Şimdi Ara

...:: Ford Connect Muhabbet Odası ::... (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
17.216
Cevap
15
Favori
1.479.235
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Lukunku



    Fakat canım memleketimin her santimetrekaresi ayrı bir güzel, her mevsimde de daha bir farklı güzel...




    al sana o zaman kraldan kral resimler:

    http://www.turguttarhan.com/galleries.htm
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Lukunku


    quote:

    Orjinalden alıntı: WINNER

    Evet aracı servisten aldım.

    Sağ köşeden ses şikayeti olanlar hurafelere inanmayın camda,göğüslükten,direkten vs.. vs die.Sağ çamurluk sökülüyor aracın beyni çıkıyor ortaya tabi bu beyni sabitlemek içinde şasiye bağlı bi aparat var fabrika bu aparatı şasiye iki civata ile sabitlemek yerine tek civatayla sabitlemişse aracınız esnediğinde bu aparattan iğrenç bi ses geliyor bizde bunu içerden sanıyoruz.

    Eğerki başınıza böyle bi olay gelirse direk gidip sağ çamurluğunuzu söktürün.İzmir Çetaş'daki arkadaşlar bu konuda tecrübeli daha önce aynı sesi bulmak için bi hayli uğraşmışlar ama artık nokta atışı yapıyorlar.Fabrikada nerden malzeme çalsam die düşünürken burayı keşfetmiş.

    Çetaş'a ve Veli Bey'e tekrar tşk..ler ilgi alaka ve tecrübelerinden dolayı araçta ki tüm ses problemlerim bitti şükür üstüne birde aracı yıkatıp almam için beni aradılar servisin içinde çayımızıda içtikten sonra tekrar düştük yollara..

    Ama servis ne kadar iyiyse satış ve ikinci el o kadar kötü tam 45 dk. yeni Connect'i inceledim biride gelip yardımcı olabilirmiyiz demedi




    Geçmiş olsun, aracınızı almışsınız.

    Öncelikle; sağ taraftan gelen "çıt" ya da "çıtırdama" sesi ile ilgili forum ahalisi olarak aynı sesten mi şikayetçiyiz, teşhisi doğru koyalım. Benim araçta duyduğum ses, aracı ilk aldığım zamanlarda yoktu, ön cam değiştikten sonra bu ses gelmeye başladı; her zaman gelmiyor, sadece bir kaldırımdan yan olarak inerken veya çıkarken, ya da bir kasise aracı sağlı sollu sallayarak girerken kasılmaya benzer tarzda geliyor. Her zaman olmadığı için, aslında çok ta takmıyorum. Ancak Recep bey, siz çözüm için "çamurluğun söküldüğü" nü falan söyleyince işten biraz soğudum, zira bu işlem için fabrikadan orijinal olarak sıkılmış vidalara anahtar değiyor, vidalar sökülüyor ve satacağınız adamlara fotoğrafla izah etseniz bile, "değişmiş" imajı verecek bir işlem gerçekleşiyor. Hafif ticari bir araç için gayet normal olsa da; acaba herkes böyle bir değişime "evet" der mi? Tartışılır...

    Veli bey'in ismini forum ahalisinde, ilk telaffuz eden herhalde benim. 30.000 bakım ayrıntılarını fotoğrafla yayınladığım zaman, kendisinden izin de alarak onun fotoğrafını da koymuştum, daha sonra da tabi blog sayfama da koydum. Google'da "veli ayyıldız çetaş" diye arattığınızda ilk çıkan maddelerde fotoğraflarını görebilirsiniz. Fakat tam bir Anadolu çocuğu, mert ve delikanlı birisi. Söylediği ve söz verdiği bir olayın, sonuna arkasında duruyor, yapamayacağı bir şeyi de ta baştan mertçe söylüyor. Dolayısıyla ben de sizin gibi, dosta - düşmana herkese kesinlikle tavsiye ederim. En azından diğer yetkili servisler gibi, işi şirazesinden çıkarma durumuna kadar Çetaş'a devam edebiliriz. Halkla ilişkiler sorumlusu bayan'a da zaten, zamanında söylemiştim, "eğer siz de sonunda Otokoç gibi olacaksanız, şimdiden bizleri yormayın, biz de gardımızı ona göre alalım, yok şimdiki gibi devam edecekseniz, ilk tercihimiz siz olacaksınız" diye çayını içerken sohbetimiz esnasında serdetmiştim.

