Şimdi Ara

'Focus Titanium & Fluence Privilege' Hangisi? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
82
Cevap
0
Favori
13.387
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba
    Focus 2,5 titanyum modelinde koltuklardan rahatsız olan var mı ? trend ya da collection model bir focus II ye bindim. ön koltuklardaki yan çıkıntılar rahatsız etti. sürücüye sordum o da rahatsız olduğunu söyledi. bu konuda fikri olan var mı ??
  • focus II ve fluence kullanan arkadaş var mı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yuci

    sevmediğiniz kişileri arka tarafa oturtup kendini zindanda hissetmesi sağlamak istiyorsanız fluence derim

    en doğru yorum budur...

    focus çok kasvetli bir araç...yolcu diz ve baş mesafesi olsun, sert süspansiyonları olsun, içeri aldığı ses olsun konfordan çok uzak..
  • konu virajsa mantıklı tehlikesiz hızlarla girip sorun yaşamadan çıkmak isterim. fluence bunu sağlayamayacak kadar kötü mü ?
  • Focus
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Casnecc

    Focus

    o kadar iyi mi gerçekten tartışılmaz mı :)
  • fluence in dci leri varken benzinli almak sanırım aptallık olur biraz 2.elde. focus un mk2 si iddalı değil tasarım fukarası, estetik olarak renault 9 ile yarışıyor, fluence in karşısında tek artısı yol tutuş olabilir. fakat mk3 focus vs fluence diyorsanız. renault yu bilen ve focus un her donanımlısını kullanmış biri olarak kesinlikle focus. benzinli dizel donanımlı donanımsız her türlü focus mk3 alınır bence. tabi bagaj çok önemli değilse.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: prorocker

    fluence in dci leri varken benzinli almak sanırım aptallık olur biraz 2.elde. focus un mk2 si iddalı değil tasarım fukarası, estetik olarak renault 9 ile yarışıyor, fluence in karşısında tek artısı yol tutuş olabilir. fakat mk3 focus vs fluence diyorsanız. renault yu bilen ve focus un her donanımlısını kullanmış biri olarak kesinlikle focus. benzinli dizel donanımlı donanımsız her türlü focus mk3 alınır bence. tabi bagaj çok önemli değilse.

    merhaba
    bagaj benim için çok önemli bir kriter. focus III bagaj hacmini tanımlayabileceğim tek kelime SKANDAL !! focus 2 makyajlı kasa titanyum kullandınız mı ? flunece 1.5 dci privilige ile kıyaslayabilir misiniz? bu ikisini kullanma şansınız oldu mu. 2011 model titanyum ile 2012 model flu arasında tercih yapmam gerekiyor. focus II test etme şansım yok. flunun iç genişliği kesinlikle çok iyi. arka koltuklar bile çok rahat. flu ile sürüş testim olmadı ancak içine oturup inceleme şansım oldu. flunun yol tutuş konusunda aldığı eleştiriler ne kadar gerçek. çok mu yetersiz ? esp nin etkisi var mı ?bu konuda objektif fikirlere ihtiyacım var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bbai

    Fluence tipten kaybediyor bi kere

    Tasarım olarak konuşmak gerekirse

    Kesinlikle katılıyorum..Çıktığından beri hoşuma gitmiyor..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sergene75

    quote:

    Orijinalden alıntı: prorocker

    fluence in dci leri varken benzinli almak sanırım aptallık olur biraz 2.elde. focus un mk2 si iddalı değil tasarım fukarası, estetik olarak renault 9 ile yarışıyor, fluence in karşısında tek artısı yol tutuş olabilir. fakat mk3 focus vs fluence diyorsanız. renault yu bilen ve focus un her donanımlısını kullanmış biri olarak kesinlikle focus. benzinli dizel donanımlı donanımsız her türlü focus mk3 alınır bence. tabi bagaj çok önemli değilse.

    merhaba
    bagaj benim için çok önemli bir kriter. focus III bagaj hacmini tanımlayabileceğim tek kelime SKANDAL !! focus 2 makyajlı kasa titanyum kullandınız mı ? flunece 1.5 dci privilige ile kıyaslayabilir misiniz? bu ikisini kullanma şansınız oldu mu. 2011 model titanyum ile 2012 model flu arasında tercih yapmam gerekiyor. focus II test etme şansım yok. flunun iç genişliği kesinlikle çok iyi. arka koltuklar bile çok rahat. flu ile sürüş testim olmadı ancak içine oturup inceleme şansım oldu. flunun yol tutuş konusunda aldığı eleştiriler ne kadar gerçek. çok mu yetersiz ? esp nin etkisi var mı ?bu konuda objektif fikirlere ihtiyacım var.

