Şimdi Ara

'Focus Titanium & Fluence Privilege' Hangisi? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
82
Cevap
0
Favori
13.387
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    Yorumların bazıları eki kasa Focus'a göre, bazıları da yeni kasa Focus'a göre yapılıyor.

    Mesela Focus'un bagajı küçük deniyor, bu yorum yeni kasa için geçerli, eski kasada bagaj 526lt.

    Focus çok sert ve konforsuz deniyor. Bu yorum da eski kasa için geçerli, yeni kasa Focus gayet konforlu ve sessiz.

    Eski kasa, yeni kasa farketmez, benim tercihim Focus olurdu.


  • tabiki FOCUS
  • Yorum yapan arkadaşların hepsine teşekkür ederim. Hepsini okudum. Focus derken eski kasasını kastetmiştim. Aslında asıl gönlümden geçen Corolla Elegant ancak bu aracı 35.000 TL'nin altında bulabileceğimi zannetmiyorum.
    Tercihime gelince ise 35.000 TL'nin altında düşük km. li ve darbesiz temiz bir araç hangisini bulalirsem onu alacakmışım gibi geliyor. Ancak motor performası çok düşük olmasına rağmen Fluence bir adım önde gibi.
  • Fluance gerçekten çok iyi konforlu. Performans farkıda pek yoktur bakma.
  • Fluans bir arıza makinasıdır.Kesinlikle alınmaz.
    Hele 2. el aman aman.
    7 kere direksiyon değiştiren,elektrik aksamı daha 3000km de çöken flüans biliyorum ben.
    Rönonun yaptığı en berbat araç.
    Elegant bulamadım demişsin,sanırım ya gözler bozuk yada araştırmadın.
    http://www.sahibinden.com/toyota-corolla-1.6-elegant
    performans beklentin yoksa 1.33 yeni kasa corolla öneririm.
    33-35e daha 10binde bulursun.
    Bu saydığın araçlar kadar gayet iyi donanımı var,kalitesi sorunsuzluğu servisinin krallığı da cabası.
    Ayrıca çok az yakan bir motoru var lpg taktırmaya gerek bile duymazsın ekleyeyim.
    Son tahlilde eğer focus mu flüans mı dersen:
    Focus,sadece motoru çok yakar,zaten lpg taktıracakmışsın.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • titanium focus'un, 5 kuruş etmez fransız menşeili bir rakibi olamaz bence .
  • arkadasın bahsettigi eski kasa focus makyajlı kasadır.

    Bu aracı kullanmıs biri olarak genel izlenimim

    araç çok yakıyor...
    dizel motoru dci a göre gürültülü
    konfor çok düşük koltukları yoruyor. 1saat zor dayandım ondan sonra bi sag yarım saat sonra bi sola kıçta sorun yok ama sırtım çok kötü oldu...
    malzeme kalitesini bilememde işçilik kusurları gözükmekte.
    önde ve arkada oturdum önde sıkıntı yok ancak arka tarafta fazlasıyla yol sesi alıyor yani normal bir durum degil.
    tümseklerden falan gecerken fazlasıyla rahatsız ediyor. b segmenti bi aractan konfor olarak farkı yok.

    fluence kullanmadım ama arkadaslarımın soyledikleri oldukca az yakması sessiz bir motora sahip olması cok seri hızlanması ve cok rahat olması... aracın virajlarda hızlı girmelerde yatmaya meyilli oldugunu soylemisti arkadasım ancak dedigi hızlarda 100 km nin cok üzerindeki hızlar. Normal kullanımda boyle bişey söz konusu degil.

    ben şahsen yeni model bi araba varken eski model bir arabayı almazdım heleki konforu yoksa hiç alınmaz. 1 kere bile uzun yola cıkınca gideceğim yol çin işkencesine sönüşecekse neden 35 bin lira para baglayayım daha iyi yol turuyor diye ? yarışa gitmiyorumki ?