    Satış bölümü ile ilgili olarak da, anlattığınız durumun sadece Çetaş'a has değil, hemen hemen bütün Ford yetkili bayilerinde geçerli olduğunu söyleyebilirim. Geçen sene de, benzer bir durumu Duğles'te ben yaşamış ve burada anlatmıştım. Malesef, eğitim şart; eğitimden önce eğitilecek insan lazım. Her insan, eğitilemiyor işte. Altınyıldız'dan takım elbise, Abbate'den gömlek, Versace'den kravat takmakla satış elemanı olunamıyor, olsaydı köylü sarı çizmeli Mehmet ağa da giyer rugan ayakkabılarını, ayakkabısının ön yüzünü arka paçasına sürerek parlattıktan sonra araba satmaya başlardı. Aynı şekilde, bayanlardaki 20 metre öteden itici kuıvvetini hissettiren parfümle de olmadığı gibi. Ama olunca da işte bu kadar oluyor, ondan dolayı da başta Doğuş Otomotiv ve Otokoç bayileri olmak üzere hemen hemen bütün otomobil bayilerinin satış elemanlarından memnuniyetsizlik ve ilgisizlik şikayetleri geliyor.






    O ses için değil çamurluk bütün arabayı söktürüdüm belki sadece araç esnediği zaman geliyor ses ama benim sinirlerimi bozuyordu.Aracı satarkende sorun olacağını sanmıyorum hasardan dolayı sökülen bi çamurluk değişmese bile boya olur bunuda boya ölçüm cihazlarıyla anlayabiliyorlar.Alacak olanda çok kafamı bozarsa işine gelirse derim

    Daha da garip olan aracın beyninin orada olması sağ taraftan olası bi hasarda beyin pert yeniside ne kadardır bilemiyorum.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: dragotreis


    quote:

    Orjinalden alıntı: Lukunku



    Fakat canım memleketimin her santimetrekaresi ayrı bir güzel, her mevsimde de daha bir farklı güzel...




    al sana o zaman kraldan kral resimler:

    http://www.turguttarhan.com/galleries.htm


    Güzel fotoğraflar var. Çoğunu yeni görüyorum. Teşekkür ederim, link için. Gerek böyle fotoğrafları, gerekse yol maceralarını da burada paylaşabiliriz.


    Amatör fotoğraflar da ilgimi çekiyor, onunla ilgili de internetten epey gezi sitelerini karıştırıyorum.

    Şunlar gibi:

     ...::  Ford Connect Muhabbet Odası  ::...


     ...::  Ford Connect Muhabbet Odası  ::...


    Kendi çekimlerim...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: WINNER


    ............


    O ses için değil çamurluk bütün arabayı söktürüdüm belki sadece araç esnediği zaman geliyor ses ama benim sinirlerimi bozuyordu.Aracı satarkende sorun olacağını sanmıyorum hasardan dolayı sökülen bi çamurluk değişmese bile boya olur bunuda boya ölçüm cihazlarıyla anlayabiliyorlar.Alacak olanda çok kafamı bozarsa işine gelirse derim

    Daha da garip olan aracın beyninin orada olması sağ taraftan olası bi hasarda beyin pert yeniside ne kadardır bilemiyorum.


    Araba alma meselesi değil de, satma meselesi; çok uykularımı kaçıran durumlardan. Ne kadar kendi arabandan emin olursan ol, "acaba bilmediğim bir şeyi çıkar mı, acaba istediğim fiyattan ne kadar alta inerim, acaba satabilir miyim" bu sorular beynimi tırmalar durur. Pazarda satılan domates'in fiyatı gibi, üzerine yazdığınız etiket fiyatına asla satamayacak olmak...... Pazarcı istediği fiyata alıcı bulur, siz bulamazsınız; fiyat kırmak için ellerinden gelen her şeyi yaparlar...

    Çetaş'da konuştuğum ustalarla motor yıkama meselesini tartışırken, beynin şoför tarafında, hava filtresinin altlarında olduğunu söylemişlerdi. Siz herhalde o işlem çıkarılırken gördüğünüze göre, ustalar da beynin yeri konusunda yeni yer üzerinde karar kıldılar.

    Hasar durumlarında beynin de hasar görmesi, çok sık rastlanan bir durum değil, üzerinde kalın kapaklardan dolayı, ancak üzerinden bir silindir geçmesi durumunda hasar görebilir. Elinizle atıp, yere vursanız bile kırılmayan bir yapıya sahipler ve öyle olmaları gerekiyor. Yoksa her hasarda ve en yüksek kaza risklerinin olduğu bölgelerde çabuk pert olabiliyor olması, araç kullanıcılarını değil, araç üreticilerini zora sokacak bir durumdur, duyulursa herhalde hiç de iyi şeyler konuşulmaz.. Beynin sağlam bir yapıya sahip olduğu konusunu da; bizzat Connect'lerin beynini görmedim, ancak daha önce kullandığım 123 kasa Mercedes'in beynini bizzat gördüğüm için söylüyorum. Mercedes, 1984 model araçta bu tarz sağlam bir kapakla koruma yöntemi kullandıysa, herhalde Ford da 2008 model bir araçta plastik kapak kullanacak hali yok diye düşünüyorum. Acaba yanılıyor muyum?




