Şimdi Ara

FORD'un Yeni Makinesi 1.5 TDCi (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
124
Cevap
3
Favori
52.634
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetyilmaz77

    farkli versiyonlar olacakmis neyi tartisiyorsunuz. musteri talebine gore daha guclu versiyonlari getirirler.
    75 beygir mi kaldı en kötü araba 90 beygir artık. Ford iyice geriye gidiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: avensis42

    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    yeni makine diye şunu tanıtıp kendilerini aşağılık yerine koydular. 75 hp ne demek bu devirde. seneler önce renault bu hacimden 75-90-110 hp çıkardı. saçma sapan bir motor.



    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    direkt çöp.



    ve otomobil uzmanı gençler konuştu ...

    +1
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    quote:

    Orijinalden alıntı: avensis42

    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    yeni makine diye şunu tanıtıp kendilerini aşağılık yerine koydular. 75 hp ne demek bu devirde. seneler önce renault bu hacimden 75-90-110 hp çıkardı. saçma sapan bir motor.



    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    direkt çöp.



    ve otomobil uzmanı gençler konuştu ...

    +1

    Alıntıları Göster
    Araçların sınıflarının ağırlıklarının vs hiçbir önemi yok.
    Bu forumda bir dizel an az 130 beygir olmalı,yoksa çöptür




  • quote:

    Orijinalden alıntı: huawéi

    Araçların sınıflarının ağırlıklarının vs hiçbir önemi yok.
    Bu forumda bir dizel an az 130 beygir olmalı,yoksa çöptür

    Alıntıları Göster
    Yeni şirket aracımız 1.5 Fiesta. Kendi aracım Punto 1.3 Mjet.
    Bu motor alt devirlerde Mjet e göre çok daha iyi ve canlı, fakat üst devirlerde Mjetten sonra çok çok cansız geliyor. Kesinlikle üst devirlerde Mjet in ataklığını yakalayamıyor.
    Tüketim değerleri olarak ise, sanırım araç çok yeni olduğudan dolayı biraz fazla yakıyor gibi geldi. Şdışı 5.5, 6 gibi değerlede geziyor yakıt.
    Sesiz çalışma konusunda çok daha başarılı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: veron

    Yeni şirket aracımız 1.5 Fiesta. Kendi aracım Punto 1.3 Mjet.
    Bu motor alt devirlerde Mjet e göre çok daha iyi ve canlı, fakat üst devirlerde Mjetten sonra çok çok cansız geliyor. Kesinlikle üst devirlerde Mjet in ataklığını yakalayamıyor.
    Tüketim değerleri olarak ise, sanırım araç çok yeni olduğudan dolayı biraz fazla yakıyor gibi geldi. Şdışı 5.5, 6 gibi değerlede geziyor yakıt.
    Sesiz çalışma konusunda çok daha başarılı.

    Alıntıları Göster
    75 PS ne ya

    Bari tork'u 200 yap




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ferrari

    75 PS ne ya

    Bari tork'u 200 yap

    Alıntıları Göster
    Fiesta 1.5 tdci motor lu aracı acaba sorularıyla aldım.
    68 lik kullanmıştım çok zevksizdi.

    75lik araçla 6000 km devirdik.
    Şu ana kadar en ufak sıkıntısı yok istanbul ş.içi 5.0 - 5.1 civarında bir tüketimi var.
    Ses olarak 1.6 tdci 90 lık a göre sessiz ve kullanışlı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetyilmaz77

    farkli versiyonlar olacakmis neyi tartisiyorsunuz. musteri talebine gore daha guclu versiyonlari getirirler.
    PSA dan alınan motorlar değil mi bunlar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SanMarinoForveti

    PSA dan alınan motorlar değil mi bunlar?

    Alıntıları Göster
    bende başta beygiri küçümsedim ama kullanınca anladım ses ve titreşim çok az diğerlerine göre yakıtıda az geldi anlık tüketime bakınca.ayrıca bu motorların çok uzun ömürlü olduğu söyleniyor.düşük devirlerde bu kadar atak bir araç sürmemiştim daha önce
  • quote:

    Orijinalden alıntı: babasamsunlu

    bende başta beygiri küçümsedim ama kullanınca anladım ses ve titreşim çok az diğerlerine göre yakıtıda az geldi anlık tüketime bakınca.ayrıca bu motorların çok uzun ömürlü olduğu söyleniyor.düşük devirlerde bu kadar atak bir araç sürmemiştim daha önce

    Alıntıları Göster
    Bu yeni motoru kullanmaktayım merak ettiğiniz sorular varsa sorabilirsiniz ayrıca arabada gayet seri bir araç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pegasuson

    Fiesta 1.5 tdci motor lu aracı acaba sorularıyla aldım.
    68 lik kullanmıştım çok zevksizdi.

