Şimdi Ara

OPEL ASTRA 1.3 CDTİ EASYTRONİC ENJOY NASILDIR ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
23.504
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • OPEL ASTRA 1.3 CDTİ EASYTRONİC ENJOY (ELEGANCE PAKETLİ) NASILDIR ?
    Fiyatı yaklaşık 41.000 ytl. ye geliyor. Acaba ani hızlanması, vites geçişi, arıza çıkarma ihitmali, yol tutuşu, 2. eli, yedek parça ücretleri ve ortalama yakıt sarfiyatı nedir ?
    Kullanan arkadaşlar var mı ?
    Tavsiye edermisiniz ?
    Özellikle de esaytronic konusunda farklı eleştiriler de duydum. Bide easytronic aynı zamanda düz vites olarakda kullanılabiliyor mu ?



  • BİLDİĞİM KADARIYLA 1.3 TURBO DİZEL MOTORU PERFORMANS SORUNU YARATMAMAKLA BİRLİKTE OLDUKCADA TASARRUFLU BİR ARAÇ (DİĞER ASTRA'LARA GÖRE) FAKAT BEN OLSAM 41000 YTL YE 2009 MODEL SIFIR ALACAĞIMA 2007-2008 MODEL 15-20.000KM DE İKİNCİ ELİNİ ALIRDIM EN AZ 10 BİNLİRA CEBİMDE KALIRDI
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fakir-bir-kul

    BİLDİĞİM KADARIYLA 1.3 TURBO DİZEL MOTORU PERFORMANS SORUNU YARATMAMAKLA BİRLİKTE OLDUKCADA TASARRUFLU BİR ARAÇ (DİĞER ASTRA'LARA GÖRE) FAKAT BEN OLSAM 41000 YTL YE 2009 MODEL SIFIR ALACAĞIMA 2007-2008 MODEL 15-20.000KM DE İKİNCİ ELİNİ ALIRDIM EN AZ 10 BİNLİRA CEBİMDE KALIRDI
    quote:

    Orjinalden alıntı: URBAN_ROCK

    BİLDİĞİM KADARIYLA 1.3 TURBO DİZEL MOTORU PERFORMANS SORUNU YARATMAMAKLA BİRLİKTE OLDUKCADA TASARRUFLU BİR ARAÇ (DİĞER ASTRA'LARA GÖRE) FAKAT BEN OLSAM 41000 YTL YE 2009 MODEL SIFIR ALACAĞIMA 2007-2008 MODEL 15-20.000KM DE İKİNCİ ELİNİ ALIRDIM EN AZ 10 BİNLİRA CEBİMDE KALIRDI


    +1001
  • quote:

    Orijinalden alıntı: forbest

    quote:

    Orjinalden alıntı: URBAN_ROCK

    BİLDİĞİM KADARIYLA 1.3 TURBO DİZEL MOTORU PERFORMANS SORUNU YARATMAMAKLA BİRLİKTE OLDUKCADA TASARRUFLU BİR ARAÇ (DİĞER ASTRA'LARA GÖRE) FAKAT BEN OLSAM 41000 YTL YE 2009 MODEL SIFIR ALACAĞIMA 2007-2008 MODEL 15-20.000KM DE İKİNCİ ELİNİ ALIRDIM EN AZ 10 BİNLİRA CEBİMDE KALIRDI


    +1001

    Alıntıları Göster
    HEM DİZEL HEMDE OTOMATİK OLAN BİR ARACIN 2. ELİNİ ALMAK NE KADAR MANTIKLI OLUR ACABA ?
    YANİ ARIZA VE MASRAF ÇIKARMA ANLAMINDA DİYORUM




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhand09

    HEM DİZEL HEMDE OTOMATİK OLAN BİR ARACIN 2. ELİNİ ALMAK NE KADAR MANTIKLI OLUR ACABA ?
    YANİ ARIZA VE MASRAF ÇIKARMA ANLAMINDA DİYORUM

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: oguzhand09

    HEM DİZEL HEMDE OTOMATİK OLAN BİR ARACIN 2. ELİNİ ALMAK NE KADAR MANTIKLI OLUR ACABA ?
    YANİ ARIZA VE MASRAF ÇIKARMA ANLAMINDA DİYORUM


