Şimdi Ara

FORD RANGER Mİ SSANGYONG ACTYON SPORTS mu (resimli)L200 de EKLENDİ (20. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
541
Cevap
5
Favori
201.781
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bir suredir aracimi degistirmeyi dusunuyorum ve kucku aractan artik buyuk bir araca gecme istegi ve de daha onemlisi goruntuleri nedeni ile alternatifler olarak pick-up olarak genel sinfilandirma yapilan modelliri de inceliyorum ...
    Basligi bastan sona okudum :) Konu actyon sport mu Ranger mi imis ama, L200 culer cevap vermis daha cok ...
    Bence tartisma bastan asagi yanlislar uzerine kurulmus ... Zira L200 ve Ranger ayni sinif ama Actyon Sport farkli bi sinif ... Tartismanin bir bolumunde deginilmis ama pek kimse takmamis ... L200 ve Ranger gercekten pick-up olarak tasarlanmis araclar, yani yuk tasima amaci ile yapilmis araclar ... Burada dilim varmiyor aslinda ama biraz marka fanatikligi birazda kendi sahip olduklari arac olmasi nedeni ile L200 sahipleri olaya farkli yaklasmis gibi ... Zira L200 ile ilgili bu forumda olsun baska forumlarda olsun diger basliklari da cokca okudum (cunku L200 benim icin ciddi alternatiflerden biri) herkesin hemfikir oldugu konu -L200 sahipleri de dahil- L200 bir pick-up ve konfor beklemek dogru degil ... Yani ozellikle objektif yorum yapan L200 sahiplerinin nette yorumlari okunur ise L200 ve konfor kelimelerini yanyana getirmiyorlar ve ekliyorlar bu arac konfor icin alinmaz, santiye ye koyde kasaba tarlaya baga bahceye gitmek icin alinir ve bu isi cok iyi becerir deniyor ...

    Gelelim Actyon Sport a ... Belki bilmeyenler olabilir ama ssangyong un Actyon isimli bir SUV u var ... Actyon sport bu SUV un yani bildiginiz jeep olarak siniflanan bir aracin arkasi kesilip kasa yapilmis hali ... baska farklari yok ... Yani herseyi ile bir SUV dan turetilmis bir arac ile Temelde yuk tasimak bu arada 3-4 kisiyide tasiyabilsin amaci ile yapilmis bir araci karsilastirmak ne derece dogru olur ki ?

    Velhasil dunyada su an cok hizli sekilde, moda terim ile "trend" olan ... goruntude-sozde pick-up ama aslen tamami ile altyapi ve karakteristik olarak SUV olan araclar yapilmaya baslandi Actyon sport bu sinifta bir arac, Yani yuk muk tasima amaci ile yapilmamis, hobi amacli ne bileyim bi takim malzemelerinizi, iste surfunuzu ivirizi ziviri tasirsiniz tarzinda pazarlanan bir segment ... Bu segment konfor yani bir SUV konforu sunan ama goruntusu pick-up araclar ...

    Hal boyle iken actyon sport dakara girer mi ? arkasinda 1 tonu tasir mi ? ciftkilit diferansiyeli var mi ? vs vs tarzi seyler absurd bana gore ...

    Actyon u X5 ile kiyaslamak degil amacim ama misal BMW yapsa olmadi deli bi X5 sahibi tutup arkasini kestirse kasa gibi birsey yapsa ... simdi bu araci L200 ile mi karsilastiracaksiniz ? Velhasil benzer ornekleri zaten var escalade pick-up, hummer pick-up vs vs ... simdi cimento, demir vs yuk tasimak icin mi yapiyor cadillac escalade pick-up i ?

    Neyse baya uzattim sanirim ama kisaca L200 yuk tasima amacli yapilmis bir arac ve gercekten bu sinif icin cok cok cok basarili bir arac ... Ama asil kullanim amaci alternatif binek arac olan suruculer icin L200 bu kezde garip kaciyor ... Kisaca L200 sehir ici ve konfor icin uretilmemis ... Actyon sport ise bu is icin uretilmis ...

    Her iki aracida gectigimiz gunlerde inceledim, test ettim ... Acikcasi benim gibi belki de %90 dan fazla sehir ici - asfaltta kullanim icin dusunenlere Actyon un konfor ve donanimini gorunce L200 alternatif olmaktan cikiyor ... Fiyata hic deginmiyorum ...

    Kesin karar vermis durumda degilim normal binek arac da alabilirim ama pick-up trendi tarafindan cezbedilmis, sehir-asfalt kullanicilari icin su an ulkemizde tek alternatif actyon sport ...




  • Pick-up'un anavatanı ve en popüler olduğu yer A.B.D.
    Bu yüzden Ford sağlamlık ve tecrübe açısından bir adım önde gibi
    Ancak bu sınıfın efsane araçları her tür iklim şartları ve arazide sorunsuz çalışan Toyota pick-uplardır.
    Tabi eğer "jip gibi oldu be abi" mantığıyla değil de, gerçekten amacına uygun kullanacaksanız bu iki markayı tavsiye ederim.