    esp li fluence alırsanız yol tutuş güvenliği tehtid edemez bence. focus 2 nin direksiyonu pedalların vites in ve vites geçişlerinin insanı performanslı kullanmaya son derece teşvik ettiğini söylemeliyim. tasarım umrunuzda değilse kullanması çok keyifli bir araba bence. focus bana daha dayanıklıymış izlenimi veriyor. iç materyalleride kesinlikle daha uzun ömürlüdür bence. fakat focus un tasarımı çok kötü. kapı içleri özellikle bana broadway i hatırlatıyor. iç tasarımıda iddasız. fakat fluence dan kesinlikle daha dayanıklı her anlamda. fakat focus alırsanız benzinli almamanızı öneriyorum. focus un dizeli bile aynı motorlu psa araçlarından çok yakarken benzinlileri hepten içiyor benzini. zaten biraz araştırırsanız benzinlilerde motor bloğu çatlayan fiesta focus şikayetleri var nette.

    özetlersek tasarım önemli değilse dizel focus 2
    tasarımı önemliyse esp li alacaksanız dizel fluence. benzinlileride çok yakmıyor aslında fluence ama dci çok daha mantıklı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sergene75

    quote:

    Orijinalden alıntı: Casnecc

    Focus

    o kadar iyi mi gerçekten tartışılmaz mı :)

    Tasarım olarak ,yol tutuşu olarak bence bir adam önde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: prorocker

    quote:

    Orijinalden alıntı: sergene75

    quote:

    Orijinalden alıntı: prorocker

    fluence in dci leri varken benzinli almak sanırım aptallık olur biraz 2.elde. focus un mk2 si iddalı değil tasarım fukarası, estetik olarak renault 9 ile yarışıyor, fluence in karşısında tek artısı yol tutuş olabilir. fakat mk3 focus vs fluence diyorsanız. renault yu bilen ve focus un her donanımlısını kullanmış biri olarak kesinlikle focus. benzinli dizel donanımlı donanımsız her türlü focus mk3 alınır bence. tabi bagaj çok önemli değilse.

    merhaba
    bagaj benim için çok önemli bir kriter. focus III bagaj hacmini tanımlayabileceğim tek kelime SKANDAL !! focus 2 makyajlı kasa titanyum kullandınız mı ? flunece 1.5 dci privilige ile kıyaslayabilir misiniz? bu ikisini kullanma şansınız oldu mu. 2011 model titanyum ile 2012 model flu arasında tercih yapmam gerekiyor. focus II test etme şansım yok. flunun iç genişliği kesinlikle çok iyi. arka koltuklar bile çok rahat. flu ile sürüş testim olmadı ancak içine oturup inceleme şansım oldu. flunun yol tutuş konusunda aldığı eleştiriler ne kadar gerçek. çok mu yetersiz ? esp nin etkisi var mı ?bu konuda objektif fikirlere ihtiyacım var.

    esp li fluence alırsanız yol tutuş güvenliği tehtid edemez bence. focus 2 nin direksiyonu pedalların vites in ve vites geçişlerinin insanı performanslı kullanmaya son derece teşvik ettiğini söylemeliyim. tasarım umrunuzda değilse kullanması çok keyifli bir araba bence. focus bana daha dayanıklıymış izlenimi veriyor. iç materyalleride kesinlikle daha uzun ömürlüdür bence. fakat focus un tasarımı çok kötü. kapı içleri özellikle bana broadway i hatırlatıyor. iç tasarımıda iddasız. fakat fluence dan kesinlikle daha dayanıklı her anlamda. fakat focus alırsanız benzinli almamanızı öneriyorum. focus un dizeli bile aynı motorlu psa araçlarından çok yakarken benzinlileri hepten içiyor benzini. zaten biraz araştırırsanız benzinlilerde motor bloğu çatlayan fiesta focus şikayetleri var nette.

