Şimdi Ara

FSI motor yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
22
Cevap
0
Favori
7.061
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaslar herkese iyi aksamlar. Ben yaklasık 4-5 aydan beri araba bakıyorum ancak bir türlü kendime göre uygun bir araç bulamadım. Max 40 bin tl bütçem var. Kullanıp 3-4 yıl sonra tekrar rahatça satabileceim bir araba bakıyorum. Clio , Polo tarzı hb araç baktım hep ama uygun bir araç bulamadım. Bugün bi Golf buldum 61 binde. Otomatik, boyasız , hasar kayıtsız falan , 38,5 istiyor sahibi . Neyse görüştük konustuk biraz indi fiyatı anlaştık. Ama bu seferde benim bir arkadas FSI motor sakın alma satamazsın falan gibisinden konustu bende tereddüdte kaldım . Arkadaşım ise 2004 model 1.4 Clio Dynamique Otomatik buldu 49 binde orjinal 31 e onu al diyor sizce hangisi mantıklı yardımcı olabilirmisiniz ?



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    FSI Motor Yardımı: Bilmeniz Gerekenler

    FSI (Yakıt Katmanlı Enjeksiyon), Volkswagen tarafından geliştirilen doğrudan yakıt enjeksiyonu sistemidir. Bu sistem, yakıtın doğrudan silindirlere enjekte edilmesini sağlar ve daha verimli yanma süreciyle sonuçlanır.

    1.6 FSI Motor Alınır mı?

    1.6 FSI motor, Volkswagen Golf ve diğer araç modellerinde kullanılan popüler bir motordur. Bu motor, güvenilirliği ve yakıt verimliliği ile bilinir. Ancak, bazı yaygın sorunları da vardır.

    Golf 1.6 FSI Alınır mı?

    Golf 1.6 FSI, yakıt verimliliği ve sportif sürüş deneyimi arayanlar için iyi bir seçim olabilir. Ancak, potansiyel sorunları göz önünde bulundurmak önemlidir.

    FSI Motorun Potansiyel Sorunları

    FSI motorlar aşağıdakiler de dahil olmak üzere bazı potansiyel sorunlara sahiptir:

    • Karbon birikimi: Doğrudan enjeksiyon, emme supaplarında karbon birikmesine neden olabilir.
    • Zamanlama zinciri sorunları: Bazı FSI motorlarda, erken zamanlama zinciri arızası riski vardır.
    • Yağ tüketimi: Bazı durumlarda, FSI motorlar aşırı yağ tüketebilir.

    FSI Motorun Avantajları

    FSI motorların bazı avantajları da vardır:

    • Yakıt verimliliği: Doğrudan enjeksiyon, daha verimli yanma sağlar ve yakıt tasarrufuna yol açar.
    • Güç: FSI motorlar, geleneksel enjeksiyon sistemlerine sahip motorlara kıyasla genellikle daha fazla güç üretir.
    • Azaltılmış emisyonlar: Doğrudan enjeksiyon, daha temiz yanmayı destekler ve emisyonları azaltmaya yardımcı olur.

    Bir FSI motorlu araç almayı düşünüyorsanız, potansiyel sorunların farkında olmak ve bunları önceden ele almak önemlidir. Düzenli bakım, karbon birikimini ve zamanlama zinciri sorunlarını önlemeye yardımcı olabilir. Fazla yağ tüketimi yaşıyorsanız, bir mekanikten profesyonel yardım almanızı öneririz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • tüp'le pek anlaşamıyor diye fsi tercih edilmiyor.
    benzinde binerim derseniz alırsınız,
    ama satarken benzinde binerim diyeni bulur musunuz bilmem :(
  • Fsi motor cok yakar gitmez ayrica lpgye uyumlu degil.Uzak durun vwnin deneysel motorlarindan biridir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • genelde şehiriçi kullanacaksan uzaklaş.
  • anladım arkadaslar teşekkür ederim ilginize , clioyu alıcaz ozaman yapacak bişey yok
    @yenersonmez @Nike Tyson
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nike Tyson

    Fsi motor cok yakar gitmez ayrica lpgye uyumlu degil.Uzak durun vwnin deneysel motorlarindan biridir.