  • Arkadaşlar selam,

    yan taraflara konulan krom barlarla veya arkadaki tampon korucu barlarlar tüvtürk muayenesinden geçiyomu? Daha önce bu şeklilde götüren var mı?
  • Güzel bir paylaşım olmuş mehmet abi...

    Hiç bir detayı gözünden kaçırmamışsın... Yeni connect'in resimlerini incelerken mehemt abinin kesin begenmiycegini düşündügüm kısımları görüyormki begenmemişsin..
    Genel olarak dikkat cekici ve hoş bir araç haline getirilmiş olsada ince ayrıntılar incelendiginde hoş olmayan yanlarının hala oldugunu anlaşılıyor...

    1-2 sene içinde ön kansoldakı küçük hataları düzeltirler diye tahmin ediyorum... parcaların birleşim kısımları yakından incelenince göze hoş gelmiyor cünkü.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: acrylia

    Arkadaşlar selam,

    yan taraflara konulan krom barlarla veya arkadaki tampon korucu barlarlar tüvtürk muayenesinden geçiyomu? Daha önce bu şeklilde götüren var mı?




    Evet geçiyor fazla abartılı bulmadıkları için muayenede sorun çıkmıyor
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dragotreis

    mazot filtresiz 145 ama değil mi?

    Evet, mazot filtresiz hali 145 TL.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Lukunku

    Bu reklam; İzmir-Çetaş'a ait. Tarihi biraz eski ama.

    Şimdi de yeni bir reklam yayınlamışlar, onun fotoğrafını alamadım; bakıma gelen otomobillere park sensörü hediye ediyorlarmış. Buyrun bakalım...


     ...::  Ford Connect Muhabbet Odası  ::...



    Bugün İzmir Çetaş'ta Müdür Beyle uzunca bir sohbetimiz oldu. Resmini ekleyemediğiniz reklamdan bahsettim, Yeni Asır gazetesindeki reklamı gösterdi bana. Yalnız kampanya bu ayın sonunda bitiyor, bir de park sensörünü hediye alabilmek için limit koymuşlar. Gelip bir ampül değiştirip gidene bu sensörü hediye etmenin çok akıllıca olmadığını, 200-250 TL nin üzerindeki bakımlarda hediye edileceğini belirtti bana da mantıklı geldi açıkcası.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Lukunku


    quote:

    Orjinalden alıntı: WINNER

    Evet aracı servisten aldım.

    Sağ köşeden ses şikayeti olanlar hurafelere inanmayın camda,göğüslükten,direkten vs.. vs die.Sağ çamurluk sökülüyor aracın beyni çıkıyor ortaya tabi bu beyni sabitlemek içinde şasiye bağlı bi aparat var fabrika bu aparatı şasiye iki civata ile sabitlemek yerine tek civatayla sabitlemişse aracınız esnediğinde bu aparattan iğrenç bi ses geliyor bizde bunu içerden sanıyoruz.

    Eğerki başınıza böyle bi olay gelirse direk gidip sağ çamurluğunuzu söktürün.İzmir Çetaş'daki arkadaşlar bu konuda tecrübeli daha önce aynı sesi bulmak için bi hayli uğraşmışlar ama artık nokta atışı yapıyorlar.Fabrikada nerden malzeme çalsam die düşünürken burayı keşfetmiş.

    Çetaş'a ve Veli Bey'e tekrar tşk..ler ilgi alaka ve tecrübelerinden dolayı araçta ki tüm ses problemlerim bitti şükür üstüne birde aracı yıkatıp almam için beni aradılar servisin içinde çayımızıda içtikten sonra tekrar düştük yollara..

    Ama servis ne kadar iyiyse satış ve ikinci el o kadar kötü tam 45 dk. yeni Connect'i inceledim biride gelip yardımcı olabilirmiyiz demedi




    Geçmiş olsun, aracınızı almışsınız.

    Öncelikle; sağ taraftan gelen "çıt" ya da "çıtırdama" sesi ile ilgili forum ahalisi olarak aynı sesten mi şikayetçiyiz, teşhisi doğru koyalım. Benim araçta duyduğum ses, aracı ilk aldığım zamanlarda yoktu, ön cam değiştikten sonra bu ses gelmeye başladı; her zaman gelmiyor, sadece bir kaldırımdan yan olarak inerken veya çıkarken, ya da bir kasise aracı sağlı sollu sallayarak girerken kasılmaya benzer tarzda geliyor. Her zaman olmadığı için, aslında çok ta takmıyorum. Ancak Recep bey, siz çözüm için "çamurluğun söküldüğü" nü falan söyleyince işten biraz soğudum, zira bu işlem için fabrikadan orijinal olarak sıkılmış vidalara anahtar değiyor, vidalar sökülüyor ve satacağınız adamlara fotoğrafla izah etseniz bile, "değişmiş" imajı verecek bir işlem gerçekleşiyor. Hafif ticari bir araç için gayet normal olsa da; acaba herkes böyle bir değişime "evet" der mi? Tartışılır...

