Şimdi Ara

FORD RANGER Mİ SSANGYONG ACTYON SPORTS mu (resimli)L200 de EKLENDİ (18. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
541
Cevap
5
Favori
201.781
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bence hiçkimsede olmayan ve Rangerla aynı platformu paylaşam Mazda BT50
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mebgerate

    merhabalar,

    bu forumu okumaya başladığımda corsa 1.3 cdti aracım vardı, satıp ağustosta actyon sports 6 a/t aldım. siyah rengi daha hoşuma gittiği için space black (simli siyah) aldım ve camlı kabin hardtop, siyah cam filmi yaptırdım. bir de yanlara cam çıtası ekletince oldukça hoş oldu. yorumlarıma gelince; motor ve şanzıman sessizliği, gücü ve kalitesiyle ben mercedes'im diye bağırıyor. bozuk yolları hiç hissettirmiyor, yol tutuşu şaşırtıcı derecede iyi... araç arazi aracı olduğu için hafif engebeli yollarda ladder frame ve monocoque chasis nedeniyle biraz sallayabiliyor ama o da aracın sağlamlığından artık ... :O)

    servis konusunda ise; distribütör sorunlarla oldukça ilgili ve yardımcı oluyor ama tabi servislerin yaygınlaşmasında biraz zaman tanımak lazım.. Ama yine de 11 yıllık opel kullanıcısı olarak bir opel servisinden daha iyi hizmet ve yaklaşımları olduklarını söyleyebilirim. araçla ilgili soruları olanlara yardımcı olabilirim...


    arkadaşım aramıza hoş geldin bizim sizin gibi kullanıcı yorumlarına çok ihtiyacımız var paylaşımlarına fotoğraf da ekleyerek devam etmeni diliyorum




  • quote:

    Orjinalden alıntı: SabitSalınım

    Bence hiçkimsede olmayan ve Rangerla aynı platformu paylaşam Mazda BT50

    @SabitSalınım yorumunu anlayamadım biraz açar mısın
  • Arkadaşlar,bende yillardır sedan,station wagon,hacback araç kullandım artık 4*4 araç almak istiyorum.Gördüğüm kadarıyla orta sınıftaki bir araç fiyatı yaklaşık 55-70 bin ytl civarında.Bu yüzden hem ekonomik olsun ,hemde ihtiyaçlarımı karşılaması açısından pick up veya SUT tarzı araçları inceliyorum.Ben bu araçla paris-dakar rallisine veya camel tropiye katılmayacağıma göre öyle arazi kabiliyeti çoook üstün araç olmasada olur.Bir tekstil firmasında işletme müdürü olarak çalışıyorum yani yükte taşımıyacağım.Yani diğer jeep sahipleri gibi bende onca parayı verdikten sonra arabayı kayaların tepesine çıkarmayacağım.Asıl amacım şehir içi kullanım,özellikle kışın daha güvenli bir sürüş sağlamak istiyorum.Hafta sonlarıda uludağa çıkarken yolda kalmıyayım yeter.Dünden beri bu topiği okuyorum ve hayretler içindeyim.Herkes BENİMKİ daha iyi,BENİMKİ seninkini geçer gibi polemiğe girmişler ve bunu söyleyenlerin çoğuda rakip araçları kullanmadan söylüyorlar,öyle 5-10 dk.lık test sürüşüyle olmaz bu işler.Herkez belirli markalara odaklanmış yenilerede önyargılı yaklaşıyorlar.Bakıyorum kimi fordcu,kimi L200 cü gerisi fos.Arkadaşlar bu sadece bir teklif ssangyong actyon sport içinde bir topik açalım ve BİRE BİR KULLANICILAR fikirlerini, olumlu veya olumsuz yönlerini paylaşırlarsa bizim gibi alıcılar bir fikir edinir.Diğer marka sahipleride aynısını yapsın ,herkes karşılaştırma yapabilir.Öteki türlü insanların kafası iyice karışıyor.Saygılar........




