Şimdi Ara

Fiyat Nasıl? passat 2004 trip. 1.8T exc. 33.500 TL (resimler Eklendi) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
0
Favori
16.243
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • fiyat çok fazla.o paraya 1.6 fsi yeni kasa passatlar satılıyor.bence tercihiniz bu yönde olsun.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: İlyas KARA

    bucakli,
    fsi motorlara lpg takılmadığından hiç bakmıyorum. ancak dediğin paraya varsa eğer ben arabadan şüphe ederim. ama eğer istanbuldaysan tabi o başka. bulunduğum yer nerdeyse ankara piyasası ile aynı.

    giza,
    aracın 90 bin bakımı geldiğini ben de düşündüm. aradım yetkili servisi. 700-800 tl civarında tutacağını söylediler. bu masrafın içinde devirdaim de varmış. parça konusunda pek çekincem yok. en fazla turbosu bozulur, o da yetili serviste 1.500 ytl imiş galiba.

    bu araç aklımda yoktu işin gerçeği. galeride gördüm. galeri sahibi illa ki sür hocam dedi. daha önceki 3 arabamı da ondan alldığım için tanıyor beni. ben ne kadar olmaz dediysen de ısrarları sonucu sürdüm. keşke sürmez olsaydım. aşık oldum arabaya. o ne gidiş öyle. muhteşem performans, mukemmel konfor. aslında hurda indirimini bekleyip, sıfır civic alacaktım. ama passata binince ben daha önce arabaya binmemişim dedim.

    araçta bulunduğum yerde bilindik bir esnafın. araya tanıdık koyup sordurdum aracı. araç çok temizmiş. trigeri değişmemiş. araç yaklaşık 1,5-2 yıl önce 40 küsur milyara alınmış. ev için peşinat olarak verilmiş müteahhide. o da galeriye bırakmış. yani araç temiz, en önemlisi 80 bin km'de.

    hala sürüncemedeyim. para olarak biraz aşıyor beni. çok fazla krediye asılasım yok. ama galiba artık civic falan almam.

    değerli fikirlerinizi bekliyorum arkadaşlar...



    Benimki de sizinkine benzer bir durum oldu.

    Arabayı değiştirmek uzun süredik aklımızda olan bir şeydi.Bir sabah şöyle bakalım dedik,Focus'a bakacaktık.Tanıdık galeri vardı,oraya gittik.Abi titaniumlar gelmedi dedi.Bir tane Trend var,istersen bakalım dedi.Trend donanımın Focus'un hakkını vermeyeceğini düşünüyordum,şirket arabası gibi oluyor.Dedim ki,madem buraya kadar geldim,hadi bakayım.

    Kaderin cilvesi işte,Focus'u gördüm,bir de baktım ki yanında heybetli,mükemmel tasarımı ile PASSAT duruyor.Zaten sevdiğim bir modeldi,fakat benim için "ulaşılamazdı".Passat beni çağırıyor gibiydi.O an,kafamdan dünya kadar şey geçti.Zaman göreceli tabi,benim için saat durmuştu sanki.Birsürü şey düşündüm,Focus'u alıp eve gittiğimi düşünüyorum,ama Trend aldığım için pişman olabilirim,arabanın yolda duruşu,kasasını dikkatle inceliyorum,az km.yapıyorum dizel mantıklı olur mu,olmaz mı vs.. Hepsi kafamdan geçiyor.Orada bir sürü araba vardı,Focus içlerinden sıyrılamadı gözümde orada.Halbuki çok beğeniyordum,forumun Focus başlığını ilgiyle takip ediyor,Ford'un sitesine giriyor,sahibinden.com'da Focus yazıp aratıyordum.

    Daha sonra Passat'a yöneldim,bir kez daha hayran kaldım.D segmenti ve Alman olmasının verdiği bir ağırlığı,kalitesi,şıklığı vardı.Halbuki daha önceden Passat'a binmiştim,fakat alıcı gözle bakınca başka oluyor.İçine binip,saatlerce sürsem hiç yorulmayacağımı,sıkılmayacağını hissettim.Fakat yine de kafamdan bir sürü şey geçiyor.Otoparkım yok,sokakta çocuklar top oynuyor bazen (yeni ev alacaklara tavsiye,kesinlikle otoparkı olan bir siteden alsınlar,hele ki yeni arabaları var ise,sonradan pişman oluyor insan),arabaya top çarpar mı,nasıl koruyacağım?Hain insan çok,benim Unomu bile çizdiler,evimin bulunduğu yerde bir tane 2000-2002 model civarı Mercedes var,çekemeyen biri gelir çizer mi?Uno'da LPG vardı,bu benzinli.Az kullanıyorum ama yakıt tüketimi ne olur?Kocaman kasa sonuçta.Uno'nun parçası ucuzdu.Bir bakımda bayağı şey değiştirdim 250 TL tuttu,bunun bakımı ne kadar tutar,beni aşar mı,sonuçta kaliteli Avrupa arabası diye düşünüp durdum.Daha çok şey geçti aklımdan da,konuyu uzatmayayım.

