Şimdi Ara

FİLTRE DEĞİŞTİRMEYİN PARANIZA SAHİP ÇIKIN!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
47
Cevap
0
Favori
19.360
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Değişik başlıklar altında LPG sistemlerin filtrelerinin değişimiyle ilgili çeşitli görüşler okudum.
    Yardımcı olması için kendi tecrübemi aktarayım istedim.Opel astra classic 2005 aracıma,2006 ağustosunda 7500 km de iken BRC Fast sistem taktırdım.Lastik ve triger seti hariç düzgün çalışan hiçbir parçaya dokunmamak gibi bir prensibim olduğundan şu an 97.000 km de olan aracımda LPG ile ilgili olarak hiçbir sorun yaşamadım.Demem oki rölanti düzensizliği,çekiş sorunu felan yaşamadıkça filtreye 50 ytl vermeyin.Hadi olmadı 50.000 de değiştirin.Ne bu arkadaş yağ filtresi gibi 20.000 km de bir değiştirilirmi?Bence önerimi dikkate alın arkadaşlar...



  • Kesinlikle katılıyorum..

    Tamirci bir arkadaşım düz sistemde filtreyi kendimin bile değiştirebileceğimi söyledi..

    Ayrıca hava filtresini değiştirdiğim zaman bana kızmıştı..Kendisininde Lpg li aracı var ve adam 3 yıldır değiştirmemiş hava filtresini..Daha çok yakar hava filtresini değiştirirsen diye üstüne basa basa ekledi..

    Bu arada benim Lpg sistemi garanti kapsam dışı da kalmış olabilir..Rutin bakımlara götürmedim..Götürsem ne olacak ki..Garanti sadece sistemin takıldığı firmada geçerliymiş..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pazardaki Artist

    Kesinlikle katılıyorum..

    Tamirci bir arkadaşım düz sistemde filtreyi kendimin bile değiştirebileceğimi söyledi..

    Ayrıca hava filtresini değiştirdiğim zaman bana kızmıştı..Kendisininde Lpg li aracı var ve adam 3 yıldır değiştirmemiş hava filtresini..Daha çok yakar hava filtresini değiştirirsen diye üstüne basa basa ekledi..

    Bu arada benim Lpg sistemi garanti kapsam dışı da kalmış olabilir..Rutin bakımlara götürmedim..Götürsem ne olacak ki..Garanti sadece sistemin takıldığı firmada geçerliymiş..
    şu an mevcut kullandığım aracımda 40.000 km dir filtre değişmedim..

    eski sattığım aracımdada 50.000 km civarları hiç filtre değişmemiştim..

    hiçbir sorunla karşılaşmadım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yaman53

    şu an mevcut kullandığım aracımda 40.000 km dir filtre değişmedim..

    eski sattığım aracımdada 50.000 km civarları hiç filtre değişmemiştim..

    hiçbir sorunla karşılaşmadım.


    Alıntıları Göster
    bende 40.000 km yi devirdim hala filtre değiştirmedim ve hala montajdan sonra ayara gitmedim ve herhangi bir sıkıntı yaşamadım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolf_HKN

    bende 40.000 km yi devirdim hala filtre değiştirmedim ve hala montajdan sonra ayara gitmedim ve herhangi bir sıkıntı yaşamadım

    Alıntıları Göster
    benim taktırdığım sistemde (kme) öyle filtre 50 ytl falan değil.. hatta bizim arkadaş tanıdık olduğu için filtreyi ücretsiz değiştirtti. verilse bile filtre en fazla 10-20ytl tutuyor. filtre değiştirilmese bile garantinin iptal olacağını sanmıyorum ama en azından 2 yıl için filtre değişimi yapılabilir diye düşünüyorum.. tabi basit bir filtre için 50ytl istenmezse..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eranyumm

    benim taktırdığım sistemde (kme) öyle filtre 50 ytl falan değil.. hatta bizim arkadaş tanıdık olduğu için filtreyi ücretsiz değiştirtti. verilse bile filtre en fazla 10-20ytl tutuyor. filtre değiştirilmese bile garantinin iptal olacağını sanmıyorum ama en azından 2 yıl için filtre değişimi yapılabilir diye düşünüyorum.. tabi basit bir filtre için 50ytl istenmezse..

