Şimdi Ara

FS 2004-FSX YARDIM BAŞLIĞI-TÜM SORULAR BURAYA (Başka konu açmayın) (33. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.397
Cevap
11
Favori
106.225
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Fsxde gorevler bolumune bastan itibaren basladim. Beginner seviyesini botirdim, intermediate seviyesine gectim. Orada da iste bu nepal gorevi var. Airbus marka bir ucak var. Onunla deniyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sungur 13

    Fsxde gorevler bolumune bastan itibaren basladim. Beginner seviyesini botirdim, intermediate seviyesine gectim. Orada da iste bu nepal gorevi var. Airbus marka bir ucak var. Onunla deniyorum.

    intermediate görevlerinde manuel iniş çalışmayın bence ben meydan turuyla dağlık olmayan çevresi açık olan meydanda çalıştım cessna ile şu an hiçbir sorunum yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MetteHun

    quote:

    Orijinalden alıntı: sungur 13

    Fsxde gorevler bolumune bastan itibaren basladim. Beginner seviyesini botirdim, intermediate seviyesine gectim. Orada da iste bu nepal gorevi var. Airbus marka bir ucak var. Onunla deniyorum.

    intermediate görevlerinde manuel iniş çalışmayın bence ben meydan turuyla dağlık olmayan çevresi açık olan meydanda çalıştım cessna ile şu an hiçbir sorunum yok

    Bende düzlük alanda neredeyse tüm uçakların manuel inişini yapabiliyorum ama SABA gibi havaalanlarına cessna bile inemiyorum çalışıyorum ama olmuyor bir türlü :) Biraz önce online'da KLAX (los angeles)'a CRJ-700 ile manuel iniş yaptım kuleden great landing aldım yetti bana :) CRJ-700 zaten jetler arasında en kolay yapılabilen




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Boeing737

    quote:

    Orijinalden alıntı: MetteHun

    quote:

    Orijinalden alıntı: sungur 13

    Fsxde gorevler bolumune bastan itibaren basladim. Beginner seviyesini botirdim, intermediate seviyesine gectim. Orada da iste bu nepal gorevi var. Airbus marka bir ucak var. Onunla deniyorum.

    intermediate görevlerinde manuel iniş çalışmayın bence ben meydan turuyla dağlık olmayan çevresi açık olan meydanda çalıştım cessna ile şu an hiçbir sorunum yok

    Bende düzlük alanda neredeyse tüm uçakların manuel inişini yapabiliyorum ama SABA gibi havaalanlarına cessna bile inemiyorum çalışıyorum ama olmuyor bir türlü :) Biraz önce online'da KLAX (los angeles)'a CRJ-700 ile manuel iniş yaptım kuleden great landing aldım yetti bana :) CRJ-700 zaten jetler arasında en kolay yapılabilen

    şu ana kadar birkaç kez büyük uçakla manuel denedim birinde hızlı indim pisti geçtim evleri geçtim anca durdum
    diğerinde iniş güzeldi ama her zaman prosedüre uymaya çalışıyorum ils olsun olmasın gerçi vor-dme'yi pek beceremiyorum dönüşlerden sonra uygun hızda, uygun nm uzaklıkta yapmama rağmen pisti karşılayamıyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MetteHun

    quote:

    Orijinalden alıntı: Boeing737

    quote:

    Orijinalden alıntı: MetteHun

    quote:

    Orijinalden alıntı: sungur 13

    Fsxde gorevler bolumune bastan itibaren basladim. Beginner seviyesini botirdim, intermediate seviyesine gectim. Orada da iste bu nepal gorevi var. Airbus marka bir ucak var. Onunla deniyorum.

    intermediate görevlerinde manuel iniş çalışmayın bence ben meydan turuyla dağlık olmayan çevresi açık olan meydanda çalıştım cessna ile şu an hiçbir sorunum yok

    Bende düzlük alanda neredeyse tüm uçakların manuel inişini yapabiliyorum ama SABA gibi havaalanlarına cessna bile inemiyorum çalışıyorum ama olmuyor bir türlü :) Biraz önce online'da KLAX (los angeles)'a CRJ-700 ile manuel iniş yaptım kuleden great landing aldım yetti bana :) CRJ-700 zaten jetler arasında en kolay yapılabilen

