Şimdi Ara

focus tdci ghia mı 407 hdi mı? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
0
Favori
2.522
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 407 bence de çok çekici ve fordun dış görünüşünün çok da iyi olmadığı (kötü desayılmaz orta düzey bence) düşünüldüğünde insanın aklı başlangıçta hemen 407'ye kayıyor. ancak sadece gaza gelerek araba almak çoğumuz için lüks. genelini düşündüğünde bence focus oldukça önde..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: egekaan

    407 bence de çok çekici ve fordun dış görünüşünün çok da iyi olmadığı (kötü desayılmaz orta düzey bence) düşünüldüğünde insanın aklı başlangıçta hemen 407'ye kayıyor. ancak sadece gaza gelerek araba almak çoğumuz için lüks. genelini düşündüğünde bence focus oldukça önde..

    +1
  • bencede kesinlikle 407
  • saadece golf



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi konyalı alli -- 20 Şubat 2006 17:19:37 >
  • İki araba arasında görünüş itibariyle 407 diyebilirdim ama o donanıma sadece görünüş için 49.000 ytl vermezdim. Tercihimi daha performanslı ve fiyat avantajlı olan ford tan yana kullanırdım.

    Araba markaları konusunda fanatik değilmimdir iyiyse iyi, kötüyse kötü derim, ford'a opel den geçtim vectra cd sahibiydim.Araba alırken görünüşten ziyade birde satmasını düşünmek var.

    Ford almadan önce gene tüm markaları donanımlarını ve fiyatlarını karşılaştırdım.En iyi donanıma (Opel astra cdti, Ford focus tdci, Peguot 307 hdi, Citreon C4 dizel ) ford focus ghia tdci sahipti. Fiyat olarak hepsi bir birine yakındı. Ama sıkı pazarlıkla hepsinden iyi fiyata aldım.

    Birde fransız arabalarını pek beğenmiyorum tercihimi almanlardan yana kullanmak araba konusunda daha mantıklı geliyor.


    Az önce fiyat aldım ford focus sedan ghia istinye ford da 37000 Ytl arada 407 le 12.000 ytl var.




  • 407
  • quote:

    Orjinalden alıntı: victorius

    İki araba arasında görünüş itibariyle 407 diyebilirdim ama o donanıma sadece görünüş için 49.000 ytl vermezdim. Tercihimi daha performanslı ve fiyat avantajlı olan ford tan yana kullanırdım.

    Araba markaları konusunda fanatik değilmimdir iyiyse iyi, kötüyse kötü derim, ford'a opel den geçtim vectra cd sahibiydim.Araba alırken görünüşten ziyade birde satmasını düşünmek var.

    Ford almadan önce gene tüm markaları donanımlarını ve fiyatlarını karşılaştırdım.En iyi donanıma (Opel astra cdti, Ford focus tdci, Peguot 307 hdi, Citreon C4 dizel ) ford focus ghia tdci sahipti. Fiyat olarak hepsi bir birine yakındı. Ama sıkı pazarlıkla hepsinden iyi fiyata aldım.

    Birde fransız arabalarını pek beğenmiyorum tercihimi almanlardan yana kullanmak araba konusunda daha mantıklı geliyor.


    Az önce fiyat aldım ford focus sedan ghia istinye ford da 37000 Ytl arada 407 le 12.000 ytl var.


    49k ytl olan 407 (exclusive oluor) focusu karsilastirman cok sacma exclusive herseyiyle focus giha dan daha iyi Burada comfort la karsilasitiriliyor Ayrica 407 D segmenti motorundan sanzimanina kadar da ayni olsa(Comfort tan bahsediorum) 43 Milyar olmasi normal bu arada peugeotun vitesleri bana cok rahat geldi galiba millet Disina bakinca coook ustun seyler bekliyor tam olarak bir karsilastirma goremedim yani D segmenti de olsa focus (41 milyar civari) C segmenti bir iki donanim olmaz ama 407 olur daha sik alimli ve daha genis.




  • Ben karşılaştırmadım sadece genel olarak karşılaştırmamı isteyen üyeye kişisel fikrimi söyledim.

    Ama.....

