Öncelikle aracınızın ECU kodu ve motor kodu onaylandıktan sonra sistem uygulanıyor. Çalıştığında araç 1100 devire kadar benzinde çalışıyor .bir de 5500 devirden sonra benzinde çalışıyor.Performans olarak herhangi bir değişiklik yok.%40 tasarruf sağlıyor.Veri olarak şu an sadece uygulanan araç Passat 2.0 FSI.
quote:
Orjinalden alıntı: dayıcım
BRC TAKILAN FSI MOTORLU ARAÇLARIN RÖLANTİDE TEKRAR BENZİN İLE ÇALIŞTIĞINI BUNDAN DOLAYI FSI MOTORLU ARAÇLARIN LPG İLE Ş.İÇİNDE %25 GİBİ BİR TASARRUFTA KALDIĞINI DUYMUŞTUM.TARTARİNİDE OLAY NASIL.AÇIKLARMISINIZ...
ARKADAŞLAR TASARRUF OLAYI ŞEHİR İÇİ VE ŞEHİR DIŞI İKİYE AYRILIR ŞEHIR DIŞI KULLANIRSAK YUZDE 40A KADAR TASARRUF SAGLIYORUZ ŞEHİR İÇİDE YUZDE 30 CIVARI. AMA DEVAMLI TRAFİKTEYSE YUZDE 40 BULMAZ TABIKI ZATEN BENZIN YAKAR 1100 DEVIRE KADAR BENZINLE ÇALIŞIYOR HERKEZE IYI GUNLER
alışmışsınız bir %40 %40. onlar geçen seneye göre hesaplandılar( o bile nasıl olduysa artık), yeni fiyatlara göre hesaplayın bakalım %40 olacak mı. ki şöyle bir şey var, büyük şehirlerde pek çok fsi var. ayrıca trafik tıkalı genelde. çoğunlukla 1100 devir altında motor çalışıyor. lpg nin bir tasarruf sağlayacağını hiç düşünmüyorum açıkçası.
zaten normal sıralı bile yavaş yavaş ucuzluğunu kaybedecek gibi geliyor, fsi a arge yapmak bile garip geliyor aslında, TR deki kullanıcılar için.
jetta midline fsi 115 hp lik araca da sıralı sistem uygulanabilirmi ? Tüm maliyeti kaç ytl tutar. Gerçekten ş.dışı % 40 kadar tasarruf sağlar mı ?
quote:
Orjinalden alıntı: ccaparli
alışmışsınız bir %40 %40. onlar geçen seneye göre hesaplandılar( o bile nasıl olduysa artık), yeni fiyatlara göre hesaplayın bakalım %40 olacak mı. ki şöyle bir şey var, büyük şehirlerde pek çok fsi var. ayrıca trafik tıkalı genelde. çoğunlukla 1100 devir altında motor çalışıyor. lpg nin bir tasarruf sağlayacağını hiç düşünmüyorum açıkçası.
zaten normal sıralı bile yavaş yavaş ucuzluğunu kaybedecek gibi geliyor, fsi a arge yapmak bile garip geliyor aslında, TR deki kullanıcılar için.
Açıkcası dediklerinize hak vermemek elde değil.bende tam bunları söyliyecektim.Şehiriçinde 1100devrin altına çokkez inebiliyor.Bu zamanlarda benzin yakacak araç ve tasaruf özeliğini kaybedecek.fsi golfum var ve km de 350-400kuruş yakıyor yanılmıyorsam.Bana göre çok fazla.LPG de çözüm olmıyacak gibi görünüyor. Taktıran ve kullananları görmedim FSİ için.Belki yayılırsa sorunları ve performansını anlıyabliriz.
Merhaba, rolanti devri 1100'ün üzerinde olacak şekilde ayarlanamıyor mu? Örneğin 1200devir olaacak şekilde ayarlanırsa lpg yakacaktır diyebilir miyiz? Teşekkürler
konuyu hortlatmak gibi olacak ama konuyla ilgili gelişmeler var mı acaba?? özellikle alfa romeo gt için??
quote:
Orijinalden alıntı: cenkcannn
konuyu hortlatmak gibi olacak ama konuyla ilgili gelişmeler var mı acaba?? özellikle alfa romeo gt için??
tartarini direk enjesiyonlu araçlar için sistemi kaldırdı yanlış hatırlamıyorsam.. şuan için bir gelişme varmı bilmiyorum.. diğer servislere bakmakta fayda var.. aracınız motor numarasını yazarsanız diğer sistemlerde bakalım..
quote:
Orijinalden alıntı: ccaparli
alışmışsınız bir %40 %40. onlar geçen seneye göre hesaplandılar( o bile nasıl olduysa artık), yeni fiyatlara göre hesaplayın bakalım %40 olacak mı. ki şöyle bir şey var, büyük şehirlerde pek çok fsi var. ayrıca trafik tıkalı genelde. çoğunlukla 1100 devir altında motor çalışıyor. lpg nin bir tasarruf sağlayacağını hiç düşünmüyorum açıkçası.
zaten normal sıralı bile yavaş yavaş ucuzluğunu kaybedecek gibi geliyor, fsi a arge yapmak bile garip geliyor aslında, TR deki kullanıcılar için.
katılıyorum bu tasarruf oranını % olarak vermek kadar yanlış bir şey yok.bari en az şu en çok şu deseler...
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme