Şimdi Ara

Forester & CR-V & Captiva & Koleos & ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
24
Cevap
0
Favori
5.411
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aslında araba değiştirme işini yaza bırakmıştım. Özellikle yeni gelecek Skoda Yeti'yi bir göreyim diyordum. Ama bayram öncesi talihsiz bir şekilde arabamda elektrik tesisatından yangın çıktı ve büyük hasar meydana geldi. Henüz kesinleşmedi ama araç pert olacak gibi. Kasko ile görüşmeler devam ediyor.

    Mecburen yeni araba bakmak zorunda kaldım. SUV tarzı düşünüyorum. Arazi performansı önemli değil. Önceliklerim güvenlik, konfor, iç mekan kalitesi ve sorunsuzluk. Tamamen aile kullanımına yönelik olacak. Mutlaka otomatik vites olacak. Performans beklentim de yok. Benzinli veya dizel fark etmez. Ama yakıt tüketimi de makul olmalı. Marka takıntım yok. İkinci eli de çok önemli değil. Bütçe olarak 80.000'e kadar çıkabilirim. Sıfır düşünüyorum ama temiz ve çok az km yapmış ikinci el bulursam düşünebilirim.

    Hafta sonu test sürüşü yapmayı düşündüğüm birkaç model var. Forester, CR-V, Captiva ve Koleos'a bakacağım önce. 3008 ve Qashqai düşünmüyorum. Önerilerinizi bekliyorum .

     Forester & CR-V & Captiva & Koleos & ?
     Forester & CR-V & Captiva & Koleos & ?

     Forester & CR-V & Captiva & Koleos & ?
     Forester & CR-V & Captiva & Koleos & ?







  • crv ve captiva çok hoşuma gidiyor ama crv benzinli tüketim önemli degise crv önemliyse captiva diyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KILIÇ

    crv ve captiva çok hoşuma gidiyor ama crv benzinli tüketim önemli degise crv önemliyse captiva diyorum
    CRV ve Forester arasında tercih yapardım. Koleos'un da 150hp dizel otomatik seçeneği var, o da akıl karıştırıcı. Captiva'da da dizel otomatik var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Quadrifoglio

    CRV ve Forester arasında tercih yapardım. Koleos'un da 150hp dizel otomatik seçeneği var, o da akıl karıştırıcı. Captiva'da da dizel otomatik var

    Alıntıları Göster
    Captiva'nın arkasından hiç kötü konuşanı görmedim şu ana kadar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mirable

    Captiva'nın arkasından hiç kötü konuşanı görmedim şu ana kadar.

    Alıntıları Göster
    http://www.sahibinden.com/2009_model_mitsubishi_outlender-54WQQaXQQ17899935WQQpXQQdisplayitem

    buda bir alternatif olarak aklınızda bulunsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mirable

    Captiva'nın arkasından hiç kötü konuşanı görmedim şu ana kadar.

    Alıntıları Göster
    SUBARU dururken diğerleri kıyas edilmez...........

    JAPAN
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dangerousman

    http://www.sahibinden.com/2009_model_mitsubishi_outlender-54WQQaXQQ17899935WQQpXQQdisplayitem

    buda bir alternatif olarak aklınızda bulunsun.



    otomatigi yok
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Auidi Q3 vs VW Tiguan
    9 yıl önce açıldı
    Kia Sportage vs Hyundai Tucson
    4 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tubo

    CRV ve Forester arasında tercih yapardım. Koleos'un da 150hp dizel otomatik seçeneği var, o da akıl karıştırıcı. Captiva'da da dizel otomatik var