    75lik araçla 6000 km devirdik.
    Şu ana kadar en ufak sıkıntısı yok istanbul ş.içi 5.0 - 5.1 civarında bir tüketimi var.
    Ses olarak 1.6 tdci 90 lık a göre sessiz ve kullanışlı.

    arkadaşla aynı kilometreyi devirmişiz, aynı yakıt tüketimi ve aynı yorumlara sahibiz.
    hakikaten forumdaki üyeleri test etmedikleri konularda neden yorum yaptıklarını anlamak güç.
    ya zengin bebesi bunlar 200 beygirlik araçla özel şoförle okula gidip geliyorlar, ya da ağır ezikler ellerinde sahip oldukları bir internet bir klavye hayatta elde edemediklerine çamur atıyorlar.
    şehir içine ideal, şehir dışına da vur mis. zaten fiesta konforu başka. b segmenti bu işte. bu kadar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AytacA.

    quote:

    Orijinalden alıntı: pegasuson

    Fiesta 1.5 tdci motor lu aracı acaba sorularıyla aldım.
    68 lik kullanmıştım çok zevksizdi.

    75lik araçla 6000 km devirdik.
    Şu ana kadar en ufak sıkıntısı yok istanbul ş.içi 5.0 - 5.1 civarında bir tüketimi var.
    Ses olarak 1.6 tdci 90 lık a göre sessiz ve kullanışlı.

    arkadaşla aynı kilometreyi devirmişiz, aynı yakıt tüketimi ve aynı yorumlara sahibiz.
    hakikaten forumdaki üyeleri test etmedikleri konularda neden yorum yaptıklarını anlamak güç.
    ya zengin bebesi bunlar 200 beygirlik araçla özel şoförle okula gidip geliyorlar, ya da ağır ezikler ellerinde sahip oldukları bir internet bir klavye hayatta elde edemediklerine çamur atıyorlar.
    şehir içine ideal, şehir dışına da vur mis. zaten fiesta konforu başka. b segmenti bu işte. bu kadar.
    punto evo 1.3 multijet kullanıyorum b max a fena kafayı taktım fakat acabalarım mevcut. 1.5 tdci mı yoksa 1.6 tdci mı tercih etmeliyim arada çok bir fark yok 1.000 tl oynuyor fiyatta.
    1.5 tdci dan memnun kalırmıyım acaba. bmax(1300), puntomdan(1100) 200 kg daha ağır 1.5 ile aynı performansı alabilirmiyim .
    tecrübelerinizi paylaşırsanız memnun olurum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: takıntım

    punto evo 1.3 multijet kullanıyorum b max a fena kafayı taktım fakat acabalarım mevcut. 1.5 tdci mı yoksa 1.6 tdci mı tercih etmeliyim arada çok bir fark yok 1.000 tl oynuyor fiyatta.
    1.5 tdci dan memnun kalırmıyım acaba. bmax(1300), puntomdan(1100) 200 kg daha ağır 1.5 ile aynı performansı alabilirmiyim .
    tecrübelerinizi paylaşırsanız memnun olurum

    Alıntıları Göster
    konu biraz hortlayacak ama şöyle bir haber buldum... bu habere dayanarak söylüyorum bu motor... Ford / PSA ortaklığı ile üretilmiş bir motor yani yine PSA tabanlı motor.....


    http://www.dunya.com/ford-ve-psa-grubu-euro-6-dizel-motor-gelistirdi-101935h.htm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeVaLieR

    konu biraz hortlayacak ama şöyle bir haber buldum... bu habere dayanarak söylüyorum bu motor... Ford / PSA ortaklığı ile üretilmiş bir motor yani yine PSA tabanlı motor.....


    http://www.dunya.com/ford-ve-psa-grubu-euro-6-dizel-motor-gelistirdi-101935h.htm

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rdiesel

    Evet sonunda internetten kaynağıyla bir bilgi mevut şuan wiki ye göre 1.5 TDCİ nin 1.6 HDİ den devşirme olduğu kanıtlanmıştır....

    Yani bu motor HAS BE HAS PSA motorudur Ford'un kendi geliştirdiği bir motor değildir sadece ufak düzenlemeler var. Triger kayışının bile PSA olması da cabası.....

    ''In 2012, Ford added the 1.5-litre, closely derived from the 1.6-litre engine.[3] Bore was reduced from 75 to 73.5 mm while the stroke remaines unchanged 88.3 mm.''