    Peguot citreon ve focus ortak bütçeyle kurdukları fabrikada aynı motor seçeneklerini kullanıyorlar bu bakımdan motorlar aynı geriye donanım kıyaslaması ve yol tutuş performans testi yapmak kalıyor


    Kampanyalı 407 comfort 43.750 Ytl. Focus ghia liste fiyatı 39.121 ytl (Telefon açtım 37.000 e bıraktılar.)şimdi 407 i bir üst sınıf olarak değerlendirirsek bir alt sınıf olan focusta hız sabitleyici, otomatik kararan iç dikiz aynası, sony müzik sistemi mp3 çalar, çift bölmeli otomatik klima (sadece volvo kullanırdı,Ford volvoyu aldıktan sonra kullanmaya başladı.) Deri direksiyon simidi.Standart iken (407 nin bir üst modeli olan exc. modelde var) bu yukarıda saydıklarım ford focus da olup 407 comfortta olmayan özellikler. Şimdi bu özelliklerle ek olarak yol tutuş ve güvenlik performansınıda eklersek sonuç kesinlikle ford olarak yansıyacaktır.


    Ozaman ne yapacağız üst sınıf 407 yi alt sınıf focusla değil üst sınıf diğerleriyle değerlendiricez.(ekipman olarak alt sınıfa yenik düşen araç üst sınıfta ne yapar blemem)...bir üst model olan 407 ile Mondeo'yu kıyaslayalım...

    Kısaca kıyaslamayı fiyatlara bakarak yapalım...

    Mondeo da 1.6 motor seçeneği olmadığından kıyas 2.0 TDCİ ve HDİ gurubu üzerinden yapılmalı.

    Bu durumda.....

    İlk önce fiyat ve donanım guruplarına bakmak lazım.Fiyatlarda 407 de 10.000 Ytl ye varan düşüşler var Modeoda Trend ve Ghia seçeneğine karşın Peugeot Comfort , Dynamic, Executive seçeneklerindeki ekipmanı ve testlere bakmak gerekir sonrasında karar vermek lazım.

    Mondeo Trend 45.135 Ytl Ghia 54.189 Ytltavsiye edilen liste fiyatı iken 407 HDİ Comfort liste fiyatı 63.173 ten 53.400 inmiş. HDi Dynamic 68.433 ten 58.700 e düşmüş. HDİ Executive ise 68.903 ten 58.950 ye düşmüş. Bu fiyat düşüşleri neden olmuştur ona bakmak gerekir. Mondea tavsiye edilen anahtar teslim fiyatları pazarlıkla 2.500 - 3.000 Ytl aşağı çekile bilir.

    Konu 407 ve Focus ise sonuç belli..... Kişisel zevke her iki araçta hitap ediyorsa bence focus olmalı.....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi victorius -- 21 Şubat 2006 0:05:44 >




  • tabiki focus derim ben
    peugeot 407 almaktansa focus her türlü kişisel tercihim olurdu
  • arkadaşlar bütün gün boyunca yazdıgımız yorumlara ne oldu göremiyorum hiçbirini???



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sarikaya205 -- 22 Şubat 2006 0:15:31 >
  • TABİKİ 407 HDİ..FOCUS NE YAW..407DE Bİ KARİZMA WAR,HERŞEYİ Bİ YANA
  • quote:

    Orjinalden alıntı: uRiiX

    TABİKİ 407 HDİ..FOCUS NE YAW..407DE Bİ KARİZMA WAR,HERŞEYİ Bİ YANA



    407 HDI
  • kafadan sallayarak yorum buna deniyo demekki... hiçbir neden göstermeden 407 iyidir yok focus iyidir yok tabiiki 407 focus ne ki fıssssssss tarzı yorumlar... açıklayın arkadaşlar öyle iyi demekle olmuyolar maalesef...
  • ben yeteri kadar açıkladığıma inanıyorum. ÖZELLİKLE HER İKİ ARACI DA KULLANMIŞ BİRİ OLARAK. yorum yapmasını bilen arkadaşlara tekrar teşekkür ederim. Bu başlık beni artık bağlamamakta. yorumlar için tekrar sağ olun.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: unutulanuzman

    konu hakkında yorum yazan tüm arkadaşlara teşekkür ederim.

    dün itibari ile hem focus tdci ghia yı hem de 407 hdi executive ( benim istediğim comfort modeli idi) test etmiş bulunmaktayım.

    focus u hatırlatmak gerekirse:
    hatırlatmak gerekirse focus tdci ghia sedan tek kelime ile sürücü otomobili, çok rahat bir kullanım, mükemmele yakın vites geçişleri, sessiz ve konforlu süspansiyon sistemi, başarılı direksiyon tepkileri, kesinlikle ara hızlanmalarda mükemmel, kalkışta 1 vites biraz ağır gibi gelsede de bu kadar yüksek torklu bir araç için bana mantıklı gelmekte, bagaj hacmi gayet başarılı, işçilik kalitesi, sürüşde verdiği kararlılık hissi ile taktirimi kazanmış bir araç.