    Bir bitmediniz ya, gevrek gevrek sallıyorsunuz her fsi konusunda bilip bilmeden. Yok çok yakar gitmezmiş de bilmem ne. Aç öğren fsi motor ne zaman çıkmış, o dönemki muadil rakip motorlar nelermiş, onlar ne kadar yakarmış fsi ne kadar yakarmış, onlar ne kafar performanslıymış, fsi ne kadar performanslıymış. Hani çok biliyorsun ya deneysel diye bir de bunlara bak..


    Konu sahibi arkadaş; 4 sene kullandım 5bin lira karla bir gecede sattım fsi motorlu golf 5'i haberin olsun. Piyasası kötü muhabbeti falan dolmuşçu, sanayici muhabbeti. Araban temiz ve bakımlıysa her araç satılırt. Fsi motor 2003te çıkmıştır, dönemi muadili 1.6 motorlarından teknik verim anlamında farkı yok gibidir. Onlarla hemen hemen aynı yakıp, hemen hemen aynı gider. Hatta ilk üçtedir o dönemki opel, honda, toyota, renault vs 1.6 atmosferiklerini kıyaslarsan. Sevilmemesinin sebebi sıvı tip az verimli lpgye uyumlu olmasıdır. Millete göre lpgye uyumlu olmayan motor kötü oluyor otm. Daha benzinle araba yürütemeyen adamlarda sürmediği araçlar hakkında ahkam keser ama foruma bakarsan.

    Çok yakar az kaçar teranesi de passattan gelir, vw o motoru b6 kasa passata da koymuştur. Otm şanzımanla birlikte aracın tüketimi 10litrelerde gezmiş performansı vasat kalmıştır. Golfte ise çekişi dönemi muadilleri ile aynı ayardadır. Yani fsi kötü ise o dönemli bütün markaların 1.6 atmosferikleri kötüdür. Manuel fsi golf 5 8,3-8,7 arası yakar şehir içinde ki bundan az yakan 1.6 atmosferik yoktur o dönemde. Otomtiği bilmiyorum. 1 litre üstüne koy derim. Alınır mı araç temizse alınır tabi ama benim sana tavsiyem tsi motorlu golf 5 tercih etmen. Hemen hemen aynı yakıta çok daha performans alırsın. 2006 ve üzeir almaya çalış makyajlı kasa, daha bol donanımlı ve espli olurlar. 6 hoparlör olurlar. Daha gelişmiş yol bilgisayarı mirror down vs özellikleri vardır tabi bunlar en dolusu olan confortline donanımda. Çok nadir xenon farlı bulabilirsin onlar da ikinci elde çok kıymetlidir. Kolay gelsin.




  • Bende motor koduna göre bir lpgciye başvurun derim araç mantıklı duruyor cliodansa.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    BMW E39 YAĞ YAKMA YARDIM
    2 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nike Tyson

    Fsi motor cok yakar gitmez ayrica lpgye uyumlu degil.Uzak durun vwnin deneysel motorlarindan biridir.

    Bir bitmediniz ya, gevrek gevrek sallıyorsunuz her fsi konusunda bilip bilmeden. Yok çok yakar gitmezmiş de bilmem ne. Aç öğren fsi motor ne zaman çıkmış, o dönemki muadil rakip motorlar nelermiş, onlar ne kadar yakarmış fsi ne kadar yakarmış, onlar ne kafar performanslıymış, fsi ne kadar performanslıymış. Hani çok biliyorsun ya deneysel diye bir de bunlara bak..


    Konu sahibi arkadaş; 4 sene kullandım 5bin lira karla bir gecede sattım fsi motorlu golf 5'i haberin olsun. Piyasası kötü muhabbeti falan dolmuşçu, sanayici muhabbeti. Araban temiz ve bakımlıysa her araç satılırt. Fsi motor 2003te çıkmıştır, dönemi muadili 1.6 motorlarından teknik verim anlamında farkı yok gibidir. Onlarla hemen hemen aynı yakıp, hemen hemen aynı gider. Hatta ilk üçtedir o dönemki opel, honda, toyota, renault vs 1.6 atmosferiklerini kıyaslarsan. Sevilmemesinin sebebi sıvı tip az verimli lpgye uyumlu olmasıdır. Millete göre lpgye uyumlu olmayan motor kötü oluyor otm. Daha benzinle araba yürütemeyen adamlarda sürmediği araçlar hakkında ahkam keser ama foruma bakarsan.