  • İlgilenenler için double cab karşılaştırması; açıkçası ben actyon sports kullanıcısı olarak bu karşılaştırmaya pek katılmıyorum, actyon sports daha yüksek not almalıydı... Bu arada 0-100 hızlanma, yakıt tüketimi ve frenleme miktarlarına dikkat etmenizi öneririm... Bir önemli nokta daha; burada Actyon' un diğerlerine göre düşük puan almasının sebebi yük taşıma ve off road kabiliyetinin diğerlerinden düşük olması fakat ben bu aracı "sedan araç" yerine aldığım için bunu önemsemedim.

    http://www.cartoday.com/content/magazine/roadtests/pdfs/2007/10/01/Doublecab4x4_comptest.pdf

    actyon sports aksesuar fiyat listesi (bizdeki fiyatlarla oldukça yakın)
    http://ssangyong.lt/files/AS_prices_LT.pdf



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mebgerate -- 9 Eylül 2008; 10:31:52 >




  • Tavsiyene uyacağım. Zaten pahalıymış. Kredi ödemekten yaptıramam zaten :))
    quote:

    Orjinalden alıntı: mebgerate

    kukmina selam, opel ve fordların anahtarları da pek farklı değil... istenirse bilgisayar sistemi olan bir anahtarcıda VW Audi gibi sustalıya çevrilebilir ama kumanda ve chip prg.lama biraz pahalıya patlayabilir. değer mi, bence değmez...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kiyali

    benim çok hoşuma gitti sizler de görün istedim şimdi halftopu da bedava 4x2 otomatik 37 ye bırakıyorlar aşağıdaki 18" benim fiyatını verdiğim16"

     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ



    Burdaki halftop modeli servisinde varmıdır acaba. Ben bu modeli hiç görmedim.
  • En iyisi Nissan SkystarSSS nissan düşün derim
  • arkadaşlar, bence araçları karşılaştırmanın bize getireceği bir fayda yok... herkes aracını kendi şartları doğrultusunda, kendi ihtiyaçlarını dikkate alarak alıyor. hemen ben neden actyon sports aldığımı yazayım:

    Bana göre;
    1-Orta seviye sedan araç fiyatına otomatik dizel ve konforlu bir SUT kullanıyorum
    2-Farklı modellerin camlı hardtop uygulamaları arasında en doğal görünen hardtop' a sahip
    3-Yakıt ekonomisi; diğerleri arasında en az yakıt tüketen araç
    4-Beygir gücü/motor hacmi olarak en optimum motora sahip
    5-Vergi avantajı; 4x2, 2000 motor; yıllık 840 YTL MTV
    6-Motor ve şanzıman Mercedes destekli teknoloji (serviste araç üzerindeki şanzımanda Mercedes Benz ve motorunda Made In Germany yazılarını bizzat gördüm)
    7-"Farklı" olmayı sevdiğim için; gittiğim birçok yerde aracım ilgi çekiyor, park yerlerinde döndüğümde şoför camında yüz-burun-parmak izleri buluyorum :)
    8-Ağır yük taşımayacağım için (ama ara ara Ikea-Carrefour' dan hacim olarak büyük, ağırlık olarka küçük kutulu eşya vb. alıyorum)
    9-Arkada oturanların aracıma binerken içinden "off yine zıp zıp gideceğiz şimdi" dememesi için
    10-Yol tutuş performansı üst düzeyde olduğu için
    11-Ssangyong'un benim gözümde iyi bir imajı olduğu için (1996-1997 'li yıllarda Ssangyong araçlar Mercedes bayiilerinde satılıyordu; 97 de beşiktaş Arsel otomotiv' de görmüştüm ilk olarak)

    güvenlik konusunda ise ne kadar ikna olduğumu şöyle yazayım, bu aracı almasaydım Volvo s40 1.6d alacaktım; otomatik vites ve bagaj hacmi nedeniyle tercihim actyon oldu.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mebgerate

    arkadaşlar, bence araçları karşılaştırmanın bize getireceği bir fayda yok... herkes aracını kendi şartları doğrultusunda, kendi ihtiyaçlarını dikkate alarak alıyor. hemen ben neden actyon sports aldığımı yazayım:

