Şimdi Ara

Fiorino 1.3 Multijet mi; Bipper 1.4 HDİ mi? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
0
Favori
38.628
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hareket28

    bipper, fiorino ve tepee'ye az da olsa binmiş birisi olarak; hiçbirisini tavsiye etmem açıkçası. öncelikle sürücü koltuğunda otururken sanki fırlayıp, aracın içinden çıkacakmışsınız gibi hissediyorsunuz kendinizi.rahat ve konforlu bir sürüşü yok. hele arka koltukta oturanlar için yolculuk adeta işkence gibi.adeta dörde katlanıyorsunuz konforsuz koltuk ve yetersiz diz aralığı nedeniyle.ayrıca forumda " yokuşta gayet iyi bir kalkışa ve çekişe sahip" diyenlere soruyorum. ya sizin kullandığınız araçlarda ya da sizden başka bu araçları kullanıp ta yokuşlarda ve kalkışlarda ter döken insanlarda bir anormallik var. yokuşta yırtınmadan kalkış tekniğini millete de öğretin de boşuna eziyet çekmesin insanlar.diğer önemli bir konu, hiçbirisi ani direksiyon manevralarını ve sürücü hatalarını kabul etmeyen son derece savruk araçlar.lunaparkta çarpışan arabalardan öteye gitmezler benim için.başkası için ne ifade eder bilemem.bence; ne aile, ne de ticari olarak tercih edilmeyecek araçlar. gerek ticari, gerekse aile kullanımına cevap verebilecek bagaj hacmine de sahip değiller. binek olarak kullanılacaksa, ruhsatta kamyonet geçtiği için vergi dezavantajı da var.binek olarak aynı rakamlara ya da 2000-4000 Tl. üzerine koyarak megane II ya da muadili başka marka bir sedan, ticari olarak yeni nesil doblo veya kango alınmalı.

    üstteki mesajımı yazmıştım .bende tavsiye etmiyorum.




  • 1.3 75 hp araçla araçla rahatlıkla 190, 200 gördüğünü söylüyor bizim millet, böyle foruma sorumu sorulur
  • Fiorino-Bipper-Nemo grubunun ruhsatta Binek geçmesi için ne kadar ÖTV farkı ödenmesi gerekiyor bilen var mıacaba?
  • Arkadaşlar Merhaba,

    Şirketimize almak üzere araç bakıyoruz ve 2 model arasında kaldık yorum ve yardımlarınızı bekliyorum.

    1. şeçeneğimiz bipper (esp var) 39.900 tl
    2. seçeneğimiz fiorino (esp yok) 42.000 TL

    geri kalan donanım aynı neredeyse (çok detaylı bilmiyorum) fakat bipper daha üstün. Araç şirkette sadece müşteri ziyaretleri için şehir içi gezmelerde kullanılacak, yük taşımayacak neredeyse. Fiyat avantajı, bakım periyodu (bipper 20.000km fiorino 10.000km de bakım gerekiyor ) ve de özellikle esp den dolayı bipper'a daha ılımlı bakıyorum sizin görüşleriniz nelerdir ?
  • Bi 2008 de ki fiyatlara bak bide şimdi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -ToKuGaWa-

    Arkadaşlar Merhaba,

    Şirketimize almak üzere araç bakıyoruz ve 2 model arasında kaldık yorum ve yardımlarınızı bekliyorum.

    1. şeçeneğimiz bipper (esp var) 39.900 tl
    2. seçeneğimiz fiorino (esp yok) 42.000 TL

    geri kalan donanım aynı neredeyse (çok detaylı bilmiyorum) fakat bipper daha üstün. Araç şirkette sadece müşteri ziyaretleri için şehir içi gezmelerde kullanılacak, yük taşımayacak neredeyse. Fiyat avantajı, bakım periyodu (bipper 20.000km fiorino 10.000km de bakım gerekiyor ) ve de özellikle esp den dolayı bipper'a daha ılımlı bakıyorum sizin görüşleriniz nelerdir ?

    Yük koyulmayacaksa C Elysse Linea falan daha mantıklı her yıl muayene derdi yok hız sınırı düşük degil vs ayrıca daha konforlu ve ileriki yıllarda vergisi düşüyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.