    1-2 yaşında olsun
    max 15-20 bin kilometrede olsun
    bakımlı ve hatasız olsun
    garantisi devam etsin
    aşağı yukarıda 7-10 bin ytl cebinde kalsın (bu memlekette en mantıklısı bence bu)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: forbest

    quote:

    Orjinalden alıntı: oguzhand09

    HEM DİZEL HEMDE OTOMATİK OLAN BİR ARACIN 2. ELİNİ ALMAK NE KADAR MANTIKLI OLUR ACABA ?
    YANİ ARIZA VE MASRAF ÇIKARMA ANLAMINDA DİYORUM


    1-2 yaşında olsun
    max 15-20 bin kilometrede olsun
    bakımlı ve hatasız olsun
    garantisi devam etsin
    aşağı yukarıda 7-10 bin ytl cebinde kalsın (bu memlekette en mantıklısı bence bu)


    Alıntıları Göster
    Bakımlı ve temizini bulabilirsem tabiki çok mantıklı olur.
    aksi halde önceden başıma geldiği gibi, tamirciden çıkmamak ve her gün tamire para dökmek ne kadar mantıklı olur ki




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhand09

    Bakımlı ve temizini bulabilirsem tabiki çok mantıklı olur.
    aksi halde önceden başıma geldiği gibi, tamirciden çıkmamak ve her gün tamire para dökmek ne kadar mantıklı olur ki

    Alıntıları Göster
    önce temiz 2. el araştırması yaparsın kafana göre bulamazsan zaten 0 tabiki mantıklı (0 km en az 5 yıl kullanmak durumunda mantıklı)
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Ford mondeo 1.6 tdci nasıldır?
    13 yıl önce açıldı
    OPEL ASTRA 1,6 ENJOY EASYTRONİC
    17 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: forbest

    önce temiz 2. el araştırması yaparsın kafana göre bulamazsan zaten 0 tabiki mantıklı (0 km en az 5 yıl kullanmak durumunda mantıklı)

    Alıntıları Göster
    ok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhand09

    ok

    Alıntıları Göster
    Bence çok iyi bir araba.

    Bana göre tek avantajı, rakibi bazı dizellerden biraz daha düşük performansı ama o açığı da az yakıt tüketimi ile kapatıyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: oguzhand09


    OPEL ASTRA 1.3 CDTİ EASYTRONİC ENJOY (ELEGANCE PAKETLİ) NASILDIR ?
    Fiyatı yaklaşık 41.000 ytl. ye geliyor. Acaba ani hızlanması, vites geçişi, arıza çıkarma ihitmali, yol tutuşu, 2. eli, yedek parça ücretleri ve ortalama yakıt sarfiyatı nedir ?
    Kullanan arkadaşlar var mı ?
    Tavsiye edermisiniz ?
    Özellikle de esaytronic konusunda farklı eleştiriler de duydum. Bide easytronic aynı zamanda düz vites olarakda kullanılabiliyor mu ?

    Kısaca (!) açıklamaya çalışayım efenim aracı.

    1. 41.000 gibi bir fiyat? Cosmo'dan pek farkı kalmıyor. Cosmo'nun fiyatı nedir?
    2. Ahım şahım performans bekleme. Ama araba gitmiyo da deme. Ne çok performanslı ne ölü bir araç. Orta şeker bişey.
    3. Vites geçişine daha sonra gelecem.
    4. Arıza çıkarma ihtimali? Eğer ki makyajdan önce deseydin %40 - 50 derdim. Şimdi aşırı büyük sorunu yok. Eh bildiğim kadarıyla küçük sorunu da pek yok.
    5. Yol tutuşu Focus ile kafa kafayadır. Lotus ile bir yerinde destek aldıydı sanırım ama hatırlamadım şimdi.
    6. 2. eli? Şimdi alsam yarın pazara koysan satamazsın pek. Piyasada para yok. Şaka tabiki. Ortalama 1 hafta gibi bir sürede satarsın. O da gayet normal bir süre bence. 6 ay boyunca bi araç sattığımızı düşünürsem eğer 1 hafta 1 gün gibi bişey benim için.
    7. Yedek parçası garanti bitene kadar eh işte denir cinsten. Garanti bittikten sonra Hasan Usta ya da Mehmet ustadan temin edebilirsin.