    Bana göre;
    1-Orta seviye sedan araç fiyatına otomatik dizel ve konforlu bir SUT kullanıyorum
    2-Farklı modellerin camlı hardtop uygulamaları arasında en doğal görünen hardtop' a sahip
    3-Yakıt ekonomisi; diğerleri arasında en az yakıt tüketen araç
    4-Beygir gücü/motor hacmi olarak en optimum motora sahip
    5-Vergi avantajı; 4x2, 2000 motor; yıllık 840 YTL MTV
    6-Motor ve şanzıman Mercedes destekli teknoloji (serviste araç üzerindeki şanzımanda Mercedes Benz ve motorunda Made In Germany yazılarını bizzat gördüm)
    7-"Farklı" olmayı sevdiğim için; gittiğim birçok yerde aracım ilgi çekiyor, park yerlerinde döndüğümde şoför camında yüz-burun-parmak izleri buluyorum :)
    8-Ağır yük taşımayacağım için (ama ara ara Ikea-Carrefour' dan hacim olarak büyük, ağırlık olarka küçük kutulu eşya vb. alıyorum)
    9-Arkada oturanların aracıma binerken içinden "off yine zıp zıp gideceğiz şimdi" dememesi için
    10-Yol tutuş performansı üst düzeyde olduğu için
    11-Ssangyong'un benim gözümde iyi bir imajı olduğu için (1996-1997 'li yıllarda Ssangyong araçlar Mercedes bayiilerinde satılıyordu; 97 de beşiktaş Arsel otomotiv' de görmüştüm ilk olarak)

    güvenlik konusunda ise ne kadar ikna olduğumu şöyle yazayım, bu aracı almasaydım Volvo s40 1.6d alacaktım; otomatik vites ve bagaj hacmi nedeniyle tercihim actyon oldu.


    Allah güle güle kullanmayı nasib etsin.Actyon sports kullanıcılarının artması benim acımdan cok güzel çünkü aracı ilgiyle takip ediyorum.kısa zamanda yeni bir pickup sahibi olmak istiyorum ve actyon da adaylarımdan biri.bence bu kadar actyon sports sahibi olduguna göre ayrı bir actyon sports konusu açılsa da kıyaslamadan uzak, sadece actyon sports la alakalı tecrübelerinizin oldugu ve edindiğiniz iyi ve kötü izlenimlerin yansıtıldıgı bir durum oluşsa.tabi bu konudan kıyaslamalar devam edebilir ama ayrı bir actyon konusu da acılmalı diye düşünüyorum.




  • gh912 arkadaşım soylediklerinize katılıyorum sayfayı acın iştirak edelim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: orgasmatron-

    gh912 arkadaşım soylediklerinize katılıyorum sayfayı acın iştirak edelim

    arkadaşlar bu başlık bizim için uygun değil actyon sports adına özgün bir sayfada paylaşıma devam edelim
  • tabiki ford ranger o çin arabasına o kadar para verilmez kanımca ama ford sonuna kadar hak eder o parayı
    ayrıca sssangyoung çok tipsiz bir araba bi halta yaramaz yani ford
  • fatsalı -10
  • bu linktehttp://www.jeepandcar.com/urunler.php?urun_id=634&kategori_id=170&model_id=171&grup_id=0&lang=tr&js=0actyon sports için harika aksesuarlar var bi göz atın isterseniz




  • Actyon Sports düşünenler için yorumlarımı iletmeye devam edeyim;

    bende bu araçtan önce hatchback bir araç vardı; uzun yolda 170-180 allah ne verdiyse basardım, yol tutuşun da başarılı olmasının etkisiyle...
    actyon' u alma planları yaparken yol tutuşunu ikinci planda bırakmıştım; hatchback kadar iyi olmayacağını biliyordum; ne de olsa bir kamyonet...
    "170 le de gitsen 120' yle gitsen sonunda varıyorsun gideceğin yere, en azından daha konforlu, güvenli giderim" diyordum...

    Fakat böyle olmadı..
    Aracın yol tutuşu beni şaşırttı; araç 120'yle giderken sanki gitmiyor; duruyor gibi; hız yaptığını hiç hissetmiyorsun.. hafta sonu şehirlerarası yolda gittim, yol boşluğu müsaitken 190' a kadar (daha da çıkabilirdim) çok rahat çıktım; araç yüksek hızlara torkunun etkisiyle güvenle ve çok çabuk çıkabiliyor.... (tiptronik olmasına rağmen) vitaralar, landroverlar, rav4 ler vb. beni arkada gördüklerinde kendiliğinden yol verdi hepsi :)

    Aracı kullananlara da tavsiyem; araçların fabrika çıkış hava lastik basınçlarını mutlaka kontrol ettirin; çünkü ben aracı ilk aldığımda kitapçıkta 32psi olması gereken hava 40 psi idi...
    bir de N2 bastırın; faydasını göreceksiniz