  • Yumuşak bir araç isteniyorsa Fluance.
    Ama kesinlikle Privilage olmalı.
    Focus II makyajlı kasa hiç de burada yazılanları hakedecek bir araç değil.
    Dizel titanyum kullandım.
    Kısa süre kullandığım Fluance Extremle arasında bir gömlek fark var.
    Makyajlı Focus II kesinlikle çok sıkı bir araç, sahibini üzecek bir araç değil.
    Dizel olacaksa çok seri bir araç, Fluanceden seri.
    Ve uzun yolda gerçekten harika.
    180 KM hızda bile gayet rafine ve stabil bir sürüş sunuyor.
    Eğer motor ısınmış ise yüksek hızlarda benzinli motordan farkını anlamanız zor.
    Yol sesi yani lastik yuvarlanma sesi biraz rahatsız edici, söylemem gerek.
    Ancak ben yinede seviyordum aracımı.
    Koltukları şöyle böyle diyenlere bakmayın, çoğu Trend, yada Collection kullanmıştır.
    Titanyumdaki koltuklar gayet yeterli.
    Ayrıca Focus ikinci elde altın değerinde ben 42.000 Civarı aldığım Focusu 43.250 ilanı verdiğim gün sattım.




  • Focus
  • Yukarıda senersongur diyince aklıma geldi de, ben olsam o paraya gidip 2005 model Honda Accord 2.0 Executive donanımlı alırım LPG ile çok da ciddi değerlerde değil yakışı da. ve oldukça da keyifli sürmesi.
  • Arkadaş benzinli alıp lpg taktıracağını açıkca yazmış. Bunun aksine yorum yapan arkadaşlar(dizel otomobillerden bahsedenler) kime cevap yazıyorlar ?
    Ya hiç okumuyoruz ya da okuduğumuzu anlamıyoruz.

    not: Gerçi focus ve fluence bir başlıkta yanyana gelince insanın aklına hemen dizel motor geliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    Yumuşak bir araç isteniyorsa Fluance.
    Ama kesinlikle Privilage olmalı.
    Focus II makyajlı kasa hiç de burada yazılanları hakedecek bir araç değil.
    Dizel titanyum kullandım.
    Kısa süre kullandığım Fluance Extremle arasında bir gömlek fark var.
    Makyajlı Focus II kesinlikle çok sıkı bir araç, sahibini üzecek bir araç değil.
    Dizel olacaksa çok seri bir araç, Fluanceden seri.
    Ve uzun yolda gerçekten harika.
    180 KM hızda bile gayet rafine ve stabil bir sürüş sunuyor.
    Eğer motor ısınmış ise yüksek hızlarda benzinli motordan farkını anlamanız zor.
    Yol sesi yani lastik yuvarlanma sesi biraz rahatsız edici, söylemem gerek.
    Ancak ben yinede seviyordum aracımı.
    Koltukları şöyle böyle diyenlere bakmayın, çoğu Trend, yada Collection kullanmıştır.
    Titanyumdaki koltuklar gayet yeterli.
    Ayrıca Focus ikinci elde altın değerinde ben 42.000 Civarı aldığım Focusu 43.250 ilanı verdiğim gün sattım.

    hocam renault farklı donanımdaki araçlarına farklı kotuk vermiyor hepsinde koltuk aynı ama dısındaki malzeme farklı

    ford gidip en dusuk donanımdaki araca kullanıcıya eziyet edecek bir koltuk koyuyorsa bu normal bir durummudur ?

    yani bu şu demek mi oluyor sen 40 lira veriyorsan al bu taburede otur yok 45 lira verirsen sana gercekten bir koltuk vericem = )

    sizin dediginiz dogru olabilir ust versiyn kullanmadım kullandıklarım giriş versiyonu kiralık araçlardı ancak ford bi kere daha gözümden düşmüş oldu bu söylediklerinizle.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    arkadasın bahsettigi eski kasa focus makyajlı kasadır.

    Bu aracı kullanmıs biri olarak genel izlenimim

    araç çok yakıyor...
    dizel motoru dci a göre gürültülü
    konfor çok düşük koltukları yoruyor. 1saat zor dayandım ondan sonra bi sag yarım saat sonra bi sola kıçta sorun yok ama sırtım çok kötü oldu...
    malzeme kalitesini bilememde işçilik kusurları gözükmekte.
    önde ve arkada oturdum önde sıkıntı yok ancak arka tarafta fazlasıyla yol sesi alıyor yani normal bir durum degil.
    tümseklerden falan gecerken fazlasıyla rahatsız ediyor. b segmenti bi aractan konfor olarak farkı yok.