    İkisinden birini tercih edin ve SsangYong'dan uzak durun.
    Türkiye gibi stoklarında yeterli yedek parça bulundurmayan pek çok büyük markanın bile olduğu yerde sonra sıkıntı yaşarsınız.

    Edit: imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi robespierre -- 7 Kasım 2008; 9:24:54 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TuzsuzDELiBEKiR

    Bir suredir aracimi degistirmeyi dusunuyorum ve kucku aractan artik buyuk bir araca gecme istegi ve de daha onemlisi goruntuleri nedeni ile alternatifler olarak pick-up olarak genel sinfilandirma yapilan modelliri de inceliyorum ...
    Basligi bastan sona okudum :) Konu actyon sport mu Ranger mi imis ama, L200 culer cevap vermis daha cok ...
    Bence tartisma bastan asagi yanlislar uzerine kurulmus ... Zira L200 ve Ranger ayni sinif ama Actyon Sport farkli bi sinif ... Tartismanin bir bolumunde deginilmis ama pek kimse takmamis ... L200 ve Ranger gercekten pick-up olarak tasarlanmis araclar, yani yuk tasima amaci ile yapilmis araclar ... Burada dilim varmiyor aslinda ama biraz marka fanatikligi birazda kendi sahip olduklari arac olmasi nedeni ile L200 sahipleri olaya farkli yaklasmis gibi ... Zira L200 ile ilgili bu forumda olsun baska forumlarda olsun diger basliklari da cokca okudum (cunku L200 benim icin ciddi alternatiflerden biri) herkesin hemfikir oldugu konu -L200 sahipleri de dahil- L200 bir pick-up ve konfor beklemek dogru degil ... Yani ozellikle objektif yorum yapan L200 sahiplerinin nette yorumlari okunur ise L200 ve konfor kelimelerini yanyana getirmiyorlar ve ekliyorlar bu arac konfor icin alinmaz, santiye ye koyde kasaba tarlaya baga bahceye gitmek icin alinir ve bu isi cok iyi becerir deniyor ...

    Gelelim Actyon Sport a ... Belki bilmeyenler olabilir ama ssangyong un Actyon isimli bir SUV u var ... Actyon sport bu SUV un yani bildiginiz jeep olarak siniflanan bir aracin arkasi kesilip kasa yapilmis hali ... baska farklari yok ... Yani herseyi ile bir SUV dan turetilmis bir arac ile Temelde yuk tasimak bu arada 3-4 kisiyide tasiyabilsin amaci ile yapilmis bir araci karsilastirmak ne derece dogru olur ki ?

    Velhasil dunyada su an cok hizli sekilde, moda terim ile "trend" olan ... goruntude-sozde pick-up ama aslen tamami ile altyapi ve karakteristik olarak SUV olan araclar yapilmaya baslandi Actyon sport bu sinifta bir arac, Yani yuk muk tasima amaci ile yapilmamis, hobi amacli ne bileyim bi takim malzemelerinizi, iste surfunuzu ivirizi ziviri tasirsiniz tarzinda pazarlanan bir segment ... Bu segment konfor yani bir SUV konforu sunan ama goruntusu pick-up araclar ...

    Hal boyle iken actyon sport dakara girer mi ? arkasinda 1 tonu tasir mi ? ciftkilit diferansiyeli var mi ? vs vs tarzi seyler absurd bana gore ...

    Actyon u X5 ile kiyaslamak degil amacim ama misal BMW yapsa olmadi deli bi X5 sahibi tutup arkasini kestirse kasa gibi birsey yapsa ... simdi bu araci L200 ile mi karsilastiracaksiniz ? Velhasil benzer ornekleri zaten var escalade pick-up, hummer pick-up vs vs ... simdi cimento, demir vs yuk tasimak icin mi yapiyor cadillac escalade pick-up i ?

    Neyse baya uzattim sanirim ama kisaca L200 yuk tasima amacli yapilmis bir arac ve gercekten bu sinif icin cok cok cok basarili bir arac ... Ama asil kullanim amaci alternatif binek arac olan suruculer icin L200 bu kezde garip kaciyor ... Kisaca L200 sehir ici ve konfor icin uretilmemis ... Actyon sport ise bu is icin uretilmis ...

    Her iki aracida gectigimiz gunlerde inceledim, test ettim ... Acikcasi benim gibi belki de %90 dan fazla sehir ici - asfaltta kullanim icin dusunenlere Actyon un konfor ve donanimini gorunce L200 alternatif olmaktan cikiyor ... Fiyata hic deginmiyorum ...

