Şimdi Ara

Focus 2010 yalancı hararet sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
56
Cevap
1
Favori
23.772
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2010 benzinli otomatik Focus'da aldığımız ilk gün dikkatimi çekmişti: Hararet göstergesi henüz 100-200 metre gidince 90'a çıkıyordu. Yaz ayları olduğundan servise sorduğumda klima radyatörü harareti hemen yükseltiyor normaldir dendi. İkna olmadım ama önce emin olmayı tercih ettim. Sıcaklığın 7-8 derece olduğu şu günlerde durum aynı. Üstelik hararetin 60'tan 90'a çıkışı adeta benzin deposu ibresi gibi hızlı oluyor. 5-10 saniyede 90'a çıkıyor. Kaloriferi açınca o sıcaklıkta hava gelmiyor tabi ki. Motor ısınınca ise 90'ı geçmiyor.
    Dün servise tekrar gittim. Önce isteksiz davranıp, "bunlar çabuk ısınır" falan demeye yeltendiler. Israr edince kontrol ettiler. Arabayı 1 saat soğumaya bırakıp kontağı açınca hala 90 derece gösteriyordu. Yol bilgisayarındaki test modundaki motor suyu sıcaklığı ise 58 derece idi. Sorun olduğuna ikna oldular ve sorunun muhtemelen DHAC yada DAC isimli bir müşürden kaynaklanabileceğini söyleyip parça siparişi verdiler. Hafta içi gidip yaptıracağım.
    Aranızda böyle bir sorunla karşılaşan oldu mu?







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Focus 10 Yalancı Hararet Sorunu ve Çözümü

    Yalancı hararet, aracın motorunun aşırı ısındığını gösteren bir uyarı ışığının yanmasına neden olan, ancak gerçekte motorun aşırı ısınmadığı bir durumdur. Focus 10 modellerinde, bu sorun yaygın olarak bildirilmiştir.

    Yalancı Hararet Nedir?

    Yalancı hararet, soğutma sistemindeki bir sensör arızası nedeniyle ortaya çıkar. Bu sensör, motorun sıcaklığını algılayarak ilgili gösterge panelindeki göstergeye iletir. Sensör arızalıysa, hatalı bir sinyal gönderebilir ve motorun aşırı ısındığını düşündürerek uyarı ışığının yanmasına neden olabilir.

    Focus 1 Yalancı Hararet Sorununun Nedenleri

    Focus 1 modellerinde yalancı hararet sorununun yaygın nedenleri şunlardır:

    • Soğutma sıvısı sensörü arızası: Soğutma sıvısı sensörü, motorun sıcaklığını ölçer ve gösterge panelindeki göstergeye iletir. Arızalı bir sensör, hatalı bir sinyal gönderebilir.
    • Soğutma sıvısı seviyesi düşük: Yetersiz soğutma sıvısı, motorun aşırı ısınmasına ve yalancı hararet uyarı ışığının yanmasına neden olabilir.
    • Radyatör tıkanıklığı: Tıkanmış bir radyatör, soğutma sıvısının doğru şekilde dolaşmasını engelleyerek yalancı hararet sorununa yol açabilir.

    Focus 1 Yalancı Hararet Sorunu Nasıl Anlaşılır?

    Aşağıdaki belirtiler, Focus 1 aracınızda yalancı hararet sorunu olabileceğini gösterir:

    • Hararet göstergesinin kırmızı bölgede olması
    • Hararet uyarı ışığının yanması
    • Motor performansında düşüş

    Yalancı Hararet Sorunu Çözümü

    Focus 1'deki yalancı hararet sorununu çözmek için şu adımları izleyebilirsin:

    • Soğutma sıvısı seviyesini kontrol et: Soğutma sıvısı seviyesi düşükse, tamamla.
    • Soğutma sıvısı sensörünü kontrol et veya değiştir: Arızalı bir soğutma sıvısı sensörü, yalancı hararet sorununa neden olabilir. Sensörü kontrol ettir veya gerekirse değiştir.
    • Radyatörü kontrol ettir veya temizlet: Tıkanmış bir radyatör, soğutma sıvısının doğru şekilde dolaşmasını engelleyebilir. Radyatörün temizlenmesi veya gerekirse değiştirilmesi gerekebilir.

