Şimdi Ara

Fiorino emotion sahiplerini buraya bekliyoruz. (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
8 Misafir (2 Mobil) - 6 Masaüstü2 Mobil
5 sn
71
Cevap
2
Favori
26.398
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Burayı isterseniz biraz daha sakin götürelim,
    Bilgi kirliliği olmadan ve şu fiyat bu fiyat değilde biraz daha arabanın özelliklerinden konuşalım.

    1. köprüden geçememe durumunu biri anlatsın nedir ben istanbulda değilim,eğer oraya gelsem geçemiyecekmiyim? ne saçma bi durum bu .
  • quote:

    Orjinalden alıntı: g.m.y.

    Burayı isterseniz biraz daha sakin götürelim,
    Bilgi kirliliği olmadan ve şu fiyat bu fiyat değilde biraz daha arabanın özelliklerinden konuşalım.

    1. köprüden geçememe durumunu biri anlatsın nedir ben istanbulda değilim,eğer oraya gelsem geçemiyecekmiyim? ne saçma bi durum bu .


    Araç ticari olduğu için 1.köprüden geçemez.1.köprüden sadece binek otomobiller ve özel izne tabii ticari araçlar geçebilir.
  • istanbula gelirseniz 2. köprüyü tercih etmek zorundasınız dikkat edin buna .
  • Tamam, tamam,ama şimdi yanlışlıkla geldik diyelim ,nerden anlaşılıyor ve kim geçemessin diyor ,yanlış gelen olduğunda ne gibi işlem yapılıyor?
    Bu araç binek gibi görünüyor ,ruhsatamı bakan oluyor?
  • Ruhsat eğer şahıs adına ise ve araçta ticari mal taşınmıyor ise aracın 1. köprüden geçememe gibi bir sıkıntısı olmaz. 21 Şubat 2008 perşembe tarihli KARAYOLU TAŞIMA YÖNETMELİĞİNDE DEĞİŞİKLİK YAPILMASINA
    DAİR YÖNETMELİK'de bu konu açıklığa kavuşturuldu.
  • Biraz araştırdım da söylediğim değişiklik sanırım sadece SRC belgesi ve şehiriçi yasaklarıyla ilgili. Köprüden geçememelerinin nedeni ruhsatta yazan kamyonet ibaresiyse yapacak birşey yok. 1. köprüden geçemez.
  • aynen ole
  • Arkadaşlar bi emoş ta ben aldım nasipse yarın plaka işlemleri için vekaletname alacağım.fakat bilenler bana yardın ederse sevinirim.anlaşmayı 27 martta yaptım 15000tl kredi istedim 24 ay onaylandı.fazla faiz ödeyeceğim için elime bi miktar para geçti.bu onaylanan krediyi 10000 tl ye çekme gibi bir şansım varmı.bana cevap yazarsanız sevinirim.hepinize kazasız günler dileriM
  • Kredinin 10000 TL lik kısmını erken ödeme yaparak kapatabilir yada borcunuzu yeniden kredilendirebilirsiniz. Bankadan bankaya fark var banka ile görüşün büyük ihtimal hallolur.
    quote:

    Orjinalden alıntı: blackfio

    Arkadaşlar bi emoş ta ben aldım nasipse yarın plaka işlemleri için vekaletname alacağım.fakat bilenler bana yardın ederse sevinirim.anlaşmayı 27 martta yaptım 15000tl kredi istedim 24 ay onaylandı.fazla faiz ödeyeceğim için elime bi miktar para geçti.bu onaylanan krediyi 10000 tl ye çekme gibi bir şansım varmı.bana cevap yazarsanız sevinirim.hepinize kazasız günler dileriM



