Şimdi Ara

Garanti konusunda sıkıntı yaşıcam gibi (Değişim oldu)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
14
Cevap
0
Favori
838
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 13.04.2016 tarihinde inventus'tan Corsair H100i GTX soğutucu satın aldım.Arızalandı araştırdım Corsair'in sitesinde yazılana göre Hydro Serisi ürünler 5 yıl garantilidir.

    Garanti konusunda sıkıntı yaşıcam gibi (Değişim oldu)

    Zaten ürünün kutusu üzerinde HYDRO SERIES & CORSAIR GUARANTEE 5 YEARS belirtiyor.
    Garanti konusunda sıkıntı yaşıcam gibi (Değişim oldu)

    Corsair'in Türkiye distribütörü Vektron Elektronik aradım ürün seri no istediler söyledim ürünün garantisinin 2018'de bittiğini belirtiler.5 yıl garatisi olduğunu söyledim satıcı firma ile iletişime geçmemi istediler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fataltky -- 17 Temmuz 2020; 17:35:42 >







  • 1.telefon görüşmesi : Olayı anlattım Vektron Elektronik aradığımı ve ürünün garantisinin 2018'de bittiğini belirttiklerini söyledim.13.04.2016 aldığımı ve garantisinin olduğunu bilgisini aktardım satıcı firma ile iletişime geçmemi istediler.Beni telefonda yaklaşıK 4 dk beklettikten sonra tekrar arıcaklarını söylediler teşekkür ettim ve tel.kapatmak üzereyken inventus'tan ürünü kendilerine kargolamam için kargo no istedim kendilerine ürünü kargo etmemi istemediler gerekçe olarak garanti süresinin uzaması öne sürüldü Vektron Elektronik'e ürünü müşterinin kendisi kargolarsa garanti sürecinin dahada kısalacağını söylediler.tekrar teşekkür edip ve iyi akşamlar dileyip kapattım.

    2.telefon görüşmemde (kendim aradım); inventus firmaya mail atmış ürünün garantisini sorgulayacaklarmış (Vektron Elektronik - teknik servisi ile görüşüp sadece seri no verip garantisinin 2018'de bittiğini öğrenmiştim),Zaten pc'yi çalıştırmak için bir soğutucu gerekli onu en geç yarın öğleden sonra halletcem sonrasında h100i gtx kargoya verip garantiye göndercem.




  • yeni soğutucu aldım montajını yaptım inventusu aradım uzun uzun beklemenin sonunda görüşebildim,arızalı ürünü kendileri almak istemedi yine bana ürün hakkında Vektron Elektronik ile iletişime geçtiklerini oraya yurtiçi kargo ile gönderebilceğim söylendi fakat kargonun ödemesini benim yapmam gerektiği söylediler itiraz ettim daha sonra sizden iban alıp kargo masrafını biz karşılıcaz dediler.Yeni soğutucu aldığımı ve bu soğutcuya şuanda ihtiyacım olmadığını belirttim ürünü size göndermem daha doğru olur deyip 2.bir muhatabımız olmaz dedim,Tekrar bana arkadaş ısrarcı şekilde Vektron Elektronik e ürünü benim göndermem gerektiğini vurguladı aynı zamanda kendileri ürünleri toplu şekilde gönderdikleri için ellerinde 10+ sürelerde kalabiliyormuş.İnventus karoguyu almamakta ısrarcı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fataltky -- 8 Temmuz 2020; 17:47:7 >




  • Garanti konusunda sıkıntı yaşıcam gibi (Değişim oldu)
    09.07.2020 Yurtiçi Kargo ile ürünü kargoladım VEKTRON ELEKTRONİK'e tekrar seri no'dan kontrol ettim ürün güncellenmiş garanti kapsamında diye.
  • 4bucuk sene önce bir kadından corsair sıvı soğutucu almistim bir aylıktı :) inventustAn alınmaydı. Garantisi 5 seneydi ve üç ay kala bozuldu. İsime gelen nakitti ve 480 tl felan benim hesabıma yatırdı inventus, ki fatura sahibi ben degildim. Bayagı anlayışlı bir firma oldu benim icin...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • İnventus alışveriş yapmam.Vektron Elektronik garanti sürecinde daha fazla yardımcı oldu.Teknik servis'De gerekli kontrollerin yapılcağını aynı model yoksa ürünün bir üst modelini vereceklerini söylerdiler.Nakit zaten istemem o zmn 500-600 tl civarı almıştım şuanda 1000 tl'den fazla.
  • Fataltky kullanıcısına yanıt
    Anlayamadım yani bir üst modeli nasıl satıcı firma ile calısan yetkili servis size temin edebiliyor? Benim bildigim degisim ve iade islerini satın aldigin firma yapar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • teknik servis söyledi bunu aynı zamanda ürünü bizzat götürmem şeklinde 1 saat içerisinde değişim garantisi verdi uzakta olduğum için götüremedim kendim.
  • H100i GTX'in yerine H110i gönderdiler.7 gün gibi bir kısa sürede.
    Garanti konusunda sıkıntı yaşıcam gibi (Değişim oldu)
  • Fataltky kullanıcısına yanıt
    İki gun once bronze 750w guc kaynagi almıstık arkadasa inventustan :)) Ellerinde yok diye 1000w plantium full modüler 1800 tl değerinde yeni urun kargoladılar. Düşün yani ellerinde kalmamis diye yaptıkları su ayrıcılaga bak ne güzel. Bundan sonra 50-100 fiyat yüksek olsa bile ilk tercihlerim arasında kesin olacak inventus

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Daha alışveriş yapmam inventus'tan arızalı ürünü almamak için garantisini bittiğini söylediler ve ürünü kendileri değil teknik servis kabul etti.
  • Fataltky kullanıcısına yanıt
    Valla dostum benim kendi adıma bir kere garanti durumum oldu ve çok anlayışlı oldular bana karsı. 2. Bu arkadasımada yaptıgı ayrıcalığı da herkes yapmaz gibi :) Mesela benim de itopya acısından cok kotu şeylerim oldu ve bir daha asla alisveris yapmam. Ama kimilerinde itopya iyi diyor. Sanırım biraz sans gerekiyor bazen

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Haklısınız birazda şans gerekiyor.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.