Şimdi Ara

FOCUS'A ECOBOOST HİBRİT MOTOR VE 12.3' DİJİTAL KADRAN (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
1.789
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Hala sarı farla mı geliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dijital tako olayı çok değiştiriyor. Güzel olmuş. Yine de bir BMW kalitesinde olamaz tabi ki.
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    2023 de focusta halojenden vazgececeklermis, kesin bilgi :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zeytinkoy kullanıcısına yanıt
    Focus mk4’ü kaliteli bulmadım şahsen.
    Önceki neslin makyajlısı olan mk3.5 kullandım bir sene boyunca. Mk3.5’taki iç mekanda kullanılan malzemeler(direksiyon derisi vb) daha kaliteli geldi bana.

    Artı yönlerinden bahsedecek olursam önceki nesle göre bagaj ve arka yaşam alanı gözle görülür şekilde genişlemiş.

    Acaba makyajlandığında eksiklerini kapatır mı diye düşünmüyor değilim. Çünkü önceki nesilde birçok eksikleri makyajla düzeltmişlerdi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • SHIHAD kullanıcısına yanıt
    Motor tüple uyumludur. Aynı motor Ford Kugalarda ve ne hikmetse Mondeoda 160HP ye düşürülüpte kısıtlanmış şekilde tüp ile kullanılmaktadır.

    Ne hikmetse 1.5 182 turbolu Hondalar ise peynir ekmek gibi satmaktadır hiç bu muhabbetler dönmemektedir.

    Olay tüp müpte değil Ford Türkiyenin piyasada belli bir çizginin üstünde olmak istememesi
  • umarım bağımsız arka süspansiyonu geri getirirler. zira fotoğraftan görebildiğim kadarıyla geriye kalan şeylerde pek bir iddiası yok.
    millet evinde hobi olarak yapıyor bu ekranları artık. koskoca fordun yapması nasıl bu kadar uzun sürer anlayamıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orcnd -- 26 Haziran 2020; 5:39:36 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-751620F32

    Focus mk4’ü kaliteli bulmadım şahsen.
    Önceki neslin makyajlısı olan mk3.5 kullandım bir sene boyunca. Mk3.5’taki iç mekanda kullanılan malzemeler(direksiyon derisi vb) daha kaliteli geldi bana.

    Artı yönlerinden bahsedecek olursam önceki nesle göre bagaj ve arka yaşam alanı gözle görülür şekilde genişlemiş.

    Acaba makyajlandığında eksiklerini kapatır mı diye düşünmüyor değilim. Çünkü önceki nesilde birçok eksikleri makyajla düzeltmişlerdi.
    Ben de tam tersini düşündüm, Mk3.5'tan daha kaliteli geldi bana.

    Ön konsol ve kapılarda alüminyum/carbon görünümlü trimler daha fazla, kalite hissini arttırıyor.

    Kapı cepleri ve torpido kadife kaplamalı.

    İç mekan ergonomisi çok daha iyi.




  • Bakalım standart ön-arka led koyacaklar mı

    Malum en üst pakette bile standart değil led far

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: usmanoguz

    Kadran ise mevzubahis, sürüş moduna göre tasarım değiiyor. Örnek Sport Mod

    Bu güzel olmuş ilk görüntü fazla mavuydu bu güzel olmuş.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hibrit değil mild hybrid.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.