    şu ana kadar birkaç kez büyük uçakla manuel denedim birinde hızlı indim pisti geçtim evleri geçtim anca durdum
    diğerinde iniş güzeldi ama her zaman prosedüre uymaya çalışıyorum ils olsun olmasın gerçi vor-dme'yi pek beceremiyorum dönüşlerden sonra uygun hızda, uygun nm uzaklıkta yapmama rağmen pisti karşılayamıyorum

    Boeing 777-300ER'i her zaman inişte harika indiririm çok yumuşak bir iniş oluyor.Boeing 747-400 'te nadiren sorun çıkıyor ondada düzeltip indirebiliyorum,fakat A340 ve A380 olmuyor flap'ler falan alışıkda değilim bir türlü inmiyor zaten tek kazalarım bu uçaklar yüzünden; A340 manuel inişte aynı sorun var ya erken tekerlek basıyorum yada çok geç karşılıyorum A380 dede piste hiza oturtamıyorum çok ağır uçak olduğu için döndüremiyorum ya taxi yerine iniyorum yada havalimanın içine dalıyoeum direk :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Boeing737

    quote:

    Orijinalden alıntı: MetteHun

    quote:

    Orijinalden alıntı: Boeing737

    quote:

    Orijinalden alıntı: MetteHun

    quote:

    Orijinalden alıntı: sungur 13

    Fsxde gorevler bolumune bastan itibaren basladim. Beginner seviyesini botirdim, intermediate seviyesine gectim. Orada da iste bu nepal gorevi var. Airbus marka bir ucak var. Onunla deniyorum.

    intermediate görevlerinde manuel iniş çalışmayın bence ben meydan turuyla dağlık olmayan çevresi açık olan meydanda çalıştım cessna ile şu an hiçbir sorunum yok

    Bende düzlük alanda neredeyse tüm uçakların manuel inişini yapabiliyorum ama SABA gibi havaalanlarına cessna bile inemiyorum çalışıyorum ama olmuyor bir türlü :) Biraz önce online'da KLAX (los angeles)'a CRJ-700 ile manuel iniş yaptım kuleden great landing aldım yetti bana :) CRJ-700 zaten jetler arasında en kolay yapılabilen

    şu ana kadar birkaç kez büyük uçakla manuel denedim birinde hızlı indim pisti geçtim evleri geçtim anca durdum
    diğerinde iniş güzeldi ama her zaman prosedüre uymaya çalışıyorum ils olsun olmasın gerçi vor-dme'yi pek beceremiyorum dönüşlerden sonra uygun hızda, uygun nm uzaklıkta yapmama rağmen pisti karşılayamıyorum

    Boeing 777-300ER'i her zaman inişte harika indiririm çok yumuşak bir iniş oluyor.Boeing 747-400 'te nadiren sorun çıkıyor ondada düzeltip indirebiliyorum,fakat A340 ve A380 olmuyor flap'ler falan alışıkda değilim bir türlü inmiyor zaten tek kazalarım bu uçaklar yüzünden; A340 manuel inişte aynı sorun var ya erken tekerlek basıyorum yada çok geç karşılıyorum A380 dede piste hiza oturtamıyorum çok ağır uçak olduğu için döndüremiyorum ya taxi yerine iniyorum yada havalimanın içine dalıyoeum direk :D




    adam gibi a380'in uçağı yapılmadı henüz wilco'dan bi kaç girişim var ama yok
    default uçak kullanmıyorsunuz değil mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MetteHun

    quote:

    Orijinalden alıntı: Boeing737

    quote:

    Orijinalden alıntı: MetteHun

    quote:

    Orijinalden alıntı: Boeing737

    quote:

    Orijinalden alıntı: MetteHun

    quote:

    Orijinalden alıntı: sungur 13

    Fsxde gorevler bolumune bastan itibaren basladim. Beginner seviyesini botirdim, intermediate seviyesine gectim. Orada da iste bu nepal gorevi var. Airbus marka bir ucak var. Onunla deniyorum.

    intermediate görevlerinde manuel iniş çalışmayın bence ben meydan turuyla dağlık olmayan çevresi açık olan meydanda çalıştım cessna ile şu an hiçbir sorunum yok

    Bende düzlük alanda neredeyse tüm uçakların manuel inişini yapabiliyorum ama SABA gibi havaalanlarına cessna bile inemiyorum çalışıyorum ama olmuyor bir türlü :) Biraz önce online'da KLAX (los angeles)'a CRJ-700 ile manuel iniş yaptım kuleden great landing aldım yetti bana :) CRJ-700 zaten jetler arasında en kolay yapılabilen

