Bildirim
Suv Önerisi - Sorento- tiguan- asx- captiva
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
ben asx kullanıyorum ve asx hakkında yorum yapayım;
1- motoru gerçekten az yakıyor. şehir dışında 4.8 ila 5.5 litre/100km civarı tüketiyor. şehir içi 7-8 litre civarı benzin tüketiyor. dur kalk trafikte 9-10 litrelere çıkıyor tüketim. ben istanbul şehir içinde 5.5 - 6.5 litre tüketimleri görmeyi başardım (trafik olmayan sürekli hız sınırında sürülen e5 kara yolunu kastediyorum) hatta bir pazar sabahı tem'den karşı yakaya geçmiştim, yollar bomboş olduğu ve sürekli 80-90 gittiğim için gittiğim yere vardığımda 4.9 litreye düşmüştü ortalama
2- konforludur. amortisör sertliği iyi ayarlanmış, ne çok sert ne de çok yumuşak. yol tutuşu iyidir. çevik bir araçtır.
3- performans göreceli. ben yeterli buluyorum. 180 km/h'e kadar rahat hızlanıyor 1.6 benzinli asx. 220 km/h hızı görebiliyor. kasası rakip suv'lere göre (b sınıfı suv'ler hariç) hafif sayılır. katalogda 11.4 gerçekte 10.1 saniye civarı 0-100 değeri var.
4- yalıtım fakiri. bol bol yol sesi alır. rüzgar sesini de 120 km'h'den sonra almaya başlıyor. bir japon klasiği.
5- malzeme kalitesi orta karar. ön kapı üstleri ve ön konsolun orta kısımları yumuşak plastik. yanlış hatırlamıyorsam tiguan'da da öyleydi. ama üst kısımlar sert plastik ve bu sert plastik zamanla trim seslerine sebep oluyor.
6- alacaksanız 2012 makyajlı kasa ve üzeri araçları öneririm. makyajlı kasada makyajsız kasalardaki eksikler giderildi. aracın makyajlı olduğunu ön tamponundan, direksiyon simidinden anlayabilirsiniz. paket olarak mümkünse intense olsun (elektrikli sürücü koltuğu, deri koltuk, ön koltuk ısıtma, anahtarsız giriş çalıştırma, panoramik cam tavan, karartılmış arka camlar, 6.2 inç double ekran ve geri görüş kamerası vs.) invite'ta iyidir ama intense çok daha iyidir.
7- parçası bulunuyor. parçası yok diyenlere inanmayın. serviste de, parçacılarda da, internette de, çıkmacılarda da bütün parçalar mevcuttur. kaskolu kullanmanızı öneririm, sıfır parçası biraz tuzludur.
8- yol tutuşu iyidir. lancer evo x ile aynı şase platform üzerine oturtulmuş bir araç. üzerindeki motor, şanzıman ve aktarma organları da 1.6 mitsubishi lancer ile ortaktır.
başka sorularınız olursa buradayım...
-
Cevabınız için teşekkürler öncelikle, geçenlerde bir tane denk geldi aslında ama aynı gün satıldı, tiguanle asx arasında gidip geliyorum açıkçası.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
tiguan'ın yalıtımı (yol-rüzgar vs) ve malzeme kalitesi asx'ten biraz daha iyi. ama yakıt tüketimi asx'in iki katı. tsi tiguan'lar çok yakıyor. iki komşumda biri 2012 makyajlı biri 2013 olmak üzere iki tiguan 1.4 tsi 122 hp araç vardı. ikisi de manuel vitesti. iki komşu da araçlarının çok yakmasından şikayetçiydi. zaten tiguan kullanıcılarının en büyük şikayetleri araçların çok yakıyor olması. asx'in en önemli avantajı yakıt tüketimi ve sorunsuzluğu bana göre. evladiyelik bir araç. ikinci sene doldu geçenlerde, hiç pişman olmadım asx aldığıma...quote:
Orijinalden alıntı: 32aslan
Cevabınız için teşekkürler öncelikle, geçenlerde bir tane denk geldi aslında ama aynı gün satıldı, tiguanle asx arasında gidip geliyorum açıkçası.