    Kesin karar vermis durumda degilim normal binek arac da alabilirim ama pick-up trendi tarafindan cezbedilmis, sehir-asfalt kullanicilari icin su an ulkemizde tek alternatif actyon sport ...

    yazmıyacam dedim ama duramadım:)
    yazdıklarında katıldığım noktalar çok
    ama yazdıklarından L200 ün şehir içi için uygun olmadığını anlıyorum. bu yanlış nedenmi?
    manevra özelliği en iyi olan (dönüş yarı çapı 5.9m) ve en rahat arka koltuk ve en geniş diz mesafesini sunan araç ve en geniş iç hacim L200 de olduğuna göre şehir içi ve asvaltta en konforlu seyahatide L200 sunar diyebilirmiyiz?
    acaba diğer pickupların hangisi bu konforu sunuyor.

    konfordan kastınız nedir ? yazarsanız sevineceğim.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit


    yazmıyacam dedim ama duramadım:)
    yazdıklarında katıldığım noktalar çok
    ama yazdıklarından L200 ün şehir içi için uygun olmadığını anlıyorum. bu yanlış nedenmi?
    manevra özelliği en iyi olan (dönüş yarı çapı 5.9m) ve en rahat arka koltuk ve en geniş diz mesafesini sunan araç ve en geniş iç hacim L200 de olduğuna göre şehir içi ve asvaltta en konforlu seyahatide L200 sunar diyebilirmiyiz?
    acaba diğer pickupların hangisi bu konforu sunuyor.

    konfordan kastınız nedir ? yazarsanız sevineceğim.



    Amacim polemik yaratmak degil L200 u kotulemek hic degil ...
    Ancak yukarida uzun uzun acikladim, ki herkes kabul ediyor L200 bir pick-up olarak tasarlanir iken yuk tasisin, bozuk yolda da bunu basarsin gibi bir amacla uretilmis ... Arka koltugun genis olmasi israrla vurgulanan konu, arka koltuk ile benim yukarda bahsettigim kriterler cokta ilintili degil ... Herseyden once L200 arka makasli tasarlanmis bu herseyi goteren bir nokta ... kasislerde zip zip ziplayan bir arac benim sehir ici konforlu surus anlayisimla bagdasmiyor oncelikle ... diger unsurlarda benim yukardaki yazimdan cikartilabilir ... SUV altyapi ve karakteristigi beklentisi dedim ... yani her iki araca da oturdum ... L200 amaci icin cok basarili bir arac ama acikcasi Actyon a oturunca SUV imaji ile kullaniyorsunuz, L200 de biraz iyilestirilmis kamyonet havasi var ... Konsol, oturus pozisyonu, tum dizayn, vites kullanim kolaliklari (bakin vitesin basarisi ya da teknolojisinden bahsetmiyorum, kullanim kolayligi surucu icin konfordan bahsediyorum) vs vs vs ... Misal vites konusu acilmis diger sayfalarda 4 cekere gecis konusu, burada L200 sanzimaninin teknoloji ya da kalitesi degil yerilen, "kullanim kolayligi" ... benim icin konfor bunlardir ... Eger karar verir isem almayi dusundugum Actyon modelinde deri doseme, deri direksiyon simidi, elektrikli ayarlanabilir ve isitmali on koltuklar, 18" jant, arkada 5 noktadan baglantili helezonik suspansiyon, elektrkli katlanabilir yan aynalar, tek dugme ile 4x2 tek dugme ile 4x4 e gecis vs vs var ... kisaca benim beklentim sehir ici kullanimda agirlikli kullanacagim, goruntusu pick-up ama yeni yeni oturan deyimi ile bir SUT yani piyasada SUV olarak gordugumuz araclarin verdiklerini bana vermesi ... Hal boyle iken L200 kategorisi tamamen farkli bir arac ... ikiside ruhsatta pick-up diye geciyor diye nasil karsilastirabiliriz ki ?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: TuzsuzDELiBEKiR


    quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit


    yazmıyacam dedim ama duramadım:)
    yazdıklarında katıldığım noktalar çok
    ama yazdıklarından L200 ün şehir içi için uygun olmadığını anlıyorum. bu yanlış nedenmi?
    manevra özelliği en iyi olan (dönüş yarı çapı 5.9m) ve en rahat arka koltuk ve en geniş diz mesafesini sunan araç ve en geniş iç hacim L200 de olduğuna göre şehir içi ve asvaltta en konforlu seyahatide L200 sunar diyebilirmiyiz?
    acaba diğer pickupların hangisi bu konforu sunuyor.

    konfordan kastınız nedir ? yazarsanız sevineceğim.