    Veli bey'in ismini forum ahalisinde, ilk telaffuz eden herhalde benim. 30.000 bakım ayrıntılarını fotoğrafla yayınladığım zaman, kendisinden izin de alarak onun fotoğrafını da koymuştum, daha sonra da tabi blog sayfama da koydum. Google'da "veli ayyıldız çetaş" diye arattığınızda ilk çıkan maddelerde fotoğraflarını görebilirsiniz. Fakat tam bir Anadolu çocuğu, mert ve delikanlı birisi. Söylediği ve söz verdiği bir olayın, sonuna arkasında duruyor, yapamayacağı bir şeyi de ta baştan mertçe söylüyor. Dolayısıyla ben de sizin gibi, dosta - düşmana herkese kesinlikle tavsiye ederim. En azından diğer yetkili servisler gibi, işi şirazesinden çıkarma durumuna kadar Çetaş'a devam edebiliriz. Halkla ilişkiler sorumlusu bayan'a da zaten, zamanında söylemiştim, "eğer siz de sonunda Otokoç gibi olacaksanız, şimdiden bizleri yormayın, biz de gardımızı ona göre alalım, yok şimdiki gibi devam edecekseniz, ilk tercihimiz siz olacaksınız" diye çayını içerken sohbetimiz esnasında serdetmiştim.

    Satış bölümü ile ilgili olarak da, anlattığınız durumun sadece Çetaş'a has değil, hemen hemen bütün Ford yetkili bayilerinde geçerli olduğunu söyleyebilirim. Geçen sene de, benzer bir durumu Duğles'te ben yaşamış ve burada anlatmıştım. Malesef, eğitim şart; eğitimden önce eğitilecek insan lazım. Her insan, eğitilemiyor işte. Altınyıldız'dan takım elbise, Abbate'den gömlek, Versace'den kravat takmakla satış elemanı olunamıyor, olsaydı köylü sarı çizmeli Mehmet ağa da giyer rugan ayakkabılarını, ayakkabısının ön yüzünü arka paçasına sürerek parlattıktan sonra araba satmaya başlardı. Aynı şekilde, bayanlardaki 20 metre öteden itici kuıvvetini hissettiren parfümle de olmadığı gibi. Ama olunca da işte bu kadar oluyor, ondan dolayı da başta Doğuş Otomotiv ve Otokoç bayileri olmak üzere hemen hemen bütün otomobil bayilerinin satış elemanlarından memnuniyetsizlik ve ilgisizlik şikayetleri geliyor.





    Arkadaşlar iyi niyetli ve çingen pazarlığı tarzında yapılmayan alışverişlerde emin olun ki gösterdiğiniz saygılı duruşun karşılığını alırsınız. @Lukunku'nun da belirttiği gibi İzmir Çetaş'ın bu yöndeki atılımları gerçekten takdire değer.




  • bana focus için en uygun fiyatı izmir çetaş vermekte halen...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Jackdaniels_35


    quote:

    Orjinalden alıntı: Lukunku


    quote:

    Orjinalden alıntı: WINNER

    Evet aracı servisten aldım.

    Sağ köşeden ses şikayeti olanlar hurafelere inanmayın camda,göğüslükten,direkten vs.. vs die.Sağ çamurluk sökülüyor aracın beyni çıkıyor ortaya tabi bu beyni sabitlemek içinde şasiye bağlı bi aparat var fabrika bu aparatı şasiye iki civata ile sabitlemek yerine tek civatayla sabitlemişse aracınız esnediğinde bu aparattan iğrenç bi ses geliyor bizde bunu içerden sanıyoruz.

    Eğerki başınıza böyle bi olay gelirse direk gidip sağ çamurluğunuzu söktürün.İzmir Çetaş'daki arkadaşlar bu konuda tecrübeli daha önce aynı sesi bulmak için bi hayli uğraşmışlar ama artık nokta atışı yapıyorlar.Fabrikada nerden malzeme çalsam die düşünürken burayı keşfetmiş.

    Çetaş'a ve Veli Bey'e tekrar tşk..ler ilgi alaka ve tecrübelerinden dolayı araçta ki tüm ses problemlerim bitti şükür üstüne birde aracı yıkatıp almam için beni aradılar servisin içinde çayımızıda içtikten sonra tekrar düştük yollara..

    Ama servis ne kadar iyiyse satış ve ikinci el o kadar kötü tam 45 dk. yeni Connect'i inceledim biride gelip yardımcı olabilirmiyiz demedi




    Geçmiş olsun, aracınızı almışsınız.