    Ben 1.6 105 HP olanını kullanıyorum. Canavar mübarek. 150 Nm tork var bende. Seninkinde 200 NM. Ara hızlanmalarda aracı kontrolümden dolayı üzmedi daha. Gerçi kontrol dediğim gazı döşemeye yapıştırmam. Haliyle üzmüyor.

    Gelelim easytronic konusuna.

    Şu ana kadar yapılan tüm yorumları unut.

    1 senedir Astra easytronic kullanan biri olarak forumda övdüğümde sövdüğümde oldu bu arabayı.

    Diyeceklerime kulak daha doğrusu göz ver oku.

    Ama hepsinden önce bu vitesin otomatikleştirilmiş düz vites olduğunu sakın unutma. Düz vitesin debriyajsız halidir bu. Baskı balatası vardır. Zamanı geldiğinde baskı balata da değiştirirsin.

    Vites geçişleri berbat diyim. Düz viteste sarsıntı olurya hani geçişlerde onun gibi. Ama bunun yanında düz vitesten az yaktığı da söyleniyor. Çünkü araç zorlanmadan kendisi uygun devrinde değiştiriyor vitesini. Benzinli Astra otomatik ile 7.5 litre şehir içinde yaktım diyorum kimse inanmıyo mesela bana.

    Otomatik olduğu için sport tuşu olacaktır. Sport tuşu gazın hassasiyetini, direksiyon tepkilerini daha iyi algılar. Yani spor bi sürüş sağlamaya yarıyor. Yüksek devirde vites değiştirir. Yüksek devirde değiştirdiği için düz vites gibi düşünülebilir. Aynı zamanda düz viteste de yüksek devirde değiştirebilirsin.

    Gazı döşemeye yapıştırırsan eğer vites geçişleri felaket derecede olur onu belirteyim. Çok sarsar. Ama yok sakin kullanırım dersen sarsıntıya bu aracı kullananlar olarak ufak bi çözüm bulduk diyebiliriz. Araç vites değiştireceği deviri belli ediyor zaten. Ortalama 2000 ile 2750 devir arasında vites değiştiriyor. Vites değiştireceği zaman ayağını hafiften gazdan çektiğinde üst vitese geçtiğinde sarsıntıyı hissetmiyoruz genelde.

    Sorun çıkartırmı? Bizdeki ilk çıktığı sene alınan bir araç. Daha bir sorunu olmadı bize. makyajdan sonra bütün sorunlarını da düzelttiler.

    Düz olarakta kullanabiliyoruz aracı. Ben devir kesiciye kadar yüklendim mesela. Vites kolunu yukarı iteklediğinde üst vites geri çektiğinde alt vitese geçer. İlk çalıştırmada standart olarak N yani boşta olur. Sola çektiğinde A1 yani otomatik ikinci defa sola çektiğinde M1 konumuna geçer. Bu da manuel olarak sizin vites değiştirmenizi sağlar. Sağa doğru iteklediğinizde boşa alırsınız. Sağ geri yaptığınızda geri vitese geçersiniz.

    Vitesin yanında kar simgesi var. O da karlı havada aracı kaldırabilmeye yarar. 1. viteste değil 2. viteste kaldırır o tuşa bastığınızda.

    Elegance pakette senin yapacağın sadece arabaya oturduğunda çalıştırmak vitesi sola çekmek el frenini indirip gaza basmak. Başka bişey yapma. Çünkü elegance pakette yağmur ve far sensörü var. Yağmur yağdığında silecekler otomatik açılıyor. Far sensörüyle akşam aracı çalıştırır çalıştırmaz otomatik olarak yanıyor. Kontağı kapattığında sönmüyor. Anahtarı kontaktan çekince sönüyor.

    Çok mu uzun yazdım ne.

    Unutmadan söyleyim. Bu araç 1248 CC yani 1.2 Palio ile aynı vergiyi veriyorsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ünal -- 24 Kasım 2008; 1:25:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ünal

    quote:

    Orjinalden alıntı: oguzhand09


    OPEL ASTRA 1.3 CDTİ EASYTRONİC ENJOY (ELEGANCE PAKETLİ) NASILDIR ?
    Fiyatı yaklaşık 41.000 ytl. ye geliyor. Acaba ani hızlanması, vites geçişi, arıza çıkarma ihitmali, yol tutuşu, 2. eli, yedek parça ücretleri ve ortalama yakıt sarfiyatı nedir ?
    Kullanan arkadaşlar var mı ?
    Tavsiye edermisiniz ?
    Özellikle de esaytronic konusunda farklı eleştiriler de duydum. Bide easytronic aynı zamanda düz vites olarakda kullanılabiliyor mu ?