    Zaten kontağı çalıştırıp (anahtarına hiç dikkat etmemiştim Passat'ın,çok farklı geldi gözüme) sanayide ustaya götürmek için hareket ettiğimizde iyice çarpıldım.Uno ufacıktı,bunun içi kocaman.Gayet rahat,koltuklarına gömülüyor insan.Kalitesi ortada,ağırbaşlı bir araba.Zaten o andan sonra param yetmese bile bir şekilde alırdım yine kesinlikle.

    Son kararı verirken,ulen Uno'yu Kasım 99'da almıştım,uzun süre biniyorum,bu da öyle olur büyük ihtimal,almışken iyisini alayım dedim.Fakat yine de para konusunu konuşmamışım galericiyle.36750 TL dedi başta,sıkı pazarlık sonucu indirdim biraz.34000 TL'ye anlaştık,6500 TL fiyat biçti Uno'ya.40 bin km.deki Unom eşsizdi.Tertemizdi,aldığımdan beri kılıfsız bir kere bile kullanmadım.Fakat darbeliydi,bu yüzden ucuza gitti.Zaten galerici onu 5 günde satmış,kaçırılmazdı tabi ki.


    Hoşunuza gittiyse -ki gitmiş- kesinlikle alın,sonradan pişman olursunuz.




  • Sayın İlyas Kara,

    Bir defa bilhassa şunu belirtmek istiyorum: VW'nin 1.8 T motoru bir ŞAHESER. Gerçekten de spor dünyasının yarış motorları bir pasta olsaydı bu 1.8 T motor temiz bıçakla kesilmiş keskin hatlı bir parça olurdu, hem de iyi ve tok bir parça. Üstten Çift Eksantrikli, silindir başına 3 emme ve 2 eksoz olmak üzere 20 Valfli, değişken geometrili hava besleme manifoldu, LPG'ye % 100 (TAM) uyumluluk ve TURBO ile 150 HP gibi insanın yüzünde daima bir gülümsemeyi garanti eder parlak bir güç.

    Tiptronik vites olması bir avantaj, Pompa-Türbin (Tork Konvertörlü) klasik bir otomatik vites kutusudur. LPG takılmış olması ve motorun da sorun çıkarmadan uyum sağlamış olması ayrı bir avantaj.

    Aracınız 3BG (G = Grosse Modellpflege / Büyük Model Değişikliği) [Makyaj], motor boylamasına, vites kutusu motorun arkasında, ancak diferansiyel de şanzımanın içerisinde şanzıman ve motorun birleştiği yere yakın, bu şekilde de 4 MOTION için gerekli olan Haldex bağlantısı dahil olmak üzere herşey hazır aslında. 3B ve 3BG kasa Passat'ın özelliği bu çünkü motoru boylamasına koyabilme de W8'e kadar büyük motorları rahatlıkla sığdırmayı sağladı. 3C kasada en büyük motor VR6'ydı.

    Bu aracı almada aklınızı çelebilecek tek şey 3C kasanın 1.6 FSI motorlu Comfortline modellerinin de aynı fiyata alınabilmesi. Elbette, LPG'siz, arada 35 HP güç farkı var ama yeni (güncel) kasa, yani aşmanız gereken veya barışık olmanız gereken tek husus budur. Yoksa 150 HP'ye LPG'li ve çok sağlam ve hastaları tarafından da çok kaliteli bulunan bir Passat sizi üzmez.

    Hayırlı ve uğurlu olsun.

