Şimdi Ara

Neden ZF8 vs. şanzımanlar DSG kadar sorun çıkartmıyor,tartışılmıyor? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
89
Cevap
0
Favori
18.875
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 116 hp lik 136 hp lik arabaya koyduğu zf nin dayanımı 450 nm 500 hp. Adamlar çalmıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Teterboro


    quote:

    Orijinalden alıntı: xendanafuckon

    Aynen

    neye aynen ya? konunun açılış tarihine bi bak. 2 sene olmuş. aynen diyorsun.

    Haklısın kusura bakma, bir mesaja yazdım ama alıntı yapmamisim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogameci

    quote:

    Orijinalden alıntı: wardstone

    Sadece merak ediyorum.Otomobil bölümünü pek takip etmem ama hep popüler konularda DSG yada VW tartışmaları oluyor.Neden acaba? Cidden DSG bu kadar çok sorun çıkartıyor mu? Şimdiye kadar hiç "ZF8 şanzıman arıza yaptı!" konusu görmedim,gözümden kaçtıysa da affola.

    dsg li en ucuz araba 48 binden başlıyor

    ama zf li en ucuz araç 96 bin

    ucuz malın yahnisi hesabı

    Aynen doğru

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Thomassee kullanıcısına yanıt
    Range roverlar baya baya sorun çıkartıyorlar. Şanzımandan ziyade arabanın kendisi başlıca sorun. Sanayide adı sorun roverdır. Ederi 60.000 olan range roverlar genelde 30.000 harcatıp gene adam olmazlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GrandLotus

    Range roverlar baya baya sorun çıkartıyorlar. Şanzımandan ziyade arabanın kendisi başlıca sorun. Sanayide adı sorun roverdır. Ederi 60.000 olan range roverlar genelde 30.000 harcatıp gene adam olmazlar.

    İlginç. Bana hep sağlamlık abidesi gibi gelirdi ama demek problemi de pahalıya geliyormuş.
  • Afedersin ağzınıza sıçar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GrandLotus

    Afedersin ağzınıza sıçar

    TR'de alışkınız gerçi
  • Bunlar daha iyi günlerimiz. Dahada sıçacaklar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GrandLotus

    Bunlar daha iyi günlerimiz. Dahada sıçacaklar

    Hocam biraz insaf eyleseler bari En azından yerli otomobillerde ötv indirimi bekliyorum ben ama
  • Bana kalsa arabadan sadece kdv alırım oda %30 u geçmezdi. Ama bana kalmıyor :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GrandLotus

    Bana kalsa arabadan sadece kdv alırım oda %30 u geçmezdi. Ama bana kalmıyor :D

    Hocam sorun konusunda dediğiniz gibi eskileri çok fazla sorun çıkartıyorlar,

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: splendidhdmi

    116 hp lik 136 hp lik arabaya koyduğu zf nin dayanımı 450 nm 500 hp. Adamlar çalmıyor

    VW'nin Tiguan'da 250nm'lik Arabaya koyduğu DSG-6 yağlı kavramanın da 350nm'ye kadar dayanımı var. Ve bu sayede sorunsuz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim merak ettiğim ZF9 neden ZF8 kadar konuşulmuyor, beğinildiği yada beğenilmediği pek belli olmuyor? Sanırım BMW kullanmaya başlayınca ZF9 u konuşacak millet.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Burada da satilan araclarin caminda DSG li oldugunu göze sokar gibivurgulayan yazilar oluyor,o kadar cok sorunluysa neden böyle yapiyor olabilirler.Yer Almanya.Ilginc
  • Tork konvertorlu olduğu için çok daha sorunsuzdur.



    Zf8 , ZF9 , opel active select vs. Sorunsuz şanzımanlardır

    Dsg ise düşük kalite bir çift kavramalı.

    Kalitelisi için bkz . PDK , M-DCT ,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RX 480 -- 16 Nisan 2017; 21:50:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ZF 8 şanzımanın tork dayanımı 500 nm mesela(daha yüksek nm lileri de var).Ayrıca dsg ye göre 3 kattan daha fazla üretim maliyeti doğal olarak satış maliyeti var.

    İşin özü "ne kadar ekmek o kadar köfte"
  • Thomassee kullanıcısına yanıt
    kapı vakumları çok sıkıntı çıkartıyor, arka kapılardaki vakum motor ünitesinin içine birsürü su girmiş mesela... motor kısmında kronik bi sorun var fandan geliyor muhtemelen ses, o da serviste ücretsiz hallediliyor, yakıtı da 10 litre civarı gayet makul, 22 jant var üstünde, konforu ona rağmen mükemmel. kışlık lastiklerin toplam 11 bin tl tutması haricinde.

    bi akrabanın var, sanayiye vb götürecek zamanı olmadığı için tüm sorunlarıyla ben ilgileniyorum da oradan biliyorum, çok güzel araba, 2014 vogue
  • GrandLotus kullanıcısına yanıt
    Reis sen nerelerdesin ya
  • BlancpaiN kullanıcısına yanıt
    10 litre şehiriçiyse mükemmel hocam.