    Kısaca (!) açıklamaya çalışayım efenim aracı.

    1. 41.000 gibi bir fiyat? Cosmo'dan pek farkı kalmıyor. Cosmo'nun fiyatı nedir?
    2. Ahım şahım performans bekleme. Ama araba gitmiyo da deme. Ne çok performanslı ne ölü bir araç. Orta şeker bişey.
    3. Vites geçişine daha sonra gelecem.
    4. Arıza çıkarma ihtimali? Eğer ki makyajdan önce deseydin %40 - 50 derdim. Şimdi aşırı büyük sorunu yok. Eh bildiğim kadarıyla küçük sorunu da pek yok.
    5. Yol tutuşu Focus ile kafa kafayadır. Lotus ile bir yerinde destek aldıydı sanırım ama hatırlamadım şimdi.
    6. 2. eli? Şimdi alsam yarın pazara koysan satamazsın pek. Piyasada para yok. Şaka tabiki. Ortalama 1 hafta gibi bir sürede satarsın. O da gayet normal bir süre bence. 6 ay boyunca bi araç sattığımızı düşünürsem eğer 1 hafta 1 gün gibi bişey benim için.
    7. Yedek parçası garanti bitene kadar eh işte denir cinsten. Garanti bittikten sonra Hasan Usta ya da Mehmet ustadan temin edebilirsin.

    Ben 1.6 105 HP olanını kullanıyorum. Canavar mübarek. 150 Nm tork var bende. Seninkinde 200 NM. Ara hızlanmalarda aracı kontrolümden dolayı üzmedi daha. Gerçi kontrol dediğim gazı döşemeye yapıştırmam. Haliyle üzmüyor.

    Gelelim easytronic konusuna.

    Şu ana kadar yapılan tüm yorumları unut.

    1 senedir Astra easytronic kullanan biri olarak forumda övdüğümde sövdüğümde oldu bu arabayı.

    Diyeceklerime kulak daha doğrusu göz ver oku.

    Ama hepsinden önce bu vitesin otomatikleştirilmiş düz vites olduğunu sakın unutma. Düz vitesin debriyajsız halidir bu. Baskı balatası vardır. Zamanı geldiğinde baskı balata da değiştirirsin.

    Vites geçişleri berbat diyim. Düz viteste sarsıntı olurya hani geçişlerde onun gibi. Ama bunun yanında düz vitesten az yaktığı da söyleniyor. Çünkü araç zorlanmadan kendisi uygun devrinde değiştiriyor vitesini. Benzinli Astra otomatik ile 7.5 litre şehir içinde yaktım diyorum kimse inanmıyo mesela bana.

    Otomatik olduğu için sport tuşu olacaktır. Sport tuşu gazın hassasiyetini, direksiyon tepkilerini daha iyi algılar. Yani spor bi sürüş sağlamaya yarıyor. Yüksek devirde vites değiştirir. Yüksek devirde değiştirdiği için düz vites gibi düşünülebilir. Aynı zamanda düz viteste de yüksek devirde değiştirebilirsin.

    Gazı döşemeye yapıştırırsan eğer vites geçişleri felaket derecede olur onu belirteyim. Çok sarsar. Ama yok sakin kullanırım dersen sarsıntıya bu aracı kullananlar olarak ufak bi çözüm bulduk diyebiliriz. Araç vites değiştireceği deviri belli ediyor zaten. Ortalama 2000 ile 2750 devir arasında vites değiştiriyor. Vites değiştireceği zaman ayağını hafiften gazdan çektiğinde üst vitese geçtiğinde sarsıntıyı hissetmiyoruz genelde.

    Sorun çıkartırmı? Bizdeki ilk çıktığı sene alınan bir araç. Daha bir sorunu olmadı bize. makyajdan sonra bütün sorunlarını da düzelttiler.

