Şimdi Ara

Ford Focus mu daha kaliteli yoksa Opel Astra mı?Çarpışma testleri eklendi (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
318
Cevap
0
Favori
37.883
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki

Ford Focus mu daha kaliteli yoksa Opel Astra mı?Çarpışma testleri eklendi


(En Son Oy Tarihi: 27.4.2023)
Giriş
Mesaj
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt
    Yorum süper..anlayamadığım şu ki; burada çoğu arkadaş benim gibi Astra demesine karşın ,ankette Focus önde gidiyor.. Başka ilgisiz forum bölümlerinden ,bir şekilde eş dost akraba mı devreye sokuluyor acaba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tartekin

    Yorum süper..anlayamadığım şu ki; burada çoğu arkadaş benim gibi Astra demesine karşın ,ankette Focus önde gidiyor.. Başka ilgisiz forum bölümlerinden ,bir şekilde eş dost akraba mı devreye sokuluyor acaba

    Orasını bilemem. Yan mahallelerden adam toplamış olabilirler.




  • Ford focus. Ford her cikardigi kasada daha kötüye gitmeyi bbaşarıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tuşları, direksiyonu soyulan Focus hiç duymadım. Opeller için aynısını söyleyemeyeceğim. Insignia'dan bile böyle şikayetler geliyorsa bir düşünmek lazım.
  • Bu karşılaştırmada 2 araç arasında kaliteli olan bence focus. Opel astrayı sedan olarak hatchbackden 2-3 yıl sonra getiriyor. Bence astra bir hatchback ve sonradan sedana devşiriliyor. Tasarım olarak astra, mühendislik olarak da focus üzerinde oldukça çalışılmış araçlar. Ama ben olsam finale octaviayı da bırakırdım :)
  • Focusun kaltesi Astrayi asar. Aracin icini aydinlatmakla olmaz o isler. Catirtiyi kesmek icin konsolu sokup bant yapistiriyorlar. Tam rezalet.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yav Astra denen otomobil süsden başka ne sunabilir ki kullanıcıya.
    Astra diyen arkadaşlar bütün gün oturup konsoldaki tuşlara basarak vakit geçiriyor sanırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Astranın karşısında yontulmamış bir odun olan focusun tasarımını beğenen gidip bir göz doktoruna görünsün bence.

    Zevkler ve renkler de biyere kadar arkadaş.


    Ayrıca bu karşılaştırmada focus, dağın başında kırsalda yaşıyan son derece sağlam, güçlü ama bir okadar da ırgat bir adamı temsil ederken astra ise hassas, çıtkırıldım fakat son derece elegant ve nazik bir metropol insanını temsil ediyor. Hem iç hem de dış tasarım olarak.







    Biraz ağır kaçmamış mı??

    Lütfen...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnsani kullanımlar için Astra, geri kalanlar için Focus.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ALFAXQ

    Focusun kaltesi Astrayi asar. Aracin icini aydinlatmakla olmaz o isler. Catirtiyi kesmek icin konsolu sokup bant yapistiriyorlar. Tam rezalet.

    Aydınlatma işinde kendi aracımda ic mekanda 9 Led ışık var. Bir üst pakette bu 9 led 9 ayrı renge de dönüşüyor..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ..NeyzeN.. kullanıcısına yanıt
    Forumda yeni bir akım başladı

    Konuya gelirsek Oldum olası opeli sevemedim Alman arabası gözüyle bakamadım

    Zaten severim fordu ama bu kasa focusu asla almam nedenleri

    -İç mekan sıkıcı
    -iç mekan boğucu
    -iç mekan dar
    -Ön tampon çok kötü
    -Bagaj hiç yok
    -Dizel otomatik yok

    Ama iki araç arasında kalsam Kesinlikle FOCUS alırdım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kahraman202


    quote:

    Orijinalden alıntı: ALFAXQ

    Focusun kaltesi Astrayi asar. Aracin icini aydinlatmakla olmaz o isler. Catirtiyi kesmek icin konsolu sokup bant yapistiriyorlar. Tam rezalet.

    Aydınlatma işinde kendi aracımda ic mekanda 9 Led ışık var. Bir üst pakette bu 9 led 9 ayrı renge de dönüşüyor..

    Ben Astranin ic mekani icin soylemistim.

    Focusta ambiyans aydinlatmasi oldugunu bilmiyordum. Bilgilendirme icin tesekkurler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kahraman202

    Focus 3 sahibiyim ve ne simetri hatası, ne dikiz aynası civarında kesik ne de dediğiniz kalitesiz tavan kumaşı (Astra'ya göre) var.

    Yumuşak plastik olayına girilirse iddia ediyorum Focus çok fark yapar.

