Şimdi Ara

Galaxy S 2 ( Rezillik ve Pişmanlık ) (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
302
Cevap
0
Favori
30.342
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehipek

    Gorilla glas değil demelerinin tek nedeni garanti kapsamında değişim ya da ücretsiz değişim yapılması vb. durumlardan kendilerini korumaktır. Başka bir açıklaması olamaz bunun. Kaldı ki Türkiye'ye özel gorilla glass olmayan ekranlı ürün girmesine de imkan yok. Böyle bir durum varsa bunun da sitede belirtilmesi gerekir. Kaldı ki böyle bir durum varsa da fiyatın bu kadar uçuk olmaması gerekir.

    Bu durumu açıklayacak tek yer Kore'dir. Oraya detayları ile bilegi vererek örnek sitelerin ekran görüntüleri de yollanarak bilgi alınması ve Türkiye'ye gorilla glass olmayan ürün gelmesi gibi bir durumun olup olmaması teyit edilmelidir. Ve zaten dikkate alırlarsa Samsung Türkiye ile irtibata geçeceklerdir. Umarım dikkate alır ve üstüne düşerler. Düşmezlerse onurlu ve gururlu bildiğim Kore imajı da yok olur :)

    Son olarak DoSöDoKöKo gibi Samsung firmasına direk cephe almış hatta işi fanboy ya da Türkçesi ile firma yandaşlığına varacak şekilde ve özellikte olan arkadaşlarımızdan konuyu bulandırmamalarını ve işi başka bir yöne çekmeye çalışmamalarını istiyorum.

    Samsung Kore ile iletişime geçtim bana yaptıkları dönüş sadece

    "Üzgünüz denizaşırı ülkelerde ki modeller hakkında bilgi almak zor, Lütfen kendi ülkenizin Samsung servisi ile görüşün"




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JusTry

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehipek

    Gorilla glas değil demelerinin tek nedeni garanti kapsamında değişim ya da ücretsiz değişim yapılması vb. durumlardan kendilerini korumaktır. Başka bir açıklaması olamaz bunun. Kaldı ki Türkiye'ye özel gorilla glass olmayan ekranlı ürün girmesine de imkan yok. Böyle bir durum varsa bunun da sitede belirtilmesi gerekir. Kaldı ki böyle bir durum varsa da fiyatın bu kadar uçuk olmaması gerekir.

    Bu durumu açıklayacak tek yer Kore'dir. Oraya detayları ile bilegi vererek örnek sitelerin ekran görüntüleri de yollanarak bilgi alınması ve Türkiye'ye gorilla glass olmayan ürün gelmesi gibi bir durumun olup olmaması teyit edilmelidir. Ve zaten dikkate alırlarsa Samsung Türkiye ile irtibata geçeceklerdir. Umarım dikkate alır ve üstüne düşerler. Düşmezlerse onurlu ve gururlu bildiğim Kore imajı da yok olur :)

    Son olarak DoSöDoKöKo gibi Samsung firmasına direk cephe almış hatta işi fanboy ya da Türkçesi ile firma yandaşlığına varacak şekilde ve özellikte olan arkadaşlarımızdan konuyu bulandırmamalarını ve işi başka bir yöne çekmeye çalışmamalarını istiyorum.

    Samsung Kore ile iletişime geçtim bana yaptıkları dönüş sadece

    "Üzgünüz denizaşırı ülkelerde ki modeller hakkında bilgi almak zor, Lütfen kendi ülkenizin Samsung servisi ile görüşün"





  • quote:

    Orijinalden alıntı: HimuraKen

    kardeşim sen kendi hatandan dolayı telefonun ekranını çatlamışsın sonra da servise yıkmaya çalışmışsın,ne için bu olayı buraya taşıyorsun..Buradaki rezillik senin kendi hatan sonucu ekranı kırıpta,servise yıkmaya çalışman bence..Godzilla screen olsun olmasın telefon ekranı bu,kurşun geçirmez cam değilya.

    Eğer aklın başında, olayları at gözlüksüz olarak inceleme ve okuma fırsatın olsaydı benim neler yazdığımı ve asıl şikayetimin ne olduğu çok iyi anlardın.

    Başlıkta bulunan "Rezillik" yazısının Samsung Türkiye'ye , "Pişmanlık" yazısını da kendime yazdığımı anlaman lazım.