    Amacim polemik yaratmak degil L200 u kotulemek hic degil ...
    Ancak yukarida uzun uzun acikladim, ki herkes kabul ediyor L200 bir pick-up olarak tasarlanir iken yuk tasisin, bozuk yolda da bunu basarsin gibi bir amacla uretilmis ... Arka koltugun genis olmasi israrla vurgulanan konu, arka koltuk ile benim yukarda bahsettigim kriterler cokta ilintili degil ... Herseyden once L200 arka makasli tasarlanmis bu herseyi goteren bir nokta ... kasislerde zip zip ziplayan bir arac benim sehir ici konforlu surus anlayisimla bagdasmiyor oncelikle ... diger unsurlarda benim yukardaki yazimdan cikartilabilir ... SUV altyapi ve karakteristigi beklentisi dedim ... yani her iki araca da oturdum ... L200 amaci icin cok basarili bir arac ama acikcasi Actyon a oturunca SUV imaji ile kullaniyorsunuz, L200 de biraz iyilestirilmis kamyonet havasi var ... Konsol, oturus pozisyonu, tum dizayn, vites kullanim kolaliklari (bakin vitesin basarisi ya da teknolojisinden bahsetmiyorum, kullanim kolayligi surucu icin konfordan bahsediyorum) vs vs vs ... Misal vites konusu acilmis diger sayfalarda 4 cekere gecis konusu, burada L200 sanzimaninin teknoloji ya da kalitesi degil yerilen, "kullanim kolayligi" ... benim icin konfor bunlardir ... Eger karar verir isem almayi dusundugum Actyon modelinde deri doseme, deri direksiyon simidi, elektrikli ayarlanabilir ve isitmali on koltuklar, 18" jant, arkada 5 noktadan baglantili helezonik suspansiyon, elektrkli katlanabilir yan aynalar, tek dugme ile 4x2 tek dugme ile 4x4 e gecis vs vs var ... kisaca benim beklentim sehir ici kullanimda agirlikli kullanacagim, goruntusu pick-up ama yeni yeni oturan deyimi ile bir SUT yani piyasada SUV olarak gordugumuz araclarin verdiklerini bana vermesi ... Hal boyle iken L200 kategorisi tamamen farkli bir arac ... ikiside ruhsatta pick-up diye geciyor diye nasil karsilastirabiliriz ki ?

    polemik yapmadığının zaten farkındayım L200 ü iyi tanımadığınız kanaatindeyim.
    L200 ile şehir içinde zıplamazsınız arazide bol bol zıplarsınız. şehir içinde araçlar yavaşlasın diye yapılan tümseklerde zıplarsınız. onun dışında bozuk yollarda zıplarsınız onuda 150kg ağırlıkla halledersiniz. ağırlık takmam hamallık diyebilirsiniz. ama ister actyon ister hilux isterse L200 olsun arkaya ağırlık şart. çünkü arkası hafif araçlar. helezonlu olması spin atmayacağı anlamına gelmez yolun dışında bulma ihtimaliniz yüksektir.

    arka koltuk eğer kullanılmayacaksa tamam derim o zaman geniş yada rahat olması önemli değil. ama arkaya oturupta seyahat edecekler varsa neden önemli olmasın? suvların arka koltuğunda geniş geniş oturabilirsiniz ama L200 haricindeki pickuplarda oturamazsınız. size göre bu durumda arka kabin boşuna yapılmış gibi bişey. arka koltuklar konforla ilintilidir.
    eğer sadece ön koltuk önemli ise almayı düşündüğünüz actyon sizin icin ideal bir araç
    ikiside ruhsatta pickup geçiyor diye nasıl karşılaştırabilirizki? demişsiniz ama kendinizde karşılaştırmışsınız galiba bu kısmı polemik olmuş




  • ikisini ben karsilastirma niyeti ile girmedim basliga ... baslikta bolca karsilastirilmis olmasi nedeni ile bende birseyler eklemek zorunda kaldim ...
    tekrar soyluyorum bence birisi elma birisi armut yani elmanin yeri ayri armutun yeri ayri ...
    son zamanlarda baya arac inceleyip test ettim ...
    birkac arkadasim ile gitmistim actyon ve L200 testine, ben oturmadim arkasina ne yalan soyliyeyim ama Actyon un arkasina oturan arkadasim cok dar burasi ya da rahatsiz gibi bir sikayette bulunmadi ... ama L200 testinde kullanan ben idim ve kasis, tumseklerde ziplamayi ben cok hissettim dersem daha dogrusu beni cok rahatsiz etti dersem yalan soylemis olurum ama arkada oturan arkadasim ziplama olayindan bahsetti ... ki yuksek hizla buyukce kasis-tumsekten gecmedigim halde ...
    aslinda dizayn, ergonomi, insana verdigi gorsel imajin yaninda birde bende bu iki araci tamamen birbirinden ayirmama en onemli etkeni de unutmusum yukarida ... L200 de kullanimda arac icine hem motor hem yol sesi cok fazla geliyordu, bazilari bunu belki kabul edebilir hatta sevebilir bile ama benim acimdan hos degildi ...
    Actyon icin ise bu konuda soyle soyler isem daha iyi anlasilir ... Kia nin SUV larini da denedim Actyon onlardan bile sessiz idi dersem anlasilir sanirim ...
    Velhasil ben doktorum, su an bekarim yakinda evlilik olabilir ama demek istedigim cok cocuklu bir aile degilim :) ayrica istanbul da yasiyorum ... ana kullanimim ev-is olacak ... arada aksam sehir ici gezi ... ara sira da sehir disi ki bu sehir disilarin bile cok buyuk kismi asfalt kullanimi olacak ... bu toplam kullanim ozelliklerini dikkate aldigimda cidden actyon ile L200 u ayni kategoriye koyup o mu bu mu diyemiyorum her ikisini de gorunce ... marka - servis - dayaniklilik vs vs tarzi etkenler ayrica tartisilabilir ... benim icin etken olan kriterleri sanirim anlatabilmisimdir ...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: TuzsuzDELiBEKiR