     Fiyat Nasıl? passat 2004 trip. 1.8T exc. 33.500 TL (resimler Eklendi)




  • ne olursa olsun bence insanın içine sinen neyse o alınmalı.yani aracı beğenmişsem sırf yeni kasa diye 1.6 102 lik ağır bir passat almazdım.içinize sindiyse hiç düşünmeyin.çünkü düşündükçe bi karara varmak dahada zorlaşıyor.
  • taner bey,
    kesinlikle yeni kasa passatların hem içi hem dışı daha güzel. ancak güzellik beklentilerinin sonu yok. yeni kasa passatlara baksam bu sefer a3 lere kayıyor aklım. yani bu şekilde sürüp gidiyor. bütçem 30 bin liraydı. o yüzden tereddüt ediyorum bu aracı almak için. ama lpg li olması -ki değeri 2000 tl civarı- beni cezbediyor. ben lpg olmadan binemem. kafam rahat bir şekilde benzini düşünmeden gezmek istiyorum. arabamın tadını çıkarmak istiyorum. hayatta en çok zevk aldığım şeylerden bir tanesi de elimde sigaram, cd çalarda güzel bir müzik (dido, cranberries) 50 ile arabamı sürmek. bu yüzden fsi motor hiç bir zaman düşünmedim. aracımı performanslı kullanmayı sevdiğimden dolayı 1.6 102 bg'lik motorun da beni üzeceğini biliyorum. arabadan soğuyunca da hemen satmak isterim. araba satmak da zaten zarar etmek demek.
    sonuç olarak ancak bir otomobil bana bu kadar zevk verebilirdi (en azından bu bütçeyle). ve bu hayattan zevk almak gerektiğini düşünüyorum.
    ilginize teşekkürler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Turkalog -- 1 Mart 2009; 1:07:04 >




  • Zombie
    Ode to my Family . . .

    İlyas Bey, 150 ata arpa vermek ve bunu 20 delikli üst kapaktan yapmak manyak bir duygu.
    Foruma üye olduğumdan bu yana bas bas bağırıyorum, 1.8T 20V motorlu Passat'ları ALIN diye.

     Fiyat Nasıl? passat 2004 trip. 1.8T exc. 33.500 TL (resimler Eklendi)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Taner Göde -- 1 Mart 2009; 1:14:07 >
  • Hayırlı uğurlu olsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Erhan07 -- 1 Mart 2009; 1:18:12 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tanergode
    ...150 ata arpa vermek ve bunu 20 delikli üst kapaktan yapmak manyak bir duygu...

    güldürdün ya beni bu saatte. aracıma p.tesi bakacaklar. satılmazsa ciddi ciddi pazarlık edeceğim. sizce bu fiyat çok mu taner bey?
    bu arada animal favorim. ama ben son 1-2 albümü hariç bütün şarkılarını dinlerim sıkılmadan.

    quote:

    Arkadaşım 2006 TDİ comf. aldı 15 gün kadar önce 40.000 TL'ye(Hatasız).Bana biraz fazla gibi geldi fiyat.

    dediğiniz aracın vergisi çok yüksek(1340 tl). bir de tiptronik miydi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Turkalog -- 1 Mart 2009; 1:20:00 >
  • sıfırı 44350 tl biraz pahalı gibi
  • quote:

    Orjinalden alıntı: İlyas KARA

    quote:

    Orjinalden alıntı: tanergode
    ...150 ata arpa vermek ve bunu 20 delikli üst kapaktan yapmak manyak bir duygu...

    güldürdün ya beni bu saatte. aracıma p.tesi bakacaklar. satılmazsa ciddi ciddi pazarlık edeceğim. sizce bu fiyat çok mu taner bey?
    bu arada animal favorim. ama ben son 1-2 albümü hariç bütün şarkılarını dinlerim sıkılmadan.


    İlyas Bey,

    5 yıllık bir otomobilin fiyatını

    arttıran unsurlar
    - düşük kilometre yapması
    - LPG takılmış ve işlenmiş olması
    - yüksek donanım seviyesi
    - güçlü motor, otomatik vites

    azaltan unsurlar
    - çarpık, vuruk, arıza, tamirlı olması
    - çok yüksek kilometre, LPG'siz, düz
    - satılırken en ucuz model olması
    - zayıf motor, kirli döşeme, döküntü

    Bunlar bu otomobilde ne durumda mesela? 80.000 km'de 1.8 T motorun TRIGGER KAYIŞI değişimi gerekir. Özel Serviste 250 TL'ye yaptırabilirsiniz. Lastikleri nasıl? Araçta çalışmayan bir donanım var mı? Donanım seviyesi nedir? Sunroof ve Metalik Boya ne durumda. Bunları bir değerlendirin.

    Gerçekten de ÇOK ÇOK TEMİZ 1.8T PASSAT'lar gördüm. Çizgisi çok güzel, içi kocaman. Ferah bir otomobil. Sizden ricam yukarıdaki özellikleri ve unsurları gözden geçirmeniz. Arttıran unsurların hepsi haklı şekilde mevcutsa aracın fiyatına LPG sisteminin yansıtıldığını ve temiz olması farkını satıcı eklemiştir diye düşünüyorum.

