Bildirim
Vw neden DSG de hala ısrar ediyor ?
Daha Fazla ![](/static/forum/img/downicon.png)
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az ![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
2 Misafir - 2 Masaüstü
![](/static/forum/img/close.png)
Giriş
Mesaj
-
-
çok ısrar etmiyor, amerikada hatta çinde kullanmıyor mesela.
avrupa için ise üretim bantlarında değişiklik yapmak istemşyor sanırım. hem ucuza da geliyordur kendi ürettiği dandik patlak dsg. -
DSG arızalı değilki. Arızalı olsa dünyada en çok satılan otomatik vites olmazdı. Ben 5 senedir kullanıyorum bir kere bile sorun yaşamadım, ısınma uyarısı falan da gelmedi hiç.
Dsg de neden ısrar ediyorlar dersek şundan olabilir: hızlı vites geçişi,sarsıntısız çalışması, yakıt tasarrufu yaptırması, performans kaybı yapmadan gücü aktarması. -
Sürüş zevki içeren, yakıt ekonomisine (dolayısıyla düşük emisyona) katkısı olan, rutin parça değişikliğiyle servisleri çalıştıran bir şanzıman. Demek ki özellikle Avrupa pazarı için bunlar firma tarafından benimsenmiş.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bulentcandan -- 29 Ocak 2020; 15:33:21 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu ayın DSG konusu da geldi. . . -
Tamam erdal bu ötv ve dsg konularındaki hassasiyetini anlıyorum.quote:
Orijinalden alıntı: CaptainSkyWalker
Bu ayın DSG konusu da geldi. . .
Bi dünya para verip dsg li passat alıp satmaya çalışsam belki bende ötv ve dsg konularından rahatsız olabilirdim.
Ama ne yapacaksın işte günlük konu açma limiti yok. İsteyen istediği konuyu açıyor maalesef.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Emisyondan dünya ceza yiyen ve dsgnin bozuk olduğunu kendisi bile kabul eden vw bu forumda en düşük emisyon ve en sorunsuz şanzımana sahiptir
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
sıkıntı yok açılsın konular bilgileniyoruz. . . -
Passat'ı satmaya "çalışmazsın"
kendi kendini satar. . . -
Opsiyonel bir özellik mi?quote:
Orijinalden alıntı: CaptainSkyWalker
Passat'ı satmaya "çalışmazsın"
kendi kendini satar. . .
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
standart . . .
üzerinde VW logosu olan herhangi bir cismi bu ülkede gözü kapalı satabilirsin. -
10/10 olacak şanzımanın tek sıkıntısı zaten narinliği. hem vitesler arası geçişleri hissettirmez, hem en iyi manuel şoforüyüm diyenden daha seri vites atar, hem yakıt tasarrufu sağlar hem de motorun verdiği gücün hakkını verebilir. tüm bunları yaparken aynı zamanda ömürlük bir şanzıman olsaydı zaten diğer firmaların kepenk kapatması gerekirdi.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi willyyyyy -- 29 Ocak 2020; 16:26:23 > -
Anlıyorum.quote:
Orijinalden alıntı: CaptainSkyWalker
standart . . .
üzerinde VW logosu olan herhangi bir cismi bu ülkede gözü kapalı satabilirsin.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
VW almamış olan anlayamaz. . . -
Haklısın. Anlayabilmek için allstar golf ten başlamak lazımdı. Ben kaçırdım o treniquote:
Orijinalden alıntı: CaptainSkyWalker
VW almamış olan anlayamaz. . .
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
dsg nedense tek model gibi konuşuluyor gibi geliyor bana.
genelde "patlayan" cinsten olanlar max 250nm tork kaldıran kuru kavramalı DQ200 modeli ve bu modellerin de onlarca hatta yüzlerce revizyon sürümleri var. genel olarak 2015 modeli sonrasındaki revizyonlarda kavrama ve mekatronik arızalarının azaldığı söylense de hor kullanımda(sürekli creeping vs. yapıldığında) pek bir değişiklik olacağını düşünmüyorum. bu model ucuzdur, hafiftir ve üstteki mesajda anlatıldığı gibi hızlı geçiş, yakıt tasarrufu gibi özellikleri de kolayca sağlar. alıcılara cazip özellikler sunduğu ve ucuz bir model olduğu için kullanıldığını düşünüyorum.
ıslak kavramalı modellerinde(yüksek torklu 400-450+ nm) ise kavrama problemleri ciddi oranda azalıyor fakat mekatronik arızalarında pek azalma görülmüyor gibi geliyor bana. genelde mekatronik sorunları mekatronikte bulunan solenoidlerin bozulmasından veya sökülemeyen devre kartındaki arızalar oluyor. solenoidler kolayca düzeltilebilse de kart bozulduğunda değişim veya meşekkatli bir onarım gerekiyor diye biliyorum.
özetle bazı sorunları olsa da alıcıya daha cazip geldiği(sürüş konforu ve yakıt tasarrufu) için tercih edildiğini düşünüyorum(üstüne üstlük parçadan da kar edebiliyor firma, her türlü win-win).
-
Emisyon değerlerini tutturabilmek için devam ediyor. Ayrıca çoğu ülkede 10 yıla kadar garantili şekilde satıyorlar. Bozulduğu zamanda 1000 $ gibi bir fiyat otomatik şanzıman için pahalı değildir yurt dışında. Nispeten ekonomik bir şanzımanda. -
Omurlugu var zaten. 2.0tdi ve üzeri motorlardaki ıslak kavramalı olan. Ayrıca Porsche de ki PDK şanzıman da bildiğim kadarıyla dsg. Aynı zamanda Bugatti Veyronda da dsg mevcut.quote:
Orijinalden alıntı: willyyyyy
10/10 olacak şanzımanın tek sıkıntısı zaten narinliği. hem vitesler arası geçişleri hissettirmez, hem en iyi manuel şoforüyüm diyenden daha seri vites atar, hem yakıt tasarrufu sağlar hem de motorun verdiği gücün hakkını verebilir. tüm bunları yaparken aynı zamanda ömürlük bir şanzıman olsaydı zaten diğer firmaların kepenk kapatması gerekirdi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
DQ200 DSG arızalıdır. Kendileri kronik sorunları olduğunu kabul edip Çin ve Amerika'da 10 sene, bazı Avrupa ülkelerinde de garantiyi 6 seneye çıkarmıştır.quote:
Orijinalden alıntı: Melikşah_38
DSG arızalı değilki. Arızalı olsa dünyada en çok satılan otomatik vites olmazdı. Ben 5 senedir kullanıyorum bir kere bile sorun yaşamadım, ısınma uyarısı falan da gelmedi hiç.
Dsg de neden ısrar ediyorlar dersek şundan olabilir: hızlı vites geçişi,sarsıntısız çalışması, yakıt tasarrufu yaptırması, performans kaybı yapmadan gücü aktarması.
Benim de bu yaz 6.sene dolacak mesela hiç sorun yaşamadım ama ben yaşamadım. Çevremdeki insanlar yaşadı. -
2013te çözmüşlerdi demi kankaquote:
Orijinalden alıntı: Melikşah_38
DSG arızalı değilki. Arızalı olsa dünyada en çok satılan otomatik vites olmazdı. Ben 5 senedir kullanıyorum bir kere bile sorun yaşamadım, ısınma uyarısı falan da gelmedi hiç.
Dsg de neden ısrar ediyorlar dersek şundan olabilir: hızlı vites geçişi,sarsıntısız çalışması, yakıt tasarrufu yaptırması, performans kaybı yapmadan gücü aktarması.
(Tüyü de ben dikeyim)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X