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bey@zıt -- 20 Nisan 2009; 12:33:07 >
  • Emotion otomatik vites kullanan var mı? Otomatikler bozulur diye bir kanı var genelde insanlarda. Nedir bu kaygı? Otomatik alıp da pişman olan var mı?
  • ben otomatik aldım 9 aydır kullanıyorum çok memnunum
  • Selamun Aleyküm arkadaşlar
    Bende fiorino emotion aldım ancak 14 kasımda teslim edecekler, otomatik sipariş verdiğim için teslimat böyle olacak,bilgi amacıyla 32.000 tl anahtar teslim fiyatı,bu yıl birisi 2003 diğeri 2006 2 tane honda hrv aldım,2003 modelini aldıktan sonra stepnenin yanında aracın ilk sahibinin araç kiralama şirketi olduğunu gösteren belgeler buldum,onu iade edip 2006 modelini aldım,süper temiz bir araçtı onunda şanzımanından kalkışlarda bir tırıltı sesi gelmesi nedeniyle iade edip,2004 model honda jazz aldım,o da çok güzel bir araçtı ama küçük geldi,araştırdım ettim,otomatik şanzımanının generalmotors olduğunu öğrendiğim fiorino emotionda karar kıldım,inşallah bir problem çıkmaz.Forumda yazılanlar güzel şeyler.Herkese kazasız belasız kullanım dilerim.
  • hayırlısı olsun doğru seçim yapmışsın arkadaşım otomatik şimdi kaça aldın 32000tlyemi geldi
  • Sağol arkadaşım.Doğrudur anahtar teslim 32000 tl ye geldi.Opet'ten paro karta 500 tl.lik yakıt çektirdim,onlarda 5 adet 100 tl.lik yakıt fişi verdiler (daha sonra yakıt alımında kullanmak üzere) 500 tl.lik indirimde bu şekilde yapıldı,yani 32.500 tl.imiş fiatı.
  • Bir yerde okumuştum faydalı bir paylaşım olduğu için aynen ALINTI YAPTIM

