Şimdi Ara

FOCUS, ASTRA SEDAN ,MEGANE 2 (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
113
Cevap
1
Favori
7.413
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • anladım ama acıkcası eger 0 km bı araba alırsam bıraz o arabaya haksızlık etmıs olurum gıbı gelıyo bole calıstırmak ama bu benzın fıyatlarıylada kacınılmaz gıbı
  • yeni arabaya tüp taktırma yazık

    opel astra hb enjoy al keyfine bak

    kalite, konfor, performans açısından yeter

  • sen bilrsin kimse seni zorlamaz ama ben boyle olacagını bilseydim 0 aldığımda taktırıdım garantisi hakkında servis mızıldandı filan biraz ama bi kac bagırınca bisi demiyolar ben para verip uzatmıstım birde yani dusun:( bakıyor yani servis he bu arada al arabayı bin biraz sonra istersen taktırırsın he bu arada forumda glx dusunuyorum demişin glx ler konusnda hicbirsey demem:)) eğer öyle bir arac varsa aklında al derim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: oguzhan54

    sen bilrsin kimse seni zorlamaz ama ben boyle olacagını bilseydim 0 aldığımda taktırıdım garantisi hakkında servis mızıldandı filan biraz ama bi kac bagırınca bisi demiyolar ben para verip uzatmıstım birde yani dusun:( bakıyor yani servis he bu arada al arabayı bin biraz sonra istersen taktırırsın he bu arada forumda glx dusunuyorum demişin glx ler konusnda hicbirsey demem:)) eğer öyle bir arac varsa aklında al derim


    evttt aıle arabası olarak bı ara dusunduk onu ama kararsızz kaldık o konuda ve sonradan bı tıcarı almaktan vazgectık dıyebılırım 30 mılyar ve ustu bı para verıp tıcarıye bınmek pek cazıp gelmedı
  • :) aynı bizim olay:)) glx cok guzel ama arka taraf cok sallıyo iste makas yuzunden sana tavsiyem yine bir ford olur benzinli yada dizel renaultu ele derim ben ya forumda bi arastır megane yi :)
  • Onda karar kılsaydınız zaten yakıt olarak sıkıntı çekerdiniz. Çok yaktığı varsayımlar arasıda.
  • connectı baya bı arastırmıstım bu GLX gercekten ıyıydı ama bu forumdanda takıp ettıgım kadar en buyuk problem olarak yakıt olayı vardı herkez yakıttından dert yanıyodu.bıraz bundan bırazda bu fıyatlarda cok konforlu bınek araclar oldugunu gormek bızı vazgecırdı.ayrıca bızzım pek eger connect alsaydık bınek amaclı kullancaktık yanı tıcarı amaclı degıl ve bu yuzden mantıksız olcak tı.
  • o zaman tamam he dersen illa station:) git focusun stationu al:)) bagaj derdin olmasın:)9 hehe bide onda sole bi sey var yakıta fazla para bakıma fazla para:) bi avantaj yok ben derim focus u iyice bir dusun bayiye git sıfırını incele internetten bak 30 000 i doldurmamıs cok araba var
  • quote:

    Orjinalden alıntı: oguzhan54

    o zaman tamam he dersen illa station:) git focusun stationu al:)) bagaj derdin olmasın:)9 hehe bide onda sole bi sey var yakıta fazla para bakıma fazla para:) bi avantaj yok ben derim focus u iyice bir dusun bayiye git sıfırını incele internetten bak 30 000 i doldurmamıs cok araba var


    haklısın bakmak lazım bıraz daha.bugunlerde bu arabalardan hangısını gorsem hosuma gıdıyo ve aklım onda kalıyo opel ve focus hem dıs gorunusu hem kalıtelerı hemde ıc mekanın guzellıgı cezbedıyo.megane sedan dıs gorunus cok guzel ama onunda ıcı ve on konsolu focus ve opelın cok gerısınde kalmıs connect tabı bambaska bı konu valla karar vermek gercekten cok zor
  • quote:

    Orjinalden alıntı: religion67

    cıvıc cok pahalı degılmı bunlara gore fıyatları pahalı olarak hatırlıyorum bıde hondanın yedek parca servıs konusunda sorun yasarmı



    evet biraz pahallı ama yedek parça sıkıntısı yok
  • quote:

    Orjinalden alıntı: opr


    quote:

    Orjinalden alıntı: religion67

    cıvıc cok pahalı degılmı bunlara gore fıyatları pahalı olarak hatırlıyorum bıde hondanın yedek parca servıs konusunda sorun yasarmı



    evet biraz pahallı ama yedek parça sıkıntısı yok


    dostum zaten en buyuk problem fıyat zaten malesef bu araclara bıle ucu ucuna yetıyo
  • çok zorlanacağına eminim
  • O km. Astra Sedan ile ikinci el Focus arasındaki çelişkiyi ben de yaşıyorum. Benim kriterlerime göre; 0 km. Astra Sedan ile kıyaslanacak ikinci el Focus'un 2006 modelden daha yaşlı olmaması, 40.000 km.den fazla yol gitmemiş olması, hasar görmemiş ve temiz kullanılmış bir araç olması lazım. Böyle bir Focus'a ise muhtemelen en az 25.000 YTL civarında bir para vermek gerekir.

    Bunun bir de alım-satım masrafı var, duruma göre alır almaz servise götürüp baştan sona bir kontrol ettirmek gerekebilir, trafik sigortasının veya vergisinin süresi iki ay sonra doluverir bunları ödemek gerekir, hatta paspasını, koltuk kılıfını filan değiştirmek bile icap edebilir.

    Yani, alınacak ikinci el bir araba daha başlangıçta 1.000-1.500 YTL harcama gerektirebilir. Diyelim 25.000 YTL'ye aldınız; 1.500 YTL de ilave masraf yaptınız; arabanın maliyeti oldu 26.500 YTL.

    Şimdi Opel'in web sitesine baktım; benzinli Astra Sedan'ın en düşük modeli Essantia'nın liste fiyatı 30.977 YTL, orta modeli Enjoy'un liste fiyatı ise 33.000 YTL olarak görünüyor. Bunları 1.000-1.500 YTL pazarlıkla alabilseniz; mesela 29.500 YTL'ye veya 31.5000 YTL'ye sıfır Astra Sedan'a binersiniz. İlave hiçbir masraf da gerekmez; en yakın araç muayanesi bile 3 yıl sonradır...

    Evet; 26.500 YTL'ye ikinci el Focus mu yoksa 3.000 YTL daha fazla verip sıfır km. Astra Sedan mı? Kimileri "Focus'un ölüsü Astra Sedan'ı yer bitirir! Focus olsun çamurdan olsun; takılma ikinci el olduğuna Focus al!" diyecektir ama böyle bir hesap karşısında sıfır km. Astra Sedan almak bana daha akılcı geliyor. Hele ki alacağınız ikinci el Focus'a (yukarıda saydığım ilave masraflar hariç) 30.000 YTL veya daha fazla para vermeyi düşünüyorsanız; tartışmasız Astra Sedan derim. 33.000 YTL'ye ikinci el Focus almak yerine 35.000 YTL'ye ESP'li sıfır km. Astra Sedan sahibi olabilirsiniz.

    Geçmişte benim de başıma geldiği için iyi bilirim; bazen bütçeniz öyle hassas bir yapıdadır ki, arabaya verebileceğiniz azami tutarın üzerine ilave bir 100 YTL daha koyacak durumunuz olmaz! Yani zaten parayı zor toparlamışsınızdır, tüm imkanlarınızı ve sınırlarınızı zorlamışsınızdır; üzerine bir kuruş daha koyacak (veya borca girecek) gücünüz kalmamıştır. Böyle durumlar için tabii ki seçenekler daralıyor ama bütçenizin biraz daha esneme kabiliyeti varsa bunu da kullanın derim. O zaman Focus'un sıfır km.si bile alternatif olabilir. Şimdi Ford'un web sitesine baktım; Yeni Focus Trend 4K 1.6 115PS liste fiyatı 35.848 YTL olarak görünüyor (pazarlığı size kalmış...).

    Kendi koşul ve beklentilerinize göre "Optimum Donanım/Optimum Teknik Özellik/Optimum Fiyat" analizini ve kıyaslamasını doğru yapabilirseniz; rahatlıkla sıfır km. bir Astra Sedan veya sıfır km. Yeni Focus sahibi olabilirsiniz gibi geliyor bana... Yok, bu analizin içinden çıkamadınız; o zaman ikinci el arabaya (Focus olsun veya olmasın) 25.000-27.000 YTL'den fazla para vermeyin. Artanı cebinizde kalsın!