    Samsung yetkili servislerinin çalışanlarını ve müdürlerini senden daha iyi tanıdığıma eminim. Servise bir şeyin yıkıldığı yok..
    Yetkili servise direkt telefon açarak, ekranı kırdım ücret karşılığı yaptırılacağını biliyorum bir an önce halledelim diyen de benim.

    Bu arada Godzilla yı karşıma alıp kurşun da yağdırmadım umarım anlamışsındır.



    Samsung Türkiye'nin amatörlüğünü, ürün bilgisi yetersizliğini, verilen tedarikçi eğitimlerinin yanlış olduğunu aynı zamanda Samsungun iade ve müşteri memnuniyeti prosedürlerinde bir açık olduğunu fark ederek bunu işlerine gelir bir biçimde kullanmaya çalıştıklarından şikayetçi olduğumu ve bunları buraya yazarak bazı insanların buna tanık olmasını istedim.
    Sen tanık olmasanda olur...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JusTry

    quote:

    Orijinalden alıntı: HimuraKen

    kardeşim sen kendi hatandan dolayı telefonun ekranını çatlamışsın sonra da servise yıkmaya çalışmışsın,ne için bu olayı buraya taşıyorsun..Buradaki rezillik senin kendi hatan sonucu ekranı kırıpta,servise yıkmaya çalışman bence..Godzilla screen olsun olmasın telefon ekranı bu,kurşun geçirmez cam değilya.

    Eğer aklın başında, olayları at gözlüksüz olarak inceleme ve okuma fırsatın olsaydı benim neler yazdığımı ve asıl şikayetimin ne olduğu çok iyi anlardın.

    Başlıkta bulunan "Rezillik" yazısının Samsung Türkiye'ye , "Pişmanlık" yazısını da kendime yazdığımı anlaman lazım.

    Samsung yetkili servislerinin çalışanlarını ve müdürlerini senden daha iyi tanıdığıma eminim. Servise bir şeyin yıkıldığı yok..
    Yetkili servise direkt telefon açarak, ekranı kırdım ücret karşılığı yaptırılacağını biliyorum bir an önce halledelim diyen de benim.

    Bu arada Godzilla yı karşıma alıp kurşun da yağdırmadım umarım anlamışsındır.



    Samsung Türkiye'nin amatörlüğünü, ürün bilgisi yetersizliğini, verilen tedarikçi eğitimlerinin yanlış olduğunu aynı zamanda Samsungun iade ve müşteri memnuniyeti prosedürlerinde bir açık olduğunu fark ederek bunu işlerine gelir bir biçimde kullanmaya çalıştıklarından şikayetçi olduğumu ve bunları buraya yazarak bazı insanların buna tanık olmasını istedim.
    Sen tanık olmasanda olur...

    maksat trollük hacım.




  • Kore Merkezde mailine karşı umursamaz bir cevap verdiyse şimdi türkiye'de satılan ürünlerde gorilla olup olmadığını anlayamayacak mıyız? bu olayın bir laboratuar olayı olamaz mı? Rakip firmalara bu olay bildirilirse birbirlerini karalamak adına eminim üzerinde duracaklardır. Ürünü avrupadan aldığım için şimdi daha bi şanslı gördüm kendimi hem 3te 2 fiyatına hemde bu yeni çıkan çirkin belirsizlik yüzünden.
  • Kore'nin de buna vurdumduymaz davranmazsı gerçekten endişe verici bu ne alakasızlıktır. Yapacağınız tek şey Türkiye'ye gönderilmiş olan ürünlerin özelliklerine bakmak, ki bu çok mu zor? Gerçekten maazereti olmayacak bir vurdumduymazlık bu. Kore'lilerin o imajı bende bitmiştir o zaman.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi derbentcioglu -- 18 Ocak 2012; 13:37:17 >
  • Galaxy s2 alacaktım yavaş yavaş ıPhone'ye kayıyorum
  • Samsung telefonmu ya e250 nin çıktığı zamanlar adamlar hatalı üretim olduğunu bile bile sattılar piyasaya koydular telefonu.En iyi telefon NOKIA dır.Gerek kalite gerekse sağlamlık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: quigley3401

    Samsung telefonmu ya e250 nin çıktığı zamanlar adamlar hatalı üretim olduğunu bile bile sattılar piyasaya koydular telefonu.En iyi telefon NOKIA dır.Gerek kalite gerekse sağlamlık.

