Şimdi Ara

focus tdci ghia mı 407 hdi mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
61
Cevap
0
Favori
2.521
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkdaşlar megane 1 kullanicisiyim, geçen gün focus ghia tdci ı test ettim, araç gerçekten istediğim her şeyi sundu, ama yakın fiyatta peugeot 407 hdi var alabileceğim, kullanan arkadaşlar varsa özellikle 1.6 dizelini yorumlarını bekliyorum.
    bu arada forumdaki focus fanatizminin neden kaynaklandığını anlamış oldum focus u test ederek. araç mükemmel ivmeleniyor, benzinlilieri özellikle ara hızlanmalarda aratmıyor, vites geçişleri mükemmel, aracı kullanırken hiç yabancılık çekmedim, tam bir sürücü otomobili. direksiyon sistemi başarılı, yalıtım tatminkar, ki hatta benim benzinli megane dan daha sessiz diyebilirim.
    407 1.6 hdi hakkındaki yorumlarını bekliyorum, aracın seriliği ve konforu focus a oranla ne durumda?



  • eğer üst donanımını alıcaksan bide s40 1.6 dizeli dene derim.49000 lira civarı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JackDaniels

    eğer üst donanımını alıcaksan bide s40 1.6 dizeli dene derim.49000 lira civarı.
    Focusu pek begenmedim acikcasi bende 407 icin arastirma yapiyorum 407 gayet seri bi araba zaten ayni motoru kullaniyorlar kaldirmama gibi birsey yok cunku 1750 rpmde 240 nm standart overboost ile 260 Nm tork war ses yalitimi iyi ve yol tutusu tatminkar.

    Comfort modelinde sinir bozucu ozelliklerin olmamasina ragmen(D sinifnda Hiz sabitleyici olmamasi ve arka orta kolcak olmamasi ayip.bence)


    Yani sira mukemmel bir gorunume sahip ve ayaga dusmemis olmamasi Su anda 43.650 comfort 48.650 ise executive

    Executive ise Bence gayet basarili donanimi tatmin edici.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AIRBOSS

    Focusu pek begenmedim acikcasi bende 407 icin arastirma yapiyorum 407 gayet seri bi araba zaten ayni motoru kullaniyorlar kaldirmama gibi birsey yok cunku 1750 rpmde 240 nm standart overboost ile 260 Nm tork war ses yalitimi iyi ve yol tutusu tatminkar.

    Comfort modelinde sinir bozucu ozelliklerin olmamasina ragmen(D sinifnda Hiz sabitleyici olmamasi ve arka orta kolcak olmamasi ayip.bence)


    Yani sira mukemmel bir gorunume sahip ve ayaga dusmemis olmamasi Su anda 43.650 comfort 48.650 ise executive

    Executive ise Bence gayet basarili donanimi tatmin edici.

    Alıntıları Göster
    407 yi düşünenler c5 e bakmanızı da tavsiye ederim hiç olmazsa lazım olunca araba jip oluveriyor :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: okyaypay

    407 yi düşünenler c5 e bakmanızı da tavsiye ederim hiç olmazsa lazım olunca araba jip oluveriyor :)

    Alıntıları Göster
    hocam focusla 407 karsılastırılmaz bile tabiki 407 hdi al...arabada yok yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ENIGMA

    hocam focusla 407 karsılastırılmaz bile tabiki 407 hdi al...arabada yok yok

    Alıntıları Göster
    JackDaniels arkadaşım sağ ol güzel araba önerdin ama, araç fiyat olarak beni aşmakta. ayrıca bulunduğum yer nedeni ile servis için başka bir şehire gitmem gerekir volvo s40 alirsam.

    okyaypay arkdaşım ben sedan arabaları beğeniyorum o yüzden listemde yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unutulanuzman

    JackDaniels arkadaşım sağ ol güzel araba önerdin ama, araç fiyat olarak beni aşmakta. ayrıca bulunduğum yer nedeni ile servis için başka bir şehire gitmem gerekir volvo s40 alirsam.

    okyaypay arkdaşım ben sedan arabaları beğeniyorum o yüzden listemde yok.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: unutulanuzman