    fluence kullanmadım ama arkadaslarımın soyledikleri oldukca az yakması sessiz bir motora sahip olması cok seri hızlanması ve cok rahat olması... aracın virajlarda hızlı girmelerde yatmaya meyilli oldugunu soylemisti arkadasım ancak dedigi hızlarda 100 km nin cok üzerindeki hızlar. Normal kullanımda boyle bişey söz konusu degil.

    ben şahsen yeni model bi araba varken eski model bir arabayı almazdım heleki konforu yoksa hiç alınmaz. 1 kere bile uzun yola cıkınca gideceğim yol çin işkencesine sönüşecekse neden 35 bin lira para baglayayım daha iyi yol turuyor diye ? yarışa gitmiyorumki ?

    Bence fazla abartmışsın, Focus'u resmen yerin dibine sokmuşsun.

    Focus kesinlikle böyle bir araba değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    arkadasın bahsettigi eski kasa focus makyajlı kasadır.

    Bu aracı kullanmıs biri olarak genel izlenimim

    araç çok yakıyor...
    dizel motoru dci a göre gürültülü
    konfor çok düşük koltukları yoruyor. 1saat zor dayandım ondan sonra bi sag yarım saat sonra bi sola kıçta sorun yok ama sırtım çok kötü oldu...
    malzeme kalitesini bilememde işçilik kusurları gözükmekte.
    önde ve arkada oturdum önde sıkıntı yok ancak arka tarafta fazlasıyla yol sesi alıyor yani normal bir durum degil.
    tümseklerden falan gecerken fazlasıyla rahatsız ediyor. b segmenti bi aractan konfor olarak farkı yok.

    fluence kullanmadım ama arkadaslarımın soyledikleri oldukca az yakması sessiz bir motora sahip olması cok seri hızlanması ve cok rahat olması... aracın virajlarda hızlı girmelerde yatmaya meyilli oldugunu soylemisti arkadasım ancak dedigi hızlarda 100 km nin cok üzerindeki hızlar. Normal kullanımda boyle bişey söz konusu degil.

    ben şahsen yeni model bi araba varken eski model bir arabayı almazdım heleki konforu yoksa hiç alınmaz. 1 kere bile uzun yola cıkınca gideceğim yol çin işkencesine sönüşecekse neden 35 bin lira para baglayayım daha iyi yol turuyor diye ? yarışa gitmiyorumki ?

    Bence fazla abartmışsın, Focus'u resmen yerin dibine sokmuşsun.

    Focus kesinlikle böyle bir araba değil.






    neyi abarttım? bir insan araba kullanırken beli agrırmı?

    izmirden antalyaya citroen c5 te durmadan gidiyorum hiç öyle bir ağrı yok... hemde saatlerce

    ıspartadan istanbula clio3 ile gidiyorum 600km yol durmadan saatlerce gene öyle bir agrı yok

    2 kere araç kiralıyorum araçlar 2011 model ikisindede yarım saat sonra belim ve sırtım agrımaya baslıyor.

    Arkaya oturuyorum ve butun yolun sesi içeride... hocam abartmıyorum siz kendiniz az once demedinizmi ben o donanımda ford kullanmadım diye bi kullanın ozaman ne dedigimi anlarsınız...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    Yumuşak bir araç isteniyorsa Fluance.
    Ama kesinlikle Privilage olmalı.
    Focus II makyajlı kasa hiç de burada yazılanları hakedecek bir araç değil.
    Dizel titanyum kullandım.
    Kısa süre kullandığım Fluance Extremle arasında bir gömlek fark var.
    Makyajlı Focus II kesinlikle çok sıkı bir araç, sahibini üzecek bir araç değil.
    Dizel olacaksa çok seri bir araç, Fluanceden seri.
    Ve uzun yolda gerçekten harika.
    180 KM hızda bile gayet rafine ve stabil bir sürüş sunuyor.
    Eğer motor ısınmış ise yüksek hızlarda benzinli motordan farkını anlamanız zor.
    Yol sesi yani lastik yuvarlanma sesi biraz rahatsız edici, söylemem gerek.
    Ancak ben yinede seviyordum aracımı.
    Koltukları şöyle böyle diyenlere bakmayın, çoğu Trend, yada Collection kullanmıştır.
    Titanyumdaki koltuklar gayet yeterli.
    Ayrıca Focus ikinci elde altın değerinde ben 42.000 Civarı aldığım Focusu 43.250 ilanı verdiğim gün sattım.