    şu ana kadar birkaç kez büyük uçakla manuel denedim birinde hızlı indim pisti geçtim evleri geçtim anca durdum
    diğerinde iniş güzeldi ama her zaman prosedüre uymaya çalışıyorum ils olsun olmasın gerçi vor-dme'yi pek beceremiyorum dönüşlerden sonra uygun hızda, uygun nm uzaklıkta yapmama rağmen pisti karşılayamıyorum

    Boeing 777-300ER'i her zaman inişte harika indiririm çok yumuşak bir iniş oluyor.Boeing 747-400 'te nadiren sorun çıkıyor ondada düzeltip indirebiliyorum,fakat A340 ve A380 olmuyor flap'ler falan alışıkda değilim bir türlü inmiyor zaten tek kazalarım bu uçaklar yüzünden; A340 manuel inişte aynı sorun var ya erken tekerlek basıyorum yada çok geç karşılıyorum A380 dede piste hiza oturtamıyorum çok ağır uçak olduğu için döndüremiyorum ya taxi yerine iniyorum yada havalimanın içine dalıyoeum direk :D




    adam gibi a380'in uçağı yapılmadı henüz wilco'dan bi kaç girişim var ama yok
    default uçak kullanmıyorsunuz değil mi?

    Hayır ama bir kaç kere olmayan uçaklarda denedim bana A340 falan lazım iyi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Boeing737

    quote:

    Orijinalden alıntı: MetteHun

    quote:

    Orijinalden alıntı: Boeing737

    quote:

    Orijinalden alıntı: MetteHun

    quote:

    Orijinalden alıntı: Boeing737

    quote:

    Orijinalden alıntı: MetteHun

    quote:

    Orijinalden alıntı: sungur 13

    Fsxde gorevler bolumune bastan itibaren basladim. Beginner seviyesini botirdim, intermediate seviyesine gectim. Orada da iste bu nepal gorevi var. Airbus marka bir ucak var. Onunla deniyorum.

    intermediate görevlerinde manuel iniş çalışmayın bence ben meydan turuyla dağlık olmayan çevresi açık olan meydanda çalıştım cessna ile şu an hiçbir sorunum yok

    Bende düzlük alanda neredeyse tüm uçakların manuel inişini yapabiliyorum ama SABA gibi havaalanlarına cessna bile inemiyorum çalışıyorum ama olmuyor bir türlü :) Biraz önce online'da KLAX (los angeles)'a CRJ-700 ile manuel iniş yaptım kuleden great landing aldım yetti bana :) CRJ-700 zaten jetler arasında en kolay yapılabilen

    şu ana kadar birkaç kez büyük uçakla manuel denedim birinde hızlı indim pisti geçtim evleri geçtim anca durdum
    diğerinde iniş güzeldi ama her zaman prosedüre uymaya çalışıyorum ils olsun olmasın gerçi vor-dme'yi pek beceremiyorum dönüşlerden sonra uygun hızda, uygun nm uzaklıkta yapmama rağmen pisti karşılayamıyorum

    Boeing 777-300ER'i her zaman inişte harika indiririm çok yumuşak bir iniş oluyor.Boeing 747-400 'te nadiren sorun çıkıyor ondada düzeltip indirebiliyorum,fakat A340 ve A380 olmuyor flap'ler falan alışıkda değilim bir türlü inmiyor zaten tek kazalarım bu uçaklar yüzünden; A340 manuel inişte aynı sorun var ya erken tekerlek basıyorum yada çok geç karşılıyorum A380 dede piste hiza oturtamıyorum çok ağır uçak olduğu için döndüremiyorum ya taxi yerine iniyorum yada havalimanın içine dalıyoeum direk :D




    adam gibi a380'in uçağı yapılmadı henüz wilco'dan bi kaç girişim var ama yok
    default uçak kullanmıyorsunuz değil mi?

    Hayır ama bir kaç kere olmayan uçaklarda denedim bana A340 falan lazım iyi

    ben wilco kullanıyorum vol.1 ve vol.2 sorun yaşamadım ama bilemem uçağa farklı açılardan bakıyor olabiliriz bana göre iyi size göre kötüdür




  • quote:

    Orijinalden alıntı: d.eray

    Chartları bu sitedenhttp://trvacc.org/ indirebilirsiniz. ATC olarak bazıları öyle olabiliyor ama gelen olarak iyiler. Necmitekin diye ATC var onun açmasını kollayın daha dost canlısı oluyor.