    Konsol şalterleri derken neyi kast ettiniz, açıklayabilir misiniz?

    Sürücü tarafındaki havalandırma kanalları oturtulmuş ama kullanılan bakalit madde nedeniyle üzerine sert bastırdığınızda ses yapıyor, onu ben de beğenmedim. Üzerine basmayla ilgili, herhangi bir arabanın herhangi bir bölgesinin üzerine aynı baskıyı uygulasam ses yapar fakat bu Focus için bahsettiğiniz yerdeki ses olayını haklı çıkarmaz.

    Astra'yı da fazlasıyla kullandım, Giulietta'yı da ve sahibi olduğum Focus'u da. Bir kere en iyisi Giu, sonra Focus sonra Astra. Normal bir kullanıcını hissedeceği kadar fark değil bunlar ancak sıkı bir sürücü bunu hissedebilir. Ama direksiyon hissi olarak Focus çok daha iyi.

    Selam;

    Focus 3 hb lerde galerilerde dikkat ederseniz arka bağaj kapağının sola yakın monte edildiğini, sağ ve sol kaporta boşluklarının eşit olmadığını görebilirsiniz. Tavan kaplamasında Astra J de tavandan ön sütünlara kadar dokuma kumaş kaplıdır, Focus ta direkler plastiktir ve iç aynanın etrafında donanımlara göre kesik bırakılmış kısımlar vardır, bu görüşler kişisel görüşlerden öte moderatörü olduğum Focus forumundaki arkadaşlarla kullanıcılardan gelen şikayetler üzerine değişik şehirlerdeki Ford bayilerinde sıfır km Focus lardan edindiğimiz genel izlenimlerimizdir, aracın piyasaya sunulduğu ilk aylarda edindiğim bu detaylarda sonradan teknik - detay iyileştirmesi sözkonusu olabilir.


    Şalterlerden kasıt havalandırma-klima ve rezistans kontrol butonları vs, Focus 3 de Focus 2 dekilerin aynı tasarıma sahip sert-gri boya kaplı düğmeler ve tuş grubu var ancak menfez vanaları yenilenmiş ve başta eskine göre sonra Astra ya göre daha iyi bir kumanda hissi yakalanmış. Bu butonlar Astra da boyalı plastik yerine krom çerçeve içinde lastik kaplıdır ve kullanım esnasında Focus taki gruba göre daha keskin ve ağır bir kullanıma sahiptirler.


    Sürücü tarafındaki havalandırma menfezlerinin bazı modellerde iyi oturmadığını görebilirsiniz, bastırıldığında ses gelme olayını gözünüzde büyütmeyin zira sıfır km 450.000 liralık R. Rover aracın bile konsoluna bastırdığımda ses gelen noktalar var.


    Ben de Astra 1.4T dışında Giu 170Hp ve Golf 6 TDI kullanıyorum. Giu tasarım, sürüş zevki, teknik, motor ve ayrıcalık hissi olarak gerçekten özel bir araç ancak konsolundaki yumuşak plastik ile koltuklarındaki deri döşemelerle kaporta aksamı dışında kabin kalitesi olarak çok iddialı bulduğum bir araç değil malesef; ön cam dibi-konsol üzerinde, kapı altlarında, cam butonlarında, sinyal ve far kollarında, taban ve bagaj eşiklerinde kullanılan materyaller ve bunların montajı pek özenli değil.


    Focus çok iyi bir otomobil ancak ben değerlendirmemi iki aracın kabin içi ambiyansına göre yaptım, zira sadece soğuk detaylar, mavi renkler ve abartılı tasarımları dışında çok net biçimde söylüyorum; "gözü kapalı alacağım bir araç"

    Hayırlı sürüşler dilerim.




  • esmerce kullanıcısına yanıt
    Bilgilendirmeler için teşekkürler ancak bir noktaya dikkat çekmek istiyorum. Üslubunuz nedeniyle sizi tebrik ediyorum..
  • Zamanında Focus kullanmamın hatrına oyum Focusa.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pilot kabini..

     Ford Focus mu daha kaliteli yoksa Opel Astra mı?Çarpışma testleri eklendi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kahraman202

    Bilgilendirmeler için teşekkürler ancak bir noktaya dikkat çekmek istiyorum. Üslubunuz nedeniyle sizi tebrik ediyorum..

    Çok teşekkür ederim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ali Dogukan

    Focus II - Astra H kesinlikle Focus II diyorum

    Focus III - Astra J kesinlikle Astra J diyorum yorumum özneldir tartışma çıkmaması dileğiyle


    Bende böyle düşünüyorum. Hatta opel 1.6 130 hp dizeli getirirse asta j açık ara fark açar diye düşünüyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    quote:

    Orijinalden alıntı: kahraman202

    Focus 3 sahibiyim ve ne simetri hatası, ne dikiz aynası civarında kesik ne de dediğiniz kalitesiz tavan kumaşı (Astra'ya göre) var.