    özetlersek tasarım önemli değilse dizel focus 2
    tasarımı önemliyse esp li alacaksanız dizel fluence. benzinlileride çok yakmıyor aslında fluence ama dci çok daha mantıklı.

    merhaba
    öncelikle zaman ayırıp yorumladığınız için teşekkürler.
    tasarım konusunda focusun dış tasarımını fluencenin de iç tasarımını daha başarılı buluyorum. flunun arkası olmasa bile önü çok itici. ha arabaya binip sürerken ne kadar önemli tartışılır. bugün galeri ve renault bayilerinde dolaştım. flu focus II ye göre iç hacimde kesinlikle daha başarılı. ikisinin de bütün koltuklarına oturdum. flu da daha rahat hissettim. focus II nin ön koltuklarında kavrama amaçlı yan çıkıntılarda pek rahat edemedim.yan bel bölgesinden rahatsız etti. zayıf bir insan da değilim. flu da böyle bir sorun yok.özelliklle arka koltuklar çok başarılı. 27 derece eğimli yapmışlar oldukça rahat.diz mesafesi çok iyi. aradığım focus II 1 yaşlarında 15 bin km yi geçmemiş olsun istiyorum. bu tür bir araç bulmak zor. az sayıda var onlar da 50-51 bin gibi fiyatlar istiyor. fluence 1,5 dci privilige modeli için renault bayisinden bugün fiyat aldım. 54 300 e düşüyorlar. titanyuma göre donanım artılarını sayacak olursam xenon far (adaptif değil), hız sabitlemenin yanında sınırlama, esp+csv+asr, far yıkama, arka koltuklar için klima ızgaraları, yan camlar haricinde arka camda perde, arka park sensörü standart (bazı focuslarda yok). bu farklar artı sıfır arabaya 4 bin gibi fazla bir arakama sahip olabiliyorsunuz. fluencede deri direksiyon ve vites topuzu soyulmasını kronik olduğunu garantiden değiştirdiklerini ifade ettiler. 2011 model 25 binde bir araç vardı showroomda direksiyon rezalet. hatta o yüzden tartıştık. 1 yaşında arabanın direksiyonunda bu tarf bir deformasyonun ayıp sayılabileceğini ifade ettim. onlarsa normal karşılıyor garantiden değiştiriyoruz zaten diyor. yüzüklü kullanım terli eller gibi bana göre saçma sapan savunmaları var. yol tutuş konusunda arkası yüksek olduğu için spor kullanımı seven müşterilerinden şikayet aldıklarını açıklayabiliyorlar. ancak bu sıkıntının 150-160 km hızlarda virajlı kullanımlarda görüldüğünü normal kullanımlarda kesinlikle sorun yaratmadığını iddia ediyorlar. bu sorunu aşmak için flu kullanıcıları arkaya spor yay taktırıp düşürüyorlarmış. bu uygulama aracı garanti dışına çıkarmaz dediler.
    bütün bunlardan sonra 50 bine ikinci el sürüş keyfi olan focus mu 54 bine daha fazla donanımlı, muhtemelen daha az yakıt sarfiyatı olan sıfır km fluence mi gibi bir soruyla başbaşa kalıyorum ve net cevap veremiyorum. bu arada 9 yıllık bir renault kullanıcısıyım. 2,5 yıl broadway kullandım. son 6,5 yıldır da 2001 model megane RXT ye biniyorum. renault çok kötü bir araba rezalet fransızın arabasına binilmez gibi görüşlere sahip değilim kesinlikle. özellikle meganem fiyat performans donanım olarak çok başarılı bence. sadece 9 yıldır renault kullanan biri olarak farklı bir marka kullanma değişiklik yapma dürtüsü var. kafam hala net değil. wv grubu direk kapsam dışı fiyatlar yüksek çünkü :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sergene75

    quote:

    Orijinalden alıntı: prorocker

    quote:

    Orijinalden alıntı: sergene75

    quote:

    Orijinalden alıntı: prorocker

    fluence in dci leri varken benzinli almak sanırım aptallık olur biraz 2.elde. focus un mk2 si iddalı değil tasarım fukarası, estetik olarak renault 9 ile yarışıyor, fluence in karşısında tek artısı yol tutuş olabilir. fakat mk3 focus vs fluence diyorsanız. renault yu bilen ve focus un her donanımlısını kullanmış biri olarak kesinlikle focus. benzinli dizel donanımlı donanımsız her türlü focus mk3 alınır bence. tabi bagaj çok önemli değilse.