-
destur al geç.. -
Merhabalar ne amaçla alacaksınız? 4x4 alıp şehirde gezmek içinse asx , tiguan vs düşünebilirsiniz. Gerçek bir 4x4 olsun arada bir yerlere tırmanırım ayrıca gösterişli ve büyük olsun diyorsanız Captiva derim. -
Geneli şehir içi ve uzun yol , yılda birkaç defa da yayla tarzı yerlere gitmek için hocam. Captiva - sorento arasında seçim yapmak gerekirse peki hangi araç daha mantıklı ? Sorento hakkında fazla olumsuz yorum duymaya başladım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tip olarak hiç çekici gelmiyor dusterlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben olsam chevrolet alırdım. Her ne kadar chevy avrupadan çekilmiş olsa da, o sonuçta general motors'un ürettiği bir araç. Alt yapısı opel ile aynı zaten biliyorsunuzdur. Sorento bana göre hem çirkin hem de bahsettiğiniz problemlerin çoğunu ben de duydum. Yolda beyaz duman atan bir sürü Sorento'da gördüm. Temiz bir araç Captiva bulursanız ailenize ve size keyif verecektir. Bu arada her iki aracın da yakıt tüketimi konusunda bilginizin olduğunu var sayıyorum. Diğerlerinden bir tık fazla yakacakları kesinquote:
Orijinalden alıntı: 32aslan
Geneli şehir içi ve uzun yol , yılda birkaç defa da yayla tarzı yerlere gitmek için hocam. Captiva - sorento arasında seçim yapmak gerekirse peki hangi araç daha mantıklı ? Sorento hakkında fazla olumsuz yorum duymaya başladım.
-
Captiva.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tiguan sınıfının en iyisi D snıfı sedan otomobilden daha iyi
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hevdidik -- 18 Ocak 2020; 0:49:6 > -
Bence en yakışıklısı captiva net. Donanım olarak high donanım, 7 koltuk, beyaz Renk , içi bej. Tadından yenmez. Sorunsuz şanzıman ve motor. 2011 felan alınır.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
iyi güldüm.quote:
Orijinalden alıntı: hevdidik
Tiguan sınıfının en iyisi D snıfı sedan otomobilden daha iyi -
Captivaların da trim sesi fazla geliyomuş, içeriye motor sesi fazla alıyomuş izlediğim incelemelerde herkes bunlardan bahsetmiş. Yakıt konusunu biliyorum hocam, çok fazla km yapmayacağım için yılda, çok önemli değil yakıt'ı açıkçası. Tiguan'ları önerir misiniz peki ? -
Tiguan'ı düşünür müydünüz hocam peki ? -
Tiguan'dan uzak durun bence. 150 ve 160 beygirlik TSi'larda piston kırma problemi var. Otomatik düşünüyorsanız DSG'nin sorunları da ortada. Bence motor ve şanzıman sorunlu olacağına trim olsun daha iyi.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _RaGoN_ -- 18 Ocak 2020; 17:9:26 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kaptur git derim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aslında 2.0 dizeli düşünüyodum tiguan için ama bilmiyorum kafam karıştı iyice.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam tiguan kullanmadım ama o tür araçları sevmiyorum. Küçük geliyor gözüme, cip diyince insan büyük bir araç bekliyor. Konfor açısından çok farkları olacaktır. Birisi C-Suv diğeri D. Motor sesi ısındıkça azalıyor, yalıtım olarak Vw kadar iyi olamayabilir. Ne kadar binmeyi düşünüyorsunuz tahminen?quote:
Orijinalden alıntı: 32aslan
Captivaların da trim sesi fazla geliyomuş, içeriye motor sesi fazla alıyomuş izlediğim incelemelerde herkes bunlardan bahsetmiş. Yakıt konusunu biliyorum hocam, çok fazla km yapmayacağım için yılda, çok önemli değil yakıt'ı açıkçası. Tiguan'ları önerir misiniz peki ? -
2.0 dizel alınabilir. Şanzımanı ıslak kavrama ve kuru kavrama DSG'ye göre daha sorunsuz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
iyi güldüm.