    JackDaniels arkadaşım sağ ol güzel araba önerdin ama, araç fiyat olarak beni aşmakta. ayrıca bulunduğum yer nedeni ile servis için başka bir şehire gitmem gerekir volvo s40 alirsam.

    okyaypay arkdaşım ben sedan arabaları beğeniyorum o yüzden listemde yok.



    ama zaten 407 45000 lira.ama servis yüzündense ok haklısın.

    ayrıca 407 de sedan ama.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JackDaniels

    quote:

    Orjinalden alıntı: unutulanuzman

    JackDaniels arkadaşım sağ ol güzel araba önerdin ama, araç fiyat olarak beni aşmakta. ayrıca bulunduğum yer nedeni ile servis için başka bir şehire gitmem gerekir volvo s40 alirsam.

    okyaypay arkdaşım ben sedan arabaları beğeniyorum o yüzden listemde yok.



    ama zaten 407 45000 lira.ama servis yüzündense ok haklısın.

    ayrıca 407 de sedan ama.

    Alıntıları Göster
    Focus al.. Daha az basin agrir satarkende problem yasamazsin...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JackDaniels

    quote:

    Orjinalden alıntı: unutulanuzman

    JackDaniels arkadaşım sağ ol güzel araba önerdin ama, araç fiyat olarak beni aşmakta. ayrıca bulunduğum yer nedeni ile servis için başka bir şehire gitmem gerekir volvo s40 alirsam.

    okyaypay arkdaşım ben sedan arabaları beğeniyorum o yüzden listemde yok.



    ama zaten 407 45000 lira.ama servis yüzündense ok haklısın.

    ayrıca 407 de sedan ama.

    Alıntıları Göster
    Hayatımda hiç +1 gibi derin manaları olan cevaplar yazmadım. İçimde kalmasın;

    Jack Daniels +1905




  • Valla focus için yorum yapmıyacağım ama bugün 407 1.6 HDI 'ı incelemek için peugeot bayisine gittim. Bayide executive modelinden vardı. İyice inceledim. Arabadan karizma akıyor resmen. Çok fazla özellik var ancak tek eksiği executive modelinde bile xenon far yok. Onu opsiyonel olarak alabiliyorsun sanırım. Ama onun dışında C Segmentinde opsiyon olarak sunulan bidolu özellik var. Ve dış görünüm mükemmel. Hafta içi gel test sürüşü yap dediler bakalım zamanımı ayarlayabilirsem gidip kullanacağım.

    Astra dizel almayı düşünürken birden aklıma bir arkadaş sokuverdi 407 fikrini. Ama benim baktığım executive 'di oda 49000 ytl. Comfort 43500 ytl. Comfort yoktu, görmedim. Onun için bişey diyemiyeceğim.

    Ufak ama ilginç bir not, 407 'nin bagaj kapağını açma düğmesi çok ilginç bir yerde. arkadaki 407 yazısındaki 0'in içine basınca bagajı açıyorsun. Enteresan bir ayrıntı. Ortalama yakıt içinde 7.5 lt falan yakar dedi bayi. Tabi bu dediğim 1.6 HDI için.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mitril

    Valla focus için yorum yapmıyacağım ama bugün 407 1.6 HDI 'ı incelemek için peugeot bayisine gittim. Bayide executive modelinden vardı. İyice inceledim. Arabadan karizma akıyor resmen. Çok fazla özellik var ancak tek eksiği executive modelinde bile xenon far yok. Onu opsiyonel olarak alabiliyorsun sanırım. Ama onun dışında C Segmentinde opsiyon olarak sunulan bidolu özellik var. Ve dış görünüm mükemmel. Hafta içi gel test sürüşü yap dediler bakalım zamanımı ayarlayabilirsem gidip kullanacağım.

    Astra dizel almayı düşünürken birden aklıma bir arkadaş sokuverdi 407 fikrini. Ama benim baktığım executive 'di oda 49000 ytl. Comfort 43500 ytl. Comfort yoktu, görmedim. Onun için bişey diyemiyeceğim.