    Yalancı hararet sorununu çözmek için önerilen adımları uyguladıktan sonra, sorun devam ederse yetkili bir servise başvurulmalıdır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • yalancı hararet sorun değil bence. yalancı hararet sorunu diye geçn araç motor ısısı 90-100 göstergeni birden tavan yapması. Sizde tavan yapam yok sadece gösterge ortaya geliyor. Ki o çokda anormal değil. peki o 1 saatlik bekleme sonunda açınca 1-2 dk beklediniz mi gösterge düşme eğlimine sahip miydi?
  • Bu aslında 90-100'den tavana vurma durumunun 60-90 arası olanı. 90'da yaklaşık 5 dakika boyunca bekledik, değişen birşey olmadığı gibi yol bilgisayarındaki test menusunde soğutma suyu ısısı 58 derece olarak yazıyordu. Kaldı ki ibrenin 60'dan normal çalışma sıcaklığı olan 90'a çıkması 5 saniye falan sürüyor ki su sıcaklığının 5 saniye içerisinde 30 derece artması zaten mümkün değil.
    Hararet ilk çalıştırmada 90'ı gösterdiği anda kaloriferi açınca da sadece normal sıcaklıkta bir hava çıkışı var.Aracı 5-10 dakika daha sürünce ibre 90'da durmaya devam ediyor fakat bu sefer su sıcaklığı gerçekten 90'a çıktığından kaloriferden gelen hava olması gerektiği gibi sıcak oluyor.
    Tüm bunlardan anlaşılan, motor sıcaklığı 60'da iken 90'ı gösteriyor fakat 90'da iken yine 90'ı gösteriyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetkoksal

    Bu aslında 90-100'den tavana vurma durumunun 60-90 arası olanı. 90'da yaklaşık 5 dakika boyunca bekledik, değişen birşey olmadığı gibi yol bilgisayarındaki test menusunde soğutma suyu ısısı 58 derece olarak yazıyordu. Kaldı ki ibrenin 60'dan normal çalışma sıcaklığı olan 90'a çıkması 5 saniye falan sürüyor ki su sıcaklığının 5 saniye içerisinde 30 derece artması zaten mümkün değil.
    Hararet ilk çalıştırmada 90'ı gösterdiği anda kaloriferi açınca da sadece normal sıcaklıkta bir hava çıkışı var.Aracı 5-10 dakika daha sürünce ibre 90'da durmaya devam ediyor fakat bu sefer su sıcaklığı gerçekten 90'a çıktığından kaloriferden gelen hava olması gerektiği gibi sıcak oluyor.
    Tüm bunlardan anlaşılan, motor sıcaklığı 60'da iken 90'ı gösteriyor fakat 90'da iken yine 90'ı gösteriyor.
    eğer bu bir sorunsa bende de aynısı var aracımı alalı bir hafta gibi kısa bir zaman oldu ama dediğiniz gibi hararet ibresi hemen aynı benzin göstergesi gibi fırlıyor 90 a ve hep orda kalıyor neden acaba böyle bu olay normal mi bendee bir araştırayım..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratk58

    eğer bu bir sorunsa bende de aynısı var aracımı alalı bir hafta gibi kısa bir zaman oldu ama dediğiniz gibi hararet ibresi hemen aynı benzin göstergesi gibi fırlıyor 90 a ve hep orda kalıyor neden acaba böyle bu olay normal mi bendee bir araştırayım..


    Normal olmadığı ortaya çıktı. Bunu anlamanın en iyi yolu hararet hızlı bir şekilde 90'a çıkar çıkmaz motoru durdurun. Kontağı kapatıp yol bilgisayarının reset düğmesine basılı tutarken kontağı açın ve yol bilgisayarının test menusüne girin. Menüde ilerleyip motor suyu sıcaklığını bulun ve oradaki sıcaklık ibre ile uyumlu mu diye kontrol edin. Sizin de aracınızda ibre hızla 90'a çıkıyorsa aynı sorun muhtemelen sizde de var demektir.
    Ben aracımı henüz yaptırmadım. Parça bekleniyordu servise. Yaptırınca işe yarayıp yaramadığını buraya yazarım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetkoksal

    quote:

    Orijinalden alıntı: muratk58

    eğer bu bir sorunsa bende de aynısı var aracımı alalı bir hafta gibi kısa bir zaman oldu ama dediğiniz gibi hararet ibresi hemen aynı benzin göstergesi gibi fırlıyor 90 a ve hep orda kalıyor neden acaba böyle bu olay normal mi bendee bir araştırayım..