    merhaba
    bagaj benim için çok önemli bir kriter. focus III bagaj hacmini tanımlayabileceğim tek kelime SKANDAL !! focus 2 makyajlı kasa titanyum kullandınız mı ? flunece 1.5 dci privilige ile kıyaslayabilir misiniz? bu ikisini kullanma şansınız oldu mu. 2011 model titanyum ile 2012 model flu arasında tercih yapmam gerekiyor. focus II test etme şansım yok. flunun iç genişliği kesinlikle çok iyi. arka koltuklar bile çok rahat. flu ile sürüş testim olmadı ancak içine oturup inceleme şansım oldu. flunun yol tutuş konusunda aldığı eleştiriler ne kadar gerçek. çok mu yetersiz ? esp nin etkisi var mı ?bu konuda objektif fikirlere ihtiyacım var.

    esp li fluence alırsanız yol tutuş güvenliği tehtid edemez bence. focus 2 nin direksiyonu pedalların vites in ve vites geçişlerinin insanı performanslı kullanmaya son derece teşvik ettiğini söylemeliyim. tasarım umrunuzda değilse kullanması çok keyifli bir araba bence. focus bana daha dayanıklıymış izlenimi veriyor. iç materyalleride kesinlikle daha uzun ömürlüdür bence. fakat focus un tasarımı çok kötü. kapı içleri özellikle bana broadway i hatırlatıyor. iç tasarımıda iddasız. fakat fluence dan kesinlikle daha dayanıklı her anlamda. fakat focus alırsanız benzinli almamanızı öneriyorum. focus un dizeli bile aynı motorlu psa araçlarından çok yakarken benzinlileri hepten içiyor benzini. zaten biraz araştırırsanız benzinlilerde motor bloğu çatlayan fiesta focus şikayetleri var nette.

    özetlersek tasarım önemli değilse dizel focus 2
    tasarımı önemliyse esp li alacaksanız dizel fluence. benzinlileride çok yakmıyor aslında fluence ama dci çok daha mantıklı.

    merhaba
    öncelikle zaman ayırıp yorumladığınız için teşekkürler.
    tasarım konusunda focusun dış tasarımını fluencenin de iç tasarımını daha başarılı buluyorum. flunun arkası olmasa bile önü çok itici. ha arabaya binip sürerken ne kadar önemli tartışılır. bugün galeri ve renault bayilerinde dolaştım. flu focus II ye göre iç hacimde kesinlikle daha başarılı. ikisinin de bütün koltuklarına oturdum. flu da daha rahat hissettim. focus II nin ön koltuklarında kavrama amaçlı yan çıkıntılarda pek rahat edemedim.yan bel bölgesinden rahatsız etti. zayıf bir insan da değilim. flu da böyle bir sorun yok.özelliklle arka koltuklar çok başarılı. 27 derece eğimli yapmışlar oldukça rahat.diz mesafesi çok iyi. aradığım focus II 1 yaşlarında 15 bin km yi geçmemiş olsun istiyorum. bu tür bir araç bulmak zor. az sayıda var onlar da 50-51 bin gibi fiyatlar istiyor. fluence 1,5 dci privilige modeli için renault bayisinden bugün fiyat aldım. 54 300 e düşüyorlar. titanyuma göre donanım artılarını sayacak olursam xenon far (adaptif değil), hız sabitlemenin yanında sınırlama, esp+csv+asr, far yıkama, arka koltuklar için klima ızgaraları, yan camlar haricinde arka camda perde, arka park sensörü standart (bazı focuslarda yok). bu farklar artı sıfır arabaya 4 bin gibi fazla bir arakama sahip olabiliyorsunuz. fluencede deri direksiyon ve vites topuzu soyulmasını kronik olduğunu garantiden değiştirdiklerini ifade ettiler. 2011 model 25 binde bir araç vardı showroomda direksiyon rezalet. hatta o yüzden tartıştık. 1 yaşında arabanın direksiyonunda bu tarf bir deformasyonun ayıp sayılabileceğini ifade ettim. onlarsa normal karşılıyor garantiden değiştiriyoruz zaten diyor. yüzüklü kullanım terli eller gibi bana göre saçma sapan savunmaları var. yol tutuş konusunda arkası yüksek olduğu için spor kullanımı seven müşterilerinden şikayet aldıklarını açıklayabiliyorlar. ancak bu sıkıntının 150-160 km hızlarda virajlı kullanımlarda görüldüğünü normal kullanımlarda kesinlikle sorun yaratmadığını iddia ediyorlar. bu sorunu aşmak için flu kullanıcıları arkaya spor yay taktırıp düşürüyorlarmış. bu uygulama aracı garanti dışına çıkarmaz dediler.
    bütün bunlardan sonra 50 bine ikinci el sürüş keyfi olan focus mu 54 bine daha fazla donanımlı, muhtemelen daha az yakıt sarfiyatı olan sıfır km fluence mi gibi bir soruyla başbaşa kalıyorum ve net cevap veremiyorum. bu arada 9 yıllık bir renault kullanıcısıyım. 2,5 yıl broadway kullandım. son 6,5 yıldır da 2001 model megane RXT ye biniyorum. renault çok kötü bir araba rezalet fransızın arabasına binilmez gibi görüşlere sahip değilim kesinlikle. özellikle meganem fiyat performans donanım olarak çok başarılı bence. sadece 9 yıldır renault kullanan biri olarak farklı bir marka kullanma değişiklik yapma dürtüsü var. kafam hala net değil. wv grubu direk kapsam dışı fiyatlar yüksek çünkü :)