|
Tiguan'dan uzak durun bence. 150 ve 160 beygirlik TSi'larda piston kırma problemi var. Otomatik düşünüyorsanız DSG'nin sorunları da ortada. Bence motor ve şanzıman sorunlu olacağına trim olsun daha iyi.
|
ben asx kullanıyorum ve asx hakkında yorum yapayım;
1- motoru gerçekten az yakıyor. şehir dışında 4.8 ila 5.5 litre/100km civarı tüketiyor. şehir içi 7-8 litre civarı benzin tüketiyor. dur kalk trafikte 9-10 litrelere çıkıyor tüketim. ben istanbul şehir içinde 5.5 - 6.5 litre tüketimleri görmeyi başardım (trafik olmayan sürekli hız sınırında sürülen e5 kara yolunu kastediyorum) hatta bir pazar sabahı tem'den karşı yakaya geçmiştim, yollar bomboş olduğu ve sürekli 80-90 gittiğim için gittiğim yere vardığımda 4.9 litreye düşmüştü ortalama 2- konforludur. amortisör sertliği iyi ayarlanmış, ne çok sert ne de çok yumuşak. yol tutuşu iyidir. çevik bir araçtır. 3- performans göreceli. ben yeterli buluyorum. 180 km/h'e kadar rahat hızlanıyor 1.6 benzinli asx. 220 km/h hızı görebiliyor. kasası rakip suv'lere göre (b sınıfı suv'ler hariç) hafif sayılır. katalogda 11.4 gerçekte 10.1 saniye civarı 0-100 değeri var. 4- yalıtım fakiri. bol bol yol sesi alır. rüzgar sesini de 120 km'h'den sonra almaya başlıyor. bir japon klasiği. 5- malzeme kalitesi orta karar. ön kapı üstleri ve ön konsolun orta kısımları yumuşak plastik. yanlış hatırlamıyorsam tiguan'da da öyleydi. ama üst kısımlar sert plastik ve bu sert plastik zamanla trim seslerine sebep oluyor. 6- alacaksanız 2012 makyajlı kasa ve üzeri araçları öneririm. makyajlı kasada makyajsız kasalardaki eksikler giderildi. aracın makyajlı olduğunu ön tamponundan, direksiyon simidinden anlayabilirsiniz. paket olarak mümkünse intense olsun (elektrikli sürücü koltuğu, deri koltuk, ön koltuk ısıtma, anahtarsız giriş çalıştırma, panoramik cam tavan, karartılmış arka camlar, 6.2 inç double ekran ve geri görüş kamerası vs.) invite'ta iyidir ama intense çok daha iyidir. 7- parçası bulunuyor. parçası yok diyenlere inanmayın. serviste de, parçacılarda da, internette de, çıkmacılarda da bütün parçalar mevcuttur. kaskolu kullanmanızı öneririm, sıfır parçası biraz tuzludur. 8- yol tutuşu iyidir. lancer evo x ile aynı şase platform üzerine oturtulmuş bir araç. üzerindeki motor, şanzıman ve aktarma organları da 1.6 mitsubishi lancer ile ortaktır. başka sorularınız olursa buradayım... |
Benzer içerikler
- param yok taksitle araba almak istiyorum
- ford courier tutulan modeli hangisi
- fiat punto paket sıralaması
- f30 dizel mi benzin mi
- hyundai elantra 2. el piyasası nasıl
- renault logan
- en az yakan arabalar
- uçan araba fiyatları
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X