    Çok yakar az kaçar teranesi de passattan gelir, vw o motoru b6 kasa passata da koymuştur. Otm şanzımanla birlikte aracın tüketimi 10litrelerde gezmiş performansı vasat kalmıştır. Golfte ise çekişi dönemi muadilleri ile aynı ayardadır. Yani fsi kötü ise o dönemli bütün markaların 1.6 atmosferikleri kötüdür. Manuel fsi golf 5 8,3-8,7 arası yakar şehir içinde ki bundan az yakan 1.6 atmosferik yoktur o dönemde. Otomtiği bilmiyorum. 1 litre üstüne koy derim. Alınır mı araç temizse alınır tabi ama benim sana tavsiyem tsi motorlu golf 5 tercih etmen. Hemen hemen aynı yakıta çok daha performans alırsın. 2006 ve üzeir almaya çalış makyajlı kasa, daha bol donanımlı ve espli olurlar. 6 hoparlör olurlar. Daha gelişmiş yol bilgisayarı mirror down vs özellikleri vardır tabi bunlar en dolusu olan confortline donanımda. Çok nadir xenon farlı bulabilirsin onlar da ikinci elde çok kıymetlidir. Kolay gelsin.

    Salla salla hatta 5 litre yakiyor.Bu aracin otomatigini dayim almisti 2005 yilinda 10 13 litre arasi yakar.Ayrica yaktigi kadar gitmez ve gurultulu bir motor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nike Tyson


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nike Tyson

    Fsi motor cok yakar gitmez ayrica lpgye uyumlu degil.Uzak durun vwnin deneysel motorlarindan biridir.

    Bir bitmediniz ya, gevrek gevrek sallıyorsunuz her fsi konusunda bilip bilmeden. Yok çok yakar gitmezmiş de bilmem ne. Aç öğren fsi motor ne zaman çıkmış, o dönemki muadil rakip motorlar nelermiş, onlar ne kadar yakarmış fsi ne kadar yakarmış, onlar ne kafar performanslıymış, fsi ne kadar performanslıymış. Hani çok biliyorsun ya deneysel diye bir de bunlara bak..


    Konu sahibi arkadaş; 4 sene kullandım 5bin lira karla bir gecede sattım fsi motorlu golf 5'i haberin olsun. Piyasası kötü muhabbeti falan dolmuşçu, sanayici muhabbeti. Araban temiz ve bakımlıysa her araç satılırt. Fsi motor 2003te çıkmıştır, dönemi muadili 1.6 motorlarından teknik verim anlamında farkı yok gibidir. Onlarla hemen hemen aynı yakıp, hemen hemen aynı gider. Hatta ilk üçtedir o dönemki opel, honda, toyota, renault vs 1.6 atmosferiklerini kıyaslarsan. Sevilmemesinin sebebi sıvı tip az verimli lpgye uyumlu olmasıdır. Millete göre lpgye uyumlu olmayan motor kötü oluyor otm. Daha benzinle araba yürütemeyen adamlarda sürmediği araçlar hakkında ahkam keser ama foruma bakarsan.

    Çok yakar az kaçar teranesi de passattan gelir, vw o motoru b6 kasa passata da koymuştur. Otm şanzımanla birlikte aracın tüketimi 10litrelerde gezmiş performansı vasat kalmıştır. Golfte ise çekişi dönemi muadilleri ile aynı ayardadır. Yani fsi kötü ise o dönemli bütün markaların 1.6 atmosferikleri kötüdür. Manuel fsi golf 5 8,3-8,7 arası yakar şehir içinde ki bundan az yakan 1.6 atmosferik yoktur o dönemde. Otomtiği bilmiyorum. 1 litre üstüne koy derim. Alınır mı araç temizse alınır tabi ama benim sana tavsiyem tsi motorlu golf 5 tercih etmen. Hemen hemen aynı yakıta çok daha performans alırsın. 2006 ve üzeir almaya çalış makyajlı kasa, daha bol donanımlı ve espli olurlar. 6 hoparlör olurlar. Daha gelişmiş yol bilgisayarı mirror down vs özellikleri vardır tabi bunlar en dolusu olan confortline donanımda. Çok nadir xenon farlı bulabilirsin onlar da ikinci elde çok kıymetlidir. Kolay gelsin.