    Alıntıları Göster
    Samsunda 50 ytl dedi sistemi taktırdığım yer bafrada bu sabah sordum 35 ytl.Artık 90.000 km olmuş değiştirelim yani,kışta geliyor.Ama yine söylüyorum performans ilk günki gibi.İstemeye istemeye değiştiriyorum.orjinal filtreyle aramızda bir bağ oluşmuştuNeyse açabilirsem eski filtrenin içinin fotoğraflarınıda buraya koyarım..

     FİLTRE DEĞİŞTİRMEYİN PARANIZA SAHİP ÇIKIN!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kenfat10 -- 4 Aralık 2008; 11:04:57 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kenfat10

    Samsunda 50 ytl dedi sistemi taktırdığım yer bafrada bu sabah sordum 35 ytl.Artık 90.000 km olmuş değiştirelim yani,kışta geliyor.Ama yine söylüyorum performans ilk günki gibi.İstemeye istemeye değiştiriyorum.orjinal filtreyle aramızda bir bağ oluşmuştuNeyse açabilirsem eski filtrenin içinin fotoğraflarınıda buraya koyarım..

     FİLTRE DEĞİŞTİRMEYİN PARANIZA SAHİP ÇIKIN!!


    Alıntıları Göster
    Her 10.000 km de bir LPG filtresini değiştiririm.

    Gecen aylarda , işlerin yoğunluğu nedeniyle 15.000 km değiştirmedim. 15.000 . km de değiştirdik. Filtrenin içi lif lif ayrılmış. içindeki kağıt paçavraya dönmüş. Usta iyki gelmişin dedi. Çok yakar bu araba , tekler , geç kapar , gaz pedalına tepkiyi geç verir. Biraz daha gelmeseydin , bu filtre parçaları , enjektörleri tıkar dedi.

    Doğru dedi bence. Söyledilleri mantıklı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: carenfly

    Her 10.000 km de bir LPG filtresini değiştiririm.

    Gecen aylarda , işlerin yoğunluğu nedeniyle 15.000 km değiştirmedim. 15.000 . km de değiştirdik. Filtrenin içi lif lif ayrılmış. içindeki kağıt paçavraya dönmüş. Usta iyki gelmişin dedi. Çok yakar bu araba , tekler , geç kapar , gaz pedalına tepkiyi geç verir. Biraz daha gelmeseydin , bu filtre parçaları , enjektörleri tıkar dedi.

    Doğru dedi bence. Söyledilleri mantıklı.

    Alıntıları Göster
    ne marka hocam o??.15.000 de bir filtre lif lif oluyosa sen o sistemi sök at arabandan.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kenfat10

    ne marka hocam o??.15.000 de bir filtre lif lif oluyosa sen o sistemi sök at arabandan.

    Alıntıları Göster
    uSTA ne demiş? :

    Çok yakar bu araba , tekler , geç kapar , gaz pedalına tepkiyi geç verir. Biraz daha gelmeseydin , bu filtre parçaları , enjektörleri tıkar

    O zaman ne anlıyorum ?

    araba çok yakmaya başladıgında, tekleme yaptıgında,hızlanması yavaşlayınca,gaz pedalına tepkisizleştiğinde anca lpg filtresi de-ğiş-ti-ri-lir.Yoksa paran boldur,pimpiriklisindir...har vur har vur,saç saç saç saç paraları paraları



    Şunu yapacaksın,o çıkardıgın 15.000km'lik filtreyi takıp 10.000km sonra çıkacaksın o ustacağızın karşısına ve hani biraz daha geç kalsaydım enjektörler tıkanırdı deyip ağzına filtreyi sokacaksın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kemenncee -- 7 Aralık 2008; 22:10:07 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kemenncee

    uSTA ne demiş? :