    Teşekkürler :)

    Bu glide slope'u tam olarak hangi yükseklikte yakalarım onu bir türlü öğrenemedim. Şimdi LTBA pistinin chart'ını indiriyorum. Tam olarak nerden görebilirim bu yüksekliği?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: d.eray

    Chartları bu sitedenhttp://trvacc.org/ indirebilirsiniz. ATC olarak bazıları öyle olabiliyor ama gelen olarak iyiler. Necmitekin diye ATC var onun açmasını kollayın daha dost canlısı oluyor.

    hiç uçamadım ki denk gelsin.. atc'ler değil pilotlar da eleştiri yağmuruna tutuyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thunderwatcher

    quote:

    Orijinalden alıntı: Travego42

    bugün bilgisayarıma yaklaşık 1 yıl aradan sonra yine fsx kurdum 3 gün oynar yine silerim herşey çok iyi gidiyor başta ama 3 gün uğraşıp inişi yapamadınmı olmuyor.. olmuyor

    Şevkinizi kırmayın, gelin foruma yardımcı olmaya çalışalım

    tekrar deneyeceğim hocam baya unuttum zaten oyunu ilginiz için teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MetteHun

    quote:

    Orijinalden alıntı: d.eray

    Chartları bu sitedenhttp://trvacc.org/ indirebilirsiniz. ATC olarak bazıları öyle olabiliyor ama gelen olarak iyiler. Necmitekin diye ATC var onun açmasını kollayın daha dost canlısı oluyor.

    hiç uçamadım ki denk gelsin.. atc'ler değil pilotlar da eleştiri yağmuruna tutuyor

    Yanlışlarını söylüyorlar ama genelde yapıcı olarak söylüyorlar. Benim hatırladığım iki örnek var.
    1. Adnan Menderes Hava alanına inerken rüzgara yanlış bakmışım ve ters piste inmiştim. Hava alanında park pozisyonunda olan bir pilot ama kaptanım rüzgarı karşımıza alarak iniş yapalım demişti.
    2. RouteFinder sitesinden rotamı yazarken dalgınlıkla sıd ve star yazılarınıda yapıştırmışım. Bu konuda bir uyarı gelmişti.(Daha bir sürü uyarı var gelelliklede benim dalgınlıklarımdan veya başka işlerle uğraşmamdan kaynaklanıyor.)
    Bu tür uyarıların gelmesi iyidir. Çünkü bunlar yapıcıdır pilotun kendini geliştirmesini sağlayan şeylerdir. Bazen ATC'ler veya diğer pilotlar trafik yoğun olduğu için size fazla yüklenebilirler. Ama buradaki insanlar işi ciddiye alıyorlar. O yüzden gerçek hayattaki gibi bir ortam istiyorlar. Onlarda trafiğin artmasını ülkemizde daha çok bu işle ilgilenen kişilerin olmasını istiyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: d.eray

    quote:

    Orijinalden alıntı: MetteHun

    quote:

    Orijinalden alıntı: d.eray

    Chartları bu sitedenhttp://trvacc.org/ indirebilirsiniz. ATC olarak bazıları öyle olabiliyor ama gelen olarak iyiler. Necmitekin diye ATC var onun açmasını kollayın daha dost canlısı oluyor.

    hiç uçamadım ki denk gelsin.. atc'ler değil pilotlar da eleştiri yağmuruna tutuyor

    Yanlışlarını söylüyorlar ama genelde yapıcı olarak söylüyorlar. Benim hatırladığım iki örnek var.
    1. Adnan Menderes Hava alanına inerken rüzgara yanlış bakmışım ve ters piste inmiştim. Hava alanında park pozisyonunda olan bir pilot ama kaptanım rüzgarı karşımıza alarak iniş yapalım demişti.
    2. RouteFinder sitesinden rotamı yazarken dalgınlıkla sıd ve star yazılarınıda yapıştırmışım. Bu konuda bir uyarı gelmişti.(Daha bir sürü uyarı var gelelliklede benim dalgınlıklarımdan veya başka işlerle uğraşmamdan kaynaklanıyor.)
    Bu tür uyarıların gelmesi iyidir. Çünkü bunlar yapıcıdır pilotun kendini geliştirmesini sağlayan şeylerdir. Bazen ATC'ler veya diğer pilotlar trafik yoğun olduğu için size fazla yüklenebilirler. Ama buradaki insanlar işi ciddiye alıyorlar. O yüzden gerçek hayattaki gibi bir ortam istiyorlar. Onlarda trafiğin artmasını ülkemizde daha çok bu işle ilgilenen kişilerin olmasını istiyorlar.

