Şimdi Ara

Galiba Gtx 970'i bozuldu (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
72
Cevap
2
Favori
4.036
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ekran kartı nerden alırsan bu şekilde yüksek seviye kartları servis raporu olmadan değişim yada iade almazlar eninde sonunda servise gidecek. Kartta ürütimden kaynaklı bir sorun varsa zaten 20 iş günü dolmadan rapor ürünü aldığın yere gönderilir. Sende bu rapor doğrultusunda iade yada değişim talep edersin. Ama buna O.C yapmışsın garanti dışı kalmış diyeceklerini pek sanmıyorum o konuda için rahat olsun.
    Ama yukarıda arkadaşların dediği gibi ihtiyaç olmadığı halde O.C yapmak bana mantıklı gelmiyor. Ha 2-3 sene sonra oyunlarda kasmalar olur daha kapsamlı oyunlar çıkar ihtiyaç ortaya çıkar ozaman yaparsın ama şuan GTX 970 ve 980 için OC yapmak (ki zaten OC li geliyor sınırda değerler ile) tamamen gereksiz ve fantazi işi.
  • Tüh gitmiş kart, artık haftalarca uğraş ki sağlam kart alabilesin. Garanti işi uyuz iş vesselam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertcnoz

    quote:

    Orijinalden alıntı: car_26


    quote:

    Orijinalden alıntı: Spirit_Rises


    quote:

    Orijinalden alıntı: car_26

    3 gün olduysa sebepsiz iade hakkınız var. bozuk diyip iade edin ve yenisini alın. eğer dediğiniz gibi köklemediyseniz ben ram modüllerinin sorunlu olduğunu düşünüyorum.
    asus dc2 serisindeki gibi.

    ramler ne marka elpidamı ?

    O sebepsiz iade hakki vs acilmayan kutular icin gecerli.

    Bu kart servise gider minumum 4-5 gun kalir.oda iyi niyetli davranirlarsa..



    Kutunun tam olması yeterli.

    OEM ürünlerde iade hakkınız 15 gündür ve açılan her kutu serviste incelemesi yapıldıktan sonra iade alınır. Özellikle yüksek fiyatlı ürünlerde daha da keskin olarak bu kavram uygulanır.

    Hocam sıkıntına gelince geçmiş olsun. Garantide OC edilmiş cihazları anlıyorlar stok olarak ekran kartları arabaların orjinal parçaları gibidir. En kaliteli değil en uzun ömürlü olan soğutma sistemini tercih ediyorlar. İncik cincik ederler ve umarım değişim yaparlar. (20 işgünündan fazla serviste kalırsa cihaz değişim veya iade veya denk bir ürünle değiştirme şansına sahipsiniz). Durumu ayıkırlarsa parasını verip yine yetkili serviste vram taktırırsın.

    Ve ekran kartında vram hızına OC yapmasan da işlemci OC'si ile yanabiliyor. lehimlenme derecesi çok daha düşük olduğundan dolayı ramler arızalanmaya çok daha yatkınlar.

    OC yapıldığını nasıl anlıyorlarmış, çok merak ettim.

    Eğer kartın devrelerinde yanık oluşmasından bahsediyorsanız:

    - Yanık sadece OC yüzünden oluşmaz. Üretim hataları da buna yol açabilir.
    - OC yüzünden yanık oluşması için, mosfetlerin kaldıramayacağı oranda ve yüksek sıcaklığa yol açacak şekilde, voltaj vermeniz gerekir. Ayrıca, power limit'i, hayli arttırmalısınız. Bu durumda da, çoğunlukla, GPU değil, mosfet veya sürücülerinde yanık oluşur.


    Gigabyte'ın, yanıkları garanti dışı bırakma gibi bir politikası yoktur. Sitesinden bakabilirsiniz.

    Gigabyte TR'nin, arka vidaları kurcalanmış ve bir yongası yanmış kartı dahi, 1 haftada direk değiştirdiğini bilirim.
    Bunu, suistimal etmeniz için söylemiyorum tabii. Konu sahibinin kesinlikle iade/değişim alacağını belirtmek için söylüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castle Bravo -- 4 Kasım 2014; 16:23:09 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: false shepherd

    quote:

    Orijinalden alıntı: mertcnoz

    quote:

    Orijinalden alıntı: car_26


    quote:

    Orijinalden alıntı: Spirit_Rises


    quote:

    Orijinalden alıntı: car_26

    3 gün olduysa sebepsiz iade hakkınız var. bozuk diyip iade edin ve yenisini alın. eğer dediğiniz gibi köklemediyseniz ben ram modüllerinin sorunlu olduğunu düşünüyorum.
    asus dc2 serisindeki gibi.

    ramler ne marka elpidamı ?