    Öncelikle; sağ taraftan gelen "çıt" ya da "çıtırdama" sesi ile ilgili forum ahalisi olarak aynı sesten mi şikayetçiyiz, teşhisi doğru koyalım. Benim araçta duyduğum ses, aracı ilk aldığım zamanlarda yoktu, ön cam değiştikten sonra bu ses gelmeye başladı; her zaman gelmiyor, sadece bir kaldırımdan yan olarak inerken veya çıkarken, ya da bir kasise aracı sağlı sollu sallayarak girerken kasılmaya benzer tarzda geliyor. Her zaman olmadığı için, aslında çok ta takmıyorum. Ancak Recep bey, siz çözüm için "çamurluğun söküldüğü" nü falan söyleyince işten biraz soğudum, zira bu işlem için fabrikadan orijinal olarak sıkılmış vidalara anahtar değiyor, vidalar sökülüyor ve satacağınız adamlara fotoğrafla izah etseniz bile, "değişmiş" imajı verecek bir işlem gerçekleşiyor. Hafif ticari bir araç için gayet normal olsa da; acaba herkes böyle bir değişime "evet" der mi? Tartışılır...

    Veli bey'in ismini forum ahalisinde, ilk telaffuz eden herhalde benim. 30.000 bakım ayrıntılarını fotoğrafla yayınladığım zaman, kendisinden izin de alarak onun fotoğrafını da koymuştum, daha sonra da tabi blog sayfama da koydum. Google'da "veli ayyıldız çetaş" diye arattığınızda ilk çıkan maddelerde fotoğraflarını görebilirsiniz. Fakat tam bir Anadolu çocuğu, mert ve delikanlı birisi. Söylediği ve söz verdiği bir olayın, sonuna arkasında duruyor, yapamayacağı bir şeyi de ta baştan mertçe söylüyor. Dolayısıyla ben de sizin gibi, dosta - düşmana herkese kesinlikle tavsiye ederim. En azından diğer yetkili servisler gibi, işi şirazesinden çıkarma durumuna kadar Çetaş'a devam edebiliriz. Halkla ilişkiler sorumlusu bayan'a da zaten, zamanında söylemiştim, "eğer siz de sonunda Otokoç gibi olacaksanız, şimdiden bizleri yormayın, biz de gardımızı ona göre alalım, yok şimdiki gibi devam edecekseniz, ilk tercihimiz siz olacaksınız" diye çayını içerken sohbetimiz esnasında serdetmiştim.

    Satış bölümü ile ilgili olarak da, anlattığınız durumun sadece Çetaş'a has değil, hemen hemen bütün Ford yetkili bayilerinde geçerli olduğunu söyleyebilirim. Geçen sene de, benzer bir durumu Duğles'te ben yaşamış ve burada anlatmıştım. Malesef, eğitim şart; eğitimden önce eğitilecek insan lazım. Her insan, eğitilemiyor işte. Altınyıldız'dan takım elbise, Abbate'den gömlek, Versace'den kravat takmakla satış elemanı olunamıyor, olsaydı köylü sarı çizmeli Mehmet ağa da giyer rugan ayakkabılarını, ayakkabısının ön yüzünü arka paçasına sürerek parlattıktan sonra araba satmaya başlardı. Aynı şekilde, bayanlardaki 20 metre öteden itici kuıvvetini hissettiren parfümle de olmadığı gibi. Ama olunca da işte bu kadar oluyor, ondan dolayı da başta Doğuş Otomotiv ve Otokoç bayileri olmak üzere hemen hemen bütün otomobil bayilerinin satış elemanlarından memnuniyetsizlik ve ilgisizlik şikayetleri geliyor.





    Arkadaşlar iyi niyetli ve çingen pazarlığı tarzında yapılmayan alışverişlerde emin olun ki gösterdiğiniz saygılı duruşun karşılığını alırsınız. @Lukunku'nun da belirttiği gibi İzmir Çetaş'ın bu yöndeki atılımları gerçekten takdire değer.



    İnşallah gösterdikleri cana yakınlıkta, devamlı olurlar...

    Yarın müşteri arttığında da aynı performansı göstermeliler; işte o zaman İzmir'de tek olurlar. Çetaş'dan önce, son açılan Arkas vardı, Karşıyaka'da; tam 3 defa gittim. Her 3'ünde de beni gittiğime pişman ederek gönderdiler.




  • ne ettiler de seni pişman ettiler??


    Nazilli den herkese sevgiler bu arada...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hacada

    ne ettiler de seni pişman ettiler??


    Nazilli den herkese sevgiler bu arada...