    Salla salla hatta 5 litre yakiyor.Bu aracin otomatigini dayim almisti 2005 yilinda 10 13 litre arasi yakar.Ayrica yaktigi kadar gitmez ve gurultulu bir motor

    10 -13 yaktırana madalya verirler, o araçta arıza vardır, ayrıca elin şeyiyle gerdeğe girme seninki, dayından banane, kendin sahibi olup kullandın mı kardeşim? Yoksa tatava yapma. Sorsam sana motor koduna, yıl revizesine göre oktan tercihi nedir diye kalırsın öyle, onu da git dayına sor istersen

    Ben 4 sene kullandım diyorum. Fabrika verisi de 8.6'dır(ki rakibi astra, civic, megane vs. araçlarında fabrika verileri bu kadar yada biraz daha üstüdür)bunun altı olan 8,3ü de görebilirsin sakin sürerek. 10 litreyi sadece kışın eksi derecelerde şehir içi görürsün, o da normal her araç kışın 1 litre fazla yakar. Bunun dışında manueliyle 10 ve üstü yakıyorum diyen çok aşırı trafikli şehirde değilse aracı arızalıdır, baskı balatası bitiktir bu kadar basit..




  • Yorumlarınız için teşekkür ederim değerli arkadaslar :) . 2004 1.4 Dynamique 49.000 bin km ' e 31,500 fiyat çekince neden 7 bin daha verip golf almıyım dedim ama işin içinden cıkamadık bir türlü . Bana kalsa gidip direk golfu alacağım ama araçlardan hiç anlamıyorum ve ilk aracım olacak. Çevremdekiler clio ' ya yöneldiler hep. Hayırlısı artık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nike Tyson


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nike Tyson

    Fsi motor cok yakar gitmez ayrica lpgye uyumlu degil.Uzak durun vwnin deneysel motorlarindan biridir.

    Bir bitmediniz ya, gevrek gevrek sallıyorsunuz her fsi konusunda bilip bilmeden. Yok çok yakar gitmezmiş de bilmem ne. Aç öğren fsi motor ne zaman çıkmış, o dönemki muadil rakip motorlar nelermiş, onlar ne kadar yakarmış fsi ne kadar yakarmış, onlar ne kafar performanslıymış, fsi ne kadar performanslıymış. Hani çok biliyorsun ya deneysel diye bir de bunlara bak..


    Konu sahibi arkadaş; 4 sene kullandım 5bin lira karla bir gecede sattım fsi motorlu golf 5'i haberin olsun. Piyasası kötü muhabbeti falan dolmuşçu, sanayici muhabbeti. Araban temiz ve bakımlıysa her araç satılırt. Fsi motor 2003te çıkmıştır, dönemi muadili 1.6 motorlarından teknik verim anlamında farkı yok gibidir. Onlarla hemen hemen aynı yakıp, hemen hemen aynı gider. Hatta ilk üçtedir o dönemki opel, honda, toyota, renault vs 1.6 atmosferiklerini kıyaslarsan. Sevilmemesinin sebebi sıvı tip az verimli lpgye uyumlu olmasıdır. Millete göre lpgye uyumlu olmayan motor kötü oluyor otm. Daha benzinle araba yürütemeyen adamlarda sürmediği araçlar hakkında ahkam keser ama foruma bakarsan.

    Çok yakar az kaçar teranesi de passattan gelir, vw o motoru b6 kasa passata da koymuştur. Otm şanzımanla birlikte aracın tüketimi 10litrelerde gezmiş performansı vasat kalmıştır. Golfte ise çekişi dönemi muadilleri ile aynı ayardadır. Yani fsi kötü ise o dönemli bütün markaların 1.6 atmosferikleri kötüdür. Manuel fsi golf 5 8,3-8,7 arası yakar şehir içinde ki bundan az yakan 1.6 atmosferik yoktur o dönemde. Otomtiği bilmiyorum. 1 litre üstüne koy derim. Alınır mı araç temizse alınır tabi ama benim sana tavsiyem tsi motorlu golf 5 tercih etmen. Hemen hemen aynı yakıta çok daha performans alırsın. 2006 ve üzeir almaya çalış makyajlı kasa, daha bol donanımlı ve espli olurlar. 6 hoparlör olurlar. Daha gelişmiş yol bilgisayarı mirror down vs özellikleri vardır tabi bunlar en dolusu olan confortline donanımda. Çok nadir xenon farlı bulabilirsin onlar da ikinci elde çok kıymetlidir. Kolay gelsin.