  • quote:

    Orjinalden alıntı: religion67
    cıvıc cok pahalı degılmı bunlara gore fıyatları pahalı olarak hatırlıyorum bıde hondanın yedek parca servıs konusunda sorun yasarmı


    quote:

    Orjinalden alıntı: religion67
    dostum zaten en buyuk problem fıyat zaten malesef bu araclara bıle ucu ucuna yetıyo



    33 bin ytl bir butceniz varmis.

    CIVIC Sedan DREAM 2008 model bir aracin 35.200 ytl den sifirinin satildigini baz alirsak 30-33bin ytl arasi cok rahat 2007 temiz bir honda sahibi olabilirsiniz.
    http://www.honda.com.tr/otomobil/prices.htm

    2007 model 29.000ytl civic sedan dream ornegi;
    http://www.araba.com/1143804.html

    link eklendi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi [cLone]:: -- 4 Nisan 2008; 13:08:09 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: özbalkesli


    O km. Astra Sedan ile ikinci el Focus arasındaki çelişkiyi ben de yaşıyorum. Benim kriterlerime göre; 0 km. Astra Sedan ile kıyaslanacak ikinci el Focus'un 2006 modelden daha yaşlı olmaması, 40.000 km.den fazla yol gitmemiş olması, hasar görmemiş ve temiz kullanılmış bir araç olması lazım. Böyle bir Focus'a ise muhtemelen en az 25.000 YTL civarında bir para vermek gerekir.

    Bunun bir de alım-satım masrafı var, duruma göre alır almaz servise götürüp baştan sona bir kontrol ettirmek gerekebilir, trafik sigortasının veya vergisinin süresi iki ay sonra doluverir bunları ödemek gerekir, hatta paspasını, koltuk kılıfını filan değiştirmek bile icap edebilir.

    Yani, alınacak ikinci el bir araba daha başlangıçta 1.000-1.500 YTL harcama gerektirebilir. Diyelim 25.000 YTL'ye aldınız; 1.500 YTL de ilave masraf yaptınız; arabanın maliyeti oldu 26.500 YTL.

    Şimdi Opel'in web sitesine baktım; benzinli Astra Sedan'ın en düşük modeli Essantia'nın liste fiyatı 30.977 YTL, orta modeli Enjoy'un liste fiyatı ise 33.000 YTL olarak görünüyor. Bunları 1.000-1.500 YTL pazarlıkla alabilseniz; mesela 29.500 YTL'ye veya 31.5000 YTL'ye sıfır Astra Sedan'a binersiniz. İlave hiçbir masraf da gerekmez; en yakın araç muayanesi bile 3 yıl sonradır...

    Evet; 26.500 YTL'ye ikinci el Focus mu yoksa 3.000 YTL daha fazla verip sıfır km. Astra Sedan mı? Kimileri "Focus'un ölüsü Astra Sedan'ı yer bitirir! Focus olsun çamurdan olsun; takılma ikinci el olduğuna Focus al!" diyecektir ama böyle bir hesap karşısında sıfır km. Astra Sedan almak bana daha akılcı geliyor. Hele ki alacağınız ikinci el Focus'a (yukarıda saydığım ilave masraflar hariç) 30.000 YTL veya daha fazla para vermeyi düşünüyorsanız; tartışmasız Astra Sedan derim. 33.000 YTL'ye ikinci el Focus almak yerine 35.000 YTL'ye ESP'li sıfır km. Astra Sedan sahibi olabilirsiniz.

    Geçmişte benim de başıma geldiği için iyi bilirim; bazen bütçeniz öyle hassas bir yapıdadır ki, arabaya verebileceğiniz azami tutarın üzerine ilave bir 100 YTL daha koyacak durumunuz olmaz! Yani zaten parayı zor toparlamışsınızdır, tüm imkanlarınızı ve sınırlarınızı zorlamışsınızdır; üzerine bir kuruş daha koyacak (veya borca girecek) gücünüz kalmamıştır. Böyle durumlar için tabii ki seçenekler daralıyor ama bütçenizin biraz daha esneme kabiliyeti varsa bunu da kullanın derim. O zaman Focus'un sıfır km.si bile alternatif olabilir. Şimdi Ford'un web sitesine baktım; Yeni Focus Trend 4K 1.6 115PS liste fiyatı 35.848 YTL olarak görünüyor (pazarlığı size kalmış...).