    İlgi alakaya hayran kalmıştım, üstlerinde takım elbise o biçim; fakat yanlarına gelinceye kadar kaşlarını kaldırıp da bir hoşgeldin demiyorlar. Hiç bir şekilde kesin fiyat yok, önceden pazarlık yok, bakımı yaptırırsın, ne çıkarsa o fiyat. Giderken bile, "başka nasıl yardımcı olabiliriz" denmediği gibi, "güle güle, gene bekleriz" de yok. Buz gibi bir surat, tebessüm uğramamış bir dudak yapısı, yerinden hiç kıpırdamayan bir beden. Daha ne olsun; yetmez mi?


    Hani Mevlânâ demiş ya; "nice insanlar gordum sırtlarında urba yok, nice urbalar gordum iclerinde insan yok"
  • Çarşamba günü pazarlık yaptığım ve randevu aldığım zaman gelip çatmıştı .Erken kalkıp yola düştüm hatta böğrekçinin önünden geçtikten sonra tekrar bir tur atıp sıcak kıymalı börek için kendime zaman ayırdım .Afiyetle lüplettikten sonra 08:40 da sevisin kapısından giriş eyledim.Serviste daha kimse işbaşı yapmamıştı ,sayın Bayram bey (Servis sorumlusu) karşıladı bizi.Çarşamba günükü pazarlıktan sonra beni tanımamak nemümkündü.15000 bakım iş emrini çıkardıktan sonra aracı liftin önününe park ederek bakımı yapacak genç arkadaşla tanıştırdı.Çarşamba günü konuşmamızda bakımın yaklaşık 40 dakika veya 1 saat süreceğini belirtmişlerdi, benim hala eve giderken sıcak ekmek alıp şöyle bir mükellef kahvaltı yapmak aklımda.Bakımcı arkadaşa isteklerimi tek tek belirtirken o anda aracı yukarı kaldırmaktaydı,tabi bende aracın altını çok merak ediyordum bir çırpıda merakımı giderdim.Bakım yaparken aracın yanında durabileceğimizi hatta bekleme salonunda sıcak çaylarının olduğun belirttiler.Bekleme salonuda bir kat yukarda tam benim aracın önünde idi,yani kuşbakışı yapabiliyordum en güzelide koltuklar deri ve rahattı.
    Eleman ilk olarak aracın yağını boşaltarak işe başladı ve elinde lamba ile aracın yağ karteline doğru tutuyor ve inceleme yapıyordu.Bir an aracın yanından kayboldu ve bayram beyle beraber tekrar geri geldiler, taabiki bende hemen aracın yanına giderek olaya müdahil oldum.Aracın yağ kartelinden yağ sızıntısı vardı ve müdahale edeceklerini söylediler.Bakımcı halen elinde lamba ile araştırıyordu ve başka yerden mazot sızıntısı olduğunu belirtti.Triger kayışının altından geliyordu.Triger kayışını muhafazası söküldükten sonra mazot pompasından geldiği kesinleşmişti.Tabiki Bayram bey bilgilendirildi ve garantiden mazot pompasının kecesinin değişimi için onay alındı.Bu parça ellerinde yokmuş ve cumartesi olduğu için uğraştırıyordu.zaman buarada ilerliyordu.Eleman elinde iki körükle çıka geldi , İntercool körüklerinin kötü durumda olduğunu ve değiştireceklerini söyleyerek iş koyuldu .Bu arada saat 12:30 idi ve srvis 1 saat lık yemek molasına geçmişti.
    Öğle mesaisi başlamış eleman triger kayışını sökmüş ve sentre dişlisinide işaretleyerek pompadan ayırmıştı.Bu arada hava filtresi ve polen flitresi değiştiriliyor ve yedek parçanın bulunması bekleniyordu.Nihayetinde parça bulunmuş yerine takılıyordu.Sıra kartel kapağına geldi, yerinden söküldü iyice temizlenerek sıva conta ile montajı yapıldı bu ara saat 15.00 olmuştu. Motora 5/30 yağ eklendi ve sevyesi kontrol edildi bunun akabinde mazot filtresi değiştirildi bu arada filtre iddasını ben kaybetmiştim.Bütün her şey bittiğinde saat 16:15 idi, bu arada kapılar yağlandı alttan ses gelebilecek tüm gevşeklikler ve fren sevyelerinin kontrolleri yapıldı.Elektrik aksamının kontrolü ve son olarakta motor ve araç yıkanarak huzurumuza getirildi.Bu arada ben yorgun ve açtım.

    Son söz olarak eğer bakım yapan eleman duyarlı davranmayıp ,gördüğü sızıntıların üstüne gitmeye bilirdi hatta motoru yıkatıp kurtulmuş olurdu .olay uğraştırıcı ve çok bela yerdeydi.Ben anlaştığımız gibi 33O tl’yi ödedim .
    Meraktan ,garantiden değişen keçenin,İntercooler körüklerinin ,triger kayışının ve kartele müdahelenin fiatını sordum.Garantiden 530 tl lik operasyon gerçekleştirilmiş ve bitimine tam 1 ay kalmıştı.
    Ben tutum bu servisi ve elemanlarını.Bayram Yıldız(Servis sorumlusu ),Serkan Yıldırım (Bakım elemanı) ve Eresin Otomotive teşekkürlerimi sunarım.