    Yumuşak plastik olayına girilirse iddia ediyorum Focus çok fark yapar.

    Konsol şalterleri derken neyi kast ettiniz, açıklayabilir misiniz?

    Sürücü tarafındaki havalandırma kanalları oturtulmuş ama kullanılan bakalit madde nedeniyle üzerine sert bastırdığınızda ses yapıyor, onu ben de beğenmedim. Üzerine basmayla ilgili, herhangi bir arabanın herhangi bir bölgesinin üzerine aynı baskıyı uygulasam ses yapar fakat bu Focus için bahsettiğiniz yerdeki ses olayını haklı çıkarmaz.

    Astra'yı da fazlasıyla kullandım, Giulietta'yı da ve sahibi olduğum Focus'u da. Bir kere en iyisi Giu, sonra Focus sonra Astra. Normal bir kullanıcını hissedeceği kadar fark değil bunlar ancak sıkı bir sürücü bunu hissedebilir. Ama direksiyon hissi olarak Focus çok daha iyi.

    Selam;

    Focus 3 hb lerde galerilerde dikkat ederseniz arka bağaj kapağının sola yakın monte edildiğini, sağ ve sol kaporta boşluklarının eşit olmadığını görebilirsiniz. Tavan kaplamasında Astra J de tavandan ön sütünlara kadar dokuma kumaş kaplıdır, Focus ta direkler plastiktir ve iç aynanın etrafında donanımlara göre kesik bırakılmış kısımlar vardır, bu görüşler kişisel görüşlerden öte moderatörü olduğum Focus forumundaki arkadaşlarla kullanıcılardan gelen şikayetler üzerine değişik şehirlerdeki Ford bayilerinde sıfır km Focus lardan edindiğimiz genel izlenimlerimizdir, aracın piyasaya sunulduğu ilk aylarda edindiğim bu detaylarda sonradan teknik - detay iyileştirmesi sözkonusu olabilir.


    Şalterlerden kasıt havalandırma-klima ve rezistans kontrol butonları vs, Focus 3 de Focus 2 dekilerin aynı tasarıma sahip sert-gri boya kaplı düğmeler ve tuş grubu var ancak menfez vanaları yenilenmiş ve başta eskine göre sonra Astra ya göre daha iyi bir kumanda hissi yakalanmış. Bu butonlar Astra da boyalı plastik yerine krom çerçeve içinde lastik kaplıdır ve kullanım esnasında Focus taki gruba göre daha keskin ve ağır bir kullanıma sahiptirler.


    Sürücü tarafındaki havalandırma menfezlerinin bazı modellerde iyi oturmadığını görebilirsiniz, bastırıldığında ses gelme olayını gözünüzde büyütmeyin zira sıfır km 450.000 liralık R. Rover aracın bile konsoluna bastırdığımda ses gelen noktalar var.


    Ben de Astra 1.4T dışında Giu 170Hp ve Golf 6 TDI kullanıyorum. Giu tasarım, sürüş zevki, teknik, motor ve ayrıcalık hissi olarak gerçekten özel bir araç ancak konsolundaki yumuşak plastik ile koltuklarındaki deri döşemelerle kaporta aksamı dışında kabin kalitesi olarak çok iddialı bulduğum bir araç değil malesef; ön cam dibi-konsol üzerinde, kapı altlarında, cam butonlarında, sinyal ve far kollarında, taban ve bagaj eşiklerinde kullanılan materyaller ve bunların montajı pek özenli değil.


    Focus çok iyi bir otomobil ancak ben değerlendirmemi iki aracın kabin içi ambiyansına göre yaptım, zira sadece soğuk detaylar, mavi renkler ve abartılı tasarımları dışında çok net biçimde söylüyorum; "gözü kapalı alacağım bir araç"

    Hayırlı sürüşler dilerim.


    Hocam normal bir şekilde izah yapılabildiği ve tartışmadan bilgilerin insanlarla paylaşılabildiğinin kanıtı olarak mesajınız örnek gösterilmeli

    Bagaj kapağını inceliyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ..NeyzeN.. -- 9 Kasım 2013; 14:58:34 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..

    Hocam normal bir şekilde izah yapılabildiği ve tartışmadan bilgilerin insanlarla paylaşılabildiğinin kanıtı olarak mesajınızı örnek gösterilmeli

    Bagaj kapağını inceliyorum

    Teşekkür ederim, buna kahraman202 arkadaşımın benzer üslubu da yardımcı oluyor tabi.
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.