    Normal olmadığı ortaya çıktı. Bunu anlamanın en iyi yolu hararet hızlı bir şekilde 90'a çıkar çıkmaz motoru durdurun. Kontağı kapatıp yol bilgisayarının reset düğmesine basılı tutarken kontağı açın ve yol bilgisayarının test menusüne girin. Menüde ilerleyip motor suyu sıcaklığını bulun ve oradaki sıcaklık ibre ile uyumlu mu diye kontrol edin. Sizin de aracınızda ibre hızla 90'a çıkıyorsa aynı sorun muhtemelen sizde de var demektir.
    Ben aracımı henüz yaptırmadım. Parça bekleniyordu servise. Yaptırınca işe yarayıp yaramadığını buraya yazarım.

    Alıntıları Göster
    arabayı alalı 1 hafta oldu bendede aynı sorun var, bugün servise götürüyorum bakalım ne diyecekler..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekrmblt

    arabayı alalı 1 hafta oldu bendede aynı sorun var, bugün servise götürüyorum bakalım ne diyecekler..

    Alıntıları Göster
    kullanım klavuzunda bunun normal olduğu yazıyor arkadaşlar aynen şöyle"normal çalışma sıcaklığında ibre orta kısımda kalacaktır"hatta şeklli bir şekilde de 90 ı göstermiş...ve ibrenin kırmızı bölüme girdiğinde moturun normalin üstünde ısındığını yazıyor..ki bunu zaten biliyoruz.ve araştırıyorum bir kaç gündür bu şekilde olan çok ancak hemen değilde 2-3 dk sonra ibrenin 90 gelidğini söylüyor bir çok kişi bende de durum böyle..sorun değil sanırım bu normal




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hardsoom

    kullanım klavuzunda bunun normal olduğu yazıyor arkadaşlar aynen şöyle"normal çalışma sıcaklığında ibre orta kısımda kalacaktır"hatta şeklli bir şekilde de 90 ı göstermiş...ve ibrenin kırmızı bölüme girdiğinde moturun normalin üstünde ısındığını yazıyor..ki bunu zaten biliyoruz.ve araştırıyorum bir kaç gündür bu şekilde olan çok ancak hemen değilde 2-3 dk sonra ibrenin 90 gelidğini söylüyor bir çok kişi bende de durum böyle..sorun değil sanırım bu normal

    Alıntıları Göster
    bugün servise götürdüm, benzinli olduğu için kısa sürede ısınabilir dediler ama ben bunun 200m bile gitmeden olduğunu ve ibrenin hızla yükseldiğini söyleyince bakalım dediler. araç hala serviste akşam telefonla bilgi aldım, hararet müşürümü ne arızalıymış onu değiştirmişler, motorun tekrar soğuması falan derken yarın sabah kontrol edip gönderiyorlar arabayı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratk58
    kullanım klavuzunda bunun normal olduğu yazıyor arkadaşlar aynen şöyle"normal çalışma sıcaklığında ibre orta kısımda kalacaktır"hatta şeklli bir şekilde de 90 ı göstermiş...ve ibrenin kırmızı bölüme girdiğinde moturun normalin üstünde ısındığını yazıyor..ki bunu zaten biliyoruz.ve araştırıyorum bir kaç gündür bu şekilde olan çok ancak hemen değilde 2-3 dk sonra ibrenin 90 gelidğini söylüyor bir çok kişi bende de durum böyle..sorun değil sanırım bu normal


    Normal çalışma sıcaklığı 90 derece fakat bu kadar kısa sürede 60'dan 90'a çıkması normal değil. Kaldı ki benim aracımda test menüsü 58 derece diyor 90 derece olarak ibreden okunan sıcaklığa. Sizin de aracınızın harareti 90'a hızlı bir şekilde yükseliyorsa , forumda yazılan şekilde test menüsünden kontrol edin. Gerçek sıcaklık mı değil mi anlaşılır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetkoksal

    quote:

    Orijinalden alıntı: muratk58
    kullanım klavuzunda bunun normal olduğu yazıyor arkadaşlar aynen şöyle"normal çalışma sıcaklığında ibre orta kısımda kalacaktır"hatta şeklli bir şekilde de 90 ı göstermiş...ve ibrenin kırmızı bölüme girdiğinde moturun normalin üstünde ısındığını yazıyor..ki bunu zaten biliyoruz.ve araştırıyorum bir kaç gündür bu şekilde olan çok ancak hemen değilde 2-3 dk sonra ibrenin 90 gelidğini söylüyor bir çok kişi bende de durum böyle..sorun değil sanırım bu normal