  • Manisa - Özkanlar'da Fındık kahvesi GLX + Plus gördüm.

    Satış görevlisine küllüğü sordum, şu aşağıdaki fotoğraftakinden gösterdi. Hani biz de şimdiki güncel kasa GLX'lerde arka tarafta kullanıyoruz ya, işte o mobil küllükten koymuşlar...

     ...::  Ford Connect Muhabbet Odası  ::...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: akmenx

    Çarşamba günü pazarlık yaptığım ve randevu aldığım zaman gelip çatmıştı .Erken kalkıp yola düştüm hatta böğrekçinin önünden geçtikten sonra tekrar bir tur atıp sıcak kıymalı börek için kendime zaman ayırdım .Afiyetle lüplettikten sonra 08:40 da sevisin kapısından giriş eyledim.Serviste daha kimse işbaşı yapmamıştı ,sayın Bayram bey (Servis sorumlusu) karşıladı bizi.Çarşamba günükü pazarlıktan sonra beni tanımamak nemümkündü.15000 bakım iş emrini çıkardıktan sonra aracı liftin önününe park ederek bakımı yapacak genç arkadaşla tanıştırdı.Çarşamba günü konuşmamızda bakımın yaklaşık 40 dakika veya 1 saat süreceğini belirtmişlerdi, benim hala eve giderken sıcak ekmek alıp şöyle bir mükellef kahvaltı yapmak aklımda.Bakımcı arkadaşa isteklerimi tek tek belirtirken o anda aracı yukarı kaldırmaktaydı,tabi bende aracın altını çok merak ediyordum bir çırpıda merakımı giderdim.Bakım yaparken aracın yanında durabileceğimizi hatta bekleme salonunda sıcak çaylarının olduğun belirttiler.Bekleme salonuda bir kat yukarda tam benim aracın önünde idi,yani kuşbakışı yapabiliyordum en güzelide koltuklar deri ve rahattı.
    Eleman ilk olarak aracın yağını boşaltarak işe başladı ve elinde lamba ile aracın yağ karteline doğru tutuyor ve inceleme yapıyordu.Bir an aracın yanından kayboldu ve bayram beyle beraber tekrar geri geldiler, taabiki bende hemen aracın yanına giderek olaya müdahil oldum.Aracın yağ kartelinden yağ sızıntısı vardı ve müdahale edeceklerini söylediler.Bakımcı halen elinde lamba ile araştırıyordu ve başka yerden mazot sızıntısı olduğunu belirtti.Triger kayışının altından geliyordu.Triger kayışını muhafazası söküldükten sonra mazot pompasından geldiği kesinleşmişti.Tabiki Bayram bey bilgilendirildi ve garantiden mazot pompasının kecesinin değişimi için onay alındı.Bu parça ellerinde yokmuş ve cumartesi olduğu için uğraştırıyordu.zaman buarada ilerliyordu.Eleman elinde iki körükle çıka geldi , İntercool körüklerinin kötü durumda olduğunu ve değiştireceklerini söyleyerek iş koyuldu .Bu arada saat 12:30 idi ve srvis 1 saat lık yemek molasına geçmişti.
    Öğle mesaisi başlamış eleman triger kayışını sökmüş ve sentre dişlisinide işaretleyerek pompadan ayırmıştı.Bu arada hava filtresi ve polen flitresi değiştiriliyor ve yedek parçanın bulunması bekleniyordu.Nihayetinde parça bulunmuş yerine takılıyordu.Sıra kartel kapağına geldi, yerinden söküldü iyice temizlenerek sıva conta ile montajı yapıldı bu ara saat 15.00 olmuştu. Motora 5/30 yağ eklendi ve sevyesi kontrol edildi bunun akabinde mazot filtresi değiştirildi bu arada filtre iddasını ben kaybetmiştim.Bütün her şey bittiğinde saat 16:15 idi, bu arada kapılar yağlandı alttan ses gelebilecek tüm gevşeklikler ve fren sevyelerinin kontrolleri yapıldı.Elektrik aksamının kontrolü ve son olarakta motor ve araç yıkanarak huzurumuza getirildi.Bu arada ben yorgun ve açtım.