    ikisini ben karsilastirma niyeti ile girmedim basliga ... baslikta bolca karsilastirilmis olmasi nedeni ile bende birseyler eklemek zorunda kaldim ...
    tekrar soyluyorum bence birisi elma birisi armut yani elmanin yeri ayri armutun yeri ayri ...
    son zamanlarda baya arac inceleyip test ettim ...
    birkac arkadasim ile gitmistim actyon ve L200 testine, ben oturmadim arkasina ne yalan soyliyeyim ama Actyon un arkasina oturan arkadasim cok dar burasi ya da rahatsiz gibi bir sikayette bulunmadi ... ama L200 testinde kullanan ben idim ve kasis, tumseklerde ziplamayi ben cok hissettim dersem daha dogrusu beni cok rahatsiz etti dersem yalan soylemis olurum ama arkada oturan arkadasim ziplama olayindan bahsetti ... ki yuksek hizla buyukce kasis-tumsekten gecmedigim halde ...
    aslinda dizayn, ergonomi, insana verdigi gorsel imajin yaninda birde bende bu iki araci tamamen birbirinden ayirmama en onemli etkeni de unutmusum yukarida ... L200 de kullanimda arac icine hem motor hem yol sesi cok fazla geliyordu, bazilari bunu belki kabul edebilir hatta sevebilir bile ama benim acimdan hos degildi ...
    Actyon icin ise bu konuda soyle soyler isem daha iyi anlasilir ... Kia nin SUV larini da denedim Actyon onlardan bile sessiz idi dersem anlasilir sanirim ...
    Velhasil ben doktorum, su an bekarim yakinda evlilik olabilir ama demek istedigim cok cocuklu bir aile degilim :) ayrica istanbul da yasiyorum ... ana kullanimim ev-is olacak ... arada aksam sehir ici gezi ... ara sira da sehir disi ki bu sehir disilarin bile cok buyuk kismi asfalt kullanimi olacak ... bu toplam kullanim ozelliklerini dikkate aldigimda cidden actyon ile L200 u ayni kategoriye koyup o mu bu mu diyemiyorum her ikisini de gorunce ... marka - servis - dayaniklilik vs vs tarzi etkenler ayrica tartisilabilir ... benim icin etken olan kriterleri sanirim anlatabilmisimdir ...

    ooo meslekdaş çıktın
    arka koltuğu boşver arkadaşım bekarlık sultanlık kim ne derse desin
    sen yinede aracı almadan arka koltukta seyahat et derim.
    aracın şimdiden hayırlı olsun




  • herşeyi anlıyorumda şu suv, sup,sut tartışmasını anlayamıyorum.pickupların hepsi kendi markalarındaki suvların altyapılarıyla üretilmiştir.diğer herşey bizlerin keyfine baglı birşeydir.bende uzun zaman bu aracları ineledikten sonra l200 aldım.Gerek marka prestiji gerek servis ağının yaygınlığı gerek ncap testlerine çekinmeden girmesi ve 4 yıldız alması,(actyonun carpısma testi sonucu henüz yok), ikinci elde satılabilir olması,iç hacminin bir pickupa göre geniş olması,zengin donanım listesi,dış görünüşü bana daha cazip geldi.Arkasının makaslı olması cok büyük bir problem değil.eğer yük taşımayacaksanız arkadan bir makas eksiltirsiniz aracta hiçbir sallama olmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gh912 -- 8 Kasım 2008; 15:38:43 >
  • l 200 kamyonet actyon sport değil .. actyon pick up a benzetilmiş suv yani ismi sut oluyor.. anlanmayacak bi husus değil.Actyon sportun arkasına hiçbirşey bağlamanıza gerek yok yol tutuşu çok iyi en ufak savrulma belirtisi olmuyor ve en iyi fren mesafesi actyon sportun neden suv dan bozma olduğu için ..
  • bir şey söylemeyecek misiniz
    quote:

    Orjinalden alıntı: orgasmatron-

    l 200 kamyonet actyon sport değil .. actyon pick up a benzetilmiş suv yani ismi sut oluyor.. anlanmayacak bi husus değil.Actyon sportun arkasına hiçbirşey bağlamanıza gerek yok yol tutuşu çok iyi en ufak savrulma belirtisi olmuyor ve en iyi fren mesafesi actyon sportun neden suv dan bozma olduğu için ..
  • Mazda BT-50
  • Ankara'da Actyon Sports'u yollarda daha fazla görür oldum. Firma reklamları da artırırsa satışlar daha da artar sanırım. Ben peugeut 206'dan Actyon Sports'a geçtiğim biraz zorlanıyorum. Hatta geçenlerde sağ arka çamurluğu siraz sarttüm. Neyse nazar oldu o da. Aracın tipi ile ilgili olarak; biliyorsunuz zevkler tartışılmaz. Bana çok alımlı geliyor. Bu aracı almadan önce RAv 4 düşünüyordum. Geçenlerde arkadan gördüm bana çok küçük geldi. Hatta Terios zannettim. Aslında algı yanılması RAV 4 aynı araç ama bu arabaya binince onlar sanki küçükmüş gibi geliyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TuzsuzDELiBEKiR

    ikisini ben karsilastirma niyeti ile girmedim basliga ... baslikta bolca karsilastirilmis olmasi nedeni ile bende birseyler eklemek zorunda kaldim ...
    tekrar soyluyorum bence birisi elma birisi armut yani elmanin yeri ayri armutun yeri ayri ...
    son zamanlarda baya arac inceleyip test ettim ...
    birkac arkadasim ile gitmistim actyon ve L200 testine, ben oturmadim arkasina ne yalan soyliyeyim ama Actyon un arkasina oturan arkadasim cok dar burasi ya da rahatsiz gibi bir sikayette bulunmadi ... ama L200 testinde kullanan ben idim ve kasis, tumseklerde ziplamayi ben cok hissettim dersem daha dogrusu beni cok rahatsiz etti dersem yalan soylemis olurum ama arkada oturan arkadasim ziplama olayindan bahsetti ... ki yuksek hizla buyukce kasis-tumsekten gecmedigim halde ...
    aslinda dizayn, ergonomi, insana verdigi gorsel imajin yaninda birde bende bu iki araci tamamen birbirinden ayirmama en onemli etkeni de unutmusum yukarida ... L200 de kullanimda arac icine hem motor hem yol sesi cok fazla geliyordu, bazilari bunu belki kabul edebilir hatta sevebilir bile ama benim acimdan hos degildi ...
    Actyon icin ise bu konuda soyle soyler isem daha iyi anlasilir ... Kia nin SUV larini da denedim Actyon onlardan bile sessiz idi dersem anlasilir sanirim ...
    Velhasil ben doktorum, su an bekarim yakinda evlilik olabilir ama demek istedigim cok cocuklu bir aile degilim :) ayrica istanbul da yasiyorum ... ana kullanimim ev-is olacak ... arada aksam sehir ici gezi ... ara sira da sehir disi ki bu sehir disilarin bile cok buyuk kismi asfalt kullanimi olacak ... bu toplam kullanim ozelliklerini dikkate aldigimda cidden actyon ile L200 u ayni kategoriye koyup o mu bu mu diyemiyorum her ikisini de gorunce ... marka - servis - dayaniklilik vs vs tarzi etkenler ayrica tartisilabilir ... benim icin etken olan kriterleri sanirim anlatabilmisimdir ...


    herhangi bir araç aldınız mı bilemiyorum ama actyon sports un arazi kabiliyetide hafife alıncak gibi değil 15 aralıkta bi off-road gezisine katıldım, bende diğer katılımcılarda bu araçtan beklenmedik bir performans aldık hemde asfalt lastikleriyle birde m/t lastik olsa iş bitmiştir. Geziye katılan l200 lerde vardı birinin benim gibi ilk off-road deneyimi idi ve onun takıldığı derin çamur geçişinden ben takılmadan geçtim, (burada sürücü önemli bir etken- ama belirttiğim gibi ikimizinde ilk off-road gezisiydi) diğerinde bf goodrich lastik olmasına rağmen ben net bir performans göremedim onun pilotuda profesyonel bi sürücü idi. ben bu topikte okuduğum kadarıyla arka differansiyelde %100 lük kilit olduğunu sanıyordum ama arazide bi faydaası varmış gibi görünmüyordu. Bide bu topikteki arka koltuk muhabbetlerinden sonra gezi başlamadan bi l200 gelince hemen abi şunun arka koltuğuna bi bakabilir miyim? diye sordum; fakat bana o anki üstünkörü bi bakışla sanki actyon sports un arka koltuğun eğimi daha fazlaymış gibi geldi... çokta üstünde durmadım açıkçası aslında araçlar yanyanaydı detaylı incelenebilirdi ama alacak kişilerin kendilerine kalmış bi araştırma...




