Şimdi Ara

FORD KUGA POWERSHIFT (96. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2.123
Cevap
22
Favori
263.254
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 9495969798
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: masum mert

    sanırım haklısınız.. bu yuzden en iyisi araç orjinal kalsın.. bu arada yeni kuga nın fiyatı ne olacak aceba? ford un web sitesinde arac fiyatları güncelleniyo diye açılmıyo.. güncel kuganın fiyatı çok düşer mi sizce?

    Güncel Kuga'nın sıfırından bahsediyorsanız, Yeni Kuga çıktığında satılmayacak zaten. Şu anda da mevcut stokları bitiriyor olabilirler. İkinci el fiyatından bahsediyorsanız, düşeceğini hiç sanmıyorum.
  • yeni kasanın fiyatını soruyordum.. bu arada umarım bizim kugaların fiyatı çok düşmez, ben kasa değiştireceğini bilmeden aldım, şimdi ikincielin fiyatı çok düşerse üzülürüm..
    bu arada nette bi video gördüm, enteresan geldi.. linke bi bakasana :)
    http://www.youtube.com/watch?v=PLE_TZFT-1I
  • quote:

    Orijinalden alıntı: masum mert

    yeni kasanın fiyatını soruyordum.. bu arada umarım bizim kugaların fiyatı çok düşmez, ben kasa değiştireceğini bilmeden aldım, şimdi ikincielin fiyatı çok düşerse üzülürüm..
    bu arada nette bi video gördüm, enteresan geldi.. linke bi bakasana :)
    http://www.youtube.com/watch?v=PLE_TZFT-1I

    bombaymış harbi:)
  • Vay be:) Kugaya da bakın:))
  • Dizel motordaki torktan kaynaklanıyor sanki bu durum. Benzinli araç ise yüksek devrinden dolayı sonradan atağa kalkmış. Dizel ve Benzinli motor arasındaki farkı çok iyi anlatıyor video.
  • ferrarinin çok bariz basmadığı belli bence :D
  • kugayı hafife almayın beyler.. bu araba gerçekten şahlanıyor :)
  • Ferrari'yi ilk metrelerde bir sprinter (insan) bile geçer. O yüzden Ferrari basmadı falan pek doğru yaklaşım değil.
  • Arkadaşlar,
    bijon somunlarınıza dikkat edin...

    1 kez balans ayarına 1 kezde kış lastiği için jantlar söküldü. 3. kez balans ayarı ihtiyacım oldu... jantlar sökülürken somunların tepesi bijon anahtarının içinde kaldı ...

    somunların üzerinde aliminyumdan kapaklar var 1-2 kez sökülüp takıldığında gevşiyorlar ya yolda düşüyorlar yada bijon anahtarında kalıyor...

    uzun yolda lastiğiniz patlarsa bijon kapağınızdanda düşenlerde varsa arabanızdaki bijon anahtarıyla bijonlarınızı açamıyorsunuz çümki 18 lik bijon somunları kapak düşünce 17 lik bijon somunlarına dönüşüyorlar... en kısa zamanda ben servise uğrayıp tüm bijon somunlarımı kapaksız tamamen çelik somunlarla değiştireceğim dışarıda tanesini 7.5 tl satıyorlar serviste kaçpara bilmiyorum
  • Aynı sorun bende de olmuştu. Daha doğrusu oto lastikci bir tanıdık uyarmıştı. Ben sorunu farklı şekilde çözdüm

    Yetkili servisteki arkadaşlara durumu anlattım. Onlar küçük bir kutu içinde orjinal ford için anahtar dönüştürücü gibi bir kapak getirttiler. Sanırım 150-200tl gibi bir para ödemiştim. Bagajımda her zaman durur. Lastik değişimlerinde lastikcime veririm onunla tüm bijonları rahatlıkla söküp takar.

    Neden sistemin böyle olduğu daha önemli!!!!!! Ford hırsızlar lastikleri jantları çalamasın , herkes çıkaramasın diye anahtarlı kilitli bijon üretmiş. Bana verdikleri oymuş. Titiz biriyseniz sizin de bunu kullanmanızı öneririm!!!!1

    Bilginize
  • beyler benim araç titanyum x.. jantlar 17 sanırım. bunu 18 le değiştirmek istiyorum. serviste halledilir mi bu iş? bir de kaça patlar? bir de değiştirmemi tavsiye eder misiniz?
  • TitX jantları 17 içntir. 235-55-R17

    Tabii ki orjinal kuga 18 inç ile değiştirebilirsiniz. Yeni çok şık jant kapakları da var ama sanırım 2000tl'yi buluyodu yanlış hatırlamıyosam. jant tanesi 500tl civarıydı sadece galiba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dochollywood

    TitX jantları 17 içntir. 235-55-R17

    Tabii ki orjinal kuga 18 inç ile değiştirebilirsiniz. Yeni çok şık jant kapakları da var ama sanırım 2000tl'yi buluyodu yanlış hatırlamıyosam. jant tanesi 500tl civarıydı sadece galiba