    Salla salla hatta 5 litre yakiyor.Bu aracin otomatigini dayim almisti 2005 yilinda 10 13 litre arasi yakar.Ayrica yaktigi kadar gitmez ve gurultulu bir motor

    10 -13 yaktırana madalya verirler, o araçta arıza vardır, ayrıca elin şeyiyle gerdeğe girme seninki, dayından banane, kendin sahibi olup kullandın mı kardeşim? Yoksa tatava yapma. Sorsam sana motor koduna, yıl revizesine göre oktan tercihi nedir diye kalırsın öyle, onu da git dayına sor istersen

    Ben 4 sene kullandım diyorum. Fabrika verisi de 8.6'dır(ki rakibi astra, civic, megane vs. araçlarında fabrika verileri bu kadar yada biraz daha üstüdür)bunun altı olan 8,3ü de görebilirsin sakin sürerek. 10 litreyi sadece kışın eksi derecelerde şehir içi görürsün, o da normal her araç kışın 1 litre fazla yakar. Bunun dışında manueliyle 10 ve üstü yakıyorum diyen çok aşırı trafikli şehirde değilse aracı arızalıdır, baskı balatası bitiktir bu kadar basit..

    Arkadasim sen hic istanbulda trafikte kaldinmi.1.5 dizel aracim ortalama 6 7 litre yakiyor.1.2 tsicilar bitti birde senin gibiler basladi.Cevreyoluna cikip 60 km hizla gidip aracim az yakiyor diye sevinenlerdensin buyuk ihtimalle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nike Tyson


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nike Tyson


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nike Tyson

    Fsi motor cok yakar gitmez ayrica lpgye uyumlu degil.Uzak durun vwnin deneysel motorlarindan biridir.

    Bir bitmediniz ya, gevrek gevrek sallıyorsunuz her fsi konusunda bilip bilmeden. Yok çok yakar gitmezmiş de bilmem ne. Aç öğren fsi motor ne zaman çıkmış, o dönemki muadil rakip motorlar nelermiş, onlar ne kadar yakarmış fsi ne kadar yakarmış, onlar ne kafar performanslıymış, fsi ne kadar performanslıymış. Hani çok biliyorsun ya deneysel diye bir de bunlara bak..


    Konu sahibi arkadaş; 4 sene kullandım 5bin lira karla bir gecede sattım fsi motorlu golf 5'i haberin olsun. Piyasası kötü muhabbeti falan dolmuşçu, sanayici muhabbeti. Araban temiz ve bakımlıysa her araç satılırt. Fsi motor 2003te çıkmıştır, dönemi muadili 1.6 motorlarından teknik verim anlamında farkı yok gibidir. Onlarla hemen hemen aynı yakıp, hemen hemen aynı gider. Hatta ilk üçtedir o dönemki opel, honda, toyota, renault vs 1.6 atmosferiklerini kıyaslarsan. Sevilmemesinin sebebi sıvı tip az verimli lpgye uyumlu olmasıdır. Millete göre lpgye uyumlu olmayan motor kötü oluyor otm. Daha benzinle araba yürütemeyen adamlarda sürmediği araçlar hakkında ahkam keser ama foruma bakarsan.

    Çok yakar az kaçar teranesi de passattan gelir, vw o motoru b6 kasa passata da koymuştur. Otm şanzımanla birlikte aracın tüketimi 10litrelerde gezmiş performansı vasat kalmıştır. Golfte ise çekişi dönemi muadilleri ile aynı ayardadır. Yani fsi kötü ise o dönemli bütün markaların 1.6 atmosferikleri kötüdür. Manuel fsi golf 5 8,3-8,7 arası yakar şehir içinde ki bundan az yakan 1.6 atmosferik yoktur o dönemde. Otomtiği bilmiyorum. 1 litre üstüne koy derim. Alınır mı araç temizse alınır tabi ama benim sana tavsiyem tsi motorlu golf 5 tercih etmen. Hemen hemen aynı yakıta çok daha performans alırsın. 2006 ve üzeir almaya çalış makyajlı kasa, daha bol donanımlı ve espli olurlar. 6 hoparlör olurlar. Daha gelişmiş yol bilgisayarı mirror down vs özellikleri vardır tabi bunlar en dolusu olan confortline donanımda. Çok nadir xenon farlı bulabilirsin onlar da ikinci elde çok kıymetlidir. Kolay gelsin.