    Çok yakar bu araba , tekler , geç kapar , gaz pedalına tepkiyi geç verir. Biraz daha gelmeseydin , bu filtre parçaları , enjektörleri tıkar

    O zaman ne anlıyorum ?

    araba çok yakmaya başladıgında, tekleme yaptıgında,hızlanması yavaşlayınca,gaz pedalına tepkisizleştiğinde anca lpg filtresi de-ğiş-ti-ri-lir.Yoksa paran boldur,pimpiriklisindir...har vur har vur,saç saç saç saç paraları paraları



    Şunu yapacaksın,o çıkardıgın 15.000km'lik filtreyi takıp 10.000km sonra çıkacaksın o ustacağızın karşısına ve hani biraz daha geç kalsaydım enjektörler tıkanırdı deyip ağzına filtreyi sokacaksın

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar yapmayın 50 ytl biraz fazla ama filtrelerin hepsi sistemin uzun ömrü için vardır.
    Yoksa benzin,yağ,hava ve polen filtresini bile 60.000 km değişmesen gene araba tek marşta çalışır ama nasıl?

    Bu olayı diş fırçalamaya benzetebiliriz. tembellikten 3-5 gün diş fırçalamayan haylaz çocuğun diş fırçalamayınca bana bir şey olmuyor demesi gibi bir şey.

    gene para sizin, araç sizin, keyif sizin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asbengu

    Arkadaşlar yapmayın 50 ytl biraz fazla ama filtrelerin hepsi sistemin uzun ömrü için vardır.
    Yoksa benzin,yağ,hava ve polen filtresini bile 60.000 km değişmesen gene araba tek marşta çalışır ama nasıl?

    Bu olayı diş fırçalamaya benzetebiliriz. tembellikten 3-5 gün diş fırçalamayan haylaz çocuğun diş fırçalamayınca bana bir şey olmuyor demesi gibi bir şey.

    gene para sizin, araç sizin, keyif sizin.

    Alıntıları Göster
    Şu an tatildeyim .90.000 lik filtrenin içini açtırdım bagajda duruyor yakında fotografını eklerim.Bakın bakalım lif lifmi olmuş.
    Bu şuna benziyor..Elektrikli traş makinelerini müşterileri sağma makinesine bağlayıp sürekli sağmak için artık kremli jelli felan üretiyolar ya aynı hesap.
    kimence arkadaşımız vermiş mesajı..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kenfat10

    ne marka hocam o??.15.000 de bir filtre lif lif oluyosa sen o sistemi sök at arabandan.

    Alıntıları Göster
    sistem BRC , yukardaki olayda BRC nin ana bayisinde oldu.

    Ben gözümle gördüm , eski filtre ile yeni filtrenin ne halde olduğunu. Her malzemenin kullanım ömrü vardır.

    quote:

    Orjinalden alıntı: kenfat10

    ne marka hocam o??.15.000 de bir filtre lif lif oluyosa sen o sistemi sök at arabandan.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: carenfly

    sistem BRC , yukardaki olayda BRC nin ana bayisinde oldu.

    Ben gözümle gördüm , eski filtre ile yeni filtrenin ne halde olduğunu. Her malzemenin kullanım ömrü vardır.

    quote:

    Orjinalden alıntı: kenfat10

    ne marka hocam o??.15.000 de bir filtre lif lif oluyosa sen o sistemi sök at arabandan.


    Alıntıları Göster
    Çakma BRC olmasın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kenfat10

    Çakma BRC olmasın

    Alıntıları Göster
    Düzenli kullanılan malzemenin kullanım ömrü için önemi vardır evet.Ama biraz da mantık olmalı insanda.

    Filtren tıkanmaya başlamışsa arabanın eskisine nazaran çekişi düşecek.Bunu anladıgın zaman git değiştir filtreni.kenfat10 gibi 100.000km beklemesen de 50.000km'de bir kez değiştir.ama 10.000km-15.000km para tuzagıdır.

