Şimdi Ara

Vw neden DSG de hala ısrar ediyor ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
717
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Hadi en başta kronik sorunları bilmiyordu arıza vs çıktı öğrendiler.

    Arızalı sorunlu oldugunu bile bile neden hala bu otomatik şanzımanda araçlar üretiliyor.

    Veya sorun madem belli neden değişiklik yapılmıyır hala eski kuru tip yağsız şanszıman kullanlmıyor *



  • çok ısrar etmiyor, amerikada hatta çinde kullanmıyor mesela.

    avrupa için ise üretim bantlarında değişiklik yapmak istemşyor sanırım. hem ucuza da geliyordur kendi ürettiği dandik patlak dsg.
  • DSG arızalı değilki. Arızalı olsa dünyada en çok satılan otomatik vites olmazdı. Ben 5 senedir kullanıyorum bir kere bile sorun yaşamadım, ısınma uyarısı falan da gelmedi hiç.
    Dsg de neden ısrar ediyorlar dersek şundan olabilir: hızlı vites geçişi,sarsıntısız çalışması, yakıt tasarrufu yaptırması, performans kaybı yapmadan gücü aktarması.
  • Sürüş zevki içeren, yakıt ekonomisine (dolayısıyla düşük emisyona) katkısı olan, rutin parça değişikliğiyle servisleri çalıştıran bir şanzıman. Demek ki özellikle Avrupa pazarı için bunlar firma tarafından benimsenmiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bulentcandan -- 29 Ocak 2020; 15:33:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu ayın DSG konusu da geldi. . .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CaptainSkyWalker

    Bu ayın DSG konusu da geldi. . .
    Tamam erdal bu ötv ve dsg konularındaki hassasiyetini anlıyorum.

    Bi dünya para verip dsg li passat alıp satmaya çalışsam belki bende ötv ve dsg konularından rahatsız olabilirdim.

    Ama ne yapacaksın işte günlük konu açma limiti yok. İsteyen istediği konuyu açıyor maalesef.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Emisyondan dünya ceza yiyen ve dsgnin bozuk olduğunu kendisi bile kabul eden vw bu forumda en düşük emisyon ve en sorunsuz şanzımana sahiptir

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    VW Tiguan bu kadar kötü mü?
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • auto_man A kullanıcısına yanıt
    sıkıntı yok açılsın konular bilgileniyoruz. . .
  • auto_man A kullanıcısına yanıt
    Passat'ı satmaya "çalışmazsın"

    kendi kendini satar. . .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CaptainSkyWalker

    Passat'ı satmaya "çalışmazsın"

    kendi kendini satar. . .
    Opsiyonel bir özellik mi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • auto_man A kullanıcısına yanıt
    standart . . .

    üzerinde VW logosu olan herhangi bir cismi bu ülkede gözü kapalı satabilirsin.
  • 10/10 olacak şanzımanın tek sıkıntısı zaten narinliği. hem vitesler arası geçişleri hissettirmez, hem en iyi manuel şoforüyüm diyenden daha seri vites atar, hem yakıt tasarrufu sağlar hem de motorun verdiği gücün hakkını verebilir. tüm bunları yaparken aynı zamanda ömürlük bir şanzıman olsaydı zaten diğer firmaların kepenk kapatması gerekirdi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi willyyyyy -- 29 Ocak 2020; 16:26:23 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CaptainSkyWalker

    standart . . .

