Şimdi Ara

FUJİFİLM S2950 KULLANICILARI (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.755
Cevap
15
Favori
144.132
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • @ilgazim85
    Sizin hafıza kartındandır sorununuz. Kesinlikle çok yavaştır kartınız. Üzerinde class 4 yada 6 v.s. bir şey yazıyor mu? Artık çok pahalı değiller, alacaksanız hafıza kartını class 10 alın her şekilde rahat edersiniz, gerek videoda bu gibi takılmalar olmaz ve gerekse fotoğraf çekimlerinde kartın yavaşlığı sebebi ile bekleme de yaşamazsınız.
  • Merhaba arkadaşlar.
    Dün hepsiburadadan satın aldığım s2950 yi teslim aldım.İlk elime alıp kurcaladığımda ekranında bir sorun yoktu sonradan mavi ve kırmızı noktalar şeklinde fotoğraf çekerken sinir bozucu noktalar çıkmaya başladı.Ama aynı sorun HD video çekerken yok.Yani ekranda video çekerken sorun yok.Aynı şekilde siyah ve beyaz resim çekip pcye attığımda da bir sorun yok.
    Dünden beri çok canım sıkıldı yalnızca ve yalnızca fotoğraf çekerken çıkıyor video çekerken yok.Yanlışlıkla ayarlarıyla falan mı oynadım bilmiyorum.Ne yapayım servisine mi yollayayım sıkıntıdayım.Bilgilerinizi varsa tavsiyelerinizi paylaşırsanız çok iyi olur

    Teşekkür ederim.
  • Renkli fotoğrafı PC'de açtığınızda görünüyor mu bu rengi bozuk noktalar ? Yoksa sadece makinanın lcd ekranında mı görünmekteler ?
    Ayrıca pc ekranında da görüyorsanız bir örnek fotoğraf koymanız mümkün ise hepimiz görsek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jiddi -- 2 Aralık 2011; 13:15:56 >
  • PCde çıkmıyor yani ben göremedim.Hemen yüklüyorum 2 foto.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jiddi

    Renkli fotoğrafı PC'de açtığınızda görünüyor mu bu rengi bozuk noktalar ? Yoksa sadece makinanın lcd ekranında mı görünmekteler ?
    Ayrıca pc ekranında da görüyorsanız bir örnek fotoğraf koymanız mümkün ise hepimiz görsek.

    http://imageshack.us/photo/my-images/812/dscf0031f.jpg/


    http://imageshack.us/photo/my-images/818/dscf0029c.jpg/




  • O zaman makinanın LCD ekranında ölü pixel var. Kaç adet, çok rahatsız edici bir durum mu? Aldığınız yeri arayıp öğrenin garanti kapsamında bir durum muymuş.
    Eklediğiniz fotoları siz mi ufalttınız yoksa siteye yüklerken mi seçtiniz. O kadar ufak ki hani sensörde olan bir durumsa da bu fotoğraflardan fark etmek zor olsa gerek ama dediğiniz gibi siz PC ekranından baktığınızda fotolarda sorun göremediniz ise LCD ekrandadır sorun.
    -
    Bir de daha iyi anlamak için, tam önünüze bir a4 açın mesela onu fotolayın ve bir de objektifi kapatın-kapağı var ise veya simsiyah bir alanı fotoğraflayın!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jiddi -- 2 Aralık 2011; 13:46:06 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jiddi

    O zaman makinanın LCD ekranında ölü pixel var. Kaç adet, çok rahatsız edici bir durum mu? Aldığınız yeri arayıp öğrenin garanti kapsamında bir durum muymuş.
    Eklediğiniz fotoları siz mi ufalttınız yoksa siteye yüklerken mi seçtiniz. O kadar ufak ki hani sensörde olan bir durumsa da bu fotoğraflardan fark etmek zor olsa gerek ama dediğiniz gibi siz PC ekranından baktığınızda fotolarda sorun göremediniz ise LCD ekrandadır sorun.
    -
    Bir de daha iyi anlamak için, tam önünüze bir a4 açın mesela onu fotolayın ve bir de objektifi kapatın-kapağı var ise veya simsiyah bir alanı fotoğraflayın!