  • dostum bu arabaların yakıt tüketim değerleri nasıl acaba yani istanbul şehir içinde ne kadar yakarız bununla. Hard top mu daha güzel half topmu anlayadım senin arabada ne var acaba birde 4*2 lerde hız sabitleyici park sensörü abs esp filan varmı arkadaşım biligilendirisen sevinirim bende imzamdaki arabadan var bundan sonra ona binmek attan eşşeğe binmek gibi mi olur yoksa eşşekten ata binmek gibimi ne derfsin fiyatı baya uygun
    quote:

    Orjinalden alıntı: mebgerate

    Actyon Sports düşünenler için yorumlarımı iletmeye devam edeyim;

    bende bu araçtan önce hatchback bir araç vardı; uzun yolda 170-180 allah ne verdiyse basardım, yol tutuşun da başarılı olmasının etkisiyle...
    actyon' u alma planları yaparken yol tutuşunu ikinci planda bırakmıştım; hatchback kadar iyi olmayacağını biliyordum; ne de olsa bir kamyonet...
    "170 le de gitsen 120' yle gitsen sonunda varıyorsun gideceğin yere, en azından daha konforlu, güvenli giderim" diyordum...

    Fakat böyle olmadı..
    Aracın yol tutuşu beni şaşırttı; araç 120'yle giderken sanki gitmiyor; duruyor gibi; hız yaptığını hiç hissetmiyorsun.. hafta sonu şehirlerarası yolda gittim, yol boşluğu müsaitken 190' a kadar (daha da çıkabilirdim) çok rahat çıktım; araç yüksek hızlara torkunun etkisiyle güvenle ve çok çabuk çıkabiliyor.... (tiptronik olmasına rağmen) vitaralar, landroverlar, rav4 ler vb. beni arkada gördüklerinde kendiliğinden yol verdi hepsi :)

    Aracı kullananlara da tavsiyem; araçların fabrika çıkış hava lastik basınçlarını mutlaka kontrol ettirin; çünkü ben aracı ilk aldığımda kitapçıkta 32psi olması gereken hava 40 psi idi...
    bir de N2 bastırın; faydasını göreceksiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi astra-Elegance -- 15 Eylül 2008; 19:15:54 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: astra-Elegance

    dostum bu arabaların yakıt tüketim değerleri nasıl acaba yani istanbul şehir içinde ne kadar yakarız bununla. Hard top mu daha güzel half topmu anlayadım senin arabada ne var acaba birde 4*2 lerde hız sabitleyici park sensörü abs esp filan varmı arkadaşım biligilendirisen sevinirim bende imzamdaki arabadan var bundan sonra ona binmek attan eşşeğe binmek gibi mi olur yoksa eşşekten ata binmek gibimi ne derfsin fiyatı baya uygun
    quote:

    Orjinalden alıntı: mebgerate

    Actyon Sports düşünenler için yorumlarımı iletmeye devam edeyim;

    bende bu araçtan önce hatchback bir araç vardı; uzun yolda 170-180 allah ne verdiyse basardım, yol tutuşun da başarılı olmasının etkisiyle...
    actyon' u alma planları yaparken yol tutuşunu ikinci planda bırakmıştım; hatchback kadar iyi olmayacağını biliyordum; ne de olsa bir kamyonet...
    "170 le de gitsen 120' yle gitsen sonunda varıyorsun gideceğin yere, en azından daha konforlu, güvenli giderim" diyordum...

    Fakat böyle olmadı..
    Aracın yol tutuşu beni şaşırttı; araç 120'yle giderken sanki gitmiyor; duruyor gibi; hız yaptığını hiç hissetmiyorsun.. hafta sonu şehirlerarası yolda gittim, yol boşluğu müsaitken 190' a kadar (daha da çıkabilirdim) çok rahat çıktım; araç yüksek hızlara torkunun etkisiyle güvenle ve çok çabuk çıkabiliyor.... (tiptronik olmasına rağmen) vitaralar, landroverlar, rav4 ler vb. beni arkada gördüklerinde kendiliğinden yol verdi hepsi :)

    Aracı kullananlara da tavsiyem; araçların fabrika çıkış hava lastik basınçlarını mutlaka kontrol ettirin; çünkü ben aracı ilk aldığımda kitapçıkta 32psi olması gereken hava 40 psi idi...
    bir de N2 bastırın; faydasını göreceksiniz


    şu linke
    http://www.ssangyong.com.tr/actyonsdonanim.htmlbakıver standart donanım hakkında bilgilendirecektir sizi




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mebgerate

    Actyon Sports düşünenler için yorumlarımı iletmeye devam edeyim;

    bende bu araçtan önce hatchback bir araç vardı; uzun yolda 170-180 allah ne verdiyse basardım, yol tutuşun da başarılı olmasının etkisiyle...
    actyon' u alma planları yaparken yol tutuşunu ikinci planda bırakmıştım; hatchback kadar iyi olmayacağını biliyordum; ne de olsa bir kamyonet...
    "170 le de gitsen 120' yle gitsen sonunda varıyorsun gideceğin yere, en azından daha konforlu, güvenli giderim" diyordum...

