'll certainly look to add in 12.

    Cheers,

    Gary



    İnanmıyorum ya adamlar ne istersek yapıyorlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HyperioИ


    quote:

    Orijinalden alıntı: ekostros

    Ea artık detaylarada önem vermeli. Gameplay bir sene ellenmicek kadar ileri düzeyde zaten. Özellikle statları çok yanlış tasarlıyolar kale arkaları ve yanlar boş arazi gibi metrelerce çim olarak gidiyor , üstelik buna rağmen kale arkası reklam panolarınıda koymuyolar atmosfer ve görsellik adına bunlar çok önemli. İngiliz statlarındaki kale filelerini koysunlar , tezahuratları adam gibi yapsınlar , %100 modellenmiş oyuncu sayısı çoğalsın , formaları daha kaliteli modellesinler , yedek klübesi gözüksün , hareketli olsun , oyuncu ısındırma olsun , ısınan oyuncuları maç sırasında görebilelim , ısınıp giren bir oyuncu , ısınmadan girene göre form u yüksek olsun , EA nın mükemmel bir menejerlik oyunu olmasına rağmen fifa çalışanları hiç bir şekilde onlardan oyuncu enerjileri ile ilgili feedback almıyo. Oyuncu enerjileri yanlış yapılıyor bunun dışında tanınmamış oyuncuların hız,hızlanma,fizik gücü,şut power gibi özellikleri 40 küsürlerde bu çok saçma ve yanlış. Ünlü olmayan oyuncu koşamaz , sert şut çekemez mantığından kurtulmaları lazım


    Kesinlikle katılıyorum.


    Aynen +1 Bütün enerjileri diplerde gezen, ama gerçekte öyle olmayan oyuncu sayısı çok..




  • Benim Fifa 10 da begenmedigim seylerden biri böyle mesela rakip hizlica bi uzun pas yapti ve ardindan benim defans hemen kapti diyelim ondan sonra kamera ilerdeki oyunculari göstermiyor yani gösterene kadarda adam pres yapip kapiyor topu...

    Ama simdi WC de degistirilmis hemen o olay... Insallah Fifa 11 de de WC deki gibi seri seri sekilde degisir kamera
  • quote:

    Orijinalden alıntı: [DMC]

    arkadaslar Gary Paterson tackle ile iligi aciklama yapmissssssss
    adamlar ne istersek yapıyorlar ya.. VIDEO ICIN TESEKURLER ANIMASYON SORUMLUSUNA ILETICEM YAZMIS






    http://forums.electronicarts.co.uk/fifa-11-ng-first-impressions/1172894-different-types-slide-tackles.html

    Hi,

    Great video. We have added some more slide tackles this year. We had hook type tackles last year but the logic to trigger them was not good - this has been fixed. We also added some 'close' slide tackles, to stop you going over the top of the ball, some in-air tackles for when the ball is a little off the ground and finally some 'slide' tackles that do not go fully to ground (we may not keep these in).

    These changes have made the slide tackle much more useful and you can now be more confident about using it (even when jostling), hopefully you will like the changes.

    Thanks again for the video, I have forwarded it to my animation group. I don't think we will be going back to the motion capture studio this year but any tackles in this video that we don't already have we'll certainly look to add in 12.

    Cheers,

    Gary






  • Aşırtma olayından,saçma kaleci çıkışlarından,overall düşük oyuncunun sert şut çekip hızlı koşamamasından kurtulalım yeter
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arda_1905

    Benim Fifa 10 da begenmedigim seylerden biri böyle mesela rakip hizlica bi uzun pas yapti ve ardindan benim defans hemen kapti diyelim ondan sonra kamera ilerdeki oyunculari göstermiyor yani gösterene kadarda adam pres yapip kapiyor topu...

    Ama simdi WC de degistirilmis hemen o olay... Insallah Fifa 11 de de WC deki gibi seri seri sekilde degisir kamera

    Bi de yapınca,yapacağını anlayıp adamını geri çeksen bile adamın ileri koşuyor,rakip alıyor topu.çok saçma




  • acaba World Cup 2010 daki gibi çın sesi olacak mi ?

    kale ağları
    And now on the net editor:

    You can choose the tension (loose or tight) and also the shape (what it looks like when viewed from the side – square or triangle).