    Eski motor yağı kullanırsan motor sesin artar
    Eski klima filtresi kullanırsan hava geçişi sağlıksız oldugundan camlar fazla bugu yapar,anlarsın.
    Eski-tıkanmış lpg filtresi de aracın ivmelenmesini yavaşlatır,arabanı tanıyorsan anlarsın.

    Ölümü gösterip (enjektör tıkanması) sizi sıtmaya(10.000-15.000km'lere) razı ediyorlar.Kimin mantıgı nasıl işliyorsa o yönde hareket etsin.Filtreyi geç değiştirdiğinden enjektörleri değiştirmek zorunda kalan varsa onlar da yazsın,araçlarının,filtrelerinin fotograflarını koysun.Kenfat10 gibi filtreyi rekor seviyede kullanmış veya bakım süresini 5 bin km bile olsa geçirmiş ve sorun yaşamamış olanlar varsa onlar da yazsın.Yazsınlar ki gerçekleri görebilelim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kemenncee -- 11 Aralık 2008; 10:00:47 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kemenncee

    Düzenli kullanılan malzemenin kullanım ömrü için önemi vardır evet.Ama biraz da mantık olmalı insanda.

    Filtren tıkanmaya başlamışsa arabanın eskisine nazaran çekişi düşecek.Bunu anladıgın zaman git değiştir filtreni.kenfat10 gibi 100.000km beklemesen de 50.000km'de bir kez değiştir.ama 10.000km-15.000km para tuzagıdır.

    Eski motor yağı kullanırsan motor sesin artar
    Eski klima filtresi kullanırsan hava geçişi sağlıksız oldugundan camlar fazla bugu yapar,anlarsın.
    Eski-tıkanmış lpg filtresi de aracın ivmelenmesini yavaşlatır,arabanı tanıyorsan anlarsın.

    Ölümü gösterip (enjektör tıkanması) sizi sıtmaya(10.000-15.000km'lere) razı ediyorlar.Kimin mantıgı nasıl işliyorsa o yönde hareket etsin.Filtreyi geç değiştirdiğinden enjektörleri değiştirmek zorunda kalan varsa onlar da yazsın,araçlarının,filtrelerinin fotograflarını koysun.Kenfat10 gibi filtreyi rekor seviyede kullanmış veya bakım süresini 5 bin km bile olsa geçirmiş ve sorun yaşamamış olanlar varsa onlar da yazsın.Yazsınlar ki gerçekleri görebilelim.

    Alıntıları Göster
    Herşey iyi hoşta alınan LPG nin kalitesi hiçmi önemli değil?
    Belki arkadaşın aldığı gaz çok kaliteli değildi o yüzden filtre o hale geldi olamazmı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Seronet

    Herşey iyi hoşta alınan LPG nin kalitesi hiçmi önemli değil?
    Belki arkadaşın aldığı gaz çok kaliteli değildi o yüzden filtre o hale geldi olamazmı?


    Alıntıları Göster
    30000 km de değiştirmiştim. cekiş düşüklüğü tekleme vs bir problem yaşamadan kendiliğimden değiştirdim. filtre deforme olmuştu, cıkan filtreyi actırıp baktım. 30000 km idealdir diye düşünmekteyim. iyi bayramlar...

    saygı,sevgi...

    Golf IV Pasific Tartarini
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alikemal80

    30000 km de değiştirmiştim. cekiş düşüklüğü tekleme vs bir problem yaşamadan kendiliğimden değiştirdim. filtre deforme olmuştu, cıkan filtreyi actırıp baktım. 30000 km idealdir diye düşünmekteyim. iyi bayramlar...

    saygı,sevgi...

