Şimdi Ara

Focus Sedan 1.6 EcoBoost 180 Hp – Kontrolsüz Güç

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
126
Cevap
0
Favori
4.344
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Focus deyince aklıma ilk gelen kelimeler; yol tutuşu, fazla yakıt tüketimi oluyor nedense. 2012 yılının başlarında 1000 km kadar kullandığım dizel hb kardeşinden sonra sıra 180 hp lik sedan abide. Araca ilk bindiğimde fiesta bozması bir iç mekan sizi karşılıyor. 2011 yılında; araç ilk çıktığında, yayınlanan iç mekan fotoğrafları gerçekten çok güzeldi. keşke o iç mekan standart olarak sunulsa idi. Malzeme kalitesi kötü sayılmaz ama ön konsol çok basit ve iç karartıcı. Direksiyon simidi hoşuma gitti. Üstündeki düğmeler kullanışlı. Dış tasarıma gelecek olursak; ilk çıktığında da beğenmemiştim. Hatta bence rakipleri arasında en kötü ve heyecansız dış tasarıma sahip. Kısacası iç ve dış tasarımından dolayı bu aracı satın almam.

    Yakıt Tüketimine gelince; yol bilgisayarında bir arıza yoksa, 9,5-12,5 litre arasında ki değerleri gördüm. 180 beygirlik bir araç için normal gözüküyor. Tabi aracı zorladığımı unutmamak lazım.

    Konfor, yol tutuş ve performans; Focus konfor odaklı bir araç olmamasına rağmen , darbe emişi fena değil. Yol ve rüzgar sesi sınıf ortalamasında. Şehir içinde de uzun yolda da, bir ailenin ihtiyaçlarını karşılayabilecek nitelikte. Darbe emişi ve konforlu yolculuk konusunda rakipleri astra, corolla,jetta ve fluence’den daha geride olduğunu düşünüyorum. Gelelim viraj dinamiklerine; focus iyi yol tutan bir araç. Eski kasaya göre biraz daha iyi. Hisli direksiyonunu başarılı buldum. Fakat rakiplerinin hemen hemen hepsi; hisli direksiyona sahip ve viraj dinamikleri Focusa çok yakın. Artık focusun yol tutuş başarısı onu diğer rakiplerinden çok da farklı kılamıyor. Tüm bu eleştirilerin yanında gördüğüm diğer bir ayrıntı ise; 180 beygirlik motor yeterince performanslı ve sürüş zevkini arttırıyor. Ancak araca tam gaz verdiğinizde motor hadi uçalım diyor, aracın kasası ise hayır ben böyle iyiyim diyor. Sanki bu motor bu kasaya gitmemiş gibi. Araç, motor kadar çevik değil veya motorun gücünü asfalta yeterince aktaramıyor. Öyle tahmin ediyorum ki hb kardeşinde, bu his daha azdır ve bu motorla daha keyifli sürüşler elde edilebilir.

    Sonuç; Tüm yazdığım olumsuzluklara rağmen ford yine forddur. Sizi kolay kolay yolda bırakmaz. Sanayide ki ustalarla akraba etmez. 3. nesil focusta kolay arızalanan ve masraf çıkaran bir araç değil. Yinede karar sizin…

    Kaynak : http://www.canalperozturk.com/focus-sedan-1-6-ecoboost-180-hp-kontrolsuz-guc-12917.html

     Focus Sedan 1.6 EcoBoost 180 Hp – Kontrolsüz Güç
     Focus Sedan 1.6 EcoBoost 180 Hp – Kontrolsüz Güç
     Focus Sedan 1.6 EcoBoost 180 Hp – Kontrolsüz Güç
     Focus Sedan 1.6 EcoBoost 180 Hp – Kontrolsüz Güç
     Focus Sedan 1.6 EcoBoost 180 Hp – Kontrolsüz Güç







  • El freninin konumu çok hoşuma gitti. Daha önce kimse düşünmemiş mi acaba bunu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: repIay

    El freninin konumu çok hoşuma gitti. Daha önce kimse düşünmemiş mi acaba bunu.

    Civic.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • repIay R kullanıcısına yanıt
    ergonomik,el freni çekmeyi sevenler için düşünmüşler heralde
  • quote:

    180 beygirlik motor yeterince performanslı ve sürüş zevkini arttırıyor. Ancak araca tam gaz verdiğinizde motor hadi uçalım diyor, aracın kasası ise hayır ben böyle iyiyim diyor.