    Teşekkürler bilgileriniz için.A4 fotoğraflayıp baktım onda bi sorun yok uploadlar site yüzünden küçülmüş olsa gerek.
    LCDnin fotosunu çektim ona da bakabilirsiniz.

    http://imageshack.us/photo/my-images/88/img1635xm.jpg/




  • lcd de sorun görünüyor o zaman... peki bu noktaların konumu hep aynı yer mi, yoksa değşiyor mu !
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jiddi

    lcd de sorun görünüyor o zaman... peki bu noktaların konumu hep aynı yer mi, yoksa değşiyor mu !

    Hep aynı yerdeler.Bir de artıyorlar :)
    Filmatla konuştum yollayın yazılım atalım düzeltelim diyorlar.Kararsızım
  • Ne gibi kararsızlık ? Ürünü iade ile servis hizmeti arasında bir kararsızlık mı ? İade edip ne yapacaksınız ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jiddi

    Ne gibi kararsızlık ? Ürünü iade ile servis hizmeti arasında bir kararsızlık mı ? İade edip ne yapacaksınız ?

    Aynen.İade mi etsem servisine mi yollasam bu gibi bi kararsızlığım var.
    Hepsiburadaya mail attım ayıplı ürün yolladınız dedim.Onlarda allah bilir kaç güne cevap verir.
  • Siz bilirsiniz... Peki iade edip devamında ne gibi bir yol izleyeceksiniz ? Başka yerden mi alacaksınız ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jiddi

    Siz bilirsiniz... Peki iade edip devamında ne gibi bir yol izleyeceksiniz ? Başka yerden mi alacaksınız ?

    soruna şöyle bir çözüm buldum ekran ayarları 60 FPS de imiş.30 FPSye alınca kayboldu :) sizce halen servise yollamalımıyım ?
  • daha doğrusu bu fps ne işe yarar.Fotoğraf kalitesini etkiler mi ?
  • Frame Per Second oluyor açılımı. Saniyede kaç kare göstermesi olarak çevirebiliriz. Bir nevi ekran tazeleme frekansı. Sadece sizin gözünüze hitab eden bir durum bu LCD deki durum. Fotoğrafa herhangi bir etkisi mümkün değildir. Kullanım kitabında bu FPS ile ilgili bir bilgi yok mu ?
  • Hepsiburada iade/değişim işlerinde çok sıkıntılı bir yer. onlar üstünden takip edecekseniz kolay gelsin. eğer içinize sinmediyse ve iade etmek istiyorsanız ve de ürünün size tesliminden itibaren 7 gün geçmediyse tüketici kanununun tanıdığı cayma hakkımı kullanıp iade etmek istiyorum deyin ve iade edin.

    çözümsüzlük durumunda sırasıyla tüketici hakem heyeti ve tüketici mahkemsine gitmeniz gerekirse (bunlar ücretsizdir) eposta ve telefon kayıtları bizim adalet sisteminde kullanışsız. adamlara telgraf çekin, ihtaren bildiririm vb şeklinde. ben farklı bir üründe büyük sıkıntı yaşayıp hepsiburada'ya bu şekilde ürünü iade ettim ve paramı geri aldım, bir daha da tövbe dedim.

    telgraf metni için yönlendirme gerekirse söyleyin bulup göndermeye çalışayım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jiddi

    Frame Per Second oluyor açılımı. Saniyede kaç kare göstermesi olarak çevirebiliriz. Bir nevi ekran tazeleme frekansı. Sadece sizin gözünüze hitab eden bir durum bu LCD deki durum. Fotoğrafa herhangi bir etkisi mümkün değildir. Kullanım kitabında bu FPS ile ilgili bir bilgi yok mu ?

    Evet okudum şu anda sizin dediklerinizin aynısı yazıyor.
    Biraz kafanızı şişirmiş gibi oldum.İlginiz için çok teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wun wun

    Hepsiburada iade/değişim işlerinde çok sıkıntılı bir yer. onlar üstünden takip edecekseniz kolay gelsin. eğer içinize sinmediyse ve iade etmek istiyorsanız ve de ürünün size tesliminden itibaren 7 gün geçmediyse tüketici kanununun tanıdığı cayma hakkımı kullanıp iade etmek istiyorum deyin ve iade edin.

    çözümsüzlük durumunda sırasıyla tüketici hakem heyeti ve tüketici mahkemsine gitmeniz gerekirse (bunlar ücretsizdir) eposta ve telefon kayıtları bizim adalet sisteminde kullanışsız. adamlara telgraf çekin, ihtaren bildiririm vb şeklinde. ben farklı bir üründe büyük sıkıntı yaşayıp hepsiburada'ya bu şekilde ürünü iade ettim ve paramı geri aldım, bir daha da tövbe dedim.

    telgraf metni için yönlendirme gerekirse söyleyin bulup göndermeye çalışayım.

