Şimdi Ara

Focus Sedan 1.6 EcoBoost 180 Hp – Kontrolsüz Güç (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
126
Cevap
0
Favori
4.344
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • normal zeminde dediğinize katılıyorum ıslak zeminde olduğunu belirttim dikkat ederseniz


    @postgisman
  • quote:

    Orijinalden alıntı: newmonarch

    Ancak dış tasarım olarak yorumlara katılmıyorum. Bir önceki kasada Focus II Hb, Sedan'dan daha iyiydi özellikle makyajlı kasası süperdi.

    Focus III'de tam tersi, ben bu aracın Hb olanının şeklini hiç sevmiyorum. Büyütülmüş bir Fiesta gibi. Ancak Sedan'ının şekli çok hoş. FIII Sedan, iyi de jantlarla alındımı ve beyaz renkte süper duruyor şahsi fikrim.



    Duygularıma tercüman olmuşsun hocam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    quote:

    Orijinalden alıntı: insideman


    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Herkesin dilinde focus çöyle yol tutar böyle yol tutar var. Ben hiç focus kullanmadım sanırım. Hiç bir kasasında ahım şahım bir yol tutuş farkı hissetmedim.

    İlhan abi birde c segmentinde ilk bağımsız süspansiyon focusta kullanıldı muhabbeti var.

    Fakat Ek kasa Civicte de bağımsız süspansiyon var.
    Civic 97 de üretildi focus 99 da.

    Nasıl oluyor simdi bu iş?

    Valla diğer markaları bilmem de, EK daha dünkü kasa sen daha geri gel EF lere gel, Honda tüm modellerinde bağımsız süspansiyon kullanıyor ki 80 li yıllardan bu yana

    EF ve EG kasada bağımsız olduğunu bilmiyordum abi söylediğin iyi oldu.

    Biliyorsun bende hem ford hem honda var.

    Focusçular abartıyor bu yol tutuş hikayesini.

    Bu forumda da yazanları gördüm ilk kez Focusta kullanıldı diye fakat yok öyle bir dünya.




  • Arkası Fluence ile aynı.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • ermanka26 kullanıcısına yanıt
    bu aralar taklit mode oldu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: postgisman

    cmax güzel araba , nasip olursa o testimide yazarım.

    yaz kardeşim güzel olur aynı arabalar neredeyse
  • highgen kullanıcısına yanıt
    testte kullanılan lastiklere bakmak lazım, internet yanlı testlerle dolu
  • ensnksr kullanıcısına yanıt
    kesinlikle fark var, cmax in iç havası çok değişik
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ermanka26

    Arkası Fluence ile aynı.

    hocam siz benzetmenin dibine vurmuşsunuz ne alaka?

     Focus Sedan 1.6 EcoBoost 180 Hp – Kontrolsüz Güç




     Focus Sedan 1.6 EcoBoost 180 Hp – Kontrolsüz Güç



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ensnksr -- 19 Eylül 2013; 19:28:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ensnksr

    quote:

    Orijinalden alıntı: ermanka26

    Arkası Fluence ile aynı.

    hocam siz benzetmenin dibine vurmuşsunuz ne alaka?

     Focus Sedan 1.6 EcoBoost 180 Hp – Kontrolsüz Güç




     Focus Sedan 1.6 EcoBoost 180 Hp – Kontrolsüz Güç

    Latidude'nin stopları aynı gibi. O neyse ama Fluence ne alaka şimdi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • insideman kullanıcısına yanıt
    Abartı yok,araç ciddi anlamda güzel yol tutuyor.Ayrıca arkadaşlar yukarda ilk kez kullanılan şeyin ne olduğundan bahsetmiş,atladınız sanırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: insideman

    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    quote:

    Orijinalden alıntı: insideman


    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Herkesin dilinde focus çöyle yol tutar böyle yol tutar var. Ben hiç focus kullanmadım sanırım. Hiç bir kasasında ahım şahım bir yol tutuş farkı hissetmedim.

    İlhan abi birde c segmentinde ilk bağımsız süspansiyon focusta kullanıldı muhabbeti var.

    Fakat Ek kasa Civicte de bağımsız süspansiyon var.
    Civic 97 de üretildi focus 99 da.

    Nasıl oluyor simdi bu iş?

    Valla diğer markaları bilmem de, EK daha dünkü kasa sen daha geri gel EF lere gel, Honda tüm modellerinde bağımsız süspansiyon kullanıyor ki 80 li yıllardan bu yana

    EF ve EG kasada bağımsız olduğunu bilmiyordum abi söylediğin iyi oldu.