    iki üç güne bir başka bir forumda konu açılıyor ama acemi atc'lerin pat diye online olup son yaklaşmasını yapan uçağa talimat verdiği için vs.
    simülasyonu yüklemeden önce araştırmıştım zaten ltba'da hiç uçmadım bir kez ltba'da online oldum o da eğitim amaçlıydı
    trafiğin yoğun olmadığı bir zaman forumdaki atc görevini icra eden birisinden rica edip eğitime başlayacağım olmuyor böyle offline AI uçaklarla saçma sapan atc'yle




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sungur 13

    Olmuyor, olmuyor. Kafayi yiyecegim
    Fsxde mission bolumunde nepale seyahat gorevi var. Nepale yaklasiyorum 3000 metreden izin verdiginde kule alcalmaya basliyorum, piste ya erken geliyorum toprak alama inis yapiyorum, veya piste inis yapmak icin yuksekligi ayarlayamadigimda gaz verip biraz daha irtifa almak icin kolu yukari cekiyorum ama bu sefer auTothrottle devreye giip beni yeniden yukseltiyor. Belli bir yukseklige cikmadan devreden cikmiyor. 3gundur ugrasiyorum daha en fazla pistin yanindaki toprak alAna ineboldim.

    Önemli bir hata yapıyorsunuz sorunun sebebi o: Manuel inişlerde autothrottle KAPALI olmalıdır. Kapalı olmalıdır ki ihtiyaç duyduğunuzda (sizin durumunuzda olduğu gibi kısa düştüğünüzde) hız verebilesiniz ya da kesebilesiniz. Visual inişlerde MUTLAKA tüm kontrolü elinize alın! Hiçbirşeyi otopilota bırakmayın! Burnunuz ufuktan 3-5 derece yukarıda ve dakikadaki alçalma hızınız 500feet civarında olacak şekilde hızınızı ayarlayarak pist başına ulaşın. Uçağı indirmek için burun aşağı vermeye çalışmayın. Bu durum toprağa inmenizin (kısa düşmenizin) en büyük nedeni olur. Pist olduğundan daha yakın görünür. Aslında normal şekilde inecekken gereksiz müdahaleler yapabilirsiniz. Mesafeye göre yükseklik ayarlayın. Tam pist başına inmenin asıl püf noktası budur. DME kullanarak piste uzaklığınızı ölçün. Ortalama 500 ft/dk alçalma hızıyla piste değmenize 6 dakika var demektir. 140kts ile giden bir uçak 6 dakikada yaklaşık 15-16 deniz mili mesafe kateder. Yani piste 15-16nm kala 3000ft yüksekteyseniz ve 500ft/dk alçalma oranıyla 140kts hızı koruyarak alçalmaya devam ederseniz aşağı yukarı piste ulaşırsınız. Rüzgar, hız değişimleri, küçük kontrol değişimleri nedeniyle oluşan farklılıkları da hafifçe gaz verip gaz keserek giderebilirsiniz. Ayrıca pistin ortasına inmek piste varmadan inmekten iyidir. Pas geçmekten korkmayın daha fazla zaman tanıyın uçağa, hemen inmeye çalışmayın. Acemilikte sık yapılan bir hatadır. Varsın pist ortasına insin. Duracak kadar pist olduğu sürece mesele yok.

    Yukarıdaki hesaplamayı 737 düşünerek yaptım. Her uçağın yaklaşma hızı 140knot değildir elbette. Uçtuğunuz uçağın referans değerlerine göre kaba bir hesap çıkartıp buna göre kaç mil kala inişe başlayacağınıza karar verebilirsiniz. İnişe çok erken ya da geç başlamayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thunderwatcher -- 27 Haziran 2012; 5:43:14 >




  • Cevabiniz icin cok tesekkurler. Yazdiklarinizi harfiyen uygulayacagim sonucu buraya yazacagim. Yine bir seyler ters giderse aciklayici olaarak anlatirim...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Boeing737

    quote:

    Orijinalden alıntı: MetteHun

    quote:

    Orijinalden alıntı: sungur 13

    Fsxde gorevler bolumune bastan itibaren basladim. Beginner seviyesini botirdim, intermediate seviyesine gectim. Orada da iste bu nepal gorevi var. Airbus marka bir ucak var. Onunla deniyorum.