    fluence hoşunuza gitmiş gibi zaten bi megane sedan kullanıcısı iseniz focus un yol tutuşunu aramazsınız diye düşünüyorum sizin aradığınız sanırım fluence :) direksiyon soyulması gibi şeyler olabilir bizdede 307 vardı sanırsın elimde zımpara var arkadaş. neyse. deri direksiyonda soyulma olmaz diye düşünüyorumda olsa bile 150 liraya direksiyon kaplıyorlar çokta dert olmasa gerek.
    marka değişikliği kounusunda katılmıyorum zaten fluence alırsanız kullandıklarınzla hiç bir bağlantısı olmayan bir renault kullanacaksınız.
    ne karar verirseniz verin şimdiden hayırlı olsun diyorum :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: prorocker

    quote:

    Orijinalden alıntı: sergene75

    quote:

    Orijinalden alıntı: prorocker

    quote:

    Orijinalden alıntı: sergene75

    quote:

    Orijinalden alıntı: prorocker

    fluence in dci leri varken benzinli almak sanırım aptallık olur biraz 2.elde. focus un mk2 si iddalı değil tasarım fukarası, estetik olarak renault 9 ile yarışıyor, fluence in karşısında tek artısı yol tutuş olabilir. fakat mk3 focus vs fluence diyorsanız. renault yu bilen ve focus un her donanımlısını kullanmış biri olarak kesinlikle focus. benzinli dizel donanımlı donanımsız her türlü focus mk3 alınır bence. tabi bagaj çok önemli değilse.

    merhaba
    bagaj benim için çok önemli bir kriter. focus III bagaj hacmini tanımlayabileceğim tek kelime SKANDAL !! focus 2 makyajlı kasa titanyum kullandınız mı ? flunece 1.5 dci privilige ile kıyaslayabilir misiniz? bu ikisini kullanma şansınız oldu mu. 2011 model titanyum ile 2012 model flu arasında tercih yapmam gerekiyor. focus II test etme şansım yok. flunun iç genişliği kesinlikle çok iyi. arka koltuklar bile çok rahat. flu ile sürüş testim olmadı ancak içine oturup inceleme şansım oldu. flunun yol tutuş konusunda aldığı eleştiriler ne kadar gerçek. çok mu yetersiz ? esp nin etkisi var mı ?bu konuda objektif fikirlere ihtiyacım var.

    esp li fluence alırsanız yol tutuş güvenliği tehtid edemez bence. focus 2 nin direksiyonu pedalların vites in ve vites geçişlerinin insanı performanslı kullanmaya son derece teşvik ettiğini söylemeliyim. tasarım umrunuzda değilse kullanması çok keyifli bir araba bence. focus bana daha dayanıklıymış izlenimi veriyor. iç materyalleride kesinlikle daha uzun ömürlüdür bence. fakat focus un tasarımı çok kötü. kapı içleri özellikle bana broadway i hatırlatıyor. iç tasarımıda iddasız. fakat fluence dan kesinlikle daha dayanıklı her anlamda. fakat focus alırsanız benzinli almamanızı öneriyorum. focus un dizeli bile aynı motorlu psa araçlarından çok yakarken benzinlileri hepten içiyor benzini. zaten biraz araştırırsanız benzinlilerde motor bloğu çatlayan fiesta focus şikayetleri var nette.