    Lastik de değişiyor sanırım. Yoksa yanılıyor muyum? 400'de lastiğin tanesini koyarsan maliyet ciddi rakamlara çıkar. Bildiğim kadarıyla yazılımıda ona göre değiştirmek gerekir.
  • Tabi, lastikleri de tamamen bu ebada uygun şekilde değiştirmek gerekiyor. Söylediğim maliyet lastikler hariç. Çünkü kuga lastikleri 400-500tl civarı. Jant tanesi de o civarda sanırım. Tanesi 1000tl'yi bulur sanırım. Eski jantlarınızı düşük fiyata alıyolar ya da hiç almıyolar. Sahibinden.com'da satmaya falan çalışıyosunuz bildiğim:)
  • Bu tür değişiklikler araç aldıktan sonra imkansız gibi bir şey veya çok maliyetli olabiliyor. Aklıma ilk gelen şey kilometre sayacı, tekerin çapı değiştiği için sayaç yanlış sayacaktır. Bu yazılımla halledilebilir mi? Bununla ilgili bir parça değişikliği gerekli olacaktır diye düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi simsek07 -- 21 Kasım 2012; 14:15:11 >
  • Ford ingiltere sitesinde yeni kuga satışa konulmuş. Fiyatlar eskisiyle yakın rakamlarla verilmiş. Güzel bir sayfa da hazırlamışlar. İlgilenenler bakabilir
  • Yeni kasasını almayı düşünüyorum,aracın yüksek olması ilgimi çekti.Kullananlar bu aracın artı ve eksilerini yazarsa çok sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onboardx

    Yeni kasasını almayı düşünüyorum,aracın yüksek olması ilgimi çekti.Kullananlar bu aracın artı ve eksilerini yazarsa çok sevinirim.

    Arkadaşım, yeni kasa Türkiye'de satışa sunulmadığı için test eden olmadı daha. Fakat eski kasa ile arasında sadece 10 cm uzunluk ve yeni motor seçenekleri dışında bir değişiklik olduğunu sanmıyorum. (Ön konsolda değişti fakat ben eskisini daha çok seviyorum)

    Eski kasanın kendi segmentindeki diğer araçlara göre bariz artıları; yol tutuşu, düşük yakıt tüketimi, performans, sorunsuzluk ve orjinal dizayndı. Aynı artıların yeni kasada da olacağını düşünüyorum.

    Eksilerine gelirsek; arka diz mesafesinin kısalığı, bagajın küçük olması, kaportada kullanılan sacın ince ve zayıf olması.

    Yeni kasanın 10 cm uzun olmasının, arka diz mesafesi ve bagaja olumlu etkileri olmuştur mutlaka fakat kaportada kullanılan zayıf sac ve yetersiz kalınlığın yeni kasada düzeltilip düzeltilmediği bir soru işareti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi simsek07 -- 25 Aralık 2012; 11:40:47 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: taylansim

    quote:

    Orijinalden alıntı: onboardx

    Yeni kasasını almayı düşünüyorum,aracın yüksek olması ilgimi çekti.Kullananlar bu aracın artı ve eksilerini yazarsa çok sevinirim.

    Arkadaşım, yeni kasa Türkiye'de satışa sunulmadığı için test eden olmadı daha. Fakat eski kasa ile arasında sadece 10 cm uzunluk ve yeni motor seçenekleri dışında bir değişiklik olduğunu sanmıyorum. (Ön konsolda değişti fakat ben eskisini daha çok seviyorum)

    Eski kasanın kendi segmentindeki diğer araçlara göre bariz artıları; yol tutuşu, düşük yakıt tüketimi, performans, sorunsuzluk ve orjinal dizayndı. Aynı artıların yeni kasada da olacağını düşünüyorum.

    Eksilerine gelirsek; arka diz mesafesinin kısalığı, bagajın küçük olması, kaportada kullanılan sacın ince ve zayıf olması.

    Yeni kasanın 10 cm uzun olmasının, arka diz mesafesi ve bagaja olumlu etkileri olmuştur mutlaka fakat kaportada kullanılan zayıf sac ve yetersiz kalınlığın yeni kasada düzeltilip düzeltilmediği bir soru işareti.

    sac kalınlığı kaza anında önemli değil aslında ama günlük kullanımda ufak darbelerde hemen yamulabilir ve dalga dalga bir görünüm oluşturabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onboardx

    quote:

    Orijinalden alıntı: taylansim

    quote:

    Orijinalden alıntı: onboardx

    Yeni kasasını almayı düşünüyorum,aracın yüksek olması ilgimi çekti.Kullananlar bu aracın artı ve eksilerini yazarsa çok sevinirim.

    Arkadaşım, yeni kasa Türkiye'de satışa sunulmadığı için test eden olmadı daha. Fakat eski kasa ile arasında sadece 10 cm uzunluk ve yeni motor seçenekleri dışında bir değişiklik olduğunu sanmıyorum. (Ön konsolda değişti fakat ben eskisini daha çok seviyorum)

    Eski kasanın kendi segmentindeki diğer araçlara göre bariz artıları; yol tutuşu, düşük yakıt tüketimi, performans, sorunsuzluk ve orjinal dizayndı. Aynı artıların yeni kasada da olacağını düşünüyorum.

    Eksilerine gelirsek; arka diz mesafesinin kısalığı, bagajın küçük olması, kaportada kullanılan sacın ince ve zayıf olması.

    Yeni kasanın 10 cm uzun olmasının, arka diz mesafesi ve bagaja olumlu etkileri olmuştur mutlaka fakat kaportada kullanılan zayıf sac ve yetersiz kalınlığın yeni kasada düzeltilip düzeltilmediği bir soru işareti.

    sac kalınlığı kaza anında önemli değil aslında ama günlük kullanımda ufak darbelerde hemen yamulabilir ve dalga dalga bir görünüm oluşturabilir.

    Bende olduda zaten, görüntü açısından pek hoş değil. Ayrıca 140 Km'nin üzerinde ön kaput kapağı yaprak gibi sallanıyor.




  • 
Sayfa: önceki 9495969798
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.