    O sebepsiz iade hakki vs acilmayan kutular icin gecerli.

    Bu kart servise gider minumum 4-5 gun kalir.oda iyi niyetli davranirlarsa..



    Kutunun tam olması yeterli.

    OEM ürünlerde iade hakkınız 15 gündür ve açılan her kutu serviste incelemesi yapıldıktan sonra iade alınır. Özellikle yüksek fiyatlı ürünlerde daha da keskin olarak bu kavram uygulanır.

    Hocam sıkıntına gelince geçmiş olsun. Garantide OC edilmiş cihazları anlıyorlar stok olarak ekran kartları arabaların orjinal parçaları gibidir. En kaliteli değil en uzun ömürlü olan soğutma sistemini tercih ediyorlar. İncik cincik ederler ve umarım değişim yaparlar. (20 işgünündan fazla serviste kalırsa cihaz değişim veya iade veya denk bir ürünle değiştirme şansına sahipsiniz). Durumu ayıkırlarsa parasını verip yine yetkili serviste vram taktırırsın.

    Ve ekran kartında vram hızına OC yapmasan da işlemci OC'si ile yanabiliyor. lehimlenme derecesi çok daha düşük olduğundan dolayı ramler arızalanmaya çok daha yatkınlar.

    OC yapıldığını nasıl anlıyorlarmış, çok merak ettim.

    Eğer kartın devrelerinde yanık oluşmasından bahsediyorsanız:

    - Yanık sadece OC yüzünden oluşmaz. Üretim hataları da buna yol açabilir.
    - OC yüzünden yanık oluşması için, mosfetlerin kaldıramayacağı oranda ve yüksek sıcaklığa yol açacak şekilde, voltaj vermeniz gerekir. Ayrıca, power limit'i, hayli arttırmalısınız. Bu durumda da, çoğunlukla, GPU değil, mosfet veya sürücülerinde yanık oluşur.


    Gigabyte'ın, yanıkları garanti dışı bırakma gibi bir politikası yoktur. Sitesinden bakabilirsiniz.

    Gigabyte TR'nin, arka vidaları kurcalanmış ve bir devresi yanmış kartı dahi, 1 haftada direk değiştirdiğini bilirim.
    Bunu, suistimal etmeniz için söylemiyorum tabii. Konu sahibinin kesinlikle iade/değişim alacağını belirtmek için söylüyorum.

    YANIK lar PSU nun bozulması ve fazla voltaj yemesinden de kaynaklı olabilir. Malum ülkemizde dengeli bir elektirik yok kullanıcının korumalı priz kullanması şart.




  • Geçmiş olsun "Şirin baba" Takmayın kafaya varsın bozulsun kart, sana o garantiyi boşuna mı verdiler? Ya tamir yada yeni kart'ı seve seve verecekler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Garanti değiştirir o kartı üzmeyin kendinizi.
    Ama oc yaptığınızı söylemeyin yine de.
  • geçmiş olsun kardeş yeni kart almışsın büyük şansızlık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: car_26


    quote:

    Orijinalden alıntı: Spirit_Rises


    quote:

    Orijinalden alıntı: car_26

    3 gün olduysa sebepsiz iade hakkınız var. bozuk diyip iade edin ve yenisini alın. eğer dediğiniz gibi köklemediyseniz ben ram modüllerinin sorunlu olduğunu düşünüyorum.
    asus dc2 serisindeki gibi.

    ramler ne marka elpidamı ?

    O sebepsiz iade hakki vs acilmayan kutular icin gecerli.

    Bu kart servise gider minumum 4-5 gun kalir.oda iyi niyetli davranirlarsa..



    Kutunun tam olması yeterli.

    Karti 3 gun kullanicam sonra bozuldu yada begenmedim diye iade edicem oyle mi?

    Hocam burasi neresi ise lutfen aoyle artik alisverisleri mi ordan yapicam yada uzak durucam??

    Ben yasadigim tecrubelerden yola cikarak soyluyorum..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Spirit_Rises kullanıcısına yanıt
    1 hafta kullandığım ssd'yi sorunsuz iade ettim beğenmedim diye, aynı şekilde ekran kartını sorunlu bu diye de iade etmişliğim var, hemen yenisini verdiler yerine. (Gerçekten sorunluydu.) 5. gün anakartı iade edip yerine yeni ürün aldım. İzmir Vatanda oldu hep bunlar, İzmir dedim çünkü şubeden şubeye çok fark ediyor Vatanın.