    Düz olarakta kullanabiliyoruz aracı. Ben devir kesiciye kadar yüklendim mesela. Vites kolunu yukarı iteklediğinde üst vites geri çektiğinde alt vitese geçer. İlk çalıştırmada standart olarak N yani boşta olur. Sola çektiğinde A1 yani otomatik ikinci defa sola çektiğinde M1 konumuna geçer. Bu da manuel olarak sizin vites değiştirmenizi sağlar. Sağa doğru iteklediğinizde boşa alırsınız. Sağ geri yaptığınızda geri vitese geçersiniz.

    Vitesin yanında kar simgesi var. O da karlı havada aracı kaldırabilmeye yarar. 1. viteste değil 2. viteste kaldırır o tuşa bastığınızda.

    Elegance pakette senin yapacağın sadece arabaya oturduğunda çalıştırmak vitesi sola çekmek el frenini indirip gaza basmak. Başka bişey yapma. Çünkü elegance pakette yağmur ve far sensörü var. Yağmur yağdığında silecekler otomatik açılıyor. Far sensörüyle akşam aracı çalıştırır çalıştırmaz otomatik olarak yanıyor. Kontağı kapattığında sönmüyor. Anahtarı kontaktan çekince sönüyor.

    Çok mu uzun yazdım ne.

    Unutmadan söyleyim. Bu araç 1248 CC yani 1.2 Palio ile aynı vergiyi veriyorsun.
    arkadaş zaten anlatmış gerekli bilgileri bi ufak ilavede ben yapayım,

    dizel easytronik vites bayır çıkışlarında ve sollamalarda bazen bocalayıp yanlış viteste kalabiliyor, manuel müdahaleler gerekiyor, bzen beni zor durumda bıraktığı oldu

    bu tip otomatikleştirilmiş düz viteslerin hepsinde aynı sorunlar var, o yüzden dizel ve otomatik kriterini en iyi birleştiren bence cee'd. çünkü hem daha güçlü (115 hp) hem daha torklu (240) hemde en önelisi tam otomatik vites, en dolusu bile 39 falan sanırım. ayrıca astranın en fazal 2 sene ömrü kaldığını da unutmamak gerekir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: forbest

    quote:

    Orjinalden alıntı: oguzhand09

    HEM DİZEL HEMDE OTOMATİK OLAN BİR ARACIN 2. ELİNİ ALMAK NE KADAR MANTIKLI OLUR ACABA ?
    YANİ ARIZA VE MASRAF ÇIKARMA ANLAMINDA DİYORUM


    1-2 yaşında olsun
    max 15-20 bin kilometrede olsun
    bakımlı ve hatasız olsun
    garantisi devam etsin
    aşağı yukarıda 7-10 bin ytl cebinde kalsın (bu memlekette en mantıklısı bence bu)


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: forbest


    quote:

    Orjinalden alıntı: oguzhand09

    HEM DİZEL HEMDE OTOMATİK OLAN BİR ARACIN 2. ELİNİ ALMAK NE KADAR MANTIKLI OLUR ACABA ?
    YANİ ARIZA VE MASRAF ÇIKARMA ANLAMINDA DİYORUM


    1-2 yaşında olsun
    max 15-20 bin kilometrede olsun
    bakımlı ve hatasız olsun
    garantisi devam etsin
    aşağı yukarıda 7-10 bin ytl cebinde kalsın (bu memlekette en mantıklısı bence bu)




    Tam benim araç alma mantığım..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The_BUTZ

    arkadaş zaten anlatmış gerekli bilgileri bi ufak ilavede ben yapayım,

    dizel easytronik vites bayır çıkışlarında ve sollamalarda bazen bocalayıp yanlış viteste kalabiliyor, manuel müdahaleler gerekiyor, bzen beni zor durumda bıraktığı oldu

    bu tip otomatikleştirilmiş düz viteslerin hepsinde aynı sorunlar var, o yüzden dizel ve otomatik kriterini en iyi birleştiren bence cee'd. çünkü hem daha güçlü (115 hp) hem daha torklu (240) hemde en önelisi tam otomatik vites, en dolusu bile 39 falan sanırım. ayrıca astranın en fazal 2 sene ömrü kaldığını da unutmamak gerekir