    Son söz olarak eğer bakım yapan eleman duyarlı davranmayıp ,gördüğü sızıntıların üstüne gitmeye bilirdi hatta motoru yıkatıp kurtulmuş olurdu .olay uğraştırıcı ve çok bela yerdeydi.Ben anlaştığımız gibi 33O tl’yi ödedim .
    Meraktan ,garantiden değişen keçenin,İntercooler körüklerinin ,triger kayışının ve kartele müdahelenin fiatını sordum.Garantiden 530 tl lik operasyon gerçekleştirilmiş ve bitimine tam 1 ay kalmıştı.
    Ben tutum bu servisi ve elemanlarını.Bayram Yıldız(Servis sorumlusu ),Serkan Yıldırım (Bakım elemanı) ve Eresin Otomotive teşekkürlerimi sunarım.




    Gelmiş geçmiş olsun.

    08:40'dan 16:15'e kadar 7 saat 35 dakika ile bakım için serviste kalma rekoru kırmışsın, özellikle tebrik ederim.

    yağ kartelinden yağ sızıntısından bahsetmişsin, tam olarak neresiydi, tapadan mı kaçıyordu, kartel contalarının oradan mı, yani kartel ile silindir bloğunun tam birleştiği yerden mi, nereden kaçırıyordu, delik mi vardı, yukarda yağ deposunun giriş kapağından mı kaçırıyordu, yoksa nerelerdendi sızıntı, görebildin mi? Sebebini, neden olduğunu, bundan sonra tekrar edip etmeyeceğini, aynı sorun tekrar ederse normalde garanti bitmiş olsa bile, kendi işçiliklerinin bu işle ilgili de bir garanti doğurup doğurmadığı gibi soruları da sormuşsundur umarım. Yağ sızıntısı, ciddi bir problem çünkü.

    Mazot pompasının keçesinin değişimi işi de bence sakat; neden komple pompayı değiştirmediler, (sorunun cevabı acaba yüksek maliyet olabilir mi) de sadece keçeyi değiştirdiler? Hem, o sızıntı sürekli varsa, yolda giderken demek ki hep fazladan yakıt tüketiyormuşsun da farkında değilmişsin. Bir de hiç mi dikkatini çekmedi, araç parkettiğin yerde, rölanti esnasında araç çalışırken aşağıda bir mazot damlaması. Bu da çok enteresan...

    İntercooler körüklerini değiştirtmekle de iyi yapmışsınız, motorun dışarıya en yakın noktasında olduklarından çok kolay çatlama yapıyorlar ve onların sızıntısı demek, çekiş düşüklüğü manasına da geliyor.

    Her ne kadar sizler memnun kalsanız bile; Ford'un hemen hemen bütün servislerinde mevcut olan bu gevşek ve uyuşuk yapı malesef, bir türlü düzeltilemiyor. İşte benim de; İzmir-Çetaş'dan bahsederken; "aman daha sonra, diğerleri gibi bozulmasalar bari" derken kastettiğim buydu, nazar değmesin. Şimdi gitseniz, Çetaş'a hepsi pire gibi, vızır vızır koşturup duruyorlar, çayı nerdeyse zorla içirecekler, bana ikram etmediler gerçi, zira o saatte gitmemiştim ama Tuncay bey'e yemek de ikram etmişler. Fakat gel gör ki, anlatmadınız ama size çayın haricinde bir şey ikram etmedikleri gibi, yemek saatinde yemeğe gitmeyi bile teklif etmemişler. Çok ayıp etmişler, çok yazık.

    Başka izlenimleriniz de vardır muhakkak ama, anlattıklarınızdan anladığım kadarıyla servis elemanlarının tamamının ya yerlerinin başka servistekiler ile değiştirilmesi ya da tümünün hepten işten çıkarılması vakti, gelmiş de geçiyor bile.

    Teşekkürler paylaşımınız için...




  • Devletimiz geliştikçe, polis arabalarımız da artık daha iyiye gidiyor...



     ...::  Ford Connect Muhabbet Odası  ::...
  • E tabi bunlar kadar da değil

    Fotoğraf Azerbaycan'dan...

     ...::  Ford Connect Muhabbet Odası  ::...





    Fakat yollarda bazen hala şunlardan görüyorum; bakın jant kapağı gerçek ama. Bir kaç yerde de dikkatimi çekmişti, bunların üzerine yanar döner kırmızı mavi lambalardan koymuşlardı.

     ...::  Ford Connect Muhabbet Odası  ::...




    Bu da İzmir'deki polis araçlarından...

    Bugün fotoğrafını çektim...

     ...::  Ford Connect Muhabbet Odası  ::...



    Memleketimizde güzel şeyler de oluyor...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lukunku -- 19 Nisan 2009; 2:01:43 >




  • Connect BEV çıktı biliyorsunuz.

    İngiltere'de kaldırımlarda, elektrikli araçlar için özel şarj üniteleri monte edilmeye başlanmış.

     ...::  Ford Connect Muhabbet Odası  ::...



    Bu da Connect BEV'in otopark'taki şarjı.


     ...::  Ford Connect Muhabbet Odası  ::...




  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.