    Yeterki haklarınızı bilin. Dediğim gibi kimse size neden iade ediyorsun diyemez. Derse beğenmedim dersin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: car_26

    1 hafta kullandığım ssd'yi sorunsuz iade ettim beğenmedim diye, aynı şekilde ekran kartını sorunlu bu diye de iade etmişliğim var, hemen yenisini verdiler yerine. (Gerçekten sorunluydu.) 5. gün anakartı iade edip yerine yeni ürün aldım. İzmir Vatanda oldu hep bunlar, İzmir dedim çünkü şubeden şubeye çok fark ediyor Vatanın.

    Yeterki haklarınızı bilin. Dediğim gibi kimse size neden iade ediyorsun diyemez. Derse beğenmedim dersin.

    Topkapi vatanda nezaman sorunlu desem servise gitti

    Nezaman memnun kalmadim desem olmaz dendi

    Internetten alip sorunlu cikan ekran kartini degisim isteyip ertesi sabah aradigimda beni servise yonlendirdiler.servis raporsuz olmaz dendi

    Pakedini acip r9 290 kullandigimda gigabyte core clock sicakliktan dolayi dustugu icin tabiri caizse yerlebir olunca core clock iade istedim karti servise gonderdiler sorun yok dendi musteri memnuniyeti adina iade aldilar.

    Yani hep bir servis yolu gordum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Spirit_Rises kullanıcısına yanıt
    Başka mağazaya götürün isterseniz. Ben İzmir'deki iki mağazadan da hiç sorun yaşamadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Spirit_Rises


    quote:

    Orijinalden alıntı: car_26

    1 hafta kullandığım ssd'yi sorunsuz iade ettim beğenmedim diye, aynı şekilde ekran kartını sorunlu bu diye de iade etmişliğim var, hemen yenisini verdiler yerine. (Gerçekten sorunluydu.) 5. gün anakartı iade edip yerine yeni ürün aldım. İzmir Vatanda oldu hep bunlar, İzmir dedim çünkü şubeden şubeye çok fark ediyor Vatanın.

    Yeterki haklarınızı bilin. Dediğim gibi kimse size neden iade ediyorsun diyemez. Derse beğenmedim dersin.

    Topkapi vatanda nezaman sorunlu desem servise gitti

    Nezaman memnun kalmadim desem olmaz dendi

    Internetten alip sorunlu cikan ekran kartini degisim isteyip ertesi sabah aradigimda beni servise yonlendirdiler.servis raporsuz olmaz dendi

    Pakedini acip r9 290 kullandigimda gigabyte core clock sicakliktan dolayi dustugu icin tabiri caizse yerlebir olunca core clock iade istedim karti servise gonderdiler sorun yok dendi musteri memnuniyeti adina iade aldilar.

    Yani hep bir servis yolu gordum

    Merhabalar,

    Bugün yetkli firma ile görüştüm kartı gönderdim.Umarım sorun çıkmaz.Bu arada bugün vatanda işim vardı ,müşteri hizmetlerinden bir fatura örneği alacaktım...Arkadaş o ne öyle devlet hastanesi acil kapısı gibi ,hemen çıktım ,beylikdüzü vatanda işimi gördüm.Yoğunluk olmadığı için çalışanlar ile daha iyi iletişim kuruyorum.




  • Geçmiş olsun öncelikle.

    15 yılda tam 5(yazıyla beş) ekran kartı arızası yaşamış biri olarak arızaların pek de overclockla ilgili olmadığını düşünüyorum. yanan kartların biri hariç hepsi hiç OC yapılmamış kartlardı. deli deli oc yapanlar varsa(güvenli voltaj sınırlarını aşarsa falan+kötü soğutma+kalitesiz üretim vs vs.) belki. sizin sorunun da direkt ocden kaynaklandığını sanmıyorum, firmalar bas bas "Overclocka uygun anakart, OC şampiyonu" işlemci diye reklam yapıyorlar.

    Gigabyte servislerini bilmiyorum ama genel olarak garanti konusunda işler eskisi kadar kötü yürümüyor. Tüketicinin hakkını araması eskiye göre daha kolay. Pek çok ürün konusunda gözlemim böyle. İlk bilgisayarımdaki Rendition Verite 2200'de(eskiler Rendition'ı bilir:) yaşadığım rezilliği ve o yıllarda bilgisayarcıların tavırlarını hatırlıyorum. Donanımların çoğunun adam gibi distribütörü yoktu mesela. (O zaman adam gibi internet de yoktu, bilgisayar dergilerinin palavralarına inanmaya çalışıyorduk.)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: car_26

    1 hafta kullandığım ssd'yi sorunsuz iade ettim beğenmedim diye, aynı şekilde ekran kartını sorunlu bu diye de iade etmişliğim var, hemen yenisini verdiler yerine. (Gerçekten sorunluydu.) 5. gün anakartı iade edip yerine yeni ürün aldım. İzmir Vatanda oldu hep bunlar, İzmir dedim çünkü şubeden şubeye çok fark ediyor Vatanın.

    Yeterki haklarınızı bilin. Dediğim gibi kimse size neden iade ediyorsun diyemez. Derse beğenmedim dersin.

    internetten alışverişlerde geçerli bu beğenmedim değiştir ya da iade et muhabbeti , şubede ise tamamen insiyatif kullanıyorlar . ayrıca bunu ben demiyorum açın bakın tüketici kanununa

    mağazadan aldığınız ürünü keyfi değiştiremezsin
  • Hocam oc ne gerek vardı geçmiş olsun benim kart bozulmuş gibi üzüldüm
  • Hirotaro kullanıcısına yanıt
    Arkadaşım, al vatan faturasını çevir arkasını oku;
    Müşteri memnuniyeti kapsamında 15 gün içerisinde sorgusuz değişim yaptığını görürsün. Para iadesi yerine de çek verirler. Tüketici yasası da senin yanında.


    Edit:
    Buda en son iade ettiğim ürün. 25 Eylül'de laptop ile beraber almıştım mSata aldığım için boşa çıktı bak kaç gün geçmiş, laptop faturasını da koyarım istersen.
     Galiba Gtx 970'i bozuldu
    Hala yok diyorsan git dene, ya da ezbere konuşmaya devam et.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emir.ksk -- 5 Kasım 2014; 9:33:29 >
    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: car_26

    Arkadaşım elden aldığınızda (Vatan gibi) sorgusuz iade almak zorundalar, kaç kere ürün iade ettim ama 3 günlük ama 1 haftalık. Kimse size neden diyemez. Sadece açar bakar ürünün vuruğu kırığı yoksa alır. Arkadaşın ürününü de sorgusuz geri almak zorundalar. Arızalı der ve ya demez kendi bileceği iş. Derse belki dediğiniz gibi servise gidecek falan diyebilirler ama hakları yok EĞER ARKADAŞIN SÖYLEMEDİĞİ bir şey yoksa bize, kartın bellekleri doğuştan bozuk diye tahmin ediyorum. Bir kaç gün geçseydi dediklerinizde haklıydınız.

    Ezbere konuşmayın dünya kadar ürün iade ettim. Ama kupon verirler ama ürünün aynısını verirler.

    Bir firmanın ürün iadesi alan bir yetkilisi olarak konuşuyorum bence biraz okumalısın

    İade için gittiğinde OEM ürünü deneme bilgisayarına takıp çalışıp çalışmadığını seri bir şekilde kontrol edip (kutusu tamsa) iadesini alırlar. Eğer yasalardan gidersek de keyfi iadeli ürünlerde, teknoloji ürünü tekrar satışa uygun olmadığı sürece, üründe arıza-eksik parça-garanti belgesi ve tedarikçi bilgisi vb, firma (politikası ile de alakalı burası) ürünü iade almama hakkına sahiptir. Müşteri memnuniyeti odaklı çalıştıklarından genelde sıkıntı çıkartmazlar. Durum farklı ürün fiyatı yüksek. Benim de temennim arkadaşın lehine sonuçlanması ama bilginiz olmadığı konularda iddialaşmanız burada sadece sizi küçük düşürür.

    Kaldı ki o iade ettiğiniz ürünlerden birini de size satarlarsa yine firmayı suçlarsınız "bono kollonolmoş örön sottolor" diye.

    Sizin mantığınıza göre ben bir kere alışveriş yapayım Vatan'dan sonsuza kadar değiştireyim her değiştirmede faturanın tarihi yenilendiğinden hep 15 gün iade sürecine girsin. Beyin bedava

    Mantığınız bu şekilde:http://tinypic.com/r/35848q8/8





  • İlk GTX970 Vakalarından birisi.Geçmiş olsun,umarım durum tatlıya bağlanır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mertcnoz kullanıcısına yanıt
    Farkındaysaniz üstte ben vatan için konuştum, keşke her firma sizin gibi denese. Defalarca kez yaşadım diyorum öyle olmaz diyorsunuz garipsiniz..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: car_26

    Farkındaysaniz üstte ben vatan için konuştum, keşke her firma sizin gibi denese. Defalarca kez yaşadım diyorum öyle olmaz diyorsunuz garipsiniz..

    yasal haklar hakkında konuşuyordunuz demin yasalar ile açıkladım. Kaldı ki vatanda OEM ürünleri denemeden almıyor. Her cümleniz ayrı bil falso veriyor
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.