    407 1.6 hdi

    dış görünüş, :(özellikle ön görünüm çok hoş) yani karizma yapmak için ideal,
    vites geçişleri: can sıkıcı, focus dan sonra daha iyisini bekliyordum ama, focus kadar olamadı,
    yol gürültüsü: can sıkıcı, üst sınıf otomobilden beklenildiği gibi değil, hem bozuk, hem de düzgün asfaltta kullandım ikisini de (hatta aynı yolda)
    direksiyon sistemi fena sayılmaz,
    iç görünüş : basit ve sade ama göstergeler gece çok hoş
    geri manevralarda arkayı görmek diye birşey fazla söz konusu değil, lakin park sensörünü yardımıyla idare ediyorsun
    müzik sistemini fazla inceleme fırsatı bulamadım ama çok da şaşalı birşey gibi gelmedi bana
    kullanım:rahat değil
    hızlanmalar rahat değil, motor daha fazla bağırıyor gibi geldi bana focusdan sonra; hantal sayılır,
    ama 1. vitesi focus a göre daha seri
    konfor: şahsen daha konforlu olmasını beklerdim.

    kısaca 407 1.6 hdi benim için tam bir hayal kırıklığı oldu,
    çünkü insan ister istemez focus dan sonra daha kaliteli bir araç bekliyor , sınıf farkı olduğu için,. (beklentilerimi karşılayamadı)

    kararımı focus dan yana kullanacağım büyük ihtimalle , tabi megane 2 nin dci 105 bg lik dizelini bilmiyorum.
    herkese teşekkürler.





  • Focus Ghia nın donanım özellikleri Comfort 407 den daha dazla onun için Focus tercihimdir.
    Düşük ağırlık daha sportif ve zevkli sürüş bunun artısıdır.
  • Volvo S40 1.6 D kullanıyorum gayet memnunum.

    Sade ve sağlam, bu benim için yeterli. Türkiye'de Volvo pahalı maalesef.

    407-Focus arasında sınıf farkı olsa da ben Focus derim.

    Mekanik aynı ama Ford'un üretim kalitesi daha iyi.

    Peugeot'un kailte istatistiklerinde Ford'un birkaç sıra gerisinde olduğunu unutmayın.
  • kesinlikle focus alma bence hiç hoş değil 407 al çok estetik bi alet..
  • Performans=Focus
    Karizma,estetik=407
  • Sonuç olarak arkadaş artık kararını vermiş. Yeni Focus'u hiç kullanmadım hatta binmedim bile fakat 2 aydır 407 1.6 HDI Comfort kullanan biri olarak üç - beş kelam da ben edeyim.

    Bu aracın Executive modeli aksesuvar olarak gayet tatmin edici özellikler sunuyor fakat Comfort modeli gerçekten sınıfının altında kalmış. 1994 Model Tempra SX-A aracımda bile olan özelliklerden bir kısmı bunda yok. (Far yıkama - Arka Perdelikler)

    Kapı eşik aydınlatması - far yıkama - elektronik katlanan yan aynalar (bu özellik belki gereksiz görülebilir ama araçta tek kişiyseniz dar bir yerden geçerken yan aynayı el ile kapatabilmeniz pek mümkün değil bu araçta, aynaya uzanmak imkansız neredeyse) park yardım sistemi hatta ön koltuklarda bel destek ayarı bile yok bu araçta.

    Bunun yanında uzun yolda oldukça beğendim aracı. Yol tutuşu - ara hızlanmaları - hızı göstermemesi ve viraj kabiliyeti beni tatmin etti fakat şehir içi trafinde bu aracı kullanmak oldukça dert. Nasıl bir dizayn ise bazen trafik ışıklarını bile perdeliyor A sütunu denen zavazingolar. Zaten bırakın arka tarafı aracın ön tarafı bile milimetrik parklarda veya geçişlerde sorun yaratıyor. Tam kestiremiyorsunuz burnun nerede bittiğini. Dediğim gibi arka tarafı hiç saymıyorum bile (ki Uzun yıllar Tempra kullanan biri olarak arka görüşü zayıf olan araçlara alışığım, ona rağmen rahatsız etti beni)

    Bu aracı babam bana danışmadan aldığı için şuan kullanmak durumundayım. Kötü bir araç demiyorum kesinlikle fakat bence özellikle Comfort modeli fiyatını haketmiyor.



    EDIT: Bir de yazmayı unutmuşum, beni en çok rahatsız eden olay ise güneş vurduğu zaman ön camın içerideki neredeyse herşeyi yansıtması. Havalandırma - konsol v.b herşey camdan yansıyor. Fena halde rhatsız etti beni. Ön tarafın biraz fazla eğik olmasından kaynaklandığını düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vozer -- 23 Mart 2006; 13:12:45 >




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.