Şimdi Ara

Focus Sedan 1.6 EcoBoost 180 Hp – Kontrolsüz Güç (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
126
Cevap
0
Favori
4.344
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_


    quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_

    Türkiye'de bu motoru Focus'ta neden satıştan kaldırdılar anlamıyorum

    Pek rağbet yoktu bu motora. Bunun yerine 1.5 litre Ecoboost geliyor.

    O da 180 bg olacaktı değil mi ?

    Güç aynı kalacaktır büyük ihtimal. Bu motorla emisyon ve tüketim düşüşü hedefleniyor. Ayrıca bu motorla Powershift'de sunulacak.

    Evet 180 bg olacakmış yine.
    2014'te makyajlı Focus ile birlikte gelir büyük ihtimalle.
    Yakıtı da uygun olursa satışları iyi olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_


    quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_


    quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_

    Türkiye'de bu motoru Focus'ta neden satıştan kaldırdılar anlamıyorum

    Pek rağbet yoktu bu motora. Bunun yerine 1.5 litre Ecoboost geliyor.

    O da 180 bg olacaktı değil mi ?

    Güç aynı kalacaktır büyük ihtimal. Bu motorla emisyon ve tüketim düşüşü hedefleniyor. Ayrıca bu motorla Powershift'de sunulacak.

    Evet 180 bg olacakmış yine.
    2014'te makyajlı Focus ile birlikte gelir büyük ihtimalle.
    Yakıtı da uygun olursa satışları iyi olabilir

    Bence Poweshift ile çok başarılı olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bence focus 1.6t ecoboost, yanında bir de smart+tekno paketle ; akaar, akaaaar, akaaaaar....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu arabaya 60-70k para verenler bir zahmet 2-3k parayı daha gözden çıkarıp Sony'li Smart paket alsınlar, ambiyans Sony fln derken aracın içi daha şahane oluyor.

    Performans ve buna bağlı yol tutuş olarak zaten premium harici yanına yaklaşabilecek pek araba yok aynı segmentte. Parasını hak eden bir araçtı ancak neden satıştan çekildi anlamadım.

    Focus alınıyorsa en az Smart olmalı. Birde Tekno oldu mu tamamdır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aya

    bence focus 1.6t ecoboost, yanında bir de smart+tekno paketle ; akaar, akaaaar, akaaaaar....

    İyi hoşta öyle bir araba satışta değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu arabaya 60-70k para verenler bir zahmet 2-3k parayı daha gözden çıkarıp Sony'li Smart paket alsınlar, ambiyans Sony fln derken aracın içi daha şahane oluyor.

    Performans ve buna bağlı yol tutuş olarak zaten premium harici yanına yaklaşabilecek pek araba yok aynı segmentte. Parasını hak eden bir araçtı ancak neden satıştan çekildi anlamadım.

    Focus alınıyorsa en az Smart olmalı. Birde Tekno oldu mu tamamdır.

    Normalde donanıma para vermeyi sevmem gereksiz bulurum ama 180'lik Focus alacaksam da, smart+tekno paketleri eklerim zaten rakiplerine göre daha ucuz ve bol donanımlar sunuyor Ford

    Aynen. Ama 1.6 eb üretimden kalktı. Makyajla beraber 1.5 eb geliyor yerine.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 4 tekerde bağımsız Süspansiyon olduğu için Focus'un yol tutuşu bu kadar övülüyor.

    Sınıfındaki her araçta olmayan bir özellik.

    Ama tabi Premium kadar, yani bir 1 serisi kadar iyi tutamayabilir neticede %50-50 ön arka dağılım var 1'lerde. Focus'da bunun olduğunu hiç sanmıyorum.

    180 Hp Ecoboost heyecan verici bir motor. Hiç denemedim ama alınabilir.

    Ancak iç mekan konusunda katılıyorum.

    Biraz basık yapmışlar. Aracın dizelini 2-3 ay boyunca kullandım. Konfor , tüketim felan iyiydide, şu basıklık kötüydü.

    Focus II'nin iç mekanı daha iyiydi tasarım olarak sanki. Zaten bu aracın bu darlığı sebebiyle , 2. elde Focus II'ler hala rağbet görüyor.

    Ama teknoloji olarak sağlam arabadır. Kendi kendine park, otomatik frenleme gibi üstün özellikler sunuyor.