    Golf IV Pasific Tartarini

    Alıntıları Göster
    SELAMLAR ARKADAŞLAR BUNDAN 2 YIL ÖNCE İKİ ADET 5.23 BMW ARACA LPG TAKTIK ARAÇLAR FRANSIZ PLAKALI 2 YILDIR SORUNSUZ KULLANMIŞLAR GEÇENYIL UÇAKLA TÜRKİYEYE GELDİKLERİNDE HİÇBİR SORUNU OLMADĞINI SÖYLEDİLER BUSENEDE ARAÇLARI İLE GELDİLER TATİLE, SADECE FİLTRELERİNİ DEĞİŞTİRDİK AMA BİRDE GÖRDÜKKİ FİLTRELER TERTEMİZ DEĞİŞMESEDE OLURMUŞ DEDİK YAKLAŞIK 60000 KM YOLYAPILMIŞ ANCAK BİZİM ÜLKEMİZDE LPG GERÇEKDEN BERBAT 10.000 KM YAPMIŞ ARAÇ FİLTRELERE BİR BAKIYORUZ LEŞ GİBİ YAĞLANMIŞ BÜZÜLMÜŞ VE FİLTRELİKDEN ÇIKMIŞ BU DURUMDE NE OLUYOR TIKANAN FİLTRE ZAMANLA ENJEKTÖRLERE YANSIYOR ZAMANLA ARAÇ DAHA SESLİ ÇALIŞIYOR DAHASONRA ENJEKTÖRLER BİRER BİRER BOZULUYOR EĞER SİSTEMİNİZİ UZUN SÜRE KULLANMAYI DÜŞÜNÜYORSANIZ MUTLAKA FİLTERELERİNİZİ DEĞİŞTİRMENİZ GEREKİR FİLTERLERİ ZAMANINDA DEĞİŞMİŞ BİR SİSTEMLE ZAMANINDA DEĞİŞMEMİŞ BİR SİSTEM ARASINDA ENAZ 70-80 BİN KM FARK OLUR.BİRDE LPG SİSTEMİNİZİN ENJEKTÖRLERİNİN YAPISI ÇOK ÖNEMLİ ENJEKTÖR TAMİR TAKIMI DEĞİŞEBİLİR CİNS İSE 80-100 YTL İLE YIRTTINIZ EĞER ENJEKTÖR TAMİR TAKIMI DEĞİŞEMEYEN CİNS ENJEKTÖRLERE SAHİPSENİZ YANDINIZ SİSTEMİNİZİN 1/3 FİYATINA ENJEKTÖRLERİNİZİ YENİLEMENİZ GEREKECEK...SAYGILAR...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: unalgedik

    SELAMLAR ARKADAŞLAR BUNDAN 2 YIL ÖNCE İKİ ADET 5.23 BMW ARACA LPG TAKTIK ARAÇLAR FRANSIZ PLAKALI 2 YILDIR SORUNSUZ KULLANMIŞLAR GEÇENYIL UÇAKLA TÜRKİYEYE GELDİKLERİNDE HİÇBİR SORUNU OLMADĞINI SÖYLEDİLER BUSENEDE ARAÇLARI İLE GELDİLER TATİLE, SADECE FİLTRELERİNİ DEĞİŞTİRDİK AMA BİRDE GÖRDÜKKİ FİLTRELER TERTEMİZ DEĞİŞMESEDE OLURMUŞ DEDİK YAKLAŞIK 60000 KM YOLYAPILMIŞ ANCAK BİZİM ÜLKEMİZDE LPG GERÇEKDEN BERBAT 10.000 KM YAPMIŞ ARAÇ FİLTRELERE BİR BAKIYORUZ LEŞ GİBİ YAĞLANMIŞ BÜZÜLMÜŞ VE FİLTRELİKDEN ÇIKMIŞ BU DURUMDE NE OLUYOR TIKANAN FİLTRE ZAMANLA ENJEKTÖRLERE YANSIYOR ZAMANLA ARAÇ DAHA SESLİ ÇALIŞIYOR DAHASONRA ENJEKTÖRLER BİRER BİRER BOZULUYOR EĞER SİSTEMİNİZİ UZUN SÜRE KULLANMAYI DÜŞÜNÜYORSANIZ MUTLAKA FİLTERELERİNİZİ DEĞİŞTİRMENİZ GEREKİR FİLTERLERİ ZAMANINDA DEĞİŞMİŞ BİR SİSTEMLE ZAMANINDA DEĞİŞMEMİŞ BİR SİSTEM ARASINDA ENAZ 70-80 BİN KM FARK OLUR.BİRDE LPG SİSTEMİNİZİN ENJEKTÖRLERİNİN YAPISI ÇOK ÖNEMLİ ENJEKTÖR TAMİR TAKIMI DEĞİŞEBİLİR CİNS İSE 80-100 YTL İLE YIRTTINIZ EĞER ENJEKTÖR TAMİR TAKIMI DEĞİŞEMEYEN CİNS ENJEKTÖRLERE SAHİPSENİZ YANDINIZ SİSTEMİNİZİN 1/3 FİYATINA ENJEKTÖRLERİNİZİ YENİLEMENİZ GEREKECEK...SAYGILAR...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: unalgedik