    özetlersek tasarım önemli değilse dizel focus 2
    tasarımı önemliyse esp li alacaksanız dizel fluence. benzinlileride çok yakmıyor aslında fluence ama dci çok daha mantıklı.

    merhaba
    öncelikle zaman ayırıp yorumladığınız için teşekkürler.
    tasarım konusunda focusun dış tasarımını fluencenin de iç tasarımını daha başarılı buluyorum. flunun arkası olmasa bile önü çok itici. ha arabaya binip sürerken ne kadar önemli tartışılır. bugün galeri ve renault bayilerinde dolaştım. flu focus II ye göre iç hacimde kesinlikle daha başarılı. ikisinin de bütün koltuklarına oturdum. flu da daha rahat hissettim. focus II nin ön koltuklarında kavrama amaçlı yan çıkıntılarda pek rahat edemedim.yan bel bölgesinden rahatsız etti. zayıf bir insan da değilim. flu da böyle bir sorun yok.özelliklle arka koltuklar çok başarılı. 27 derece eğimli yapmışlar oldukça rahat.diz mesafesi çok iyi. aradığım focus II 1 yaşlarında 15 bin km yi geçmemiş olsun istiyorum. bu tür bir araç bulmak zor. az sayıda var onlar da 50-51 bin gibi fiyatlar istiyor. fluence 1,5 dci privilige modeli için renault bayisinden bugün fiyat aldım. 54 300 e düşüyorlar. titanyuma göre donanım artılarını sayacak olursam xenon far (adaptif değil), hız sabitlemenin yanında sınırlama, esp+csv+asr, far yıkama, arka koltuklar için klima ızgaraları, yan camlar haricinde arka camda perde, arka park sensörü standart (bazı focuslarda yok). bu farklar artı sıfır arabaya 4 bin gibi fazla bir arakama sahip olabiliyorsunuz. fluencede deri direksiyon ve vites topuzu soyulmasını kronik olduğunu garantiden değiştirdiklerini ifade ettiler. 2011 model 25 binde bir araç vardı showroomda direksiyon rezalet. hatta o yüzden tartıştık. 1 yaşında arabanın direksiyonunda bu tarf bir deformasyonun ayıp sayılabileceğini ifade ettim. onlarsa normal karşılıyor garantiden değiştiriyoruz zaten diyor. yüzüklü kullanım terli eller gibi bana göre saçma sapan savunmaları var. yol tutuş konusunda arkası yüksek olduğu için spor kullanımı seven müşterilerinden şikayet aldıklarını açıklayabiliyorlar. ancak bu sıkıntının 150-160 km hızlarda virajlı kullanımlarda görüldüğünü normal kullanımlarda kesinlikle sorun yaratmadığını iddia ediyorlar. bu sorunu aşmak için flu kullanıcıları arkaya spor yay taktırıp düşürüyorlarmış. bu uygulama aracı garanti dışına çıkarmaz dediler.
    bütün bunlardan sonra 50 bine ikinci el sürüş keyfi olan focus mu 54 bine daha fazla donanımlı, muhtemelen daha az yakıt sarfiyatı olan sıfır km fluence mi gibi bir soruyla başbaşa kalıyorum ve net cevap veremiyorum. bu arada 9 yıllık bir renault kullanıcısıyım. 2,5 yıl broadway kullandım. son 6,5 yıldır da 2001 model megane RXT ye biniyorum. renault çok kötü bir araba rezalet fransızın arabasına binilmez gibi görüşlere sahip değilim kesinlikle. özellikle meganem fiyat performans donanım olarak çok başarılı bence. sadece 9 yıldır renault kullanan biri olarak farklı bir marka kullanma değişiklik yapma dürtüsü var. kafam hala net değil. wv grubu direk kapsam dışı fiyatlar yüksek çünkü :)

    fluence hoşunuza gitmiş gibi zaten bi megane sedan kullanıcısı iseniz focus un yol tutuşunu aramazsınız diye düşünüyorum sizin aradığınız sanırım fluence :) direksiyon soyulması gibi şeyler olabilir bizdede 307 vardı sanırsın elimde zımpara var arkadaş. neyse. deri direksiyonda soyulma olmaz diye düşünüyorumda olsa bile 150 liraya direksiyon kaplıyorlar çokta dert olmasa gerek.
    marka değişikliği kounusunda katılmıyorum zaten fluence alırsanız kullandıklarınzla hiç bir bağlantısı olmayan bir renault kullanacaksınız.
    ne karar verirseniz verin şimdiden hayırlı olsun diyorum :)