    Kendi koşul ve beklentilerinize göre "Optimum Donanım/Optimum Teknik Özellik/Optimum Fiyat" analizini ve kıyaslamasını doğru yapabilirseniz; rahatlıkla sıfır km. bir Astra Sedan veya sıfır km. Yeni Focus sahibi olabilirsiniz gibi geliyor bana... Yok, bu analizin içinden çıkamadınız; o zaman ikinci el arabaya (Focus olsun veya olmasın) 25.000-27.000 YTL'den fazla para vermeyin. Artanı cebinizde kalsın!



    gercekten olayı super ozetlemıssın.dedıgın gıbı bızım durumda uzerıne 100 ytl koymak bıle bı problem.bu sartlarda da senınde dedııgın gıbı sıfır astra sedan cazıp ama ıkıncı el alınacak focus hem dızel olcak hemde cok donanımlı bı model.ama o konudada ıkıncı eldekı senın saydıgın sorunlar ve guvensızlık durumu var.yanı bugunun teknolojısınde adamlar cok agır hasarlı bı arabayı bıle ılk gunku halıne cevırıyo tabı goruntude ama bı kac yıl sonra problemller baslıyo.karar vermek gercekten zorr ama sıfır astra sedan daha agır basmaya basladı dıyebılırım




  • keşke topik anketli olsaydı
    genel kanıyıda öğrenebilirdik

    bence hoyrat ve kötü yollarda kullanılacaksa estetik sorun değilse focus
    daha optimal şartlarda iyi yollarda ve sadece aile kullanacaksa astra
    daha elit bir araç isteniyorsa corolla derim

    megane2 yi kullanıp renault ürünlerinden uzak durmayı tercih etmiş
    biri olarak yorum yaparak sizi yanlış yönlendirmiş olmayayım
    belki sizin hoşunuza gidebilir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onur-orhun -- 4 Nisan 2008; 17:20:07 >
  • Sıfır km. Yeni Focus Sedan ile Astra Sedan’ın teknik özellik ve donanım açısından kağıt üzerinde pek bir farkları yok gibi... Hemen hemen aynı teknik özellik ve donanım düzeyinde hemen hemen aynı fiyatlara sahipler. Opsiyon zenginliği ve maliyetleri de aşağı yukarı aynı...

    Bu durumda; kağıt üzerinde iki otomobil arasında karar vermek oldukça zor! İşin içine subjektif faktörleri de katmadan ikisinden birini tercih etmek pek kolay olmasa gerek...

    Nedir bu subjektif faktörler? Mesela marka ve model güvenilirliği; mesela otomobillerin iç ve dış dizaynı, mesela otomobilin duruşuyla insanın içinde uyandırdığı kalite ve güven hissi... “Alman Amerikan’dan iyidir!” veya “Alırsın Ford, olursun Lord!” anlayışlarından birini benimsemiş olmak... Üçüncü şahısların dile getirdiği “Focus iyi yol tutar”, “Astra teneke yığınıdır”, “Focus çok ses alır”, “Astra az yakar” gibi iddialara itibar etmek...

    Galiba bunlarda tereddütte kaldığımız için kafamız karışıyor. Bir noktadan sonra fiyat bile ikinci planda kalabiliyor; birini aldıktan sonra “ulan acaba üç kuruş fazla verip de ötekini mi alaydım?” dememek için kafa patlatıyoruz aslında... Bir de sıfır km/ikinci el tereddütü girince işin içine; mal sahibi olmak için dert sahibi oluyoruz!

    Zor iş valla...




  • ''Alman Amerikan’dan iyidir!” veya “Alırsın Ford, olursun Lord!'' Ford Focus ''Almanya Ford''üretim tesisinde planlanıp genelde İSPANYA FABRİKASINDA üretilip TÜRKİYEDE BİRLEŞTİRİLmiştir. Bize gelen focuslar AMERİKADA YOKTUR AMERİKADA ÜRETİLMEZ AMERİKAN FORD COMPANYE MALİ GÜÇ SAĞLAMAZ.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: oguzhan54

    :) aynı bizim olay:)) glx cok guzel ama arka taraf cok sallıyo iste makas yuzunden sana tavsiyem yine bir ford olur benzinli yada dizel renaultu ele derim ben ya forumda bi arastır megane yi :)

    bu dediğini yaprsa %95 megane ı siler kafasından bi megane antipatisi oluşur üstünde
  • ne guzel iste:)) ben aracımı sıfır aldıgıma pisman oldum neden diye soracaksınız 2 ay sonra bir arkadsım aldı aynı aracı ben 36 ya almıstım o 30 a aldı ustelik arac daha 8000 deydi hiçbirmasrafta yapmadı
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.