    SELAMLAR ARKADAŞLAR BUNDAN 2 YIL ÖNCE İKİ ADET 5.23 BMW ARACA LPG TAKTIK ARAÇLAR FRANSIZ PLAKALI 2 YILDIR SORUNSUZ KULLANMIŞLAR GEÇENYIL UÇAKLA TÜRKİYEYE GELDİKLERİNDE HİÇBİR SORUNU OLMADĞINI SÖYLEDİLER BUSENEDE ARAÇLARI İLE GELDİLER TATİLE, SADECE FİLTRELERİNİ DEĞİŞTİRDİK AMA BİRDE GÖRDÜKKİ FİLTRELER TERTEMİZ DEĞİŞMESEDE OLURMUŞ DEDİK YAKLAŞIK 60000 KM YOLYAPILMIŞ ANCAK BİZİM ÜLKEMİZDE LPG GERÇEKDEN BERBAT 10.000 KM YAPMIŞ ARAÇ FİLTRELERE BİR BAKIYORUZ LEŞ GİBİ YAĞLANMIŞ BÜZÜLMÜŞ VE FİLTRELİKDEN ÇIKMIŞ BU DURUMDE NE OLUYOR TIKANAN FİLTRE ZAMANLA ENJEKTÖRLERE YANSIYOR ZAMANLA ARAÇ DAHA SESLİ ÇALIŞIYOR DAHASONRA ENJEKTÖRLER BİRER BİRER BOZULUYOR EĞER SİSTEMİNİZİ UZUN SÜRE KULLANMAYI DÜŞÜNÜYORSANIZ MUTLAKA FİLTERELERİNİZİ DEĞİŞTİRMENİZ GEREKİR FİLTERLERİ ZAMANINDA DEĞİŞMİŞ BİR SİSTEMLE ZAMANINDA DEĞİŞMEMİŞ BİR SİSTEM ARASINDA ENAZ 70-80 BİN KM FARK OLUR.BİRDE LPG SİSTEMİNİZİN ENJEKTÖRLERİNİN YAPISI ÇOK ÖNEMLİ ENJEKTÖR TAMİR TAKIMI DEĞİŞEBİLİR CİNS İSE 80-100 YTL İLE YIRTTINIZ EĞER ENJEKTÖR TAMİR TAKIMI DEĞİŞEMEYEN CİNS ENJEKTÖRLERE SAHİPSENİZ YANDINIZ SİSTEMİNİZİN 1/3 FİYATINA ENJEKTÖRLERİNİZİ YENİLEMENİZ GEREKECEK...SAYGILAR...





