Şimdi Ara

GARANTİ BELGESİNİ KİME KARŞI NASIL KULLANACAĞIM?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
377
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar; şu an elimde arızalı, TeknoSA'dan almış olduğum, Casper marka, garantisi devam eden bir laptop'ım var.
    Nisan'dan beri sorununu çözmeye çalışıyorum; bugüne geldim, hala çözemedim.
    Sorunun geçmişini merak edenler geçen gün açtığım konuya bakabilirler:http://forum.donanimhab...72/f_//tm.htm#93738372.
    Sıkıntı, arıza gayet net ve bu kesinlikle benden kaynaklanmıyor ve de dediğim gibi garanti süresi devam ediyor.
    Şimdi; ben bu garanti belgesini kime karşı -Casper'a mı yoksa TeknoSA'ya mı karşı- nasıl kullanacağım?
    Bugün TeknoSA'ya götürüyorum laptop'ı, onlar da İstanbul'a yollayacaklar, 25-30 gün sonra elime ulaşır bilgisayar, bir ayım çöpe gidecek yani.
    Çözülürse ne ala, ama çözemezlerse ne olacak? Artık bende sabır falan kalmadı, sonu nereyse oraya kadar gideceğim bu işin.
    Ya çözecekler; çözemezlerse de ya aynı ürünün sıfırını ya da satın alma bedelini verecekler.
    Garanti belgesinin bir anlamı olmalı değil mi!







  • Medirneli kullanıcısına yanıt
    Merhaba;

    Diğer konularınızdan servise götürdüğünüzü ve format atıldığını okudum. Casper yetkili servisinden herhangi bir belge aldınız mı? Şayet 3 kez daha servise verirseniz ve arıza giderilemezse ayıplı ürün sayılır ve laptop ya yenisi ile değiştirilir ya da ödediğiniz fatura üzerinden ücret iadesi yapılır. Teknosa ya gönderirseniz sizin için daha iyi olur ancak 20 işgünü içinde (cumartesi de işgünü sayılıyor, resmi tatiller ve pazar işgünü sayılmıyor) laptopunuz geri gelir. Bu arada garanti süresi de işleyeceğinden eğer arıza düzelmez ise 2 kez daha göndermeniz gerekir. Eğer tamir süresi 10 işgününü geçerse geçici cihaz talep etme hakkınız mevcut. Bu yüzden firmalar artık daha kısa sürelerde arızaları çözmeye çalışıyorlar.
  • Medirneli kullanıcısına yanıt
    Mavi ekran hatası alıyorsan format atıldığı halde sorun kablolu mouseolabilir kullanıyorsan eğer ? Soğutucu kullanıyor musun ? Ben mavi ekran hatası almamın tek sebebi kablolu mouse arıza çıkarmış ve mavi ekran hatası vermesiydi. Sende çevre birimleri çıkar sadece dokunmatik ile kullan notebook u tekrarlıyor mu tekrarlamıyor mu diye bak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1881-1938 -- 28 Haziran 2014; 12:06:35 >
  • Medirneli kullanıcısına yanıt
    Tekrarlıyorsa eğer sorunun yazılımsal değil donanımsal olduğu sorunun giderilmesini giderilmediği taktirde tüketici haklarına şikayet ediceğini söyle. Bunu teknosaya değil casper'a söyle.
  • oduranli kullanıcısına yanıt
    İlk olarak TeknoSA'ya gittim, bana eğer servise bırakırsam bilgisayarın İstanbul'a gönderileceğini ve bilgisayarın neresinden baksam 25-30 gün sonra elime geçeceğini, bunun yerine şehrimdeki Casper servisini tercih edebileceğimi söylediler. Benim de bilgisayara tam da bu zamanlar ihtiyacım olduğundan bilgisayarı Pazartesi günü Casper servisine götürdüm. Çarşamba günü bilgisayarı geri aldığımda hiçbir sorunu çözülmemişti, sadece format atmışlar. O gün bana bir belge verecekti, yazıcı bozuk falan dedi, sen geldiğinde sıkıntı olmaz, hallederiz falan bir şeyler dedi; yani ben o belgeyi alamadım. Bir de şu var, bu servis tam bir Casper servisi de olmayabilir. Orayı görseydiniz ne dediğimi anlardınız. Dışına asmışlar koca bir Casper tabelası o kadar, onun dışında içi normal bağımsız teknik servisler gibi. Hatta sitesini de atayım sana:http://veb.com.tr/. Dolayısıyla TeknoSA'ya vereceğim bilgisayarı. TeknoSA'ya üç kez vermek gerektiğini bilmiyordum. Ağustos'un ortasında garanti süresi bitecek. Yetişir mi dersin?




  • Kablolu kullanıyorum da pek bir alaka kuramadım. Sorun yüzde 99.9 ekran kartı veya RAM ile alakalı.
  • Aynen de, tam çözemedim o servis gerçekten Casper servisi mi? Dışında koca bir Casper tabelası var, içinde Casper'la alakalı pek bir şey göremedim. Sitesi de öyle:http://veb.com.tr/.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Medirneli kullanıcısına yanıt
    Kablolu mouse klavye soğutucu mavi ekran hatasına sebep olabiliyor. Sebep kurman önemli değil dediğim gibi bir şey bağlamadan kullanmayı dene ve hatanın verip vermediğini tespit et. Eğer ki verirse yazılımsal da olabilir. Format sonra kurduğun bir program buna sebep olabilir. Bunlarda sorun yoksa ram sıkıntı olabilir. Ama ilk yapılması gerekenler ilk dediklerimdir.

    Sana en yakın servislere bakmak için ;
    http://www.casper.com.tr/bayii-arama
    bu servisler garanti dahilinde parçayı onarıyor yapıyor değiştiriyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1881-1938 -- 28 Haziran 2014; 17:04:50 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.