|
Bildirim
|
İki nedeni var.
1 - Motosikleti bu yüzden kullanıyoruz. Arabaların arkasında, trafikte gideceksek, aynı trafiği çekeceksek neden motor kullanalım? Aralardan geçmek o kadar büyük mesele değil. Gelişmiş ülkelerde en sol şeritle sağındaki şerit arasını özellikle motorsiklet geçsin diye boş bırakıyorlar. Şerit değişirken dikkat ediyorlar. Lane filtering diye aratabilirsiniz. Ülkemizde de böyle şeyler olmalı. Araç sürücüleri motorların geçebileceği yer bırakmalı, devlet motorsiklete, bisiklete teşvikler vermeli. 2- Burası Türkiye çünkü. Motorsikletle kurallara uyarsanız ölürsünüz. O yüzden kendi kuralımızı kendimiz koyuyoruz. Şeritte giderken asla yaya yolunda durulmaz mesela. En sol tarafa ya da en sağ tarafa yanaşırız. Aynı şey kırmızı ışık için de geçerli. Şeridin ortasında durursan angutun teki gelir seni biçer. Bu maddelerle başkasının aracına zarar verme, başka sürücünün ya da herhangi yayanın, canlının hayatını tehlikeye atma durumları farklı. Bunlara dikkat etmeyen motor ya da araba farketmez bütün sürücülere lanet edebilirsiniz. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|