  • bu arada 10.000 km bakımım bi kampanyaya denk geldi ve bedavaya yaptırdım (oto tarihinde görülmemiş bi kampanya...!)
  • arkadaslar burasinin türkiye oldugunu unutuyorsunuz sanirim böle saçma sapan adi araçlari alip elinizde patladigi zaman geriye baktiginizda çok zarar ve ziyan ediceksiniz .zaten biz mileet oalarak zarar ziyan etmeye bayiliyoruz israf zarar ziyan dan baska bi sey deil bob bosuna kendinizi yipratiyorsunuz bu arada bi seye dikkat ettim bu topiq ranger ve SSANGYONG arasinda l200 nerden cikti l200 cüler yeter artik sizin bu l200 övme seyinizden ya biktim her topikte l200 anlamiyormusunuz arkadaslar L200 4X2 FISSSSSS OGLU FISSS ISE YARAMAZ 4X4 de okey burda konu kapansız GELELIM RANGERLA SSANGYONG GE SIZ BU 2 ARACI MUKAYESE EDIYOSUNUZ UZULDUM FORD GIBI KENDINI KANITLAMIS BI AMERIKAN MARKASINI YENI YAPIM BI KORE ARACIYLA BIR TUTMAYIN SIZIN GOSTERDIGINIZ ARAC UFACIK BI ARAC RESMEN SKODA TEK KABIN PİC KUBA BENZEMIS COK OZENSIZ ARAZI KABILIYETINE GELINCE ONUNDA 4X4 U EET BASARILI AMA BU DEMEK DEILDI 40 KUSU MILYAR VERIP BU ARACI ALMANIZ GIDIN L200 RANGER NAVARA ALIN BUNLARDAN ZARAR ETMESSIZ DEDIGIM GIBI RANGER 4X2 SEGMENTINDE ALINABILIRLIK OLARAK USTUNE TANIYAMICAGIM ARACTIR CUNKU FIYATI MAKUL FULL HI RIDER 30 MILYAR 4X2 NAVARA 44 MILYAR 4X2 DMAX 40 MILYAR 4X2 HILUX 35 MILYAR 4X2 L200 35 MILYAR KARSILASTIRMAYI SIZ YAPIN BU ARADA L200 LE HILUX TASARIMI AYNIDIR NASI MAZDA FORLA AYNISA HILUX L200 BIRBIRININ KOPYASI IC DIS AYNI BU ARADA NAVARA VE DMAX DE IC DIS TASARIM OLARAK KOPYA BAKIN ANLAYIN YETER ARTIKK SSANGYONG BU MARKA YI BEN TAVSİYE ETMIYORUM SIRKETI KAPANDI PARCASI SORUNLU ARAC YUKSEK SASILI DEIL SADCE BI ESP BI HAVAYASTIGI BI KILIMA DIGITAL DIYE KENDINIZI TEHLIKEYE ATMAYIN ARACA BAKALIM YUKSEK HIZDA SAVRULUYOR MU DIREKSIYON HAKIMIYETI NASIL HIZ LI GIDERKEN SURUCUYU KORKUTUYORMU SAHSEN RANGER VE 200 BENIM DIREKSIYONUMDAN TAM NOT ALDI SIZE SOYLICEGIM BU KADAR SACMA BI ARABAYI BUYULTMEYIN 2000 MOTOR HEM FAZLA YAKAR HEM MOTORU YORAR BEYGIRDE YUKSEK YAKITI FAZLA YAKMAMASINA IMKAN YOK
    VE FREN TESTLERI AMAN ALLAHIM COK BASARISIZ ARKADASLAR SAGLIGINIZA GUVENIN MARKASI BILINMEDIK SEYLER ALMAYIN BU RASI TURKIYE YARIN OBURGUN BI SEY OLDUMU KIMSE DONUP ARKASINA BAKMAZ KALA KALIRSINIZ SIMDIDEN SAYGILARIMLA .........




  • Arkadaşlar,

    İki haftadır Ssangyong Actyon Sports modelini çok detaylı şekilde araştırıyorum, aracı gidip gördüm, test ettim. Forumlarda da yüzlerce yorum okudum. Araç bence dört dörtlük, kim ne derse desin aynı segmentteki diğer tüm araçlardan da özellik açısından çok üstün. Ancak firmanın iflas koruma başvurusu, üretimi durdurması, v.s. gibi konular yüzünden şu an için bu aracı almak çok riskli. Yoksa hiç düşünmeden alınacak bir araç. İncelemeden, test etmeden ve özellikle aracın sadece resmine bakıp yorum yapanlar yanlış yapıyor. Ben gelişmeleri takip ediyorum, ilgilenen başka arkadaşlarım da var. Bakalım ne olacak..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Dedekorkutt

