Arkadaşlar size başımdan geçenleri tek tek anlatçam ve bana doğru bilgiler vermenizi istiorum
şimdi bundan 1-2 ay önce kadar hp pavilion dv6 2005et modelli bi laptobum vardı :D
oyun oynarken kapanmaya başladı ilk baş soğutucu aldım kapanmama süresini 5dk artırdı
bilgisayarı açıp tamamen temizledim
bu toplam 1 saat kazandırdı ancak sonra 5dk arayla kapanmaya başladı
ertesi gün tanıdığım bilgisayarcıya getirdim baktılar bişe anlamadılar pcyi açtılar sonra
ana kartında sorun var dediler tamir olur ama 300 lirayı bulur dedi
sonra başka bilgisayarcıya getirdim orasıda tanıdıktı ilk açtıklarında işlemcinin fanında sorun var 50tlye yeni takalım dediler
tmm dedim ertesi gün gittim anakartmış dediler ve aynı fiyatı söylediler bilgisayarın garanti belgesini aradım bulamadım
2 gün sonra garantisini buldum bilgisayarı aldığım yere yolladım orası garantiye yollıcaz dediler
2 hafta geçti hiçbir bilgi alamadım sonra pcyi yolladığım yeri aradım bilgisayar garanti dışı dediler
gitmişler pcyi tamirciye vermişler maaliyeti 250 300 arası dediler
bende kızdım garantiye yollıcaktınız dedim
sonra tmm yollarız dediler aradan 2 hafta geçti faturada pcnin seri nosu yazmıodu
garantiye yolladık dediler ama ben inanmadım pcnin seri numarasını istedim ve
verdiler dedim bilgisayar ordaki seri numarasını verebiliyosunuz adam dedi faturada hata var
bende dedim yeni fatura yapın seri no girin bu ürün bizden alınmıştır yazın
tekrardan cashe imza atın dedim tmm dediler ve sonra yolladık dediler 1 hafta önce aradığımda yollamışlar heralde bilmiyorum
yarın hpyi arayıp yollamışlar mı diye sorcam ama bu bilgisayar garantiye girer mi girmez mi hiçbir bilgim yok
bilgisayarın klavyesin 4 tuş eksik sizce garantiye girer mi girmez mi? acil yardım
ve bilgisayar kullanıcı hatasından bozulduysa hp bi sürpriz yapıp tamir eder mi ?
Yardım etçek yok mu?
hp bilgisayarı karantiye göndermen için garanti belgesi faturası olmasına gerek yok direk hp arayıp gönderseyin evinden gelip alıyorlar. garanti kapsamında onarımı yapılırdı, göndermedisen o şeklide yap gönder.