    Kasa degil de aktarma ile ilgili bir sıkıntı olsa gerek.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Focus alınacaksa "Smart Paket"le alınmalı, aracın konsolu (olumlu yonde) cok değişiyor. Performansli kalkis esnasinda gucu yola aktarma yüksek güçlü onden çekişli otomobillerin genel problemi zaten. Bu arac arkadan itis olsa 0-100'u 1sn daha iyi olur gibi.
    Bu arada yalitimla ilgili dediklerinize pek katılmıyorum. Bence ortalama yalıtım demek haksızlık olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Test için teşekkürler. İc mekan konusuna katılıyorum. Cok basik ve dar. Yol tutus konusunda ise bahsettiginiz araçlardan gercek anlamda cok iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Darligina bisey diyemem ama focusun ici jettadan daha kaliteli corolladan da daha hos bu kesin.
    Surus dinamikleri olarak focusa digerlerinin kafa tutmasi imkansiz.
    Focusun ustunde yol tutabilen araclar premium kompakt 1 serisi ve giulietta.
    Ic mekan arayisi olanlar astra baksinlar onun da 180ligi var malum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Test için teşekkürler. İc mekan konusuna katılıyorum. Cok basik ve dar. Yol tutus konusunda ise bahsettiginiz araçlardan gercek anlamda cok iyi.

    en iyisi boğuk iç mekandan kurtulmak için aynı fiyatlara c max almak arabayı almadan önce az kalsın alıyordum benim oğlan durdurdu beni
  • ensnksr kullanıcısına yanıt
    cmax güzel araba , nasip olursa o testimide yazarım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: postgisman

    cmax güzel araba , nasip olursa o testimide yazarım.
    Türkiye'de bu motoru Focus'ta neden satıştan kaldırdılar anlamıyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _MaxPayne_ -- 19 Eylül 2013; 15:59:07 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ensnksr

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Test için teşekkürler. İc mekan konusuna katılıyorum. Cok basik ve dar. Yol tutus konusunda ise bahsettiginiz araçlardan gercek anlamda cok iyi.

    en iyisi boğuk iç mekandan kurtulmak için aynı fiyatlara c max almak arabayı almadan önce az kalsın alıyordum benim oğlan durdurdu beni

    Alıntıları Göster
    Herkesin dilinde focus çöyle yol tutar böyle yol tutar var. Ben hiç focus kullanmadım sanırım. Hiç bir kasasında ahım şahım bir yol tutuş farkı hissetmedim.




  • *President* kullanıcısına yanıt
    neyle kıyasladığına bağlı birazda, astradan,fluenceden ,civicten BİRAZ DAHA iyi yol tutuyor .Yani çok büyük bi fark yok aslında.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_

    Türkiye'de bu motoru Focus'ta neden satıştan kaldırdılar anlamıyorum

    Pek rağbet yoktu bu motora. Bunun yerine 1.5 litre Ecoboost geliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_

    Türkiye'de bu motoru Focus'ta neden satıştan kaldırdılar anlamıyorum

    Pek rağbet yoktu bu motora. Bunun yerine 1.5 litre Ecoboost geliyor.

    O da 180 bg olacaktı değil mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Herkesin dilinde focus çöyle yol tutar böyle yol tutar var. Ben hiç focus kullanmadım sanırım. Hiç bir kasasında ahım şahım bir yol tutuş farkı hissetmedim.

    Rakiplerinden çok daha iyi yol tutuyor. Bence Giuletta ve 1 serisi hariç pek de rakibi yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_


    quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_

    Türkiye'de bu motoru Focus'ta neden satıştan kaldırdılar anlamıyorum

    Pek rağbet yoktu bu motora. Bunun yerine 1.5 litre Ecoboost geliyor.

    O da 180 bg olacaktı değil mi ?

    Güç aynı kalacaktır büyük ihtimal. Bu motorla emisyon ve tüketim düşüşü hedefleniyor. Ayrıca bu motorla Powershift'de sunulacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Herkesin dilinde focus çöyle yol tutar böyle yol tutar var. Ben hiç focus kullanmadım sanırım. Hiç bir kasasında ahım şahım bir yol tutuş farkı hissetmedim.

    Alıntıları Göster
    Fordlar'da genelde yol tutuşu Focus'da pek iddialı değil Mondeo'da daha iddialı'dır ancak diğer muadili araçlara göre kıyaslanırsa mesela Renault Megane,Vw Jetta vs. daha iyidir birde yazdıklarınızda bir şeye dikkat ettim performans olarak motor iyi ancak kasa o kadar iyi değil araç gücü yere tam olarak aktaramıyor demişsiniz güç aktarması aceba kasa ile mi alakalı,birde gücü tam olarak aktaramadığı kanısına nasıl vardınız?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Herkesin dilinde focus çöyle yol tutar böyle yol tutar var. Ben hiç focus kullanmadım sanırım. Hiç bir kasasında ahım şahım bir yol tutuş farkı hissetmedim.

    Rakiplerinden çok daha iyi yol tutuyor. Bence Giuletta ve 1 serisi hariç pek de rakibi yok.

    Aynen.

    Ben i30 ve focusu aynı gun aynı yolda test ettim. Fazla söze gerek yok anlayan anladı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Herkesin dilinde focus çöyle yol tutar böyle yol tutar var. Ben hiç focus kullanmadım sanırım. Hiç bir kasasında ahım şahım bir yol tutuş farkı hissetmedim.

    Rakiplerinden çok daha iyi yol tutuyor. Bence Giuletta ve 1 serisi hariç pek de rakibi yok.

    Aynen.

    Ben i30 ve focusu aynı gun aynı yolda test ettim. Fazla söze gerek yok anlayan anladı.

    Objektif davranayım. Birazcık kütük. Ama sert olmasının hakkını veriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.