    Bana da CR-V ve Forester daha sıcak geliyor. Ama ikisi de benzinli ve çoğunlukla şehir içi kullanacağımdan yakıt sarfiyatı korkutuyor. Forester'in otomatik vitesinin 4 ileri ve eski teknoloji olması da düşündürüyor .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KILIÇ

    crv ve captiva çok hoşuma gidiyor ama crv benzinli tüketim önemli degise crv önemliyse captiva diyorum
    Kaleos dışında hepsini net fikir verecek sürelerde kullandım. Seninde gidip kullanmanı tavsiye ederim, buradan tavsiye bir yere kadar.
    Captiva 150 hp dizel, otomatik, geniş, 7 kişilik alternatifi olan bir araç. Dış görünüş başarılı. Yakıt tüketimi karma 9-10, şehirde 11-12 lt/100 km civarında olur. Gelgelelim en önemli mevzuya, direksiyon fazla yumuşak, ve servosu çok fazla, direkt değil, yolda belirgin bir kontrolsüzlük hissi oluşturuyor. 100 km üzerinde beni ciddi rahatsız etti.Süspansiyon konfor odaklı, yani virajda yatmaya eğilimli. Bilimum elektronik kontrol üniteleri olsada aracı biraz zorlama halinde devreye girecekleri kesin. Motor performanslı değil, 120-130 lardan sonra tıkanmaya eğilimli. İlk çalıştırmada ciddi ses yapıyor, ısındıkça azalıyor tabii, ancak beni ilk kullandığımda rahatsız etmişti. Çekiş sistemi pratikte önden çeker, ihtiyaç halinde 4 çekere geçiyor. Hafif arazide sorunsuz ilerler. Daha ziyade şehir içi kullanım için geniş alan ihtiyacı olup performanslı sürüş beklentisi olmayan konforlu araç arayışında aileler için ideal. 80 civarında dolusu bulunabilir.

    CR-V, 150 hp benzinli, 5 ileri otomatik.Sayılan araçlar içinde en estetik görünüşü olan araç. Yakıt tüketimi Captiva ile benzer. Benzinli olmasına karşın aşırı yakıt tüketimi olmayacaktır. Süspansiyonu spor odaklıdır, captivadan daha serttir. Artısı virajlarda ortaya çıkmakla beraber konfor olarak captivadan daha zayıftır. İç hacmi ve bagajı oldukça geniştir. 2 eli sayılan markalar içinde en iyisidir. Motor ortalama kullanıcıya hitap eder, ancak performans beklentileri olmamalı, bu aracında 120 lerden sonra hızlanma kapasitesi düşer.(2.0 benzinli sedan araçlara kıyasla fark hissedilebilir düzeyde) Şanzıman vites düşürmekte biraz nazlı, kickdowna cevabı zayıfır. Çekiş sistemi neredeyse tamamen önden çekişlidir, 4 çekere geçmesi için ön tekerlerin patinaja düşmesi gerekirki, bu durumda bile arka aksa gücü aktarmakta zorlanır. Yüksek hızlarda diğer araçların 4 çeker sistemleri gibi (misal haldex, symm. awd) kayma durumlarında arka aksa güç aktaramaz, yani pratikte önden çekişli yerden yüksek bir araç olarak düşünülebilir. Hafif arazide iş yapar, ancak ötesine geçemez. 83-84 gibi alınabilir.

    Forester'a gelince, çekiş sistemi her iki araçtan daha iyidir.Daimi 4 çekerdir.(otomatik şanzımanda aktif tork transferli awd) İçi hacmi ve bagajı CR-V'ye yakındır. Konfor olarak her ikisinden de konforludur. Ancak sürüş bağlamında bu konfor odaklı süspansiyon virajlarda forester'ın belirgin yatmasıyla sonuçlanır.Güvenlik konusunda ncap'ı olmamasına rağmen muadili amerikan kuruluşundan tam puan almıştır. 2.0 benzinli 150 hp araç konfor odaklıdır, performansı zayıftır ve ortalamanın üzerinde beklentileri olan kullanıcıyı tatmin etmekten uzaktır. Şanzımanı tiptronik ancak 4 ileridir,vites oranları uzundur, muadillerine göre geride kalmış bir şanzımandır. Yakında legacy'ye konan cvt şanzıman ile değiştirilecektir. 2.5 turbo'ya gelirsek (230 hp) 2.0 benzinliye göre 2 kat performans farkı vardır. 0-100 6.6 sn civarındadır. Hem performans hem konfor biraradadır. Ancak yakıtı içer ve mtv'si yüksektir.Arazi performansı sayılan her iki araçtan daha iyi olmakla beraber ağır arazi aracı değildir. 75 civarına dolu bir forester alınabilir. Şu dönemde ellerindeki 1-2 araca özel olarak 80 civarında 2.5 turbo araç bulunabilmektedir. (Otomatik istemen nedeniyle dizel forester'a değinmiyorum)