    Selamlar,

    Taner Göde




  • quote:

    Orjinalden alıntı: İlyas KARA

    quote:

    Orjinalden alıntı: tanergode
    ...150 ata arpa vermek ve bunu 20 delikli üst kapaktan yapmak manyak bir duygu...

    güldürdün ya beni bu saatte. aracıma p.tesi bakacaklar. satılmazsa ciddi ciddi pazarlık edeceğim. sizce bu fiyat çok mu taner bey?
    bu arada animal favorim. ama ben son 1-2 albümü hariç bütün şarkılarını dinlerim sıkılmadan.

    quote:

    Arkadaşım 2006 TDİ comf. aldı 15 gün kadar önce 40.000 TL'ye(Hatasız).Bana biraz fazla gibi geldi fiyat.

    dediğiniz aracın vergisi çok yüksek(1340 tl). bir de tiptronik miydi?

    Tipt. değildi.Bu arada aldığınızı sonradan farkettim mesajımı değiştirdim özür.




  • Bir ülke motor hacimlerine göre vergi almazsa üreticileri de istedikleri gibi mücevherleri şekillendirebiliyorlar.

     Fiyat Nasıl? passat 2004 trip. 1.8T exc. 33.500 TL (resimler Eklendi)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tanergode
    arttıran unsurlar
    - düşük kilometre yapması
    - LPG takılmış ve işlenmiş olması
    - yüksek donanım seviyesi
    - güçlü motor, otomatik vites

    azaltan unsurlar
    - çarpık, vuruk, arıza, tamirlı olması
    - çok yüksek kilometre, LPG'siz, düz
    - satılırken en ucuz model olması
    - zayıf motor, kirli döşeme, döküntü

    arttıran kısmı:

    • 80 bin'de. bana göre düşük km.
    • lpg'li
    • exclusive donanım. esp, koltuk ısıtma, yarı deri koltuklar, cc, 6 ab, dij. klima, sunroof yok, mercekli far. bunlar dikkat edebildiklerim.
    • motor malumunuz. 1.8t

    azaltan kısmı;

    • tek bir parça boyalı
    • highline değil (benim için exclusive yeterli). dolayısıyla solar sunroof yok.
    • arabanın içi de dışı gibi temiz idi. hatta ben subjektif bakarım diye bir arkadaşımı da aldım. o da çok beğendi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Turkalog -- 1 Mart 2009; 1:46:05 >




  • İlyas Bey,

    Bence linki kaldırın, ben çok beğendim, hayırlı ve uğurlu olsun. Son safhaya gelirseniz araca VW servisinde full check-up yaptırın, sarayda büyümüş kız da olsa apandisitini göremezsiniz, sonradan üzülmemek ve kesin emin olmak için, ve kanaatimce de 10 yıl kullanacağınız bir otomobil için, bunu yapın.

    Allah nazardan ve kem gözlerden korusun.
  • hocam hayırlı olsun
    güle güle kullanın
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tanergode

    Zombie
    Ode to my Family . . .

    İlyas Bey, 150 ata arpa vermek ve bunu 20 delikli üst kapaktan yapmak manyak bir duygu.
    Foruma üye olduğumdan bu yana bas bas bağırıyorum, 1.8T 20V motorlu Passat'ları ALIN diye.

     Fiyat Nasıl? passat 2004 trip. 1.8T exc. 33.500 TL (resimler Eklendi)




    şu görüntü bile insana bi haz weriyo




  • quote:

    Orjinalden alıntı: İlyas KARA

    quote:

    Orjinalden alıntı: tanergode
    arttıran unsurlar
    - düşük kilometre yapması
    - LPG takılmış ve işlenmiş olması
    - yüksek donanım seviyesi
    - güçlü motor, otomatik vites

    azaltan unsurlar
    - çarpık, vuruk, arıza, tamirlı olması
    - çok yüksek kilometre, LPG'siz, düz
    - satılırken en ucuz model olması
    - zayıf motor, kirli döşeme, döküntü

    arttıran kısmı:

    • 80 bin'de. bana göre düşük km.
    • lpg'li
    • exclusive donanım. esp, koltuk ısıtma, yarı deri koltuklar, cc, 6 ab, dij. klima, sunroof yok, mercekli far. bunlar dikkat edebildiklerim.
    • motor malumunuz. 1.8t

    azaltan kısmı;

    • tek bir parça boyalı
    • highline değil (benim için exclusive yeterli). dolayısıyla solar sunroof yok.
    • arabanın içi de dışı gibi temiz idi. hatta ben subjektif bakarım diye bir arkadaşımı da aldım. o da çok beğendi.




