< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 26 Eylül 2023; 12:14:40 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Ford araçlar neden hiç konuşulmuyor? (2. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/Forum-Mobil.gif)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
bağımsız suspansiyonu gidince focusda bitti. Fordun en önemli vurgusu sürüş kalitesi ve virajda tutunabilmesiydi. şimdi bir vatandaş neden ford alsın , hiçbir cazibesi yok.
Focus 3.5 HB uzun seneler 2.elde çok talep görecek bir araba , ama onunda motor seçenekleri kötü.
-
Binekte Focustan sonra arkası yok. Mevcut Focus çok araçtan daha iyi bir araç yalıtım konfor ve yakıt olarak. Özellikle 8 ileri şanzıman araca yakıtı koklatıyor ve çok düşük devirlerde yüksek hızlara çıkmaya müsade ediyor. Bunun karşılığında şehiriçi kullanımı zorlaştırıyor çünkü araç viteslerin içinde dolaşmaktan vuruntu yapmaya başlıyor. Bimiyorum C sınıfında 8 ileri şanzıman kaç araçta var. Tasarım olarak geri gittiği kesin ama konfor da artış var. Arka süspansiyonun artık bağımsız olmaması evet biraz tercihleri etkiledi ama slalom yaparak gezmeyeceksen onunda bir eksisini hissettirmiyor zaten. Focus 3.5 ta kokpit facia idi, 4 kasada onu düzelttiler buna karşın DCT ve bağımsız süspansiyonu aldılar kasayı büyüttüler nerdeyse bir Passat kadar oldu. Kısacası bu saatten sonra Fordu anca ticari olarak görürüz.
-
Focus 2.5 hala aklımızda zalim sürüş keyfi ve yol sesi ile
-
Binek tarafından çekilmiş olabilir ama ticari grupta ülkemiz adına Ford un rakibi yok. Her yer Transit, F-Max dolu. Durum bu şekildeyken "ülkede bitti okeye dönüyor" tabiri doğru değil. He dersin ki binek kısmından çekildiler, ağırlığı ticariye verdiler buna tamam derim hiç itirazım yok.
Ford ülkede bitmedi, okeye de dönmedi. F-Max satış rakamları çok çok iyi, Transit in halen hiçbir rakibi yok. Buna neredeyse tüm kamunun kullandığı (ihaleyi kazanmasıyla ilgili) tourneo modelini de eklemek lazım hafif ticari olarak. Zaten geçmiş yıllarda Doblo nun en büyük rakibi Connect modelinden söz bile etmiyorum bu arada.
Filo kiralamaların da hafif ve ağır ticari de ilk tercihi halen Ford. Zira parça ve servis/usta anlamında Fiat ile yarışıyor. Bugün anadolunun neresinde aracın bozulursa bozulsun bir Fiat ustası ile Ford ustası mutlaka bulursun ama örneğin bir Opel ustası bulamazsın. Kendim Opel kullandığım için biliyorum, en ufak sorunda "biz bundan anlamıyoruz" olayına dönüyor muhabbet o yüzden hep aynı ustaları takip edip, onlara gitmek zorundayım pahalı veya ucuzuna bakamıyorum yani.
Ancak bugün bir Ford veya Fiat elini sallasan bakkalda malzemesi satılan araçlar. Böyle bir markaya da "ülkede bitti okeye dönüyor" tabiri sizin gibi rütbesinde "firma yetkilisi" yazan bir üyeye yakışmıyor diye düşünüyorum. Bu arada hangi firmanın yetkilisisiniz? Biz de o firma için "bitmiş okeye dönüyor" desek okurken ne hissedersiniz merak ediyorum görüşlerinizi.
Saygılarımla
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 26 Eylül 2023; 14:28:34 >
-
Arkadaş zaten bineklerden bahsetmiş hocam, Yoksa Transit, Courier, Fmax ve F150 ye benzetilmiş Rangerlar yolda bol bol var. Yeni courier'ı ben de bekliyorum ama fiesta,focus,mondeo,ecosport,puma ve kuga da beklenen atılımı yapamadılar. Binekteki rakipleri fordun çok ötesinde. Şimdi Chery gibi çinlilerde türemeye başladı. Kendi kalesi amerika da bile toyota 1 numara.. Avrupada da panelvan ve minivan olarak PSA önde götürüyor.
Geçen işçi maaşlarını ödeme konusunda sorun yaşadıklarını belirtmişti ford ceosu. Ford'u Otosan ayakta tutuyor olabilir mi acaba şimdi bu aklıma geldi yoksa global tarafta da Mustang, F150 ve Bronco ile ayakta durması çok zor
-
Yorumumun binek tarafına yönelik olduğu gayet açık. Söylediğim tabir aynen geçerlidir.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
2.5 kasa, Fordun Escort tan bile kötü en yalıtımsız aracıydı herhalde. İnsan biraz da olsa yalıtım yapmazmıya amortisor sesleri eşliğinde dolaşıyorduk resmen.
-
Courier ve transitler olmasa hepten unutulacak ford.
Sadece ticariden yürüyorlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam tam da bahsettiğiniz sebeplerden ötürü mesajımın başına şerh düşmüştüm.
-
Ciddi misin?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Adam Pumaya tasarımı kötü demiş cahil kardeşim benim
Ford araçların Türkiye'de satmama sebebi tamamen fiyat politikasıdır
Dizel otomatik yeni kasa bir focus 1,6 milyon kim neden alsın 1,3milyona Octavia varken 1,2 milyona megane varken tabiki satılmaz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
çok satan otomobiller üretme konusunda ford ne kadar ciddiyse, ben de o kadar ciddiyim.
-
Güzel bir kıyas, Ford ve sen. Eşit güçler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Focus trde bir tane bile motor tutturamadı.
Motor ve fiyatlandırmadan kaybediyorlar. Yıllardır tutturdukları bir şanzıman da yok.
Makyajlı kasada dizel motorundan 5 beygir kesmişler
Yeni kasa mk4.5 kullanıyorum araba ben 15 beygir eksiğim diye bağırıyor.
8 ileri koymuşsun zaten koysana bi 130 beygir araba yürüsün.
Bu sene akdeniz ege taraflarında girmediğim viraj kalmadı ; siz kalkıp viraja 140la girmeyecekseniz torsiyon bağımsız farkını hissedemezsiniz zaten.
Şehir içinde süspansiyonlar konforlu ama yukarıda yazmışlar zaten pata küte vites düşürüyor sürekli sallar seni.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X