Bildirim
Neden ZF8 vs. şanzımanlar DSG kadar sorun çıkartmıyor,tartışılmıyor?
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
ZF şanzımanın yapısı farklıda ondan. DSG çift kavramalı şanzıman, zf tork konventörlü bir şanzıman. -
Peki DSG'nin sorunlarını çözmek bu kadar zor mu? Neden ZF gibi tork konventörlü bir yol tercih edilmiyor VW kısmında? Aralarındaki farkı sorsam kısaca özet geçebilir misiniz acaba? -
Konvertör
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
DSG nin sorunun neden çözülemediğini kimse çözebilmiş değil. Maliyet kaygısı olabilir. DSG nin en büyük sorunun kavramanın kuru yapılması. Tork konvertörü ile dsg şaznıman ile ilgili videolar izle anlarsın farkı. -
Birisi vakko diğeri lcw.
Normal yani. -
Tamamiyle maliyet. Yağlı tip 6 dsg de sorun duyamazsın ama 7 dsg ile ilgili sorun çok. Gerçi sorun turkiyede doğuş efendi garanti uzatmıyor garantili müşterilere de yokuş yyaoiyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ayda kaç tane dsg li araç kaç tane zf li araç satılıyor onuda irdelemek lazım zf daha çok paralı kişilere hitap ettiği için kullanıcıları sorun yaşadımı forumlarla uğraşmaz en kötü cebindende olsa gider servisinde yaptırır
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Vw fukara arabası. Bmw zengin arabası
Bmw arıza yapsa adam servise bile gitmez hurdaya atar alır yeni bir tane
Vw kullanıcısı da burda ağlar
Bir de vw araç sahibi olmayan, bindiği en lüks araç fiat palio olan buna rağmen sanki 40 yıldır dsg kullanıyormuş gibi yorum yapan tipler var.
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
O da sorun çıkartıyor ama fakir fukara şanzımanı değil.
Bu forum köşelerinde pek duyamazsın öyle şikayetler.
Şimdi sorsam Range Rover ne sorunlar çıkartıyor kim cevap verebilir -
Vw 'in 7 ileriden vazgeçememesinin nedenlerinden ;
1) yakıt ekonomisi sağlamak ve euro normlarını yakalamak için
2) tükürdüğünü yalamamak için
3) çift kavrama yerine kaliteli konvektörlüye geçmenin bir nevi rekabette geri kalması anlamına geldiği için
4) vs. Vs.
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
Sorunun cevabı sorunun içinde zaten. Sorunsuz olduğundan.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
garanti uzatanların çoğu dsg için uzatıyo o yüzden bile olabilir -
quote:
Orijinalden alıntı: Thomassee
O da sorun çıkartıyor ama fakir fukara şanzımanı değil.
Bu forum köşelerinde pek duyamazsın öyle şikayetler.
Şimdi sorsam Range Rover ne sorunlar çıkartıyor kim cevap verebilir
Fakir fukara şanzımanı. -
Panpa sen daha iyi bilirsin.
BMW'nin şanzımanları patladı mı ocak söndürür -
quote:
Orijinalden alıntı: Thomassee
Panpa sen daha iyi bilirsin.
BMW'nin şanzımanları patladı mı ocak söndürür
Yok be 3-4 bin tl ye anahtar teslim sıfırlıyorlar sanayide. -
Cunku bmw 10 satiliyorsa bu 10 alicinin 3 u sofor kullaniyor ve arac giderlerini incelemiyor.
Geri kalan 7 alicinin 4 tanesi kiralama sirketleri ve aracin arizalarini dh gibi forumlarda sikayet etmiyorlar.
Geri kalan 3 alicinin 2 tanesi servisteki yuksek meblaglarin arasinda sanziman fiyatlarini ayirt edecek kadar faturayi didiklemez. 1 tanesi zarzor oder kim seye de benim sanziman bozuldu borusan bana boruyu otturdu demez.
Ama vw alan adam borcla krediyle aliyor. Az yaksin diye dizel aliyor vergisi dusuk olsun diye 1.2/1.6 motor aliyor. E servise gidince sanzimanin omrunun dolmak uzere oldugu soylenince foruma gelip bagirip cagiriyor.
Bmw 10 satarken 1 sikayet geliyorsa vw 100 satarken 10 sikayet gelmesi de dogru orantiya dayaniyor hak verirsinizki..
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
VW adam olsa Polo'dan, Passat'a hepsine ZF8 koyar ama adamlar inatçı, DSG7'ye kafayı takmışlar.
Üstelik ZF8 çok düşük maliyetli basit bir Tork Konvertörlü şanzıman.
DSG7'nin üçte bir parasına ZF8 alınıyor.
BMW mesela ZF8 yerine çift kavrama kullanmıyor yıllardır. Çünkü ZF8 dehşet ucuz bir ünite, BMW sadece bundan senede milyonlarca dolar kar ediyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi senersongur -- 11 Mayıs 2015; 20:52:08 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Polo dediğin arabanın fiyatı şanzıman kadar -
Bozulsa da markanın iyi niyetli yaklaşımından dolayı konuşulmuyor olabilir
Birisi vakko diğeri lcw.
Normal yani. |
O da sorun çıkartıyor ama fakir fukara şanzımanı değil.
Bu forum köşelerinde pek duyamazsın öyle şikayetler. Şimdi sorsam Range Rover ne sorunlar çıkartıyor kim cevap verebilir |
Zf8 in bir arızası vardi, o da range roverlerin son kasasinda kullanilip da, gevsek birakilan bir vida yuzundendi..montaj hatasi o da
Yoksa şiir gibi sanziman; bir buçuk tondan agir ve 2.0 motorlu bir araca, 900 kiloluk clio kadar yaktirabilen bir unite.. ustelik emmeye de gommeye de geliyor |
Aslında bu DSG'nin yanında bir de manuel vites kolu ve debriyaj pedalı vermeleri lazım (tak çıkar şeklinde).
Olmaz ya DSG arızalanırsa tak manuel kolunu, debriyajını yola devam et. Hatta opsiyonel olarak sunulabilir. Şanzıman dönüşüm paketi. |
ZF şanzımanın yapısı farklıda ondan. DSG çift kavramalı şanzıman, zf tork konventörlü bir şanzıman.
|
Adamı durduramıyoruz efenim önüne geleni fiyatlıyor.
|
Benzer içerikler
- motor kompresyon testi fiyatı
- fotoğrafsız emniyet kemeri cezası
- en güzel araba lakapları
- mobil 10 40 yağ yorumları
- honda civic c sütunu göçük sorunu hangi modellerde var
- bayiden sıfır araba fiyatları
- byd bayilik şartları
- lexus nx fiyat
- 2024 en çok satan arabalar
- toyota c-hr hybrid fiyat
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X