    İngilizcem yeterli olmadığından google traslate den çevirisini direk yapıştırıyorrum ingilizcesi olan arkadaşlar çevirirlerse daha iyi anlayabiliriz ama genel hatlarıyla bu motorun devşirme(üzerinde gerekli değişikliler yapılarak) olduğu net ortadadır...

    http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Duratorq_engine

    DLD kodlu başlığın altında 1.5 ile ilgili aynen yukarıda ki gibi yazmaktadır...Saygılar.....



    http://forum.donanimhaber.com/m_85616849/key_1.5+tdci+sorunsaly/tm.htm




  • Bence yakıt tüketimine el alacaklar bu motor ile.
    Günümüzde gucden çok ekonomi ön planda
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rdiesel

    quote:

    Orijinalden alıntı: CeVaLieR

    konu biraz hortlayacak ama şöyle bir haber buldum... bu habere dayanarak söylüyorum bu motor... Ford / PSA ortaklığı ile üretilmiş bir motor yani yine PSA tabanlı motor.....


    http://www.dunya.com/ford-ve-psa-grubu-euro-6-dizel-motor-gelistirdi-101935h.htm

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rdiesel

    Evet sonunda internetten kaynağıyla bir bilgi mevut şuan wiki ye göre 1.5 TDCİ nin 1.6 HDİ den devşirme olduğu kanıtlanmıştır....

    Yani bu motor HAS BE HAS PSA motorudur Ford'un kendi geliştirdiği bir motor değildir sadece ufak düzenlemeler var. Triger kayışının bile PSA olması da cabası.....

    ''In 2012, Ford added the 1.5-litre, closely derived from the 1.6-litre engine.[3] Bore was reduced from 75 to 73.5 mm while the stroke remaines unchanged 88.3 mm.''

    İngilizcem yeterli olmadığından google traslate den çevirisini direk yapıştırıyorrum ingilizcesi olan arkadaşlar çevirirlerse daha iyi anlayabiliriz ama genel hatlarıyla bu motorun devşirme(üzerinde gerekli değişikliler yapılarak) olduğu net ortadadır...

    http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Duratorq_engine

    DLD kodlu başlığın altında 1.5 ile ilgili aynen yukarıda ki gibi yazmaktadır...Saygılar.....



    http://forum.donanimhaber.com/m_85616849/key_1.5+tdci+sorunsaly/tm.htm

    teşekkürler hocam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeVaLieR

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rdiesel

    quote:

    Orijinalden alıntı: CeVaLieR

    konu biraz hortlayacak ama şöyle bir haber buldum... bu habere dayanarak söylüyorum bu motor... Ford / PSA ortaklığı ile üretilmiş bir motor yani yine PSA tabanlı motor.....


    http://www.dunya.com/ford-ve-psa-grubu-euro-6-dizel-motor-gelistirdi-101935h.htm

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rdiesel

    Evet sonunda internetten kaynağıyla bir bilgi mevut şuan wiki ye göre 1.5 TDCİ nin 1.6 HDİ den devşirme olduğu kanıtlanmıştır....

    Yani bu motor HAS BE HAS PSA motorudur Ford'un kendi geliştirdiği bir motor değildir sadece ufak düzenlemeler var. Triger kayışının bile PSA olması da cabası.....

    ''In 2012, Ford added the 1.5-litre, closely derived from the 1.6-litre engine.[3] Bore was reduced from 75 to 73.5 mm while the stroke remaines unchanged 88.3 mm.''

    İngilizcem yeterli olmadığından google traslate den çevirisini direk yapıştırıyorrum ingilizcesi olan arkadaşlar çevirirlerse daha iyi anlayabiliriz ama genel hatlarıyla bu motorun devşirme(üzerinde gerekli değişikliler yapılarak) olduğu net ortadadır...

    http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Duratorq_engine

    DLD kodlu başlığın altında 1.5 ile ilgili aynen yukarıda ki gibi yazmaktadır...Saygılar.....



    http://forum.donanimhaber.com/m_85616849/key_1.5+tdci+sorunsaly/tm.htm

    teşekkürler hocam

    Alıntıları Göster
    motora beygir ve tork eklemeyi unutmuşlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: viper17

    motora beygir ve tork eklemeyi unutmuşlar

    Alıntıları Göster
    Ford bir cilginlik yapsa da bu motora Hybrid de eklese bari
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Şu anda beygirinden ziyade fiyatına isyan etmek lazım.
    Trend dizel Fiesta için 51.315TL nedir arkadaş ne satıyorsunuz!
    2.000TL daha ekleyince 90HP dizel otomatik Polo alınabiliyor veya 1,2TSI manuel Golf alınabiiyor.
  • normal hayatta 7 litre civari yaktigini biliyorum

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otobilge

    normal hayatta 7 litre civari yaktigini biliyorum
    Geçtiğimiz hafta Ankara havalimanından kiraladım, otomobil 2013 model kasım ayı trafiğe çıkışlı 9.000 km Ford Fiesta 1.5 TDCI idi. Aracın yol bilgisayarına baktığımda son sıfırlamadan sonra 633 km. yol yapıldığı bilgisi vardı. Ortalama tüketim 2.9 lt/1oo km idi. Gözlerime inanamadım! Kendim de sıfırladım ve Ankara şehir içi aracı hiç sıkıştırmadan çok sakin kullanım esaslı toplam 148 km. yol yaptım ve ortalama tüketim olarak yol bilgisayarı 3.3 lt/100 km değeri yakaladım. İstasyonda depoyu doldurduğumda da 3.4 lt/100 km değer çıktı.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.