    Alt sınıf ucuz bi seri ile samsung markasını karşılaştırmak ne alaka ? E250 ile S2 kıyaslıyorsunuz aklınıza hayranım açıkcası
  • Bende s2 almayı düşünüyordum.Ama şimdi soru işaretleri oluştu kafamda.Gercekten de böyle ise ciddi ciddi kandırılıyoruz..
  • iPhone'a o kadar para vermem. Samsung ile ilgili her ne kadar böyle bir problem, problem de değil bilgi verme konusunda bir sıkıntı yaşanmışsa da piyasanın fiyat ve performans olarak en iyi ve en güçlü telefonu Galaxy S2'dir.

    iPhone hediye gelirse kullanırım ama o da sınırlı bir süre, daha sonra ya satarım ya da ailemden birine veririm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi derbentcioglu -- 18 Ocak 2012; 15:15:37 >
  • bir konu ancak bu kadar abartılabilir.
    Allahım ya.sen düşür düşür sonra ee bu niye kırıldı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • s2 alın arkadaşlar,telefon büyük fakat incelikten dolayı cepte kayboluyor..donanım üzerine konuşmak istemiyorum zaten..en iyisi bu...önceki telefonlarım hd2, desire hd
  • Eğer denizaşırı ürünlerin bilgilerine ulaşamıyoruz gibi reha muhtar tabiriyle "saçma salak" bir cevapla geri bildirim yaptılarsa şu dakika itibariyle samsung benim için bitmiştir çevremdeki kimseyede samsung marka "çöp" dahi aldırmam.. Hocam sana zahmet olacak fakat eğer yapabilirsen aynı mailleri sony türkiye ve htcnin türkiyedeki destek servislerine atabilirmisin. Ürünün ismini değiştirerek (Xperia Arc S, Sensation XL gibi) bu markaların Türkiye distrübütörlerinin tavrınıda merak ettim açıkcası daha sonrada genel merkezlerine atmalı aslında..Acaba hepsinin genel tavrımı bu yoksa dün bok olup bugün kokmaya başlayan samsung'un küstahlığı yada ayıbını örtme çabasımıdır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yeasen

    bir konu ancak bu kadar abartılabilir.
    Allahım ya.sen düşür düşür sonra ee bu niye kırıldı?

    Siz konuyu okudunuz mu? Anlamadığınıza göre öyle anlaşılıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beelzebub_be

    Eğer denizaşırı ürünlerin bilgilerine ulaşamıyoruz gibi reha muhtar tabiriyle "saçma salak" bir cevapla geri bildirim yaptılarsa şu dakika itibariyle samsung benim için bitmiştir çevremdeki kimseyede samsung marka "çöp" dahi aldırmam.. Hocam sana zahmet olacak fakat eğer yapabilirsen aynı mailleri sony türkiye ve htcnin türkiyedeki destek servislerine atabilirmisin. Ürünün ismini değiştirerek (Xperia Arc S, Sensation XL gibi) bu markaların Türkiye distrübütörlerinin tavrınıda merak ettim açıkcası daha sonrada genel merkezlerine atmalı aslında..Acaba hepsinin genel tavrımı bu yoksa dün bok olup bugün kokmaya başlayan samsung'un küstahlığı yada ayıbını örtme çabasımıdır.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehipek

    Gorilla glas değil demelerinin tek nedeni garanti kapsamında değişim ya da ücretsiz değişim yapılması vb. durumlardan kendilerini korumaktır. Başka bir açıklaması olamaz bunun. Kaldı ki Türkiye'ye özel gorilla glass olmayan ekranlı ürün girmesine de imkan yok. Böyle bir durum varsa bunun da sitede belirtilmesi gerekir. Kaldı ki böyle bir durum varsa da fiyatın bu kadar uçuk olmaması gerekir.