    Araçların hepsini denemen sonrasında sana uygun olanını belirleyebilirsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi allforone -- 4 Aralık 2009; 19:44:28 >




  • Crv 2.2 dizel var eniştemde kalkışta clio bile geçiyor:D ama yinede captiva ya da crv derdim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goktugsaban

    Crv 2.2 dizel var eniştemde kalkışta clio bile geçiyor:D ama yinede captiva ya da crv derdim.
    arkadaşımda alttaki jeep patriot'un aynısı var bildiğim kadarıyla 2.0 dizelde otomatik yok ama 2.4 benzinlide otomatik var ben kullandım çok beğendim, sadece seçenek olsun diye yazdım.
     Forester & CR-V & Captiva & Koleos & ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: allforone

    Kaleos dışında hepsini net fikir verecek sürelerde kullandım. Seninde gidip kullanmanı tavsiye ederim, buradan tavsiye bir yere kadar.
    Captiva 150 hp dizel, otomatik, geniş, 7 kişilik alternatifi olan bir araç. Dış görünüş başarılı. Yakıt tüketimi karma 9-10, şehirde 11-12 lt/100 km civarında olur. Gelgelelim en önemli mevzuya, direksiyon fazla yumuşak, ve servosu çok fazla, direkt değil, yolda belirgin bir kontrolsüzlük hissi oluşturuyor. 100 km üzerinde beni ciddi rahatsız etti.Süspansiyon konfor odaklı, yani virajda yatmaya eğilimli. Bilimum elektronik kontrol üniteleri olsada aracı biraz zorlama halinde devreye girecekleri kesin. Motor performanslı değil, 120-130 lardan sonra tıkanmaya eğilimli. İlk çalıştırmada ciddi ses yapıyor, ısındıkça azalıyor tabii, ancak beni ilk kullandığımda rahatsız etmişti. Çekiş sistemi pratikte önden çeker, ihtiyaç halinde 4 çekere geçiyor. Hafif arazide sorunsuz ilerler. Daha ziyade şehir içi kullanım için geniş alan ihtiyacı olup performanslı sürüş beklentisi olmayan konforlu araç arayışında aileler için ideal. 80 civarında dolusu bulunabilir.

    CR-V, 150 hp benzinli, 5 ileri otomatik.Sayılan araçlar içinde en estetik görünüşü olan araç. Yakıt tüketimi Captiva ile benzer. Benzinli olmasına karşın aşırı yakıt tüketimi olmayacaktır. Süspansiyonu spor odaklıdır, captivadan daha serttir. Artısı virajlarda ortaya çıkmakla beraber konfor olarak captivadan daha zayıftır. İç hacmi ve bagajı oldukça geniştir. 2 eli sayılan markalar içinde en iyisidir. Motor ortalama kullanıcıya hitap eder, ancak performans beklentileri olmamalı, bu aracında 120 lerden sonra hızlanma kapasitesi düşer.(2.0 benzinli sedan araçlara kıyasla fark hissedilebilir düzeyde) Şanzıman vites düşürmekte biraz nazlı, kickdowna cevabı zayıfır. Çekiş sistemi neredeyse tamamen önden çekişlidir, 4 çekere geçmesi için ön tekerlerin patinaja düşmesi gerekirki, bu durumda bile arka aksa gücü aktarmakta zorlanır. Yüksek hızlarda diğer araçların 4 çeker sistemleri gibi (misal haldex, symm. awd) kayma durumlarında arka aksa güç aktaramaz, yani pratikte önden çekişli yerden yüksek bir araç olarak düşünülebilir. Hafif arazide iş yapar, ancak ötesine geçemez. 83-84 gibi alınabilir.