    Ufak ama ilginç bir not, 407 'nin bagaj kapağını açma düğmesi çok ilginç bir yerde. arkadaki 407 yazısındaki 0'in içine basınca bagajı açıyorsun. Enteresan bir ayrıntı. Ortalama yakıt içinde 7.5 lt falan yakar dedi bayi. Tabi bu dediğim 1.6 HDI için.
    focus fiyatına 407 alıyım koltuksuz olsun kıyas kabul etmez, karizması yeter 407 nin, aksesuarlara takılıp kalma evin önüne çekince 407'yi full+full olur...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mitril

    Valla focus için yorum yapmıyacağım ama bugün 407 1.6 HDI 'ı incelemek için peugeot bayisine gittim. Bayide executive modelinden vardı. İyice inceledim. Arabadan karizma akıyor resmen. Çok fazla özellik var ancak tek eksiği executive modelinde bile xenon far yok. Onu opsiyonel olarak alabiliyorsun sanırım. Ama onun dışında C Segmentinde opsiyon olarak sunulan bidolu özellik var. Ve dış görünüm mükemmel. Hafta içi gel test sürüşü yap dediler bakalım zamanımı ayarlayabilirsem gidip kullanacağım.

    Astra dizel almayı düşünürken birden aklıma bir arkadaş sokuverdi 407 fikrini. Ama benim baktığım executive 'di oda 49000 ytl. Comfort 43500 ytl. Comfort yoktu, görmedim. Onun için bişey diyemiyeceğim.

    Ufak ama ilginç bir not, 407 'nin bagaj kapağını açma düğmesi çok ilginç bir yerde. arkadaki 407 yazısındaki 0'in içine basınca bagajı açıyorsun. Enteresan bir ayrıntı. Ortalama yakıt içinde 7.5 lt falan yakar dedi bayi. Tabi bu dediğim 1.6 HDI için.
    valla açıkçası bende 407 ye çok baktım...yalnız abartıldığı gibi harika bi araba değil gözünüzde büyütmeyin bence...sadece önden çok güzel duruyo...hiç bişey diyemem ön tasarıma...başka tarafları pek oturamamış bu segmente...reklam filmindede sadece önünü gösteriodu...içine gelirsek beni hiç tatmin etmeyen bi tasarım ön konsol çok basit...direksiyon çok itici...ayrıca öyle abartılı bi donanımı da yok yani... şunu da söyliyim aynı fiyatlarda diye gittim bi de passat a baktım peugeottan sonra aynı gün...işte o zaman fark belli oluyo...dedim o neydi öyle ya passat ın gözünü seviyim...tabi bunların hepsi BENCE...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pegasuss

    valla açıkçası bende 407 ye çok baktım...yalnız abartıldığı gibi harika bi araba değil gözünüzde büyütmeyin bence...sadece önden çok güzel duruyo...hiç bişey diyemem ön tasarıma...başka tarafları pek oturamamış bu segmente...reklam filmindede sadece önünü gösteriodu...içine gelirsek beni hiç tatmin etmeyen bi tasarım ön konsol çok basit...direksiyon çok itici...ayrıca öyle abartılı bi donanımı da yok yani... şunu da söyliyim aynı fiyatlarda diye gittim bi de passat a baktım peugeottan sonra aynı gün...işte o zaman fark belli oluyo...dedim o neydi öyle ya passat ın gözünü seviyim...tabi bunların hepsi BENCE...

    Alıntıları Göster
    Bir arabasını çok seven Focus II kullanıcısı olarak ikisi arasında 407 öneririm. Ben de içine oturduğumda hiç keyif almamıştım ama dışarıdan bakanlar için diyorsan Focus'tan daha iyi. Zaten yazılarımdan hatırlayanlar araba alırken Focus'la 407 arasında kalmıştım. 407'yi elemedim Focus'u seçtim gibi bir şey. Focus'u seçmemdeki en büyük iki etken Focus'un yeni kasa değiştirmiş olması ve 407'nin de koltuğuna oturduğumda iyi hissetmemem. Yani insan dış görünümünden dolayı çok büyük beklentiyle oturuyor ama sıradanlık görünce rahatsız oluyor. Bu 407'nin negatif bir yönü değil fazla pozitif yöne sahip olması.