    hocam renault farklı donanımdaki araçlarına farklı kotuk vermiyor hepsinde koltuk aynı ama dısındaki malzeme farklı

    ford gidip en dusuk donanımdaki araca kullanıcıya eziyet edecek bir koltuk koyuyorsa bu normal bir durummudur ?

    yani bu şu demek mi oluyor sen 40 lira veriyorsan al bu taburede otur yok 45 lira verirsen sana gercekten bir koltuk vericem = )

    sizin dediginiz dogru olabilir ust versiyn kullanmadım kullandıklarım giriş versiyonu kiralık araçlardı ancak ford bi kere daha gözümden düşmüş oldu bu söylediklerinizle.



    Malesef durum bu.
    Trend ve titanyum tamamen farklılar.
    Hatta Ghia vardı bende makyajlıdan önce onun koltuklarıda titanyumdan kötüydü.
    Hafif uzun yol diyebileceğimiz mesafelerde bile boyun ve bel ağrısı yapıyordu.
    Hatta 2004 model Golf 4 Pasific bile 2006 Model yeni kasa Ghia'dan çok daha rahatdı uzun yolda.
    Ama Titanyum da olmadı bilmiyorum gayet rahat ve yormayan bir araçtı.
    2 defa yaklaşık gidiş dönüş 2000 Km lik yollar yaptım hiç bir sıkıntım olmadı.
    Malesef gerçek bu, Ford firması benim olmadığı için üzerime alınmıyorum.




  • yakınlarda çıkacak 1000 cc lik focus u beklemek en iyisi yakınlarda çıkacak 1000 cc lik focus u beklemek en iyisi yakınlarda çıkacak 1000 cc lik focus u beklemek en iyisi
  • Marka belirtmeyeceğim.Sadece şunu söylemek istiyorum.Ülkemizde artık paranızın karşılığını almak zor oldu.Maalesef kalite git gide düşerken, fiyatlar giderek yükseliyor..
  • İki araca da bindim ama sürmedim.Focus her açıdan daha üstün
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erbilge

    Arkadaşlar en kısa zamanda 2009 - 2011 arası 35.000 liraya kadar full model bir araba bakıyorum. Focus'un Titanium ile Fluence Privilege modelleri arasında kararsız kaldım. Benzinli bir araba alıp lpg taktırmayı düşünüyorum. Ekonomiklik, performans ve konfor açısından kullanan arkadaşların yorumlarını bekliyorum.

    yahu hocam ben açsam böyle konu açardım. tam 2 aydır focus ilanlarını ezberledim. hatta saat 12 yi geçsinde 4 nisan focuslarından istediğim çıkacakmı diye sabırsızlıkla bekliyorum. 32 ye comfort rahatlıkla bulabiliyorum ama titatnyum bulamadım bir türlü. fiyatları çok artıyor. bende 2011 benzinli kasalar bakıyorum.

    sert diyenlere, sırf o sertliği için focus ilk tercihim olduğunu söyleyebilirim. ben böyle zevkli sürüş yaşatan başka araç denemedim. fluence de çok hoş ama vitesleri bile o kadar yumuşakki, bana sanki vites araları çok uzunmuş gibi geldi. babamın corollasıda öyle sinir ediyor bu yumuşaklık beni. yıllar sonra onada zorla olsa sattırıp yeni multidrive yaris aldırıyorum :) ayrıca 35 e privilege bulmanız bence çok zor. 40 dan başlıyor diye biliyorum ama tabii ben 2011 bakmıştım.

    ben 30 u geçmeyecektim ama biraz çıkmam gerektiğini sanıyorum. geçen sene bayiden 30.200 tl fiyat aldığım bir arabanın 2. eline 32.000 vereceğimi hiç sanmazdım ama vereceğim sanırım :(




  • Şürüşünden keyif almak istiyorsanız Focus alacaksınız; keyif falan önemli değil bir yerden bir yere götürsün derseniz Fluence de alabilirsiniz.

    Focus almadan önce ciddi ciddi Fluence de baktım; test sürüşünün ilk saniyelerinde almamaya karar verdim; iğrenç bir direksiyon sistemi var; böyle hissiz direksiyon sistemi görmedim.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.