    Forester'a gelince, çekiş sistemi her iki araçtan daha iyidir.Daimi 4 çekerdir.(otomatik şanzımanda aktif tork transferli awd) İçi hacmi ve bagajı CR-V'ye yakındır. Konfor olarak her ikisinden de konforludur. Ancak sürüş bağlamında bu konfor odaklı süspansiyon virajlarda forester'ın belirgin yatmasıyla sonuçlanır.Güvenlik konusunda ncap'ı olmamasına rağmen muadili amerikan kuruluşundan tam puan almıştır. 2.0 benzinli 150 hp araç konfor odaklıdır, performansı zayıftır ve ortalamanın üzerinde beklentileri olan kullanıcıyı tatmin etmekten uzaktır. Şanzımanı tiptronik ancak 4 ileridir,vites oranları uzundur, muadillerine göre geride kalmış bir şanzımandır. Yakında legacy'ye konan cvt şanzıman ile değiştirilecektir. 2.5 turbo'ya gelirsek (230 hp) 2.0 benzinliye göre 2 kat performans farkı vardır. 0-100 6.6 sn civarındadır. Hem performans hem konfor biraradadır. Ancak yakıtı içer ve mtv'si yüksektir.Arazi performansı sayılan her iki araçtan daha iyi olmakla beraber ağır arazi aracı değildir. 75 civarına dolu bir forester alınabilir. Şu dönemde ellerindeki 1-2 araca özel olarak 80 civarında 2.5 turbo araç bulunabilmektedir. (Otomatik istemen nedeniyle dizel forester'a değinmiyorum)

    Araçların hepsini denemen sonrasında sana uygun olanını belirleyebilirsin.



    Ayrıntılı cevabınız için teşekkürler. Forester 2.0 benzinli otomatik ile CR-V'nin yakıt tüketimleri benzer midir acaba? Forester dizelin otomatik şanzımanından hala haber yok bildiğim kadarıyla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vincentvega

    quote:

    Orijinalden alıntı: allforone

    Kaleos dışında hepsini net fikir verecek sürelerde kullandım. Seninde gidip kullanmanı tavsiye ederim, buradan tavsiye bir yere kadar.
    Captiva 150 hp dizel, otomatik, geniş, 7 kişilik alternatifi olan bir araç. Dış görünüş başarılı. Yakıt tüketimi karma 9-10, şehirde 11-12 lt/100 km civarında olur. Gelgelelim en önemli mevzuya, direksiyon fazla yumuşak, ve servosu çok fazla, direkt değil, yolda belirgin bir kontrolsüzlük hissi oluşturuyor. 100 km üzerinde beni ciddi rahatsız etti.Süspansiyon konfor odaklı, yani virajda yatmaya eğilimli. Bilimum elektronik kontrol üniteleri olsada aracı biraz zorlama halinde devreye girecekleri kesin. Motor performanslı değil, 120-130 lardan sonra tıkanmaya eğilimli. İlk çalıştırmada ciddi ses yapıyor, ısındıkça azalıyor tabii, ancak beni ilk kullandığımda rahatsız etmişti. Çekiş sistemi pratikte önden çeker, ihtiyaç halinde 4 çekere geçiyor. Hafif arazide sorunsuz ilerler. Daha ziyade şehir içi kullanım için geniş alan ihtiyacı olup performanslı sürüş beklentisi olmayan konforlu araç arayışında aileler için ideal. 80 civarında dolusu bulunabilir.