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: The_BUTZ

    arkadaş zaten anlatmış gerekli bilgileri bi ufak ilavede ben yapayım,

    dizel easytronik vites bayır çıkışlarında ve sollamalarda bazen bocalayıp yanlış viteste kalabiliyor, manuel müdahaleler gerekiyor, bzen beni zor durumda bıraktığı oldu

    bu tip otomatikleştirilmiş düz viteslerin hepsinde aynı sorunlar var, o yüzden dizel ve otomatik kriterini en iyi birleştiren bence cee'd. çünkü hem daha güçlü (115 hp) hem daha torklu (240) hemde en önelisi tam otomatik vites, en dolusu bile 39 falan sanırım. ayrıca astranın en fazal 2 sene ömrü kaldığını da unutmamak gerekir




    ceed dediğiniz hangi araçtır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhand09

    quote:

    Orjinalden alıntı: The_BUTZ

    arkadaş zaten anlatmış gerekli bilgileri bi ufak ilavede ben yapayım,

    dizel easytronik vites bayır çıkışlarında ve sollamalarda bazen bocalayıp yanlış viteste kalabiliyor, manuel müdahaleler gerekiyor, bzen beni zor durumda bıraktığı oldu

    bu tip otomatikleştirilmiş düz viteslerin hepsinde aynı sorunlar var, o yüzden dizel ve otomatik kriterini en iyi birleştiren bence cee'd. çünkü hem daha güçlü (115 hp) hem daha torklu (240) hemde en önelisi tam otomatik vites, en dolusu bile 39 falan sanırım. ayrıca astranın en fazal 2 sene ömrü kaldığını da unutmamak gerekir




    ceed dediğiniz hangi araçtır

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: oguzhand09


    ceed dediğiniz hangi araçtır




    http://www.kia.com.tr/ceed/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yataghan

    quote:

    Orjinalden alıntı: oguzhand09


    ceed dediğiniz hangi araçtır




    http://www.kia.com.tr/ceed/

    Alıntıları Göster
    Yeni kasa astra bu yaz çıkıyor avrupa'da sedanın zamanı daha var




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GöKHaN 35

    Yeni kasa astra bu yaz çıkıyor avrupa'da sedanın zamanı daha var

    Alıntıları Göster
    1 yıllık bir astra al ve garanti uzatma yap al sana 3 yıl garantili astra
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ThE GaSeS

    1 yıllık bir astra al ve garanti uzatma yap al sana 3 yıl garantili astra

    Alıntıları Göster
    Astranın 1 yıl ömrü kaldı bildiğim kadarıyla.
    Ayrıca 308 peugeot a olan güvensizlikten dolayı biraz soru işareti yaratsada güçlü sarsıntısız motoru astradan daha iyi olan vites geçişleri daha uygun olan fiyatı ve çok daha yeni olan model güncellemesiyle bana göre düşünülmesi gereken bir seçenek.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: froster2006

    Astranın 1 yıl ömrü kaldı bildiğim kadarıyla.
    Ayrıca 308 peugeot a olan güvensizlikten dolayı biraz soru işareti yaratsada güçlü sarsıntısız motoru astradan daha iyi olan vites geçişleri daha uygun olan fiyatı ve çok daha yeni olan model güncellemesiyle bana göre düşünülmesi gereken bir seçenek.

    Alıntıları Göster
    Bu konuda başka bilgi verecek arkadaş yok mu ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhand09

    Bu konuda başka bilgi verecek arkadaş yok mu ?

    Alıntıları Göster
    oguzhan09,
    sana çok ciddi bir bilgi veriyorum;
    eğer aracını şirket adına (vergi levhası ) alabilirsen, 3000 lira indirim yapıyorlar. bayilere sor F2 ile verinde. böylece 41000 lik aracı 38000 e almış olacaksın ve fiyat performans olarak en iyi tercihi yapmış olarak. gönül rahatlığı ile kaliteli bir araca bineceksin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzdag

    oguzhan09,
    sana çok ciddi bir bilgi veriyorum;
    eğer aracını şirket adına (vergi levhası ) alabilirsen, 3000 lira indirim yapıyorlar. bayilere sor F2 ile verinde. böylece 41000 lik aracı 38000 e almış olacaksın ve fiyat performans olarak en iyi tercihi yapmış olarak. gönül rahatlığı ile kaliteli bir araca bineceksin

    Alıntıları Göster
    bugün bana verilen fiyat 2.araç ve vergi levhası indirimi dahil . 37.200 YTL
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.