    kısa bir zaman öncesine kadar fluence için asla almam gibi bir görüşüm vardı bu arada :) bugün bir renault bayisi daha ziyaret ettim. toplamda 3 bayi gezmiş oldum. bugün gittiğim bayi 54 bine kadar düştü. fakat diğerlerinde olduğu gibi araç kalmamış. 1 adet siyah renk vardı o da benim tercih ettiğim renk değil. sohbet sırasında 2013 fluence hakkında bilgi aldım. joy touch icon olmak üzere 3 donanım seviyesi geliyor. priviligeye karşılık gelen icon modeli. aracın ön panjurunda değişiklik var. müzik sistemi değişmiş. sunroof opsiyonel olmuş. sunroof istemiyordum zaten. priviligede almama şansınız yok. yeni araca gündüz ledi konumuş. iç döşeme siyah. direksiton megane gt line gibi. sitah döşeme de tercih ettiğim bir konu. bayinin elinde olan detaylı bir pdf dosyası var ondan inceledim. icon çıkış fiyatı 58600. fiyat listesinden kendim gördüm. sanırım yeni modeli beklemem daha iyi olacak. bu fiyat 2013 te olacak kampanyalarla bugünkü pirivilige seviyesine gelebilir. icon modelinin ön görünütüsü ve iç döşemeye daha çok ısındım. ayrıca 1,5dci 110 bg yanısıra 1.6 dci 130 bg seçeneği olacak. sanırım birkaç gün içinde bu konuyu askıya alıp beklemeye geçeceğim.
    teşekkürler




  • fluence in arka koltugunda uzun yola cikmis biri olarak ozellikle hafif bozuk ve disli asfaltta gidecekseniz bu araci unutun derim. izolasyon cok kotu ve inanilmaz konforsuz. yol tutusu da kullanan arkadas hic begenmemisti. vw pahali geliyorsa octavia dusunulebilir. focusun bagaji bana da yetersiz geldi o yuzden ben c max aldim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • focusu bdede kullandım bana göre iyi ve konforlu bir araç.fulance renault işte.hala renault kullanıyorum.
  • O fiyata o araçlar var mı hakketten ?
    Focus varsa eğer alınır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: migokce

    fluence in arka koltugunda uzun yola cikmis biri olarak ozellikle hafif bozuk ve disli asfaltta gidecekseniz bu araci unutun derim. izolasyon cok kotu ve inanilmaz konforsuz. yol tutusu da kullanan arkadas hic begenmemisti. vw pahali geliyorsa octavia dusunulebilir. focusun bagaji bana da yetersiz geldi o yuzden ben c max aldim.

    fluenceyle yolculuk etmedim. o yüzden fikrim yok. izolasyon konusunu focus III le kıyaslıyorsanız o konuda da fikrim yok doğru olabilir. ancak focus II nin arka koltuğunda yolculuk ettim. kesinlikle lastik sesi yol sesi direk içerde. corolla sürüş deneyimim oldu onda da lastik sesi önde çok net geliyor. 2001 model meganem var kesinlikle bu ikisinden daha başarılı izolasyon konusunda. octavia dikkatimi çeken bir araba. skoda ikinci elde tutulmaz gibi görüşler hakim. sizin bilginiz var mı ikinci eli hakkında ? focus III ün titanyumu hoş araba. fakat iç hacmi pek ferah değil içine oturup incelem şansım oldu. hatta boş bir modelini kullandım. focus III bagaj hacmi nedeniyle kesinlikle alternatif değil benim için. fiyatı da az değil sanırım. titanyumu 60 bin seviyelerinde galiba




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    O fiyata o araçlar var mı hakketten ?
    Focus varsa eğer alınır.

    benim bahsettiğim fiyatları kastediyorsanız focus III yok :) rakamlar renaultla ilgili
  • quote:

    Orijinalden alıntı: clio 1.2 16 v

    focusu bdede kullandım bana göre iyi ve konforlu bir araç.fulance renault işte.hala renault kullanıyorum.

    hangi renaultu kullanıyorsunuz ?
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.