    Salla salla hatta 5 litre yakiyor.Bu aracin otomatigini dayim almisti 2005 yilinda 10 13 litre arasi yakar.Ayrica yaktigi kadar gitmez ve gurultulu bir motor

    10 -13 yaktırana madalya verirler, o araçta arıza vardır, ayrıca elin şeyiyle gerdeğe girme seninki, dayından banane, kendin sahibi olup kullandın mı kardeşim? Yoksa tatava yapma. Sorsam sana motor koduna, yıl revizesine göre oktan tercihi nedir diye kalırsın öyle, onu da git dayına sor istersen

    Ben 4 sene kullandım diyorum. Fabrika verisi de 8.6'dır(ki rakibi astra, civic, megane vs. araçlarında fabrika verileri bu kadar yada biraz daha üstüdür)bunun altı olan 8,3ü de görebilirsin sakin sürerek. 10 litreyi sadece kışın eksi derecelerde şehir içi görürsün, o da normal her araç kışın 1 litre fazla yakar. Bunun dışında manueliyle 10 ve üstü yakıyorum diyen çok aşırı trafikli şehirde değilse aracı arızalıdır, baskı balatası bitiktir bu kadar basit..

    Arkadasim sen hic istanbulda trafikte kaldinmi.1.5 dizel aracim ortalama 6 7 litre yakiyor.1.2 tsicilar bitti birde senin gibiler basladi.Cevreyoluna cikip 60 km hizla gidip aracim az yakiyor diye sevinenlerdensin buyuk ihtimalle

    İstanbulda bütün araçlar normalden fazla yakıyor ne var ki bunda? Sanki fsi istanbulda fazla yakacak, clio yakmayacak mı?..




  • Tasarımı on numara olan golf 5 bu motor yüzünden hakettigi degeri göremedi.

    Ben cok dusundum .lpgye uyumlu olmaması o yıllarda caydırdı.
    Benzinde kullanılacaksa baska tabi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 7dreaMSoLdier_ -- 11 Nisan 2017; 23:50:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fsi motor bilindiği üzere günümüzde kullanılan tsi ve tfsi motorların turbosuz halidir, bilip bilmeden işkembeden sallayan ergenlere bakmayın siz, 4 yıl 1.6 fsi A3 kullandım rutin bakımları hariç tek kuruş masraf yapmadım, Lord üstadın açıklamalarına katılmakla birlikte, tüpe uyum problemi var bu motorların, tüp uyumu haricinde düşünmeden alınabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şehiriçi 65 kuruş yakıp devlete yardımda bulunmak için hiç düşünmeden alınabilir.
  • Arkadaşımda 2006 Jetta var 40 binde araç ve manuel çok bakımlı şehir içi kullanıyor. 10-13 lt arası geziyor bir depo 500-600 falan götürüyor. Tamam motoru öğren falan dersin de manuel golf 5 litre yakıyor oraları bir geçelim çünkü TSI başarıdır falan kendi motorunu yalanlamış olursun niye FSI değiştirmişler o zaman

    Lpgye uyumsuz her atmosferik şu devirde adamı üzer. 5 TL nin üstünde çünkü as para değil. Araba dediğin az yakacak binerken dusunmeyeceksin kara kara. Bak FSI motorlu araçlar km bile yapmamış çünkü dünya para yakıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeminle arıza yuvası bu forum. Her fsi konusunda aynı şeyleri yazmaktan bıktım. Adamların argümana bak "çok yakayo". Kanıt? Yok. Sahibi misin? Yok. Kullandın mı? Yok. Ben kullandım sahibiyim diyorsun, ama yok çok yakayo diyorlar hala.

    Açıyorsunuz autodatayı, açıyorsunuz golf, corolla, astra, civic, megane vs araçların 2003-2005 kasalarını ve 1.6 motorlarını. Bakıyorsunuz motorların güç ve tork değerlerine, görüyorsunuz ki fsi ilk 3 motora girecek değerleri var güç, tork, hızlanma ve son sürat olarak. Sonra aşağı tüketim kısmına bakıyorsunuz ne yazıyor orda 8,5litre, sonra bu diğer araçla bakıyorsunuz onlarda ne yazıyor 8-9litre hepsi de. Ee sorun ne bebişim? "Ama olsun o yanlış, fsi çok yakayo". Yeminle bazı tahtalar eksik kimilerinde.