    Bu durumu açıklayacak tek yer Kore'dir. Oraya detayları ile bilegi vererek örnek sitelerin ekran görüntüleri de yollanarak bilgi alınması ve Türkiye'ye gorilla glass olmayan ürün gelmesi gibi bir durumun olup olmaması teyit edilmelidir. Ve zaten dikkate alırlarsa Samsung Türkiye ile irtibata geçeceklerdir. Umarım dikkate alır ve üstüne düşerler. Düşmezlerse onurlu ve gururlu bildiğim Kore imajı da yok olur :)

    Son olarak DoSöDoKöKo gibi Samsung firmasına direk cephe almış hatta işi fanboy ya da Türkçesi ile firma yandaşlığına varacak şekilde ve özellikte olan arkadaşlarımızdan konuyu bulandırmamalarını ve işi başka bir yöne çekmeye çalışmamalarını istiyorum.

    Ben bu arkadaşa ne desem az..Vallahi bravo bu kadar güzel açıklanamazdı bir olay..Hani forumlarda derler ya (+189287128218) diye. Bende aynı puanı bu arkadaşa veriyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehipek
    Son olarak DoSöDoKöKo gibi Samsung firmasına direk cephe almış hatta işi fanboy ya da Türkçesi ile firma yandaşlığına varacak şekilde ve özellikte olan arkadaşlarımızdan konuyu bulandırmamalarını ve işi başka bir yöne çekmeye çalışmamalarını istiyorum.

    evet samsung'u sevmiyorum...sebebi aldığım bir sürü samsung ürünü neticesinde yediğim kazıkların ve memnuniyetsizliklerimin bileşkesinin sonucudur....
    sonuçta sevmek veya tarafsız kalmak zorunda değilim...... her türlü görüş ve fikre açık olun, çağdaş olun, her olumlu veya olumsuz eleştiriyi fan'lıkla suçlamayın... bana göre samsung Türkiye'de en kötü servis hizmetine sahip şirketlerden biridir..... bu tarz bir başlık görünce ilgilenip kendi fikrimi yazarım, bunu da samsung müşterisi olarak söylerim, hakkım var..... tüm dünyada da böyledir.... memnunsan översin, kazık yersen de söversin.... hakarete varmadıktan sonra her türlü olumsuz eleştiriye insanların hakkı var.... farklı fikirlere açık olun.....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4FEE439E4 -- 19 Ocak 2012; 15:01:31 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DoSöDoKöKo

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehipek
    Son olarak DoSöDoKöKo gibi Samsung firmasına direk cephe almış hatta işi fanboy ya da Türkçesi ile firma yandaşlığına varacak şekilde ve özellikte olan arkadaşlarımızdan konuyu bulandırmamalarını ve işi başka bir yöne çekmeye çalışmamalarını istiyorum.

    evet samsung'u sevmiyorum...sebebi aldığım bir sürü samsung ürünü neticesinde yediğim kazıkların ve memnuniyetsizliklerimin bileşkesinin sonucudur....
    sonuçta sevmek veya tarafsız kalmak zorunda değilim...... her türlü görüş ve fikre açık olun, çağdaş olun, her olumlu veya olumsuz eleştiriyi fan'lıkla suçlamayın... bana göre samsung Türkiye'de en kötü servis hizmetine sahip şirketlerden biridir..... bu tarz bir başlık görünce ilgilenip kendi fikrimi yazarım, bunu da samsung müşterisi olarak söylerim, hakkım var..... tüm dünyada da böyledir.... memnunsan översin, kazık yersen de söversin.... hakarete varmadıktan sonra her türlü olumsuz eleştiriye insanların hakkı var.... farklı fikirlere açık olun.....

    Tamam olabilir ancak bu Samsung'un kötü ürünler yaptığını göstermez. Mesela Asus çok iyi ürünler yapar ama servisi berbattır. Servis konusu apayrı bir konudur ve Asus markasının dandik ürünler ürettiğini göstermez. Çoğu firmada servis konusunda sıkıntı var.

    Ama dediğim gibi bu ürünün kalitesinin düşük olduğunu göstermez. Kim ne derse desin şuan akıllı telefon piyasasında hiç bir telefon Samsung galaxy S2'nin eline su dökemez bu da acı ama bir o kadar da gerçektir.




  • Galaxy gio kullanıcısı olarak bundan 5-6 ay önce samsun Turkiye'ye bir mail atmıştım,"Kies üzerinden 2.3 ne zaman gelecek" verilen cevap " telefonunuz 2.2 ve 2.1 destekliyor,2.3 yüklerseniz garanti dışı kalır.:) " yani özetle firmanın müşteri hizmetleri rezalet cevaplar verebiliyor
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.