    Normal çalışma sıcaklığı 90 derece fakat bu kadar kısa sürede 60'dan 90'a çıkması normal değil. Kaldı ki benim aracımda test menüsü 58 derece diyor 90 derece olarak ibreden okunan sıcaklığa. Sizin de aracınızın harareti 90'a hızlı bir şekilde yükseliyorsa , forumda yazılan şekilde test menüsünden kontrol edin. Gerçek sıcaklık mı değil mi anlaşılır.

    Alıntıları Göster
    Bu arada benim servisim (Çetaş-Bornova) sözkonusu müşürün CHT sensörü yani Cylinder Head Temperature (Silindir kafa sıcaklığı sensörü) olduğunu söyledi bugün telefonla tekrar sorduğumda. Fakat çoktan gelmiş olması gereken parçanın her nasılsa bir şekilde atlanıp talebinin bile yapılmadığını bu yüzden de gelmediğini, şimdi siparişinin verileceğini ve önümüzdeki hafta içerisinde geleceğini söylediler.
    Hayırlısı bakalım. Daha ilk bakımı bile gelmemiş aracın ilk servis deneyiminde dakika bir gol bir olduk ama inşallah sorunu çözerler parça gelince.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetkoksal

    Bu arada benim servisim (Çetaş-Bornova) sözkonusu müşürün CHT sensörü yani Cylinder Head Temperature (Silindir kafa sıcaklığı sensörü) olduğunu söyledi bugün telefonla tekrar sorduğumda. Fakat çoktan gelmiş olması gereken parçanın her nasılsa bir şekilde atlanıp talebinin bile yapılmadığını bu yüzden de gelmediğini, şimdi siparişinin verileceğini ve önümüzdeki hafta içerisinde geleceğini söylediler.
    Hayırlısı bakalım. Daha ilk bakımı bile gelmemiş aracın ilk servis deneyiminde dakika bir gol bir olduk ama inşallah sorunu çözerler parça gelince.

    Alıntıları Göster
    arabam geldi, hararet müşürümü neyse onu değiştirmişler ama aynı
    p.tesi otosana sorunu yazıcaklarmış. ve ellerindeki 0 araçlara bakmışlar onlarda aynı..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekrmblt

    arabam geldi, hararet müşürümü neyse onu değiştirmişler ama aynı
    p.tesi otosana sorunu yazıcaklarmış. ve ellerindeki 0 araçlara bakmışlar onlarda aynı..

    Alıntıları Göster
    arıza değil bence. müşir de değiştiklerini pek sanmıyorum :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mustafa-T

    arıza değil bence. müşir de değiştiklerini pek sanmıyorum :D

    Alıntıları Göster
    Bugün araçla deneme sürüşüne çıktım. Sıcaklık 90'a çıkar çıkmaz durdum. Motoru durdurup yol bilgisayarını test moduna aldım. İbrenin 90 derece gösterdiği sıcaklık, test modundaki motor sıcaklığında 47 derece görünüyordu. Bu modda çalıştırıp yola koyuldum. Sıcaklık yavaş yavaş artmaya başladı. Motor sıcaklığı ekranda 80 dereceye geldiğinde aracı zorlamaya başladım. Tam gazla yüksek devirde sürdüğümde 86 ya kadar çıkıyordu en fazla ve yine 82'lere iniyordu. Bu sefer ara sokaklara girip dik rampalarda dolaşmaya başladım. En fazla 88 dereceye kadar çıktı ve hemen 84-86 lara indi.
    Buradan anladığım: araç motor harareti yükselmeye başlayınca gerekli önlemi alıyor ve harareti ideal sıcaklıkta tutuyor.
    Tek endişem acaba araç gerçkten hararet yapsa ibre yine 90'da çakılı mı kalacak yoksa gerçek yüksek harareti gösterecek mi. Başka bir deyişle. Hatalı okuma sadece düşük sıcaklıkta mı. Fakat genel yaklaşım olarak bir ölçü aleti yanlış gösteriyorsa yanlıştır. Bir bölümü yanlış bir bölümü doğru olarak yorumlanamaz.Hele ki 0 km aldığım aracın hararet ibresi yanlış gösteriyorsa daha bir sinir bozucu.
    Bakalım. Hafta içi parça gelince tamir esnasında aracın başında duracağım ve ne yapıldığını gözlemleyeceğim. Ama ekrmblt arkadaşın aracının sorununun devam etmesi biraz umudumu kırmadı değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetkoksal

    Bugün araçla deneme sürüşüne çıktım. Sıcaklık 90'a çıkar çıkmaz durdum. Motoru durdurup yol bilgisayarını test moduna aldım. İbrenin 90 derece gösterdiği sıcaklık, test modundaki motor sıcaklığında 47 derece görünüyordu. Bu modda çalıştırıp yola koyuldum. Sıcaklık yavaş yavaş artmaya başladı. Motor sıcaklığı ekranda 80 dereceye geldiğinde aracı zorlamaya başladım. Tam gazla yüksek devirde sürdüğümde 86 ya kadar çıkıyordu en fazla ve yine 82'lere iniyordu. Bu sefer ara sokaklara girip dik rampalarda dolaşmaya başladım. En fazla 88 dereceye kadar çıktı ve hemen 84-86 lara indi.
    Buradan anladığım: araç motor harareti yükselmeye başlayınca gerekli önlemi alıyor ve harareti ideal sıcaklıkta tutuyor.
    Tek endişem acaba araç gerçkten hararet yapsa ibre yine 90'da çakılı mı kalacak yoksa gerçek yüksek harareti gösterecek mi. Başka bir deyişle. Hatalı okuma sadece düşük sıcaklıkta mı. Fakat genel yaklaşım olarak bir ölçü aleti yanlış gösteriyorsa yanlıştır. Bir bölümü yanlış bir bölümü doğru olarak yorumlanamaz.Hele ki 0 km aldığım aracın hararet ibresi yanlış gösteriyorsa daha bir sinir bozucu.
    Bakalım. Hafta içi parça gelince tamir esnasında aracın başında duracağım ve ne yapıldığını gözlemleyeceğim. Ama ekrmblt arkadaşın aracının sorununun devam etmesi biraz umudumu kırmadı değil.

    Alıntıları Göster
    araç fan açıyor mu oa bakın. hraret ortada iken araç sabit klima harici araçtaki tüm elektrikli tesisatı açıp gaugeden gözlemleyin yada öğlen vakti otoban varsa oralarda 4. vites yüksek hızla gidin. sonra bir yerde mola verip aracç çalış vaziyette biraz bekleyin. büyük ihtimal fan devreye girecektir. gaugede de fan devreye girdiği sırada hararet ortada gözüksede digital ekran 100-104 gibi bir değr gösterebilir korkmayın. fanlar 104 de devreye girip 88 gibi devreden çıkıyordu. Ama durumunuz normal diyorum ben. Çokta kurcalatmayın soğutma sistemine hava mava yaptırırlar asıl ozaman başınız ağrır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mustafa-T

    araç fan açıyor mu oa bakın. hraret ortada iken araç sabit klima harici araçtaki tüm elektrikli tesisatı açıp gaugeden gözlemleyin yada öğlen vakti otoban varsa oralarda 4. vites yüksek hızla gidin. sonra bir yerde mola verip aracç çalış vaziyette biraz bekleyin. büyük ihtimal fan devreye girecektir. gaugede de fan devreye girdiği sırada hararet ortada gözüksede digital ekran 100-104 gibi bir değr gösterebilir korkmayın. fanlar 104 de devreye girip 88 gibi devreden çıkıyordu. Ama durumunuz normal diyorum ben. Çokta kurcalatmayın soğutma sistemine hava mava yaptırırlar asıl ozaman başınız ağrır

    Alıntıları Göster
    Bende de aynı sorun var eğer sorunsa tabii. Bu konuyu okuduktan sonra bayiiye yolum düşmüştü orda bi baktırayım dedim. Servisteki usta baktı. Önce yol bilgisayarından soğutma suyu sıcaklığına baktı. 58 derece idi. Daha sonra acaba gösterge bozuk mu diye baktı. Bi anlam veremedi, bende çok üstelemedim zaten. Soğumasını da bekleyemedim orda. Bakıma geldiğinizde hararet müşürü değiştiririz filan dedi. Ama bence bu durum böyle dizayn edilmiş, harareti görmek isteyen yol bilgisayarından bakacak artık su sıcaklığına. 90ı geçiyor mu dedi usta yok dedim sabit kalıyor böyle dedim. Yani o gösterge olmasa da olurmuş. Tamamen görüntü yani.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: n a v y_35