    Teşekkür ediyorum.İnternetten alışveriş yapmayı sevdiğim için verdiğiniz bilgiler işime yarayacak. Bu alışverişlerimi hepsiburada dışında bir siteden sürdürmeyi düşünüyorum.Yoksa bu site başımıza bela olucak.
    Telgraf örneğini de ihtiyacım olması durumunda sizden pm ile rica edebilirim.Tekrar ilginiz için teşekkür ediyorum.
    edit:imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokhan99747 -- 2 Aralık 2011; 16:01:01 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokhan99747

    quote:

    Orijinalden alıntı: wun wun

    Hepsiburada iade/değişim işlerinde çok sıkıntılı bir yer. onlar üstünden takip edecekseniz kolay gelsin. eğer içinize sinmediyse ve iade etmek istiyorsanız ve de ürünün size tesliminden itibaren 7 gün geçmediyse tüketici kanununun tanıdığı cayma hakkımı kullanıp iade etmek istiyorum deyin ve iade edin.

    çözümsüzlük durumunda sırasıyla tüketici hakem heyeti ve tüketici mahkemsine gitmeniz gerekirse (bunlar ücretsizdir) eposta ve telefon kayıtları bizim adalet sisteminde kullanışsız. adamlara telgraf çekin, ihtaren bildiririm vb şeklinde. ben farklı bir üründe büyük sıkıntı yaşayıp hepsiburada'ya bu şekilde ürünü iade ettim ve paramı geri aldım, bir daha da tövbe dedim.

    telgraf metni için yönlendirme gerekirse söyleyin bulup göndermeye çalışayım.

    Teşekkür ediyorum.İnternetten alışveriş yapmayı sevdiğim için verdiğiniz bilgiler işime yarayacak. Bu alışverişlerimi hepsiburada dışında bir siteden sürdürmeyi düşünüyorum.Yoksa bu site başımıza bela olucak.
    Telgraf örneğini de ihtiyacım olması durumunda sizden pm ile rica edebilirim.Tekrar ilginiz için teşekkür ediyorum.
    edit:imla

    hepsiburada bu işlerde genelde herkese sıkıntı çıkardığı için pm'den göndermek yerine metni buraya koymak belki daha faydalı olur, siz metni kendinize uygun şekilde değiştirirsiniz:

    Muhattap olarak; D-Market Elektronik Hizmetler ve Tic. A. Ş. ,Mimar Sinan Mah. Karadeniz Cad. No:152 Paşaköy-Sultanbeyli / İstanbul'u gösterin.

    Telgraf olarak gönderecegimiz ihtarda da soyle yazın.
    "..... tarihinde .......... fatura no ilewww.hepsiburada.com adlı sitenizden siparis ettigim ............ urun tarafıma ............. tarihinde teslim edilmistir. Teslimden 2 gun sonra bilgisayarın calismamasi nedeniyle yetkili servise goturdugumde bilgisayarın daha once acildigi bu nedenle garanti kapsamında olmadığı belirtilmiştir. Tarafıma teslim edilmiş mal daha once acilmiş hukuken ayıplı bir maldır. Zararımın giderilmesi icin defalarca tarafınıza mail yoluyla basvurmus olmama ragmen cevap alamadigim da bir gercektir.
    Bu nedenle; yukarıda bilgileri verilmis olan mesafeli satis sözleşmesi hakkında TKHK'nun tarafima tanidigi cayma hakkımı kullandigimi; iş bu tebligin tarafiniza tebliginden itibaren 10 gün icinde yatırdıgım ............. tutarın tarafıma iade edilmemesi halinde yasal yollara basvuracagimi ihtaren bildiririm. "




  • kusura bakmayın vizeler yüzünden forumdan uzak kaldım. makineyi hiç inceleyemedim çünkü zamanım olmadı ama artık ilgilenebilirim makinemle. bu arada okulda bir afiş görmüştüm temel fotoğraf eğitimi diye ücretsiz. katılabilmek için fotograf kulübüne üye olmak gerekiyormuş tabi dururmuyum hemen oldum. eğitim 5 hafta sürecek ve geziler yapılacakmış. ve hepside ücretsiz :)

    faydalı bilgileri burada paylaşırım. daha hiç fotograf paylaşmadım ya hiç çekmedimki



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fotografya -- 2 Aralık 2011; 21:09:24 >
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.