    Its a small feature but one that was not too tricky for us to put in and one that I know some of the guys on here were interested in.



    Authentic Player Personality

    This is the biggest new feature in FIFA 11 and is aiming to bring a real individual feel to the game where every player has their own strengths, weaknesses and key attributes and these become apparent in the game.




    Features:

    * Visuals
    o Body styles
    + New player modes
    * Animations
    o Trademark celebrations
    + Easy to do a players default celebration by hitting the A button
    o Dribble locomotion styles
    + New dribbling styles introduced rather than the previous default
    * Attributes
    * Pro Passing Mechanics (described in more detail below in Pro Passing section)
    * Defending
    o Tackling coverage
    o Aggressive Tackles (Obi-Mikel)
    o Block Coverage (Cole)
    o New "interceptions" attribute
    + Ability to read the trajectory to intercept passes

    * Dribbling

    o Touch distance (Arshavin)
    + A new attribute which distinguishes how close the ball stays to the dribbler. Arshavin is very skilled at this and keeps the ball very close to himself whilst dribbling.
    o Dribble while bounced (Messi)
    + This new feature means that players such as Messi are not so easy to barge off the ball now and they will start to have the influence on the game as they do in real life. Messi now bounces off tackles and barges as he dribbles along.
    o Iniesta touches
    + A new skilled dribble in the style of the Barca magician

    * Shooting
    o Agile 135's and 180's
    + Top strikers now have more agility in the box and can complete some nice finishes when turning and stretching.
    o Poaching Centre Forwards
    + Poachers such as Ruud van Nistelrooy are much more effective in and around the 6 yard box as they pounce on loose balls and tap them home.

    * Positioning
    o Attacking work rate (Rooney v Berbatov and Clichy v Alves)
    + The attacking attributes are very visible. You can see Wayne Rooney running around everywhere whilst Berbatov floats around with a minimum of effort.
    + The same concept applies to defenders as Alves will fly forwards from wing back Clichy will be more defensive and protect his goal rather than press forwards.
    o Defending work rate (Drogba v Anelka and Makalele v Ronaldo)
    + The defending attributes are also very visible. Whilst Drogba will work back in to midfield to try and chase down an attacking defender, Anelka will stay up front and leave the defending to someone else.
    + The same concept applies to midfielders as Makalele will sit and hold and chase down opponents, whilst Ronaldo will tend to stay forwards after attacking and not be too interested in defending.

    * Goalkeepers

    o Lots of improvements have been made to the keepers, with some great new features including:
    + Coverage – much more agile to move around their goal mouths
    + Keepers with better diving attributes will be able to reach farther for shots
    + Reaction times based on reflex attribute
    + Reading the trajectory of crosses and shots much better
    + Different save styles - Acrobatic v Traditional (Van der Sar v Casillas)
    * Agility in getting up and scrambling
    * Kicks from hand are much better as you now have 2 options, the classic high kick or the new flat trajectory style (very nice).

    Pro Passing




    Passing has received a lot of attention and at the time of playing there was still plenty of development to be done to either refine or implement the new features.In FIFA 11 a new Pro Passing Mechanics system is being implemented which delivers:

    *
    o An Advanced Error System which calculates passing accuracy on:
    + Over and under hitting passes
    + Spin context
    + Ball height - consecutive bouncing passes
    + Context effect tuning
    o Swerve Passes - swerve to be safe
    + A lovely feature is the new curved side foot pass where you pass to a team mate over a distance and it curves beautifully rather than just travelling in a straight line. The purpose being to keep it as far away from your opposition.
    o Driven lobs everywhere (Scholes)
    + You can now spray lobs around the pitch in a Scholes style but requires correct strength and accuracy to complete.
    o Backspin Lofted Through Ball
    + This was a new feature that we discussed with the Dev's which required the ability for the defence to lob a ball from your defence up to your attackers, for the attacker then to hold the ball up and bring in to play the attacking midfielders and your striking colleague.
    + In the second build we played late on the Friday this feature had been implemented in a raw state but immediately provided you the ability to lob/drive a pass to the chest of your strikers. Nice
    o User Skilled Through Ball
    + The through ball now takes much more account of the skills attributes of the passer and will not find its way past the defender and in to the path of the attacker.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi devmanetihad -- 22 Haziran 2010; 13:14:33 >




  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.