    Bende de aynı sorun var eğer sorunsa tabii. Bu konuyu okuduktan sonra bayiiye yolum düşmüştü orda bi baktırayım dedim. Servisteki usta baktı. Önce yol bilgisayarından soğutma suyu sıcaklığına baktı. 58 derece idi. Daha sonra acaba gösterge bozuk mu diye baktı. Bi anlam veremedi, bende çok üstelemedim zaten. Soğumasını da bekleyemedim orda. Bakıma geldiğinizde hararet müşürü değiştiririz filan dedi. Ama bence bu durum böyle dizayn edilmiş, harareti görmek isteyen yol bilgisayarından bakacak artık su sıcaklığına. 90ı geçiyor mu dedi usta yok dedim sabit kalıyor böyle dedim. Yani o gösterge olmasa da olurmuş. Tamamen görüntü yani.

    Alıntıları Göster
    haharet göstergesi nezamandan beri görüntü olmaya başladı. devir göstergen çalışmazsa motor sesinden anlarsın, hız göstergen çalışmazsa ortalam hızını tahmin edersin. yakıt göstergen çalışmazsa en fazla yolda kalırsın. hararet çalışmaz da yükselirse nasıl anlarsın, ya sonuçları..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekrmblt

    haharet göstergesi nezamandan beri görüntü olmaya başladı. devir göstergen çalışmazsa motor sesinden anlarsın, hız göstergen çalışmazsa ortalam hızını tahmin edersin. yakıt göstergen çalışmazsa en fazla yolda kalırsın. hararet çalışmaz da yükselirse nasıl anlarsın, ya sonuçları..

    Alıntıları Göster
    bişe daha, o gösterge olmasada olur diyen ustanın!!! ustalığından şüphe ederim ben, bence sen başka bir ''usta''ya göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekrmblt

    bişe daha, o gösterge olmasada olur diyen ustanın!!! ustalığından şüphe ederim ben, bence sen başka bir ''usta''ya göster

    Alıntıları Göster
    Kesinlikle bu bir sorun. Normal şartlarda sorun yaratmasa da araç hararet yaparsa o göstergenin ne göstereceğini bilmiyoruz. Hararet 140'a gelmiş ve ibre 90'da ise kimin aklına gelir durup yol bilgisayarına bakayım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetkoksal

    Kesinlikle bu bir sorun. Normal şartlarda sorun yaratmasa da araç hararet yaparsa o göstergenin ne göstereceğini bilmiyoruz. Hararet 140'a gelmiş ve ibre 90'da ise kimin aklına gelir durup yol bilgisayarına bakayım.

    Alıntıları Göster
    mehmet bey aracın kitapçığında bunun normal bir durum olduğundan bahsediyor... maalesef aynı durumla bende karşılaşınca otokoç bayisini aradım onlarda gelin bakalım dediler fakat kitapçığı okuduğumda ve diğer arkadaşlarda da aynı durumun olduğunu gördüm... aynı yerden alınan 3 arabada da aynı sorun olabilir mi?:)

    diyelim ki var bu artık global bir sorun olur.. herhalde ford a dava açabilir iki araba para alabiliriz...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tiberias

    mehmet bey aracın kitapçığında bunun normal bir durum olduğundan bahsediyor... maalesef aynı durumla bende karşılaşınca otokoç bayisini aradım onlarda gelin bakalım dediler fakat kitapçığı okuduğumda ve diğer arkadaşlarda da aynı durumun olduğunu gördüm... aynı yerden alınan 3 arabada da aynı sorun olabilir mi?:)

    diyelim ki var bu artık global bir sorun olur.. herhalde ford a dava açabilir iki araba para alabiliriz...

    Alıntıları Göster
    onu bende okudum önceki msjımda yazmıştım kitapçıkta normal olduğu yazıyor ve bir çok kişininde aynı durumla karşılaştığını gördüm hatta yukarda bir arkadaş demiş müşür değişti ama yine aynı diye bence serviste bunun normal olduğunu bilmiyor kafaya göre müşür filan değişiyor...




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.