    Ancak dış tasarım olarak yorumlara katılmıyorum. Bir önceki kasada Focus II Hb, Sedan'dan daha iyiydi özellikle makyajlı kasası süperdi.

    Focus III'de tam tersi, ben bu aracın Hb olanının şeklini hiç sevmiyorum. Büyütülmüş bir Fiesta gibi. Ancak Sedan'ının şekli çok hoş. FIII Sedan, iyi de jantlarla alındımı ve beyaz renkte süper duruyor şahsi fikrim.

    Herhalde bunda bagaj tasarımınında payı var. Eski Escortlara benzetmişler kapağı. Kısa ve sportif. Astra'yıda andırıyor 2 eski kasa.

    Sony ses sistemi benim araçta yoktu ama olanları çok iyi görünüyor. Fakat o ilk etapta satışa sunulmamıştı galiba şimdi sunuluyor herhalde.




  • bu nasıl test böyle :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: aya

    bence focus 1.6t ecoboost, yanında bir de smart+tekno paketle ; akaar, akaaaar, akaaaaar....

    İyi hoşta öyle bir araba satışta değil.

    2. elde var... ki beni gayet de tatmin eder, şöyle 20-30 binlerde bir ecoboost... fiyatlar da 45 civarı. benim için 30 bin'de bir araba, sıfır gibi bir şeydir (şu anki aracımı 100 binlerde alıp 8 senede 225 binleri gördüğümü düşünürsen)...

    bu aralar fena dolanıyorum satış sitelerini, her ne kadar alım için henüz hazır olmasam ve yazı bekleyecek olsam da... hayırlısı bakalım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Herkesin dilinde focus çöyle yol tutar böyle yol tutar var. Ben hiç focus kullanmadım sanırım. Hiç bir kasasında ahım şahım bir yol tutuş farkı hissetmedim.

    İlhan abi birde c segmentinde ilk bağımsız süspansiyon focusta kullanıldı muhabbeti var.

    Fakat Ek kasa Civicte de bağımsız süspansiyon var.
    Civic 97 de üretildi focus 99 da.

    Nasıl oluyor simdi bu iş?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: insideman


    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Herkesin dilinde focus çöyle yol tutar böyle yol tutar var. Ben hiç focus kullanmadım sanırım. Hiç bir kasasında ahım şahım bir yol tutuş farkı hissetmedim.

    İlhan abi birde c segmentinde ilk bağımsız süspansiyon focusta kullanıldı muhabbeti var.

    Fakat Ek kasa Civicte de bağımsız süspansiyon var.
    Civic 97 de üretildi focus 99 da.

    Nasıl oluyor simdi bu iş?

    Valla diğer markaları bilmem de, EK daha dünkü kasa sen daha geri gel EF lere gel, Honda tüm modellerinde bağımsız süspansiyon kullanıyor ki 80 li yıllardan bu yana




  • Focus'taki süspansiyon control blade. Ford bunun patentini 99'da Focus ile aldı. Bunu kastediyorlardır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aya

    quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: aya

    bence focus 1.6t ecoboost, yanında bir de smart+tekno paketle ; akaar, akaaaar, akaaaaar....

    İyi hoşta öyle bir araba satışta değil.

    2. elde var... ki beni gayet de tatmin eder, şöyle 20-30 binlerde bir ecoboost... fiyatlar da 45 civarı. benim için 30 bin'de bir araba, sıfır gibi bir şeydir (şu anki aracımı 100 binlerde alıp 8 senede 225 binleri gördüğümü düşünürsen)...

    bu aralar fena dolanıyorum satış sitelerini, her ne kadar alım için henüz hazır olmasam ve yazı bekleyecek olsam da... hayırlısı bakalım...

    Bence 2014'teki makyajı bekleyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • yol tutuş sürüş dinamiği sınıfının en iyilerindendir ayrıca premiuma bile kafa tutuyor bir testte okumuştum bulunca eklerim

    ıslak zeminde focus ve 1 serisi yol tutuşu kaşılaştırılmış focus stabil tutunma gösterdiği söyleniyordu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    quote:

    Orijinalden alıntı: insideman


    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Herkesin dilinde focus çöyle yol tutar böyle yol tutar var. Ben hiç focus kullanmadım sanırım. Hiç bir kasasında ahım şahım bir yol tutuş farkı hissetmedim.

