Şimdi Ara

FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz (12. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.275
Cevap
32
Favori
203.663
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kemalb

    Arkadaşlar

    tecrübelerinize dayanarak birkonuyu anlamak istiyorum.
    Flight simulator Gold edition aldım, accelarator ile birlikte. Tabi ekran kartı yeterli değil diye de gt9500 aldım. Kurdum ve o gece iyi kötü birşeyler yaptım. Ama almışken 9500 üstü bir ekran kartı alayım diyerek
    iade ettim ve ASUS ATI5770 gibi herkesin al dediği DDR5 bir ekran kartı aldım. Setting seçeneğinde herşeyi high konumuna getirdim, test edebileyim diye. Kesik kesik, berbat bir ekran açılıyor. Sinir bozucu, o kadar masraf edip uğraştığım halde, moralim bozuldu. Ekran kartım yeterli değilmi yada başına gelen varmı bu tür şeyler.


    Ben notebook da HD5650 ile güzel güzel uçuyorum. Ayarlarımın SS ini atabilirim isterseniz.
  • Arkadaşlar geçenlerde IFly Jets - The 737NG eklentisini yükledim fakat resimdeki gibi iniş takımları gözükmüyor. Nedenini bilen var mı?

     FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz
  • Simulatorun FSX gibi görünüyor. Eğer FSX e iFly 737NG FS2004 sürümü yüklersen böyle oluyor. (Bende FSX sürümünü indirmeden önce FS 2004 sürümünü FSX de denemiştim. Aynen böyle oluyor.)
    Ayrıca FMC de doğru çalışmıyor. iFly 737NG serisi artık FSX içinde çıktı. Ve malum yerlerde bulunabiliyor.
  • Zaten FSX için olanı yüklü. For FSX yazıyordu. Tekrar download edelim bakalım. Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bullseye_00 -- 1 Haziran 2011; 15:18:33 >
  • Merak ettim FSX i açtım ve BBJ jet seçtim. İlk defa çalıştırdığım için gauge leri çalıştırma sordu. Ayrıca update ile ilgili bir mesaj çıktı ama ben update etmeden devam ettim. Bende problem yok.


     FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz
  • Benim IFly 992 MB. FSX için olan. Doğru mu acaba?
  • Evet 992 mb olan FSX için olan. Bu paket içinde kurulum haricinde uzantısı *.gau olan 7 tane dosya var. Onlar FSX içinde Gauges dizinine kopyalanacak. Kopyalamayı unuttuysan ondan da olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hölüzöfül

    Evet 992 mb olan FSX için olan. Bu paket içinde kurulum haricinde uzantısı *.gau olan 7 tane dosya var. Onlar FSX içinde Gauges dizinine kopyalanacak. Kopyalamayı unuttuysan ondan da olabilir.


    Mutabık onları kopyalamamıştım. Read Me yoktu benim ifly ın içinde. Neyse şimdi kopyaladım :) Deneyelim bakalım
  • VATSIM ile cook uzun zaman sonra ilk ucusumu az once yaptim Mooney ile. Gercekten deneyimi cok farkli; bugune kadar ki yaklasik 4500 saatlik offline ucus suresinden sonra 40 dk'lik VFR ucusun hazzi bambaska oldu. Tabi oncesinde 1-2 saat sadece sesli iletisim kilavuzunu hatim ettim :) daha sonra LTBA'da park halinde bir sure iletisimi dinledim, yazismalari okudum.

    Herkese onerilir :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: casualities

    VATSIM ile cook uzun zaman sonra ilk ucusumu az once yaptim Mooney ile. Gercekten deneyimi cok farkli; bugune kadar ki yaklasik 4500 saatlik offline ucus suresinden sonra 40 dk'lik VFR ucusun hazzi bambaska oldu. Tabi oncesinde 1-2 saat sadece sesli iletisim kilavuzunu hatim ettim :) daha sonra LTBA'da park halinde bir sure iletisimi dinledim, yazismalari okudum.

    Herkese onerilir :)

    Hocam vatsimdeysen gel bi LTAF-LTAI yapalım
  • Üstadlar şu VOR ile yaklasmayi anlatirmisiniz?

    Ayrica ils ile piste yaklasirken bazi yerlerde hatasiz inerken bazi yerlerde resmen ucak kamikaze yapiyor, kendini denize yada sehre cakiyor.. Anlamadim valla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mechaniker -- 4 Haziran 2011; 23:53:10 >
  • öffffffff bee anılarım depreşti.ne uçuşlar yapardım bende...
  • Super olur gercekten :) 1109393 VATSIM kodum; neredeyse saat 22:00 23:00 civari girmis oluyourm her gun.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Atabérk


    quote:

    Orijinalden alıntı: casualities

    VATSIM ile cook uzun zaman sonra ilk ucusumu az once yaptim Mooney ile. Gercekten deneyimi cok farkli; bugune kadar ki yaklasik 4500 saatlik offline ucus suresinden sonra 40 dk'lik VFR ucusun hazzi bambaska oldu. Tabi oncesinde 1-2 saat sadece sesli iletisim kilavuzunu hatim ettim :) daha sonra LTBA'da park halinde bir sure iletisimi dinledim, yazismalari okudum.