    CR-V, 150 hp benzinli, 5 ileri otomatik.Sayılan araçlar içinde en estetik görünüşü olan araç. Yakıt tüketimi Captiva ile benzer. Benzinli olmasına karşın aşırı yakıt tüketimi olmayacaktır. Süspansiyonu spor odaklıdır, captivadan daha serttir. Artısı virajlarda ortaya çıkmakla beraber konfor olarak captivadan daha zayıftır. İç hacmi ve bagajı oldukça geniştir. 2 eli sayılan markalar içinde en iyisidir. Motor ortalama kullanıcıya hitap eder, ancak performans beklentileri olmamalı, bu aracında 120 lerden sonra hızlanma kapasitesi düşer.(2.0 benzinli sedan araçlara kıyasla fark hissedilebilir düzeyde) Şanzıman vites düşürmekte biraz nazlı, kickdowna cevabı zayıfır. Çekiş sistemi neredeyse tamamen önden çekişlidir, 4 çekere geçmesi için ön tekerlerin patinaja düşmesi gerekirki, bu durumda bile arka aksa gücü aktarmakta zorlanır. Yüksek hızlarda diğer araçların 4 çeker sistemleri gibi (misal haldex, symm. awd) kayma durumlarında arka aksa güç aktaramaz, yani pratikte önden çekişli yerden yüksek bir araç olarak düşünülebilir. Hafif arazide iş yapar, ancak ötesine geçemez. 83-84 gibi alınabilir.

    Forester'a gelince, çekiş sistemi her iki araçtan daha iyidir.Daimi 4 çekerdir.(otomatik şanzımanda aktif tork transferli awd) İçi hacmi ve bagajı CR-V'ye yakındır. Konfor olarak her ikisinden de konforludur. Ancak sürüş bağlamında bu konfor odaklı süspansiyon virajlarda forester'ın belirgin yatmasıyla sonuçlanır.Güvenlik konusunda ncap'ı olmamasına rağmen muadili amerikan kuruluşundan tam puan almıştır. 2.0 benzinli 150 hp araç konfor odaklıdır, performansı zayıftır ve ortalamanın üzerinde beklentileri olan kullanıcıyı tatmin etmekten uzaktır. Şanzımanı tiptronik ancak 4 ileridir,vites oranları uzundur, muadillerine göre geride kalmış bir şanzımandır. Yakında legacy'ye konan cvt şanzıman ile değiştirilecektir. 2.5 turbo'ya gelirsek (230 hp) 2.0 benzinliye göre 2 kat performans farkı vardır. 0-100 6.6 sn civarındadır. Hem performans hem konfor biraradadır. Ancak yakıtı içer ve mtv'si yüksektir.Arazi performansı sayılan her iki araçtan daha iyi olmakla beraber ağır arazi aracı değildir. 75 civarına dolu bir forester alınabilir. Şu dönemde ellerindeki 1-2 araca özel olarak 80 civarında 2.5 turbo araç bulunabilmektedir. (Otomatik istemen nedeniyle dizel forester'a değinmiyorum)

    Araçların hepsini denemen sonrasında sana uygun olanını belirleyebilirsin.



    Ayrıntılı cevabınız için teşekkürler. Forester 2.0 benzinli otomatik ile CR-V'nin yakıt tüketimleri benzer midir acaba? Forester dizelin otomatik şanzımanından hala haber yok bildiğim kadarıyla.

    Alıntıları Göster
    Hondanın biraz daha az yakacağını düşünüyorum. Ancak arada ahım şahım bir fark olmayacaktır.
    Forester dizelde otomatik henüz yok, 400 torka dayanan yeni bir lineartronic şanzıman çalışması yapılıyor, muhtemeldir 2011 makyajla beraber gelebilir.