    üzerinde VW logosu olan herhangi bir cismi bu ülkede gözü kapalı satabilirsin.
    Anlıyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • auto_man A kullanıcısına yanıt
    VW almamış olan anlayamaz. . .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CaptainSkyWalker

    VW almamış olan anlayamaz. . .
    Haklısın. Anlayabilmek için allstar golf ten başlamak lazımdı. Ben kaçırdım o treni

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • dsg nedense tek model gibi konuşuluyor gibi geliyor bana.

    genelde "patlayan" cinsten olanlar max 250nm tork kaldıran kuru kavramalı DQ200 modeli ve bu modellerin de onlarca hatta yüzlerce revizyon sürümleri var. genel olarak 2015 modeli sonrasındaki revizyonlarda kavrama ve mekatronik arızalarının azaldığı söylense de hor kullanımda(sürekli creeping vs. yapıldığında) pek bir değişiklik olacağını düşünmüyorum. bu model ucuzdur, hafiftir ve üstteki mesajda anlatıldığı gibi hızlı geçiş, yakıt tasarrufu gibi özellikleri de kolayca sağlar. alıcılara cazip özellikler sunduğu ve ucuz bir model olduğu için kullanıldığını düşünüyorum.

    ıslak kavramalı modellerinde(yüksek torklu 400-450+ nm) ise kavrama problemleri ciddi oranda azalıyor fakat mekatronik arızalarında pek azalma görülmüyor gibi geliyor bana. genelde mekatronik sorunları mekatronikte bulunan solenoidlerin bozulmasından veya sökülemeyen devre kartındaki arızalar oluyor. solenoidler kolayca düzeltilebilse de kart bozulduğunda değişim veya meşekkatli bir onarım gerekiyor diye biliyorum.



    özetle bazı sorunları olsa da alıcıya daha cazip geldiği(sürüş konforu ve yakıt tasarrufu) için tercih edildiğini düşünüyorum(üstüne üstlük parçadan da kar edebiliyor firma, her türlü win-win).




  • Emisyon değerlerini tutturabilmek için devam ediyor. Ayrıca çoğu ülkede 10 yıla kadar garantili şekilde satıyorlar. Bozulduğu zamanda 1000 $ gibi bir fiyat otomatik şanzıman için pahalı değildir yurt dışında. Nispeten ekonomik bir şanzımanda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: willyyyyy

    10/10 olacak şanzımanın tek sıkıntısı zaten narinliği. hem vitesler arası geçişleri hissettirmez, hem en iyi manuel şoforüyüm diyenden daha seri vites atar, hem yakıt tasarrufu sağlar hem de motorun verdiği gücün hakkını verebilir. tüm bunları yaparken aynı zamanda ömürlük bir şanzıman olsaydı zaten diğer firmaların kepenk kapatması gerekirdi.
    Omurlugu var zaten. 2.0tdi ve üzeri motorlardaki ıslak kavramalı olan. Ayrıca Porsche de ki PDK şanzıman da bildiğim kadarıyla dsg. Aynı zamanda Bugatti Veyronda da dsg mevcut.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Melikşah_38

    DSG arızalı değilki. Arızalı olsa dünyada en çok satılan otomatik vites olmazdı. Ben 5 senedir kullanıyorum bir kere bile sorun yaşamadım, ısınma uyarısı falan da gelmedi hiç.
    Dsg de neden ısrar ediyorlar dersek şundan olabilir: hızlı vites geçişi,sarsıntısız çalışması, yakıt tasarrufu yaptırması, performans kaybı yapmadan gücü aktarması.
    DQ200 DSG arızalıdır. Kendileri kronik sorunları olduğunu kabul edip Çin ve Amerika'da 10 sene, bazı Avrupa ülkelerinde de garantiyi 6 seneye çıkarmıştır.

    Benim de bu yaz 6.sene dolacak mesela hiç sorun yaşamadım ama ben yaşamadım. Çevremdeki insanlar yaşadı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Melikşah_38

    DSG arızalı değilki. Arızalı olsa dünyada en çok satılan otomatik vites olmazdı. Ben 5 senedir kullanıyorum bir kere bile sorun yaşamadım, ısınma uyarısı falan da gelmedi hiç.
    Dsg de neden ısrar ediyorlar dersek şundan olabilir: hızlı vites geçişi,sarsıntısız çalışması, yakıt tasarrufu yaptırması, performans kaybı yapmadan gücü aktarması.
    2013te çözmüşlerdi demi kanka
    (Tüyü de ben dikeyim)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.