    Fakat böyle olmadı..
    Aracın yol tutuşu beni şaşırttı; araç 120'yle giderken sanki gitmiyor; duruyor gibi; hız yaptığını hiç hissetmiyorsun.. hafta sonu şehirlerarası yolda gittim, yol boşluğu müsaitken 190' a kadar (daha da çıkabilirdim) çok rahat çıktım; araç yüksek hızlara torkunun etkisiyle güvenle ve çok çabuk çıkabiliyor.... (tiptronik olmasına rağmen) vitaralar, landroverlar, rav4 ler vb. beni arkada gördüklerinde kendiliğinden yol verdi hepsi :)

    Aracı kullananlara da tavsiyem; araçların fabrika çıkış hava lastik basınçlarını mutlaka kontrol ettirin; çünkü ben aracı ilk aldığımda kitapçıkta 32psi olması gereken hava 40 psi idi...
    bir de N2 bastırın; faydasını göreceksiniz

    sizde anladığım kadarıyla 4x2 AT var sürüş izlenimlerini ilgiyle okudum 190km/h çok yüksek bir hız ALLAH korusun acil bir durum olmadıkça bu hızlara çıkmayalım
    şehir içi ortalama ne yakıyorsun uzaktan kumanda ile kilitlediğinde açık camlar kalkıyor mu




  • quote:

    dostum bu arabaların yakıt tüketim değerleri nasıl acaba yani istanbul şehir içinde ne kadar yakarız bununla. Hard top mu daha güzel half topmu anlayadım senin arabada ne var acaba birde 4*2 lerde hız sabitleyici park sensörü abs esp filan varmı arkadaşım biligilendirisen sevinirim bende imzamdaki arabadan var bundan sonra ona binmek attan eşşeğe binmek gibi mi olur yoksa eşşekten ata binmek gibimi ne derfsin fiyatı baya uygun

    sorularını sırasıyla yanıtlamaya çalışayım arkadaşım;
    - yakıt tüketimi ilk 5-10.000 biraz fazla yakar, sonra normal değerlerine döner dediler; bu haliyle 0,280Ykr civarı yakıyor; motor alışınca 0,250 hatta belki biraz daha aşağısına da düşebilir... bu biraz da kullanıma bağlı, ben pek ekonomik kullanmıyorum; klima sürekli açık, yavaş gitmiyorum vb.

    - bende camlı kabin hardtop var; halftop ta fena değil ama hardtop olduğu zaman hem jip görünümü oluyor hem de bagaj hacmi 2' ye katlanıyor. Bir de AVM' lerde otoparka girerken bagaj kontrolünde bişey açman gerekmiyor; güvenlik camdan bakıyor, geçiyorsun ;)

    - bende 4x2 AT modeli var; park sensörü, abs, ebd var. (katalogda ebd yazmıyor ama araçta kontak halinde ebd ışığı yanıp sönüyor, herhalde artık abs ile birlikte standart old. için yazmıyor)
    araç sonuçta baz kamyonet modeli old. için esp vb. koymaya gerek duymamışlar nedense; esp,asr vb. istiyorsan kyron'u öneririm...

    - attan inip eşeğe binme konusunda ise; astra da kullandım, bir önceki arabam 2005 corsaydı... actyon aracı aldıktan sonra hafta arası birkaç kez şirket aracını alıyorum; 2007 ford focus ve samimiyetle attan inip eşeğe bindiğimi hissettiğimi söyleyebilirim :) arkadaşım var, onun da 2006 focusu var ve 2008 megane kullanıyor; aracını takasa vermeyi düşünüyor :) (almak isteyen olursa 2006 focus ghia full; PM atabilir)

    Fazla birşey söylemeyeyim, en iyisi sen bir test sürüşü yap; Maslak A&A otomotiv ya da Bakırköy Mersa' da test sürüşü yapabilirsin; yardımcı da olurlar...




  • 
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.