Şimdi Ara

Ford araçlar neden hiç konuşulmuyor?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
1.449
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Araç önerilerinde, sıfır fiyat bilgilendirmelerinde Ford binek araçların adı geçmiyor.

    Kuga, Focus çok güzel araçlar oysa.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Peugeot, PSA, Renault, Kore'liler gibi diğer markaların yaptığı ataklar karşısında pasif kaldılar. Modellerinin hiçbir albenisi yok.


    Şu an SUV'lar piyasayı ele geçirdi. Kuga gibi tasarım fukarası bir aracın 3008, Sportage, Austral, Tiggo 8, DS7 gibi şık tasarımlı, albenisi yüksek modellerle rekabet edebilecek hali yok, çok sönük kalıyor.


    Puma'da da durum aynı. 2008, Captur, T-Roc gibi B-SUV'lara göre çok sönük kaldı.

  • Herhangi bir amerikan otomobil markasının bu ülkede tutması çok zor. Ford'un pek çok modeli Türkiye'ye gelmiyor bile . Özellikle fındık motorlu az yakan , parçası ucuz araçların daha çok tercih edildiği ülkelerde Ford'un satması çok zor . Getirsin Amerikada ki modellerini vergilerle falan satış fiyatları milyonları geçer



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Moueson -- 25 Eylül 2023; 21:41:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Moueson kullanıcısına yanıt

    Çok değil 7 8 yıl önce çok yaygındı Ford araçlar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Otomatik Fiesta 1.301 bin liradan başlıyor. Nesini konuşalım.

    Fiyatları uçuk. Rakibi Clio otomatik 921 binden başlarken.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • genç muallim G kullanıcısına yanıt

    O zamanlar otomobiller üzerinde bu kadar vergi yoktu ayrıca döviz de düşüktü . Şimdi ise motor hacmine göre ek vergi alınıyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • genç muallim G kullanıcısına yanıt

    2017 gibi kampanya yapmışlardı. Urfa civarında reklamını görmüştüm, 69 bin lira mıydı neydi fiesta başlangıç fiyatı. Bir kısmına da taksit yapıyorlardı. Almaya niyetlendim ama alırsam Titanyum paket alırım o da pahalı dedim vazgeçtim.

    2009 sonrası kasa fiesta çok sattı, her yerde ondan var halen. Ben de bir tane ikinci el 2011 fiesta aldım bu sene ama titanium paket denk geldi. Apartmanda iki üç tane o kasa, iki üç tane de önceki kasa fiesta var. Yeni fiesta neredeyse yok piyasada. Yollarda görmek çok zor. Fiyat politikası bitirdi. Yeni Clio var ama her yerde mesela.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MaDMaxiBo -- 25 Eylül 2023; 21:54:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MaDMaxiBo kullanıcısına yanıt

    Honda araçlar da çok pahalı ama gündemde. Pahalılığı da konuşulmuyor, mesela Honda pahalı olarak yorumlanıyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Neden doblo çok var ?
    8 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • genç muallim G kullanıcısına yanıt

    Honda güzel tasarım yapıyor, fanları çok fazla.

    Yeni Focus sıradan bir yeni araba işte. Megan bile tasarım olarak daha iyi geliyor göze. Kişiye göre değişir belki ama yeni focus için çok özel bir tasarım diyen pek yok.


    Tabi bir de Ford motorları çok yakar algısı var. Eniştem Fluance kullanırken sattı focus aldı, baktı bir litre fazla yakıyor, hemen geri sattı tekrar Fluence aldı.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MaDMaxiBo -- 25 Eylül 2023; 22:0:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MaDMaxiBo kullanıcısına yanıt

    Sw focus güzel olmuş. Yeni kasa Kuga da güzel. Normalde ilgimi çeken bir marka değil ama bunları beğendim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • genç muallim G kullanıcısına yanıt

    Kuga ve Puma güzel evet, puma baya küçük olsa da!..

    Zaten trafikte bunlar yeni Fiesta ve focustan daha fazla görünüyor. Ama kendi sınıfındaki diğer markalara göre az satıyorlar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MaDMaxiBo -- 25 Eylül 2023; 22:11:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Focus dizel gelmiyor. Gelse de dizele talep az. Benzinlisi atmosferik tork fakiri. Fiesta zaten bitti bitecek. Satış rakamları diplerde. İkinci eldeki yeni kasa focusların alayı şirket çıkması. Ford ülkede bitti okeye dönüyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Skayn -- 25 Eylül 2023; 22:24:36 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Nedense alımlı gelmiyor,popülaritesi yok.Biraz sıkıcı marka galiba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkiye'de fiyatlar zaten çok fazlayken, bu fiyatlarla araç satmaları zor.

  • Focus popülerliğini bitirdi ve piyasadan düştü ve rakiplerine göre pahalı

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ford araçları çok beğenen varsa, alsın kullansın. kimse silah zoruyla ford alma sakın demiyor.

  • Peugeot, PSA, Renault, Kore'liler gibi diğer markaların yaptığı ataklar karşısında pasif kaldılar. Modellerinin hiçbir albenisi yok.


    Şu an SUV'lar piyasayı ele geçirdi. Kuga gibi tasarım fukarası bir aracın 3008, Sportage, Austral, Tiggo 8, DS7 gibi şık tasarımlı, albenisi yüksek modellerle rekabet edebilecek hali yok, çok sönük kalıyor.


    Puma'da da durum aynı. 2008, Captur, T-Roc gibi B-SUV'lara göre çok sönük kaldı.

  • Türkiye’ye olan ilgileri bitti. Global ile ilgili bir konu. Zaten fiyat politikasına bakarsanız anlarsınız. Neredeyse Tesla Model Y parasına Fiesta satacaklar utanmasalar  

  • Focus 3 zirve noktasıydı ondan sonra düşüşe geçtiler. Daha ilgi çekici , dolu arabalar üretmeleri gerekir. şuan ticari araçlara ağırlık verdiler.

  • Ford konuşulmasını istemediği için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ford avrupa bölümünde dizayn ve geliştirmeyi bitirdi.. fiestanın üretimi bitti ve focus da 2025te bitiyor. bu yüzden bu araçlardan herhangi bir beklentileri yok artık dolayısı ile pazarlama faaliyetleri de duruyor. türkiye de avrupaya bağlı bir pazar olduğu için doğrudan etkileniyor.


    Vw Meb elektrikli altyapılarına geçip oradan devam edecekler. ticari vanlarda nasıl ortaklık varsa binekler de öyle olacak.


    bu saatten sonra zaten kokeni deniz aşırı ve özellikle amerika olan firmaların işi zor avrupada.. anca lexus-toyota gibi komple hybrid olacak veya tesla gibi komple elektrikli, öteki türlü zor.


    türkiye özelinde otosan'ın binek otomobil satma-pazarlama işini doğru düzgün becerememesinin de etkisi büyük.. yeni bir durum değil bu eskiden beri iyi değiller.

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.