    Dizel araç kullananların dikkat etmesi gereken konular

    ben 2001 model 1.9 DTI Megane kullanıyorum.1957 Chevyden Mercedes e kadar bir çok otomobilim oldu ve üçü Renault.
    Amatör denizci olduğu icin deniz makinaları hakkında da çokca bilgim var.
    dizel araçlar konusunda Türkiyede tüm servislerin ve satıcıların inanılmaz bi yaklaşımı var.
    1-Motor teknolojileri,yag teknolojileri değişti Benzinli araçların geçmişte 100.000 km civarında olan ortalama revizyon periyodu milyon km lere dayandı.Ancak hava filtreleri hep aynı kaldı.Turbo dizel motorlar piyasaya çıkınca da otomobillerde aynı kağıt filtreler kullanıldı.Daha çok yer kaplayan yağlı filtreler ise ağır araçlar ve iş makinalarında kullanılmaya başlandı.Basit bir anlatımla klasik dizel motor havayı nefes alan bir insan gibi çekerken,turbo dizel motor elektrik süpürgesi gibi çeker.dolayısı ile filtre üzerindeki basınç filtrenin daha çabuk kirlenmesine yol açar.Eğer tozlu yolda ve yüksek süratte seyrederseniz kum taneciklerinin filtreyi geçip manifolda inmesi mümkündür. Türkiye çok tozlu bir ülke.Böyle bir ülkenin yollarında kim ne derse desin turbo dizel aracın hava filtresi 2.000-3.000 Km den fazla iş yapmaz,yazın bu durum 1000 km lere kadar düşer.
    2-Hal böyle iken motor teknolojisi yükseldi,yağ kalitesi arttı gibi gerekçelerle araçların periyodik bakımları 15.000/20.000 km ye yükseltildi ve alıcılarda
    periyodik bakım km.si uzun araçların daha kaliteli olduğu gibi yanlış algılamalar yaratıldı.
    3-Sonuçta olan şu hava filtresi tıkanmasına kirlenmesine rağmen araçlar periyodik bakıma kadar kullanılıyor.Önce yakıt tüketimi artıyor.İnsanımızda di
    zel bilinci olmadığı icin güç kaybı da farkedilemiyor.Ta ki serviste filtre değiştirildikten sonra biraz düzelme ortaya çıkıyor.Bu noktada dizel kullananlara
    bir sorum olacak "periyodik bakımda size filtrenin çabuk kirlenmiş daha sık değiştirelim" diyen bi usta oldu mu?kesinlikle olmaz.
    Çünkü üretici firma sizi uyarmayı bilerek öğretmemiştir o elamanına.
    Bu noktada bir ayrıntıyı da hatırlatmak izah etmek istiyorum.Dizel deniz motorlarının çoğunda hava filtresi olmaz,çünkü denizde toz yoktur.Toz olmayınca dizel deniz motorları yüksek devirlerde bile çok uzun sürelerle çalışabilirler.
    5-Birinci ikinci üçüncü dördüncü bakım derken araç 70-80-90 binlere ulaşır ve filtreden dolayı ciddi bir güç kaybına uğrar.Geç çalışmaya başlar.Çünkü
    görevini yapmayan filtre yüzünden manifolt ve silindr kapagı iyice tıkanmış, siboblar,kayıtlar,hatta segmanlar aşınmıştır.
    6-Mecbur kalıp silindir kapağını söktüğünüzde kapak revizyondan geçer,sibob ve kayıtlar değişir.Aracın ilk çalışması biraz düzene girse de gerçekte so
    run çözülmemiştir.Çünkü segmanlardaki aşınma,kapaktaki revizyon ile uyum göstermeyecek ve çekiş kaybı bu kez uyumsuzluk yüzünden artmaya de
    vam edecektir.Buradan çıkacak sonuç şudur:dizelin akcigeri olan filtreyi sık sık değiştireceksin.Değiştirtmeyeceksin bizzat değiştireceksin.Buna dikkat
    edersek kapak revizyonu söz konusu olmaz.
    6-Aracın enjektorlerinin kullanım ömrü yakıt kalitesi ile yakından ilgilidir.normal mazotla kullanılmış olan araçların motoru kükürt yüzünden daha fazla
    aşınacağı gibi enjektörler de aşınacak ve püskürtme düzensiz şekiller gösterecektir.Euro dizel yakıtla enjektör ömrü 100 ile 150 bin km arasında sağ
    lıklı olarak devam edebilir.Kim ne derse desin turbo yada common rail araç yakıtı seçer.Yakıtı aynı yerden,mümkün olmadığı takdirde aynı dağıtımcı
    nın başka istasyonundan almakta büyük yarar var.Bazı dağıtımcıların yakıtları gerçekten daha verimlidir.
    7-Bizde hiç bir otomobil servisi enjektor tamiri yaptırmaz.markalara göre 500 YTL den 2.500.00 YTL ye kadar fiyatlarla enjektor değişimi yapılır.Oysa
    ki özellikle Avrupa araçlarda kullanılan bosh enjektörlerin bir çok modelinin orijinal kit ile tamiri mümkündür ve sonucunda yenisi ile aynı kalite elde e
    dilir.Hatta bu sözlediklerimi bir çok otomobil tamircisi bilmediği gibi bilenlerin de işine gelmez.
    8-Dizel araç iyice ısıtılırsa performansı artar.
    9-Dizel araç yoğun trafikte yüksek devirlerde kullanılmamalıdır.Sakin bir sürüş tercih edilmelidir
    10-Otoyol kullanımlarında aracı ani gaz kesmemeye dikkat ederek istediğiniz kadar zorlayabilirsiniz.Özellikle serin yaz akşamlarında tadına doyulmaz
    bir keyif verir.Sert kullanımlarda dizelin yapısı gereği bir miktar yağ eksiltmesi normaldir.ve 500 km lik bir yolu ortalama 170-180 km ile gitmişseniz menzile vardığınızda yağ çubuğuna bakmanızda ve aracı bir süre rölantide çalıştırmanızda fayda vardır.
    11-Dizel araç satın alacaksanız bunları bilmeyen bir sürücünün kullandığı aracı satın alırken iki kere düşünün derim.İlle de alacaksanız masrafına katlanın,manifoldu söktürün ici ayna gibi tertemiz ise o zaman alın.
    Sonuca geldiğimizde ben bunları yaşadım,öğrendim,hava filtresini kendim değiştiryorum.Bir filtre 15 YTL.Aracım 210.000 km de ve satmayı hiç düşünmüyorum.Her sürüşümde daha fazla tutku ile bağlanıyorum.Sakin kullanırsam,yol uygunsa bir depoyla(60 lt)1200 km yol yapabiliyorum.Süratli
    ve seri kullanımda 850 km nin altına hiç düşmedim.Araç kendisini 1,5 kere amorti etti.
    Savaş KAYAN