    intermediate görevlerinde manuel iniş çalışmayın bence ben meydan turuyla dağlık olmayan çevresi açık olan meydanda çalıştım cessna ile şu an hiçbir sorunum yok

    Bende düzlük alanda neredeyse tüm uçakların manuel inişini yapabiliyorum ama SABA gibi havaalanlarına cessna bile inemiyorum çalışıyorum ama olmuyor bir türlü :) Biraz önce online'da KLAX (los angeles)'a CRJ-700 ile manuel iniş yaptım kuleden great landing aldım yetti bana :) CRJ-700 zaten jetler arasında en kolay yapılabilen

    Yani Saba da dünyanın en kısa pisti seçe seçe onu mu seçtin Saba havaalanının adı mı kodu mu bu arada?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mottcalem

    quote:

    Orijinalden alıntı: d.eray

    Chartları bu sitedenhttp://trvacc.org/ indirebilirsiniz. ATC olarak bazıları öyle olabiliyor ama gelen olarak iyiler. Necmitekin diye ATC var onun açmasını kollayın daha dost canlısı oluyor.

    Teşekkürler :)

    Bu glide slope'u tam olarak hangi yükseklikte yakalarım onu bir türlü öğrenemedim. Şimdi LTBA pistinin chart'ını indiriyorum. Tam olarak nerden görebilirim bu yüksekliği?

    İneceğiniz havaalanına ait chartlarda bu bilgiler bulunmaktadır. Görevleri uçarken kneeboard'u açarsanız (Shift+F10) chartlar var. Free Flight'da chartlar yok netten kendiniz indirmeniz lazım. Çoğunlukla kule sizi yeterli bir yükseklikte bırakır. Her pist uçağa GS ya da LOC bilgisi göndermeyebilir, pisti tanımak sonsuz faydalıdır bu yüzden. Free uçuyorsanız ve kontrolsüz pistlere inip kalkıyorsanız ya da kule talimatlarına rağmen zorluk yaşıyorsanız chartları incelemenizi tavsiye ederim. Glide Slope yüksekliği piste olan mesafenize göre değişir. 4-7nm dışarıdan başladığını düşünürsek yaklaşık 1500 feet seviyesinde GS içerisine girmiş olmanız gerekiyor. Bazı uçaklarda OM MM IM veya Below GS gibi GS yardımcıları vardır. Bunlar hakkında bilgi almanız da yardımcı olabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sungur 13

    Cevabiniz icin cok tesekkurler. Yazdiklarinizi harfiyen uygulayacagim sonucu buraya yazacagim. Yine bir seyler ters giderse aciklayici olaarak anlatirim...

    Rica ederim size pamuk gibi inişiler yaptırana kadar foruma devam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thunderwatcher

    quote:

    Orijinalden alıntı: Boeing737

    quote:

    Orijinalden alıntı: MetteHun

    quote:

    Orijinalden alıntı: sungur 13

    Fsxde gorevler bolumune bastan itibaren basladim. Beginner seviyesini botirdim, intermediate seviyesine gectim. Orada da iste bu nepal gorevi var. Airbus marka bir ucak var. Onunla deniyorum.

    intermediate görevlerinde manuel iniş çalışmayın bence ben meydan turuyla dağlık olmayan çevresi açık olan meydanda çalıştım cessna ile şu an hiçbir sorunum yok

    Bende düzlük alanda neredeyse tüm uçakların manuel inişini yapabiliyorum ama SABA gibi havaalanlarına cessna bile inemiyorum çalışıyorum ama olmuyor bir türlü :) Biraz önce online'da KLAX (los angeles)'a CRJ-700 ile manuel iniş yaptım kuleden great landing aldım yetti bana :) CRJ-700 zaten jetler arasında en kolay yapılabilen

    Yani Saba da dünyanın en kısa pisti seçe seçe onu mu seçtin Saba havaalanının adı mı kodu mu bu arada?

    Havaalanı koduda adını bilmiyorum zor evet hemde çok .. Online'da kalabalık inişler çok eğlenceli oluyor gold edition'da bir gün toplanıp beraber uçalım olan varsa .. Türkiye'deki havalimanlarına inişlerim harikadır ona göre hemde B737 veya CRJ 700




  • Bahsettiginiz online FS Default server mi yoksa VATSIM mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.