    arkadaslar burasinin türkiye oldugunu unutuyorsunuz sanirim böle saçma sapan adi araçlari alip elinizde patladigi zaman geriye baktiginizda çok zarar ve ziyan ediceksiniz .zaten biz mileet oalarak zarar ziyan etmeye bayiliyoruz israf zarar ziyan dan baska bi sey deil bob bosuna kendinizi yipratiyorsunuz bu arada bi seye dikkat ettim bu topiq ranger ve SSANGYONG arasinda l200 nerden cikti l200 cüler yeter artik sizin bu l200 övme seyinizden ya biktim her topikte l200 anlamiyormusunuz arkadaslar L200 4X2 FISSSSSS OGLU FISSS ISE YARAMAZ 4X4 de okey burda konu kapansız GELELIM RANGERLA SSANGYONG GE SIZ BU 2 ARACI MUKAYESE EDIYOSUNUZ UZULDUM FORD GIBI KENDINI KANITLAMIS BI AMERIKAN MARKASINI YENI YAPIM BI KORE ARACIYLA BIR TUTMAYIN SIZIN GOSTERDIGINIZ ARAC UFACIK BI ARAC RESMEN SKODA TEK KABIN PİC KUBA BENZEMIS COK OZENSIZ ARAZI KABILIYETINE GELINCE ONUNDA 4X4 U EET BASARILI AMA BU DEMEK DEILDI 40 KUSU MILYAR VERIP BU ARACI ALMANIZ GIDIN L200 RANGER NAVARA ALIN BUNLARDAN ZARAR ETMESSIZ DEDIGIM GIBI RANGER 4X2 SEGMENTINDE ALINABILIRLIK OLARAK USTUNE TANIYAMICAGIM ARACTIR CUNKU FIYATI MAKUL FULL HI RIDER 30 MILYAR 4X2 NAVARA 44 MILYAR 4X2 DMAX 40 MILYAR 4X2 HILUX 35 MILYAR 4X2 L200 35 MILYAR KARSILASTIRMAYI SIZ YAPIN BU ARADA L200 LE HILUX TASARIMI AYNIDIR NASI MAZDA FORLA AYNISA HILUX L200 BIRBIRININ KOPYASI IC DIS AYNI BU ARADA NAVARA VE DMAX DE IC DIS TASARIM OLARAK KOPYA BAKIN ANLAYIN YETER ARTIKK SSANGYONG BU MARKA YI BEN TAVSİYE ETMIYORUM SIRKETI KAPANDI PARCASI SORUNLU ARAC YUKSEK SASILI DEIL SADCE BI ESP BI HAVAYASTIGI BI KILIMA DIGITAL DIYE KENDINIZI TEHLIKEYE ATMAYIN ARACA BAKALIM YUKSEK HIZDA SAVRULUYOR MU DIREKSIYON HAKIMIYETI NASIL HIZ LI GIDERKEN SURUCUYU KORKUTUYORMU SAHSEN RANGER VE 200 BENIM DIREKSIYONUMDAN TAM NOT ALDI SIZE SOYLICEGIM BU KADAR SACMA BI ARABAYI BUYULTMEYIN 2000 MOTOR HEM FAZLA YAKAR HEM MOTORU YORAR BEYGIRDE YUKSEK YAKITI FAZLA YAKMAMASINA IMKAN YOK
    VE FREN TESTLERI AMAN ALLAHIM COK BASARISIZ ARKADASLAR SAGLIGINIZA GUVENIN MARKASI BILINMEDIK SEYLER ALMAYIN BU RASI TURKIYE YARIN OBURGUN BI SEY OLDUMU KIMSE DONUP ARKASINA BAKMAZ KALA KALIRSINIZ SIMDIDEN SAYGILARIMLA .........

    Öyle diyorsunda ben daha actyon sports alanlardan aracım soğukta üşüdü çalışmıyor,aracım daha 2000 km de ama motor arıza ışığı yanıyor,araçta arıza ışığı yanınca güçten kesiliyor gibi şikayetler duymadım.Senin çok övdüğün rangerı ford mühendisleri Türkiyedeki mazot kalitesi yüzünden doğu illerimizde çalışır hale veyahutta yolda kalmaz hale getirsinler ondan sonra actyon sportslara adi araba ,4*2 l200 lere fıss de.Ucuz(30000tl) etin yahnisi RANGER olur..




  • dedeciğim aldınmı rangeri?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit

    dedeciğim aldınmı rangeri?

    Bu kadar övüyor rangerı almaması garip olur
  • sanırım henüz almadı
    sipariş vermekten bahsediyordu
    quote:

    Orjinalden alıntı: gh912


    quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit

    dedeciğim aldınmı rangeri?

    Bu kadar övüyor rangerı almaması garip olur
  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.