    Ayrıca Focus 407'den daha iyi ivmelenir, aynı motorken ikisinin de ağırlıklarını karşılaştırın. Son söz olarak dışarıdan sükse istiyorsan 407, içerden zevk istiyorsan Focus.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TRCaPiTaL

    Bir arabasını çok seven Focus II kullanıcısı olarak ikisi arasında 407 öneririm. Ben de içine oturduğumda hiç keyif almamıştım ama dışarıdan bakanlar için diyorsan Focus'tan daha iyi. Zaten yazılarımdan hatırlayanlar araba alırken Focus'la 407 arasında kalmıştım. 407'yi elemedim Focus'u seçtim gibi bir şey. Focus'u seçmemdeki en büyük iki etken Focus'un yeni kasa değiştirmiş olması ve 407'nin de koltuğuna oturduğumda iyi hissetmemem. Yani insan dış görünümünden dolayı çok büyük beklentiyle oturuyor ama sıradanlık görünce rahatsız oluyor. Bu 407'nin negatif bir yönü değil fazla pozitif yöne sahip olması.

    Ayrıca Focus 407'den daha iyi ivmelenir, aynı motorken ikisinin de ağırlıklarını karşılaştırın. Son söz olarak dışarıdan sükse istiyorsan 407, içerden zevk istiyorsan Focus.

    Alıntıları Göster
    Hocalar 407 ile Focus aynı segmentte aynı sınıfta değiller bildiğim kadarıyla. Focusla 307 kıyaslamak lazım bence.
    Bu ikisi dersen ben 407 derim kesinlikle . Araba çok şık gözüküyor özelliklede siyahı...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: byurt

    Hocalar 407 ile Focus aynı segmentte aynı sınıfta değiller bildiğim kadarıyla. Focusla 307 kıyaslamak lazım bence.
    Bu ikisi dersen ben 407 derim kesinlikle . Araba çok şık gözüküyor özelliklede siyahı...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: byurt

    Hocalar 407 ile Focus aynı segmentte aynı sınıfta değiller bildiğim kadarıyla. Focusla 307 kıyaslamak lazım bence.
    Bu ikisi dersen ben 407 derim kesinlikle . Araba çok şık gözüküyor özelliklede siyahı...


    Hayir degil biri C sinifi biri d sinifi

    Euro N cap de Large Family Cars olarak geciyor 407
    Small family cars olarak ta focus geciyor.


    Ben de Nedense Focustan keyif alamadim yaw/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: byurt

    Hocalar 407 ile Focus aynı segmentte aynı sınıfta değiller bildiğim kadarıyla. Focusla 307 kıyaslamak lazım bence.
    Bu ikisi dersen ben 407 derim kesinlikle . Araba çok şık gözüküyor özelliklede siyahı...

    Alıntıları Göster
    o zaman 407 ile ford mondeo yumu karsilastirmak lazim?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cela Soylu

    o zaman 407 ile ford mondeo yumu karsilastirmak lazim?

    Alıntıları Göster
    ben de bilmekteyim bu iki aracın aynı segmentte olmadığını, ama fiyat olarak yakın oldukları için bu kıyasa girdim, pegasuss arkadaşım passat demiş, kesinlikle hak veriyorum passat çok güzel bir seçenek ama maalesef DİZEL almam gerekiyor. bakanlar için araba almam zaten, sürücüyüm. bir de merak ettiğim bir konu : 407 de A sütunları çok eğik bir şekilde konumlandırılmış, aynı şekilde 307 kullanmıştım ve beni rahatsız etmişti köşeleri dönerken.
    mümkünse bu iki aracı test eden arkadaşlar da yorum yaparsa çok daha iyi olacaktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: unutulanuzman

    ben de bilmekteyim bu iki aracın aynı segmentte olmadığını, ama fiyat olarak yakın oldukları için bu kıyasa girdim, pegasuss arkadaşım passat demiş, kesinlikle hak veriyorum passat çok güzel bir seçenek ama maalesef DİZEL almam gerekiyor. bakanlar için araba almam zaten, sürücüyüm. bir de merak ettiğim bir konu : 407 de A sütunları çok eğik bir şekilde konumlandırılmış, aynı şekilde 307 kullanmıştım ve beni rahatsız etmişti köşeleri dönerken.
    mümkünse bu iki aracı test eden arkadaşlar da yorum yaparsa çok daha iyi olacaktır.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: unutulanuzman

    ben de bilmekteyim bu iki aracın aynı segmentte olmadığını, ama fiyat olarak yakın oldukları için bu kıyasa girdim, pegasuss arkadaşım passat demiş, kesinlikle hak veriyorum passat çok güzel bir seçenek ama maalesef DİZEL almam gerekiyor. bakanlar için araba almam zaten, sürücüyüm. bir de merak ettiğim bir konu : 407 de A sütunları çok eğik bir şekilde konumlandırılmış, aynı şekilde 307 kullanmıştım ve beni rahatsız etmişti köşeleri dönerken.
    mümkünse bu iki aracı test eden arkadaşlar da yorum yaparsa çok daha iyi olacaktır.