    İlhan abi birde c segmentinde ilk bağımsız süspansiyon focusta kullanıldı muhabbeti var.

    Fakat Ek kasa Civicte de bağımsız süspansiyon var.
    Civic 97 de üretildi focus 99 da.

    Nasıl oluyor simdi bu iş?

    Valla diğer markaları bilmem de, EK daha dünkü kasa sen daha geri gel EF lere gel, Honda tüm modellerinde bağımsız süspansiyon kullanıyor ki 80 li yıllardan bu yana

    fd6 civic kasa bagımsız mı yani ?




  • endum126 kullanıcısına yanıt
    bence makyaj yetmez , yepyeni bir kasa şartttt!
  • highgen kullanıcısına yanıt
    emin ol doğru değil; a3,1 serisi ve a serisi her zaman için focustan daha iyi yol tutar. hatta aynı virajda focusla dönerken için dışına çıkar, diğer araçlarda viraj almak keyif verir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: aya

    quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: aya

    bence focus 1.6t ecoboost, yanında bir de smart+tekno paketle ; akaar, akaaaar, akaaaaar....

    İyi hoşta öyle bir araba satışta değil.

    2. elde var... ki beni gayet de tatmin eder, şöyle 20-30 binlerde bir ecoboost... fiyatlar da 45 civarı. benim için 30 bin'de bir araba, sıfır gibi bir şeydir (şu anki aracımı 100 binlerde alıp 8 senede 225 binleri gördüğümü düşünürsen)...

    bu aralar fena dolanıyorum satış sitelerini, her ne kadar alım için henüz hazır olmasam ve yazı bekleyecek olsam da... hayırlısı bakalım...

    Bence 2014'teki makyajı bekleyin.

    valla, 2014'te makyaj da yese zaten sıfır alamam. şu an bile bahsettiğim paketlerle beraber 125 beygirlik klasik versiyonun fiyatı 70 binler seviyesinde. benim için czip olan kısmı ikinci elde çok az kullanılmışlarının 45'ler seviyesine alınabiliyor olması. satışta olmayan ecoboost da işin bonusu...

    2014'te gelecek makyaj ve üstüne bir de yeni tasarım ecoboost motorla fiyatlar alamayacağım seviyelerde olur.


    haaa ama bunu eğer "makyaj yiyince 2. elin fiyatları biraz daha düşer" anlamında diyorsanız, sonuna kadar haklısınız ve ben de tamamen öyle düşünüyorum. zaten şu anda alma gibi bir durum yok. olursa en iyi ihtimalle haziran-temmuz gibi olur. o zamana da zaten makyajlılar gelmiş, makyajsızlar ucuzlamış olur.

    ama tabii, bu şimdiki düşünce. zaman ne gösterir bilinmez. bir bakarsınız bir kaç aya farklı bir şeyler oluverir, imkanlar doğar, göz karartılır, kaç para olursa olsun sıfırına basılır para...

    kısaca Allah gönlümüze göre versin...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aya -- 19 Eylül 2013; 17:38:07 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: UNF0RGIVEN

    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    quote:

    Orijinalden alıntı: insideman


    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Herkesin dilinde focus çöyle yol tutar böyle yol tutar var. Ben hiç focus kullanmadım sanırım. Hiç bir kasasında ahım şahım bir yol tutuş farkı hissetmedim.

    İlhan abi birde c segmentinde ilk bağımsız süspansiyon focusta kullanıldı muhabbeti var.

    Fakat Ek kasa Civicte de bağımsız süspansiyon var.
    Civic 97 de üretildi focus 99 da.

    Nasıl oluyor simdi bu iş?

    Valla diğer markaları bilmem de, EK daha dünkü kasa sen daha geri gel EF lere gel, Honda tüm modellerinde bağımsız süspansiyon kullanıyor ki 80 li yıllardan bu yana

    fd6 civic kasa bagımsız mı yani ?

    Evet. Bildiğim kadarı ile çift salıncak bağımsız süspansiyon.




  • highgen kullanıcısına yanıt
    örneğin bir serisini önden kaydırmak çok zordur. ama arkasını kontrollü ve hatta eğlenceli bir şekilde bırakır.Focusu ise zorladın mı önden kayar, arkasını kontrollü ve eğlenceli bırakma gibi bi olayı yoktur.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.