    Biliyorsun bende hem ford hem honda var.

    Focusçular abartıyor bu yol tutuş hikayesini.

    Bu forumda da yazanları gördüm ilk kez Focusta kullanıldı diye fakat yok öyle bir dünya.

    2102 yeni kasa civic'i satip focus 3 aldim yol tutuşu özellikle viraj kabiliyetinde kesinlikle focus diyorum. Kullaniciya gore degisebilir şahsi fikrim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ensnksr kullanıcısına yanıt
    bende benzetemedim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: postgisman

    bende benzetemedim

    bu araba benzetenenlere gıcık oluyorum corollanın önünü honda civice volvo v40 ın arkasını peugeot 3008 e benzeten gördüm ya stop lambası kaç şekilde yapılır elbet benzer ama abartanlar var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Herkesin dilinde focus çöyle yol tutar böyle yol tutar var. Ben hiç focus kullanmadım sanırım. Hiç bir kasasında ahım şahım bir yol tutuş farkı hissetmedim.

    +1

    Bence mazda 3 daha iyi yol tutuyor

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • atom239 A kullanıcısına yanıt
    mazda3 hak ettiği değeri bir türlü göremedi
  • ensnksr kullanıcısına yanıt
    kızma ama 3008 ile focus cmax birbirine çok benziyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Darligina bisey diyemem ama focusun ici jettadan daha kaliteli corolladan da daha hos bu kesin.
    Surus dinamikleri olarak focusa digerlerinin kafa tutmasi imkansiz.
    Focusun ustunde yol tutabilen araclar premium kompakt 1 serisi ve giulietta.
    Ic mekan arayisi olanlar astra baksinlar onun da 180ligi var malum.


    BMW 1 Serisi ve Alfa Giulietta Focus kadar iyi yol tutuşa sahip değil standart versiyonlarda. Ayrıca Giulietta premium zaten değil.


    Focus Skidpad değeri 0.91g

    BMW 135i olan ancak 0.91g değere ulaşabiliyor. Standart olan daha düşük.

    FORD
    http://www.edmunds.com/ford/focus/2012/comparison-test.html

    BMW
    http://autos.msn.com/research/vip/review.aspx?year=2012&make=BMW&model=1-Series&cp-documentid=474381




  • şener beycim,senin araçlar hakkındaki görüşlerin genel gerçekleri bağlamıyor
    http://www.otomobildunyam.com/test-alfa-romeo-giulietta-1-4-t/
    http://tr.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo
    Focus 1 serisi ve giuliettadan daha iyi yol tutuyor iddianı da konu açarak desteklemeni tavsiye ederim,çok ibret verici sonuclar alirsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 20 Eylül 2013; 10:15:42 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    Abartı yok,araç ciddi anlamda güzel yol tutuyor.Ayrıca arkadaşlar yukarda ilk kez kullanılan şeyin ne olduğundan bahsetmiş,atladınız sanırım.

    Evet atlamışım teşekkürler şimdi o arkadaştan alıntı yapıyorum.
    Focus ciddi anlamda güzel yol tutuyor ona kimsenin birşey dediği yok.
    Diğerleri tutmuyor gibi göstermeye gerek yok.


    quote:

    Orijinalden alıntı: endum126

    Focus'taki süspansiyon control blade. Ford bunun patentini 99'da Focus ile aldı. Bunu kastediyorlardır.

    Evet bunu kastediyorlarmış araştırdım. teşekkürler.
    Bir daha direk bağımsız süspansiyon yazılırsa "control blade" olduğunu belirtiriz.


    quote:

    Orijinalden alıntı: moza

    2102 yeni kasa civic'i satip focus 3 aldim yol tutuşu özellikle viraj kabiliyetinde kesinlikle focus diyorum. Kullaniciya gore degisebilir şahsi fikrim.


    95 escort ve 2000 civic sahibi biri olarak; escortun daha iyi yol tuttuğunu her yerde söylüyorum.
    Ama abartılacak kadar değil civic viraja sert girince biraz endişe veriyor ama aracın birşey yaptığı yok.
    Yani kayma yok arkasını bırakma yok sadece bir tedirginlik var.
    Yalnız aynı hızlarda bu escort ile olmuyor daha sağlam basıyorum hissi veriyor.

    Ben bunu geçen seneydi galiba techturkeyde konu açıp söylemiştim.
    Sonuç olarak sınırsız ban yedim.
    Hondacılar öyle bir gurur yaptılar ki



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi insideman -- 20 Eylül 2013; 10:29:48 >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.