    ünalgedik yazdıysa doğrudur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dondurmaci

    quote:

    Orjinalden alıntı: unalgedik

    SELAMLAR ARKADAŞLAR BUNDAN 2 YIL ÖNCE İKİ ADET 5.23 BMW ARACA LPG TAKTIK ARAÇLAR FRANSIZ PLAKALI 2 YILDIR SORUNSUZ KULLANMIŞLAR GEÇENYIL UÇAKLA TÜRKİYEYE GELDİKLERİNDE HİÇBİR SORUNU OLMADĞINI SÖYLEDİLER BUSENEDE ARAÇLARI İLE GELDİLER TATİLE, SADECE FİLTRELERİNİ DEĞİŞTİRDİK AMA BİRDE GÖRDÜKKİ FİLTRELER TERTEMİZ DEĞİŞMESEDE OLURMUŞ DEDİK YAKLAŞIK 60000 KM YOLYAPILMIŞ ANCAK BİZİM ÜLKEMİZDE LPG GERÇEKDEN BERBAT 10.000 KM YAPMIŞ ARAÇ FİLTRELERE BİR BAKIYORUZ LEŞ GİBİ YAĞLANMIŞ BÜZÜLMÜŞ VE FİLTRELİKDEN ÇIKMIŞ BU DURUMDE NE OLUYOR TIKANAN FİLTRE ZAMANLA ENJEKTÖRLERE YANSIYOR ZAMANLA ARAÇ DAHA SESLİ ÇALIŞIYOR DAHASONRA ENJEKTÖRLER BİRER BİRER BOZULUYOR EĞER SİSTEMİNİZİ UZUN SÜRE KULLANMAYI DÜŞÜNÜYORSANIZ MUTLAKA FİLTERELERİNİZİ DEĞİŞTİRMENİZ GEREKİR FİLTERLERİ ZAMANINDA DEĞİŞMİŞ BİR SİSTEMLE ZAMANINDA DEĞİŞMEMİŞ BİR SİSTEM ARASINDA ENAZ 70-80 BİN KM FARK OLUR.BİRDE LPG SİSTEMİNİZİN ENJEKTÖRLERİNİN YAPISI ÇOK ÖNEMLİ ENJEKTÖR TAMİR TAKIMI DEĞİŞEBİLİR CİNS İSE 80-100 YTL İLE YIRTTINIZ EĞER ENJEKTÖR TAMİR TAKIMI DEĞİŞEMEYEN CİNS ENJEKTÖRLERE SAHİPSENİZ YANDINIZ SİSTEMİNİZİN 1/3 FİYATINA ENJEKTÖRLERİNİZİ YENİLEMENİZ GEREKECEK...SAYGILAR...





    ünalgedik yazdıysa doğrudur.

    Alıntıları Göster
    Ben ufak LPG filtresini 15000 de değiştirdim filtrenin içi tertemizdi. Aldığım yakıtın %70'ini Aygazdan %30'unu PO ve Shell den aldım. Şu an ise shell den devam ediyorum, bu sefer 20000 de değiştireceğim. Büyük filtreyi ise 30000 den önce değiştirmeyeceğim eğer oda temiz çıkarsa bir dahaki değişimi en erken 40000 de yapacağım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemca06

    Ben ufak LPG filtresini 15000 de değiştirdim filtrenin içi tertemizdi. Aldığım yakıtın %70'ini Aygazdan %30'unu PO ve Shell den aldım. Şu an ise shell den devam ediyorum, bu sefer 20000 de değiştireceğim. Büyük filtreyi ise 30000 den önce değiştirmeyeceğim eğer oda temiz çıkarsa bir dahaki değişimi en erken 40000 de yapacağım.

    Alıntıları Göster
    Montaj yaptırırken, daha sonra yaşayabileceginiz sıkıntı olma ihtimallerini, ya da bakım v.s durumlarında sarf malzemeler ücrete tabidir yazısına istinaden
    cebinizden çıkacak paraları da hesap edin.
    Bakımının mutlaka zamanında yapılması lazım. Sistemi takrırırken yedek parça fiyatları da önemlidir.
    Tüpü taktık bitti öylemi ,,,DEGİL..
    Bunu çok iyi düşünmek lazım
    Fiyat ,kalite,hizmet sonrası yeterlilik kriterlerini lütfen unutmayalım.
    Yoksa bizi çok filtrede süzerler...




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.