Merhabalar, Laptopum 1 haftalık GameGaraj slayer 5XL-3050 Ti modeli N11 üzerinden satın aldım. İlk geldiği gün gerekli testleri yaptım FurMark gibi testlerden sorunsuz geçti. Cuma günü oyun oynarken SSD çöktü ve HD Tune Pro ile yaklaşık 10-20 adet hata verdi GameGaraj müşteri hizmetleri ile görüştüğümde sıfır Windows kurulumu yapın dedi ve yaptım sorun düzeldi. Ancak Windows kurulumundan sonra yeni bir hata söz konusu YouTube, Netflix vs video izlerken birdenbire ekran yeşilleniyor, beyazlanıyor anlık fotoğraflarını ekleyeceğim. Bu problem sadece video izlerken oluyor driver komple kaldırdım tekrardan kurdum ancak sorun çözülmedi. Bir diğer problemim 15 bin TL ödediğim bilgisayarda bu kadar ışık sızması olması bu gerçekten çok garip. Artık bu problemlerden sıkılarak bilgisayarı (20.12.2021) yurtiçi kargo ile taraflarına kargoladım ve kendilerine bütün olayı mail olarak anlattım. İlk önce bana kargoya vermememi söyleyerek canlı destek hatlarına yönlendirmeye çalıştılar ancak ben yapılacak bütün müdahaleleri yaptığımız dile getirerek (driver silme vs) kargoya verdiğimi söyledim.
21.12.2021 : Kargo saat 13:00 civarı kendilerine teslim edildi. Cep telefonu numarasından arandım ve ürünün teslim alındığını belirttiler. Aynı gün saat 16-17 civarı kendilerini aradım son durum nedir diye bilgisayar incelenmedi çok yoğunuz dediler. 22.12.2021 : 15:00 civarı tekrar aradım bilgisayarım hakkında bilgi alabilirmiyim dedim. -Ne zaman geldi servise? +Dün öğlen civarı teslim edildi tarafınıza -He o zaman daha bakılmamıştır sıradadır +Ne zaman bakılır acaba tahmini? -Ortalama 5 ila 20 günde geri göndermiş oluyoruz. |
Bildirim