    "Motor çok sesli çalışıyormuş" Neye kime göre. Kullandın mı? Hayır. Forumda bir konuda okumuş görmüş eleştiri argümanı. Neden sesli çalışıyor nasıl sesli çalışıyor cevap yok. Fsi ve eski tsi motorlar ilk çalıştırmadan itibaren 15-20 saniye gürültül, dizelvari bir sesle açılıp çalışır sonra motor seis normal düzeye iner. Bunun da sebebi triger kayısı yerine, egzantirik zinciri kullanılmasıdır. Duyulan ses zincir sesidir. Adamlar zinciri sağlamlığından dolayı tercih etmiştir, yolda triger gibi kopupta 3-5binlik motor hasarı açmasın başınıza diye. Sonra ilk çalıştırma gürültülü oluyor eleştirisinden dolayı son jenerasyon küçük hacim tsi motorları tekrar kayışa çevirmiştir. Yani bu ilk çalıştırma sırasında 15-20 saniye sonrası motorun sesinin muadili herhangi bir marka 1.6 atmosferik motordan farkı yoktur. Ama adama sorsan çok sesli çalışıyor. Üşenenlere gelsin:

    1.megane II 115hp 152nm 8.8lt şehir içi
    https://www.auto-data.net/tr/?f=showCar&car_id=10545

    2.corolla 110hp 150nm 8lt şehir içi
    https://www.auto-data.net/tr/?f=showCar&car_id=3310

    3.astra h 105hp 150nm 8,5lt şehir içi
    https://www.auto-data.net/tr/?f=showCar&car_id=2349

    4.civic 7 110hp 152nm 8.2litre şehir içi
    https://www.auto-data.net/tr/?f=showCar&car_id=12233

    5.focus II 115hp 150nm 8.7lt şehir içi
    https://www.auto-data.net/tr/?f=showCar&car_id=7330

    6.mazda 3 104hp 145nm 8,5lt şehir içi
    https://www.auto-data.net/tr/?f=showCar&car_id=11477

    7.peugeot 307 109hp 147nm 9,5lt şehir içi
    https://www.auto-data.net/tr/?f=showCar&car_id=5272
    ve

    8.golf 5 fsi 115hp 150nm 8.5lt şehir içi
    https://www.auto-data.net/tr/?f=showCar&car_id=8621

    Şimdi burada diğer tüm arabalar 6 litre yakıyorda, golf 10 litre mi yakıyor? Ben mi görmüyorum? Ne fark var aralarında? Güç, tork, tüketim değerleri %95 oranında aynı döneminin motorlarının işte.

    "Ama fsi çok yakayo, 13 yakayo" He canım.


    Şimdi sesi normal, güç, tork, hız değerleri normal, tüketim değerleri rakipleri ile aynı. E sorun ne? Ben size söyleyeyim, eleştirinin tek nedeni 1 vw olması, 2 düz lpgye uyumlu olmaması. Bizim benzinli araba yürütemeyen tabakaya göre araba motoru lpgye uyumluysa iyidir, değilse kötüdür. Düz mantık. He canım fsi çok kötü tü kaka, siz gidip hitler motoru olanı alın.




  • Lord Sparhawk L kullanıcısına yanıt
    hocam iyi açıklamışsın vallahi bravo , ben yinede alamadım arabayı. Tüplü alayım diyorum motor yorulmustur diyor ozaman bu fsi arabayı alayım diyorum ona tüp takılmıyor diyolar bu sefer de :D vallahi kafayı yıcem ya . Arkadaş araba alamıyoruz elde 40 lira para var kaldık böyle 6 ay oldu ... yok araba yok
  • fsi motorlu golf kullandım. bence kötü bir motor değil ama ikinci eli kötü. o yüzden satmakta zorlanırsınız.
  • BarissManc0 kullanıcısına yanıt
    Eğer ille tüplü kullanacaksan hiç tüp takılmamış 1.6mpi golf 5 alıp ona takabilirsin.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.