  • Honda crv 2.2 dizel şehir içi 8.5litre yakıyor. Benzinlisi 10 üzeri
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goktugsaban

    Honda crv 2.2 dizel şehir içi 8.5litre yakıyor. Benzinlisi 10 üzeri
    honda crv derim motor performansı ve yakıt tüketim bakımından iyidir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAİM.

    honda crv derim motor performansı ve yakıt tüketim bakımından iyidir

    Alıntıları Göster
    Forester öneririm. Sorunsuz ve ömürlük bir araç.
    4 ileri otomatik şanzumanı eski nesil fakat kendini herşeyiyle ispatlamış bir şanzuman; tek kelime ile sorunsuz. Vites oranları uzun fakat Kick-down' a tepkisi de kötü sayılmaz. Akıcı ve konforlu bir sürüş sunuyor. Gerektiğinde de seri. Ayrıca Symetrical AWD da keza sorunsuz ve Subaru' nun senelerdir kullandığı 4*4 sistemi; güvenilir. Ayrıca Boxer motorun keyfi de bir başka oluyor gerek sesi gerek tepkileriyle.

    Ayrıca Sorento' yu da düşünebilirsiniz. Kasası yenileneceği için pazarlık ile uygun bir fiyat alabilirsiniz. Tüm bu araçlardan daha donanımlı olur. Arazi yeteneği ve konfor konusunda da bunlardan üstünüdür. Dizel ve otomatik olması sizin için avantaj. Yüksek hıza pek elverişli değil tabii gerek süspansiyonu vs.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kalsiyum 17

    Forester öneririm. Sorunsuz ve ömürlük bir araç.
    4 ileri otomatik şanzumanı eski nesil fakat kendini herşeyiyle ispatlamış bir şanzuman; tek kelime ile sorunsuz. Vites oranları uzun fakat Kick-down' a tepkisi de kötü sayılmaz. Akıcı ve konforlu bir sürüş sunuyor. Gerektiğinde de seri. Ayrıca Symetrical AWD da keza sorunsuz ve Subaru' nun senelerdir kullandığı 4*4 sistemi; güvenilir. Ayrıca Boxer motorun keyfi de bir başka oluyor gerek sesi gerek tepkileriyle.

    Ayrıca Sorento' yu da düşünebilirsiniz. Kasası yenileneceği için pazarlık ile uygun bir fiyat alabilirsiniz. Tüm bu araçlardan daha donanımlı olur. Arazi yeteneği ve konfor konusunda da bunlardan üstünüdür. Dizel ve otomatik olması sizin için avantaj. Yüksek hıza pek elverişli değil tabii gerek süspansiyonu vs.

    Alıntıları Göster
    TİGUAN




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZORTAY

    TİGUAN

    Alıntıları Göster
    Ben de Forester ve CR-V arasinda tercih yapmanizi tavsiye ediyorum.

    Guvenlik on planda olacaksa Forester test verilerinde onde gozukuyor, ancak CR-V'nin ekstra guvenlik pakedini alirsaniz belki de CR-V guvenlikte en azindan onde carpma durumlarinda avantajli olmus olur.

    Cati tasima gucune bakarsak Forester CR-V'den cok daha onde.

    Paraniz varsa sonuc olarak alinacak arac Honda CR-V ekstra guvenlik pakedidir.

    Bu arada dizel almayi dusunurseniz kesinlikle Forester alin, hatta benzinli CR-V tercihimi bu durumda kaldiriyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZORTAY

    TİGUAN

    Alıntıları Göster
    Selam.Konfor+güvenlik+kalite+donanım+4X4+mtv=tiguan.
    Bir incele derim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oblomov03

    Selam.Konfor+güvenlik+kalite+donanım+4X4+mtv=tiguan.
    Bir incele derim.

    Alıntıları Göster
    Hangi arabada olmak istemezsiniz?

    TOYATAhttp://www.youtube.com/watch?v=UJgIWLFIoZo&NR=1
    HONDAhttp://www.youtube.com/watch?v=Xy0FIUURd-g
    TİGUANhttp://www.youtube.com/watch?v=QYjvK3MBx24&feature=related




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.