  • fiorino alıcam otomatik şuan %16 indirim var 27500 düz emotion 29500 otomatik çok cazip arabyıda resimdeki gibi yapıcam inş

     Fiorino emotion sahiplerini buraya bekliyoruz.
  • yakışır
  • arkadaşım... nasipse bende alacağım şu güzelim fioyu... ama tokatta düz emo için 29000 diyor bayiler... siz nerede buldunuz o fiyata?
  • nevşehir mersin ve aksarayı arayın ben öğretmen indiriminden yararlandım pazarlık yapın

    http://www.fiat.com.tr/fiatbayiler/fiatbayiler.aspx bayilerin tel noları burada
  • Arkadaşlar ben aracımı pahalıya aldım maalesef aralık ayında fiyatları düşürdüler ben Bursada yaşıyorum ve inanın fiat bayiilerinde çılgınca satış oluyor.Arabadan memnunum ama sipariş verdiğim zaman bayiide otomatik araç olmadığı için deneme sürüşü yapamamıştım eğer yapsaydım kesinlikle almazdım broşürlere ve kullanıcı el kitaplarındaki kelime oyunlarına kanmışım aldığım araçta hillholder yokmuş.Bunu aldığım bayinin servisi söyledi bende ulan ben bu modelin en full'ünü aldım otomatik araçta bu sistem olmazmı dedim cevap veremediler.Taktırmak istedim,imkansız olduğunu bu sistemin ancak üretim aşamasında monte edildiğini ellerinden birşey gelemeyeceğini söylediler,fiat'ın sitesine mail attım cevap vermediler şimdi kanuni yollardan savaş açıyorum,tüketici hakları mahkeme ne gerekirse yapacağım,bazen basında duyarız hani bmw mercedes vs. markalar daha önce sattıkları 4-5 bin adet aracı servislere çağırırlar eksik yapılmış bir işlemi ücretsiz monte etmek için tofaşta tık yok.Neyse bu aldığım emotion'daki bu change otomatiğe alışana kadar yarıldım.bunları otomatik yapan sadece bir beyinmiş,hani diğer markaların otomatikleri gibi değil mesela daha önce yazmış olduğum bir mesajımda belirtmiştim otomatik şanzımanlı 2 adet honda hrv jipim ve 1 adette honda jazz aracım oldu onlarda hiç yaşamadığım önemli bir problem yaşadım ve otomatik alacak olan arkadaşlara tavsiyem eğer daha önce otomatik araç kullandıysanız kesinlikle deneme sürüşü yapın (özellikle yokuşta durup kalkma).Ben 30 senelik şoförüm inanın alışana kadar 4 kere sıkışık trafikte çok dik yokuş kalkışımda arkamdaki araçlar korna ve sellektörle panik oldular.Bu yokuşta kaymayı önleyen hillholder sistemini şu anda üretilen emotionlarda standart olarak koyuyorlarmış ama o da ne kadar verimli bilemediğim için denemenizi öneriyorum.Herkese kazasız belasız günler dilerim.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.