    Aracın artıları eksilerinden daha fazla.Kaçırmayın derim,bakımlarını aksatmazsanız yıllarca binersiniz hiç sorun olmaz.Fakat ya sanayide tanıdığınız iyi bir ustaya gösterin,ya da 140 TL civarında paraya kıyıp yetkili servise baktırın.Bayağı detaylı bir kontrolden geçiyor orada.

    Umarım bir an önce kavuşursınuz Passat'ınıza.

    Hayırlı olsun.




  • fiyat lpg den dolayı yüksek bence

    şimdi öncelikle bilmeniz gereken bu aracların turbosu cok önemli o yüzden titizlikle kontrol ettirmenizde fayda var ayni titizliği vites kutusundada göstermeniz gerekiyor

    80.000km de bir arac büyük ihtimalle lastik yenilemeniz gerekebilir aracın üstündeki 2. takım lastik olabilir ve ortalama lastik ömrü 40.000 km dir

    birde bu aracların 90.000km ağır bakımı oluyor ya yetkili serviste yada bildiğiniz işinin ustası bir özel serviste yaptırmak gerek

    ortalama 1.5 yıl önce 90.000 ağır bakımı yetkili serviste serviste arkadaşın aracı 1.600 tl. tutmuştu

    yani aracı bu fiyata aldıktan 10.000 km sonra yani 1 yıl içersinde 3000 tl. masrafı olması büyük ihtimal

    o yüzden bence donanım olarak conf. km. olarak düşük bir arac almanız bu giderin gecikmesini sağlar..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: NİTROUS666

    fiyat lpg den dolayı yüksek bence

    şimdi öncelikle bilmeniz gereken bu aracların turbosu cok önemli o yüzden titizlikle kontrol ettirmenizde fayda var ayni titizliği vites kutusundada göstermeniz gerekiyor

    80.000km de bir arac büyük ihtimalle lastik yenilemeniz gerekebilir aracın üstündeki 2. takım lastik olabilir ve ortalama lastik ömrü 40.000 km dir

    birde bu aracların 90.000km ağır bakımı oluyor ya yetkili serviste yada bildiğiniz işinin ustası bir özel serviste yaptırmak gerek

    ortalama 1.5 yıl önce 90.000 ağır bakımı yetkili serviste serviste arkadaşın aracı 1.600 tl. tutmuştu

    yani aracı bu fiyata aldıktan 10.000 km sonra yani 1 yıl içersinde 3000 tl. masrafı olması büyük ihtimal

    o yüzden bence donanım olarak conf. km. olarak düşük bir arac almanız bu giderin gecikmesini sağlar..



    NİTROUS666,
    fiyatının çok uçuk olduğunu düşünmüyorum açıkçası. bulunduğum yer küçük bir şehir. istanbula gitsem araba almaya riski yüksek, eli boş dönme ihtimali de var.
    bozuk olmayan bir turboya nasıl bakabilirler ki. bence pek belli olmaz. vites kutusu da genelde soğuk iken belli oluyor. ama tabi cihaza bağlayınca yine belli olabilir. lastikleri yeni. bakımını yukarıda da söylediğim gibi yetkili servis 700-800 civarında olduğunu söyledi. donanım ise exclusive donanımda. yani comfortlaine dan yüksek. km ise, düşük km li passat bulmak zor. bulsak da ucuza bulmak zor. ucuzu bulsak da tiptronik bulmak zor.




  • turbo hakkında faydalı bilgiler var ve turbo arızasında ne tür belirtiler oluyor ayrıntılı olarak yazılmış

    http://forum.donanimhaber.com/m_6710164/tm.htm

    lastiklerin yeni olması güzel içinede sindiyse gerekli kontrolleri yaptırdıktan sonra alabilirsin arac güzel hoş kaliteli ama bakım cok önemli zaten turboyu haytta tutan yağdır eğerki bugüne kadar km. şaşmadam düzenli bakıma girdiyse bir sorunla karşılaşmassın

    vites kutusununda yağına baktır özellikle

    istanbulda ikinçi el cok zor temiz arac bulmak gercekten zaman alır...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NİTROUS666 -- 1 Mart 2009; 15:57:47 >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.