    A sutunu egik Olmasi virajli yollarda ufak tefek problem acabilr cunku bende egi a stunlu Zafira kullaniyorum Orman yollarinda fln gercekten gorusu engelledigi oluyor bu arada bakanlar icin almiyorsun arabayi tabiki ancak yinede guzel gorunmesini istersin kanimca.Dizel Olarak PSA nin urettigi bu motor gayet basarili.





    Resim koyayim bare senlensin biraz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: unutulanuzman

    JackDaniels arkadaşım sağ ol güzel araba önerdin ama, araç fiyat olarak beni aşmakta. ayrıca bulunduğum yer nedeni ile servis için başka bir şehire gitmem gerekir volvo s40 alirsam.

    okyaypay arkdaşım ben sedan arabaları beğeniyorum o yüzden listemde yok.

    Alıntıları Göster
    c5de sedan zaten c4 sandın heralde


    quote:

    Orjinalden alıntı: unutulanuzman

    JackDaniels arkadaşım sağ ol güzel araba önerdin ama, araç fiyat olarak beni aşmakta. ayrıca bulunduğum yer nedeni ile servis için başka bir şehire gitmem gerekir volvo s40 alirsam.

    okyaypay arkdaşım ben sedan arabaları beğeniyorum o yüzden listemde yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TRCaPiTaL

    Bir arabasını çok seven Focus II kullanıcısı olarak ikisi arasında 407 öneririm. Ben de içine oturduğumda hiç keyif almamıştım ama dışarıdan bakanlar için diyorsan Focus'tan daha iyi. Zaten yazılarımdan hatırlayanlar araba alırken Focus'la 407 arasında kalmıştım. 407'yi elemedim Focus'u seçtim gibi bir şey. Focus'u seçmemdeki en büyük iki etken Focus'un yeni kasa değiştirmiş olması ve 407'nin de koltuğuna oturduğumda iyi hissetmemem. Yani insan dış görünümünden dolayı çok büyük beklentiyle oturuyor ama sıradanlık görünce rahatsız oluyor. Bu 407'nin negatif bir yönü değil fazla pozitif yöne sahip olması.

    Ayrıca Focus 407'den daha iyi ivmelenir, aynı motorken ikisinin de ağırlıklarını karşılaştırın. Son söz olarak dışarıdan sükse istiyorsan 407, içerden zevk istiyorsan Focus.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: TRCaPiTaL

    Bir arabasını çok seven Focus II kullanıcısı olarak ikisi arasında 407 öneririm. Ben de içine oturduğumda hiç keyif almamıştım ama dışarıdan bakanlar için diyorsan Focus'tan daha iyi. Zaten yazılarımdan hatırlayanlar araba alırken Focus'la 407 arasında kalmıştım. 407'yi elemedim Focus'u seçtim gibi bir şey. Focus'u seçmemdeki en büyük iki etken Focus'un yeni kasa değiştirmiş olması ve 407'nin de koltuğuna oturduğumda iyi hissetmemem. Yani insan dış görünümünden dolayı çok büyük beklentiyle oturuyor ama sıradanlık görünce rahatsız oluyor. Bu 407'nin negatif bir yönü değil fazla pozitif yöne sahip olması.

    Ayrıca Focus 407'den daha iyi ivmelenir, aynı motorken ikisinin de ağırlıklarını karşılaştırın. Son söz olarak dışarıdan sükse istiyorsan 407, içerden zevk istiyorsan Focus.


    Ondan ziyade sen 407 alsaydın kullanımı biraz daha zor olurdu ve herkes ona BABASININ ARABASI gözüyle bakardı....

    Genç adama Focus daha iyi gibi...




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.