    Evet yürütmek ciğer ister öbür türlü
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BekirTemel

    Benim merak ettiğim ZF9 neden ZF8 kadar konuşulmuyor, beğinildiği yada beğenilmediği pek belli olmuyor?

    Sanırım BMW kullanmaya başlayınca ZF9 u konuşacak millet.


    ZF9 problemli bir şanzıman olarak çıktı hatta bu nedenle Amerikada Jeep Cherokee ve

    FCA grubu (Fiat Chrysler) ile Honda CRV araçlardaki ZF ler toplatıldı.
    http://www.torquenews.com/106/supplier-zf-recall-impacts-chrysler-jeep-ram-honda-and-land-rover-vehicles
    http://blog.caranddriver.com/zf-recalls-nine-speed-automatic-for-random-drops-into-neutral/
    http://www.discoverysport.net/forum/land-rover-discovery-sport-news/8121-zf-transmission-recall.html
    http://autoweek.com/article/recalls/zf-recalls-505000-vehicles-9-speed-automatic
    http://www.jeepproblems.com/trends/9-speed-transmission-problems/
    http://www.autoblog.com/2016/08/09/fca-zf-9hp-recall-nine-speed-automatic-transmission/
    http://www.autoguide.com/auto-news/2016/08/zf-recalls-nine-speed-transmissions-in-fca-honda-and-land-rover-vehicles.html

    Bunun yanında ZF8 de sorunlar olabiliyor, sorunsuz diye bir durum söz konusu değil bunun örnekleri

    BMW özellikle Range Rover da çok var. Forumda BMW kullanıcıları az olduğu ve nispeten dsg den daha sorunsuz

    olduğu için sorunların pek duyulmaması normal ama araştırırsanız var.
    https://forum.donanimhaber.com/f30-bmw-zf-sorunu--100734109
    http://www.bmwpassion.net/forum/showthread.php?t=17899
    https://www.youtube.com/watch?v=ZEwgqEFp2BQ
    https://www.youtube.com/watch?v=fq2__dFYSwE
    https://www.youtube.com/watch?v=gerhI3TI-1c


    Ayrıca ülkemizde yanlış bilinen bir olguda ZF nin sanki BMW nin kendi şanzıman markasıymış gibi

    algılanmış olması halbuki Getrag gibi bağımsız bir firma. Mercedes Benz ağır vasıtalarına şanzıman üreterek

    ün yapmış ve gerçekten bu ünü hak eden bir firma. Şahsen uzun süre ZF8 kullandım ve çok beğenerek kullandım yazılımı

    ve konforu gerçekten takdire değer bir şanzıman ama kusursuz değil.

    Esas kusursuzlar Mercedes Benz otomobillerinde kullanılan eski nesil otomatik şanzımanlardır.

    Çünkü iyi olanı zaman belirler..

    (87 den bu yana tam 30 yıldır 300E aracımızdaki şanzıman halen açılmadı saat gibi çalışıyor.)



    Aslında bütün otomatik şanzımanlar sorun çıkarabilir adı üzerinde otomatik yani kuralına göre kullanılmazsa oda

    bir gün size sorun çıkarır bu gayet doğal ancak asıl sorun şurda DSG gibi ''kronik sorunlu'' bir şanzımanın halen

    insanlara satılıp Avrupa'da 10 yıl garanti verilirken Türkiyede 2 yıl ile sınırlandırılması.

    Sanki biz onlardan daha dikkatsiz kullanıyoruz aksine Türk insanı malına avrupalıdan daha çok değer verir ve özenle kullanır.

    Bunu Avrupaya gittiğinizde çok daha net görebilirsiniz adamların umrunda değil arabalar.


    Şahsen yıllarca tork konvertörlü tam otomatik şanzımanlar kullanıyoruz ve gayet memnunuz.

    Şuan Getrag (Alman) üretimi 6DCT450 kodlu yeni nesil yağlı kavrama EDC kullanıyoruz (Megane 4 HB 1.5dci EDC)

    Şuana kadar 8 ay 10bin km oldu bu şanzımandan da oldukça memnunuz. İyi kullanıldığı süre içinde sık sorun çıkaracağınıda

    sanmıyorum zira aynı şanzıman yıllarca Volvo S80 ve Ford Mondeo da kendini kanıtladı ve sonrasında

    Talisman ile Megane 4 lere aktarıldı. Tabi her üreticinin motoru ile şanzıman arasındaki yazılım farkı nedeniyle

    tamamen aynı olan şanzımanların kod isimleride değiştirildi. (EDC - Powershift gibi)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 17 Nisan 2017; 12:38:47 >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.