    Herkese onerilir :)

    Hocam vatsimdeysen gel bi LTAF-LTAI yapalım




  • Simdi anladim mesaji su an VATSIMdeyim :)

    quote:

    Orijinalden alıntı: Atabérk


    quote:

    Orijinalden alıntı: casualities

    VATSIM ile cook uzun zaman sonra ilk ucusumu az once yaptim Mooney ile. Gercekten deneyimi cok farkli; bugune kadar ki yaklasik 4500 saatlik offline ucus suresinden sonra 40 dk'lik VFR ucusun hazzi bambaska oldu. Tabi oncesinde 1-2 saat sadece sesli iletisim kilavuzunu hatim ettim :) daha sonra LTBA'da park halinde bir sure iletisimi dinledim, yazismalari okudum.

    Herkese onerilir :)

    Hocam vatsimdeysen gel bi LTAF-LTAI yapalım


    quote:

    Orijinalden alıntı: Atabérk


    quote:

    Orijinalden alıntı: casualities

    VATSIM ile cook uzun zaman sonra ilk ucusumu az once yaptim Mooney ile. Gercekten deneyimi cok farkli; bugune kadar ki yaklasik 4500 saatlik offline ucus suresinden sonra 40 dk'lik VFR ucusun hazzi bambaska oldu. Tabi oncesinde 1-2 saat sadece sesli iletisim kilavuzunu hatim ettim :) daha sonra LTBA'da park halinde bir sure iletisimi dinledim, yazismalari okudum.

    Herkese onerilir :)

    Hocam vatsimdeysen gel bi LTAF-LTAI yapalım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mechaniker

    Üstadlar şu VOR ile yaklasmayi anlatirmisiniz?

    Ayrica ils ile piste yaklasirken bazi yerlerde hatasiz inerken bazi yerlerde resmen ucak kamikaze yapiyor, kendini denize yada sehre cakiyor.. Anlamadim valla





  • Sonucta bir yazilimdan bahsettigimiz icin; guncel ILS bilgileri ve chartlarina gore uculdugu zaman en kalabalik havaalanlari disinda digerleri cok detayli yapilmadigindan dolayi tam olarak inmeniz gereken runwaye degil de 40 - 100 m yanina; onune; soluna gelebiliyorsunuz. Onerim ILS ile establish olduktan sonra 200 - 300 feet kala tamamen manual olarak indirmek.

    VOR ile yaklasmayi anlatabilmek icin oncelikle inilecek havaalaninin guncel chartlarina sahip olmaniz gerekir. Cunku VOR sizi runwaye en guvenli sekilde yaklastirmak icin tur attirir; arazi kosullarina gore en uygun hizi ve alcalmayi sunar. Bunu da ilgili chart uzerinden sizin yorumlayarak gerceklestirmeniz gerekir. ILS'ten en buyuk farki da budur.

    Chart uzerinden anlatmak en dogrusudur; bunu internet uzerinde bilindik havaalanlari icin kolayca bulabilirsiniz. Ben NAVIGRAPH programini kullaniyorum; en guncel airport ve enroute chartlari edinmeniz mumkun fakat ucret odemeniz gerekiyor chart satin alabilmek icin.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mechaniker


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mechaniker

    Üstadlar şu VOR ile yaklasmayi anlatirmisiniz?

    Ayrica ils ile piste yaklasirken bazi yerlerde hatasiz inerken bazi yerlerde resmen ucak kamikaze yapiyor, kendini denize yada sehre cakiyor.. Anlamadim valla






  • IStanbul Sabiha Gokcen (LTFJ) >> Van Ferit Melen (LTCI)

     FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz
     FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz
     FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz
     FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: casualities

    Sonucta bir yazilimdan bahsettigimiz icin; guncel ILS bilgileri ve chartlarina gore uculdugu zaman en kalabalik havaalanlari disinda digerleri cok detayli yapilmadigindan dolayi tam olarak inmeniz gereken runwaye degil de 40 - 100 m yanina; onune; soluna gelebiliyorsunuz. Onerim ILS ile establish olduktan sonra 200 - 300 feet kala tamamen manual olarak indirmek.

    VOR ile yaklasmayi anlatabilmek icin oncelikle inilecek havaalaninin guncel chartlarina sahip olmaniz gerekir. Cunku VOR sizi runwaye en guvenli sekilde yaklastirmak icin tur attirir; arazi kosullarina gore en uygun hizi ve alcalmayi sunar. Bunu da ilgili chart uzerinden sizin yorumlayarak gerceklestirmeniz gerekir. ILS'ten en buyuk farki da budur.

    Chart uzerinden anlatmak en dogrusudur; bunu internet uzerinde bilindik havaalanlari icin kolayca bulabilirsiniz. Ben NAVIGRAPH programini kullaniyorum; en guncel airport ve enroute chartlari edinmeniz mumkun fakat ucret odemeniz gerekiyor chart satin alabilmek icin.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mechaniker


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mechaniker

    Üstadlar şu VOR ile yaklasmayi anlatirmisiniz?

    Ayrica ils ile piste yaklasirken bazi yerlerde hatasiz inerken bazi yerlerde resmen ucak kamikaze yapiyor, kendini denize yada sehre cakiyor.. Anlamadim valla





    Teşekkürler.

    Varna havalimanına hatasız inerken, Atina Havalimanına inerken resmen uçağı çaktı. Paristede aynısı oldu




  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.